quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Uh oh, vriendin aan de race, net de plee moeten schrobben
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het bestquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelen
Anoniem jeweetzquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelen
edit: En mooie jonge meisjes poepen niet![]()
Insert two girls one cup mental imagequote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het best
"Kijk schat, je staat op FOK!"quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het best
quote:
Nou nee, doe mij die kiddo maarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef maffemuts het volgende:
Sja ach... dat beter dan een kiddo die zichzelf + bed onderkotst toch(daarom duurde het dus
)
tis n 1jarige he...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
ff dekbedovertrek + kind afspoelen onder de douche, overtrek in de wasmachine en klaar weer
Mja mag niet zeurenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
Oké oké, da's dan weer minder idd![]()
Maar daar heb ik verder nooit zo gek veel moeite mee gehad
dat laat terug storten zit er wil in jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
Morgen snel naar huis om mijn aankoop in ontvangst te nemen. En mijn provider op de hoogte te stellen dat als ik geen fatsoenlijk tv ontvangst heb mijn geld laat terug storten.
Ik zou ze dan wel eerst schriftelijk in gebreke stellen en ze een reële termijn geven (14 dagen b.v.) om het op te lossen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
Morgen snel naar huis om mijn aankoop in ontvangst te nemen. En mijn provider op de hoogte te stellen dat als ik geen fatsoenlijk tv ontvangst heb mijn geld laat terug storten.
Daar heeft Ziggo volgens mij ook gelijk in. Als het signaal goed binnen komt, dan houdt hun verantwoordelijkheid daar op.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dat laat terug storten zit er wil in ja
Maar mooi k*t dat je geen goed ontvangst hebt, nja mag hier ook niks zeggen, moet er ook een antenneversterker tussen hebben om nog beeld te hebben met digitale tv
reactie Ziggo : Ja sorry mw, maar wij zijn verantwoordelijk tot het hoofdpunt dat de flat op de BG in gaat, daarna is de VVE/Eigenaar... en viceversa ofc...
En of ze dat doenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
edit: En mooie jonge meisjes poepen niet![]()
Sja de meningen zijn er over verdeeld, maar elke vrolijke d2d verkoper die ziggo all in one probeert aan te smeren jaag ik gauw weg... zie je het voor je mt een signaalsterkte van nog geen 21% ook nog telefoon en i-net van hen te hebben ?! vragen om ellendequote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar heeft Ziggo volgens mij ook gelijk in. Als het signaal goed binnen komt, dan houdt hun verantwoordelijkheid daar op.
Vervelend, maar waar....
Op zich ook begrijpelijk. Maar je kunt moeilijk een kabelboer verantwoordelijk stellen voor de bekabeling in een pand dat niet van hun is (en ook niet eens hebben aangelegd). Dat is inderdaad toch echt voor de VVE.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja de meningen zijn er over verdeeld, maar elke vrolijke d2d verkoper die ziggo all in one probeert aan te smeren jaag ik gauw weg... zie je het voor je mt een signaalsterkte van nog geen 21% ook nog telefoon en i-net van hen te hebben ?! vragen om ellende
En daar zit het probleem nou juistquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Op zich ook begrijpelijk. Maar je kunt moeilijk een kabelboer verantwoordelijk stellen voor de bekabeling in een pand dat niet van hun is (en ook niet eens hebben aangelegd). Dat is inderdaad toch echt voor de VVE.
In dat geval zal er ook vast wel een onderhoudscontract o.i.d. zijn. En dan zijn ze verantwoordelijk tot in jouw meterkast, waar de groene kabel binnen komt. Daar moet het signaal goed zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En daar zit het probleem nou juistbekabeling is aangelegd door hoe heette het caiway ofzo (regio 079 voor het ziggo werd)
Inderdaad, en op dat punt is't dus 'maar' 21%quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval zal er ook vast wel een onderhoudscontract o.i.d. zijn. En dan zijn ze verantwoordelijk tot in jouw meterkast, waar de groene kabel binnen komt. Daar moet het signaal goed zijn
Helder, dan weet je wat je te doen staat. 20% is dan wel heel erg laag iddquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Inderdaad, en op dat punt is't dus 'maar' 21%mja ooit komt het goed
Hm, dat moet je ff uitleggen dan....quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
Stelletje klere hufters in de tram die je kaartje kontroleren en vervolgens zeggen dat die niet niet geldig is. terwijl ik een abbonement heb.
Het iq van de RET is zo laag dat ze een apperaat nodig hebben om een kaartje te lezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hm, dat moet je ff uitleggen dan....
Ik hoef altijd alleen maar m'n kaart te laten zien en dan is het goed. Geen apparaat voor nodigquote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het iq van de RET is zo laag dat ze een apperaat nodig hebben om een kaartje te lezen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wisten jullie al dat ik verliefd ben? Nee he? IK BEN VERLIEFD!!!!!!
Nee, dat was ons nog helemaal niet opgevallen! Goed dat je het even komt meldenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goed om te horenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Door rennen/fietsenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef Ganzz het volgende:
nog 7km... tis koud buiten en t waait :p
Skeeleren was het toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Door rennen/fietsenkrijg je t vanzelf warm
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het iq van de RET is zo laag dat ze een apperaat nodig hebben om een kaartje te lezen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts hoort net dat ze in een spa zit...
* DJMO mept er lustig op losquote:
Dat was een mesquote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Rustig, denk aan dat Russische huwelijk
Fanatiekeling!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef Ganzz het volgende:
Terug! Het was zeker niet zo lekker weer als vanmiddag, maar het was in ieder geval droog. Toch weer 18km op de teller![]()
Nee, vertel!quote:Wisten jullie trouwens al dat Jaleesa verliefd is![]()
Nou, alle zoetsappige details graagquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Snel kussen voor scherpe randen gooit zodat er geen ongelukken gebeuren.quote:
om eerlijk te zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat overkomt mij nou ook altijd rond dit tijdstip
njah, er loopt ook nog een overleg om te gaan hardlopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat overkomt mij nou ook altijd rond dit tijdstip
Ik wel, dus ik hou het ook voor gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef DJMO het volgende:
en ik heb géén slaap .. verstaan jullie me?
Ga je rijstkorrels in een pak rijst tellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef DJMO het volgende:
en ik heb géén slaap .. verstaan jullie me?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
dat zijn er zevenduizenddriehonderdachtennegennegentig.
Dat is slechts een gemiddelde...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
dat zijn er zevenduizenddriehonderdachtennegentig.
Teruggaan! onacceptabelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat is slechts een gemiddelde...
in mijn laatste zaten er maar zevenduizendtweehonderdentachtig !
Ja he!, en toen ik er mee terugging naar de grutter, zaten er zevenduizendtweehonderdennegenenzeventig in... was er onderweg 1 uitgevallen... dus ja, toen had ik natuurlijk geen gelijk meerquote:
En waarom ben je niet op je strepen gaan staan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja he!, en toen ik er mee terugging naar de grutter, zaten er zevenduizendtweehonderdennegenenzeventig in... was er onderweg 1 uitgevallen... dus ja, toen had ik natuurlijk geen gelijk meer
k had n streep te kort natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En waarom ben je niet op je strepen gaan staan dan?
Dat was de streep onder de rekening van de grutter natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k had n streep te kort natuurlijk!
Nu vind ik jou eng....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:17 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts gaat zich maar afvragen waar Mo inmiddels is gebleven en of ze wellicht honkbalknuppel en/of ploertendoder nodig heeft bij dat overleg...
* Merlijn stofwolk is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:19 schreef DJMO het volgende:
die ploertendoder heb ik alleen nodig om iemand achter z'n vodden aan te zitten binnenkort!
you can run, but you can't hide!quote:
eerder 6 uur....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
you can run, but you can't hide!
alex k. six days on the run
hoe toepasselijk
quote:
* DJMO wifi saboteertquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
Crap... zo kom ik toch nooit vannacht in bed......
* Merlijn souncloud MOET gaan afsluiten nu....
en nog steeds luistert....
jij houdt je eigen wifi nog niet onder controlequote:
als ik die van mezelf al kan saboteren, zonder dat ik erg in heb, hoe goed moet ik dan wel niet de jouwe zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
jij houdt je eigen wifi nog niet onder controle![]()
Succes met uberhaupt verbinden...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik die van mezelf al kan saboteren, zonder dat ik erg in heb, hoe goed moet ik dan wel niet de jouwe zijn![]()
je hebt me zeker uit je router geflikkerd? :/quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Succes met uberhaupt verbinden...
Uiteraard. geen vreemde MAC adressen op mijn verbinding...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt me zeker uit je router geflikkerd? :/
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uiteraard. geen vreemde MAC adressen op mijn verbinding...
welterusten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat afsluiten.... Welterusten allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |