quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Uh oh, vriendin aan de race, net de plee moeten schrobben
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het bestquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelen
Anoniem jeweetzquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelen
edit: En mooie jonge meisjes poepen niet![]()
Insert two girls one cup mental imagequote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het best
"Kijk schat, je staat op FOK!"quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het best
quote:
Nou nee, doe mij die kiddo maarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef maffemuts het volgende:
Sja ach... dat beter dan een kiddo die zichzelf + bed onderkotst toch(daarom duurde het dus
)
tis n 1jarige he...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
ff dekbedovertrek + kind afspoelen onder de douche, overtrek in de wasmachine en klaar weer
Mja mag niet zeurenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
Oké oké, da's dan weer minder idd![]()
Maar daar heb ik verder nooit zo gek veel moeite mee gehad
dat laat terug storten zit er wil in jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
Morgen snel naar huis om mijn aankoop in ontvangst te nemen. En mijn provider op de hoogte te stellen dat als ik geen fatsoenlijk tv ontvangst heb mijn geld laat terug storten.
Ik zou ze dan wel eerst schriftelijk in gebreke stellen en ze een reële termijn geven (14 dagen b.v.) om het op te lossen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
Morgen snel naar huis om mijn aankoop in ontvangst te nemen. En mijn provider op de hoogte te stellen dat als ik geen fatsoenlijk tv ontvangst heb mijn geld laat terug storten.
Daar heeft Ziggo volgens mij ook gelijk in. Als het signaal goed binnen komt, dan houdt hun verantwoordelijkheid daar op.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dat laat terug storten zit er wil in ja
Maar mooi k*t dat je geen goed ontvangst hebt, nja mag hier ook niks zeggen, moet er ook een antenneversterker tussen hebben om nog beeld te hebben met digitale tv
reactie Ziggo : Ja sorry mw, maar wij zijn verantwoordelijk tot het hoofdpunt dat de flat op de BG in gaat, daarna is de VVE/Eigenaar... en viceversa ofc...
En of ze dat doenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
edit: En mooie jonge meisjes poepen niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |