quote:Op maandag 20 februari 2012 23:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeker doen, dat was de moeite, Tuxxxie
Neen maar je weet natuurlijk wel dat 120 km enkele rit veel is om meerdere keren per dag te doen... Zelfs zonder sneeuw/ijs...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owja sorry als je ooit op een snelweg hebt gereden ken je die 70km weg en zeker hoe die weg er nu bij ligt. Sorry stom van me
Knap hè!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
Dat jullie hier nog steeds over kunnen doorpraten zonder nieuw nieuws
Best een hele prestatie vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
Drie knikkers en een plakplaatje!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef Salvad0R het volgende:
Hij is allang heen gegaan naar de eeuwige jachtvelden. Hoeveel wedden?
Lukt verrassend goedquote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
Greys bedankt voor je link. Lief dat de moeder Koningin Beatrix bedankt dat hij geen schuld heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Nog even voor degenen die het gemist hebben, interviewtje met de moeder van Florian, die over Beatrix spreekt:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html
Uiteraard maar mercer en richard zaten te raaskallen over sneeuw op de weg. Sowieso gelul op niks en de desbetreffende snelweg daar was zelfs afgelopen donderdag erg schoon...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen maar je weet natuurlijk wel dat 120 km enkele rit veel is om meerdere keren per dag te doen... Zelfs zonder sneeuw/ijs...
Goed hequote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
We zouden een Koninklijke Onderscheiding moeten krijgen, maarja die mensen zijn nou even met andere dingen bezig schijnt.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
Dat is mijn hypothesequote:
Hé gast wtf......... je denkt dat je vol kan knallen daar met die sneeuw?!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard maar mercer en richard zaten te raaskallen over sneeuw op de weg. Sowieso gelul op niks
Nee. Ze heeft wat rare keuzes gemaakt in haar jonge jaren, maar ze moet echt een tof wijf zijn en goed werk doen. Ze had ook direct goed contact met Beatrix.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Ben ik dan de enige hier die Mabel best een tof wijf vind?
J maar als ze de hele dag heen en weer aan het rijden is, is ze er toch nauwelijks anyway?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, de kinderen hebben nu echt wel hun moeder nodig!
Niet zij, maar haar vriendin was het gangsterliefje.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar nog echt betrouwbaar zou vinden na haar avontuurtjes met Klaas.
Inderdaad Friso en Mabel zijn een Prinses en Prins de kinderen zijn gravinquote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Jawel. Friso is ook nog steeds prins. Alleen hun kinderen niet meer en Friso is niet meer in de lijn van de opvolging.
Maar zij heeft er toch enigszins tussenin gezeten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zij, maar haar vriendin was het gangsterliefje.
Tuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zij, maar haar vriendin was het gangsterliefje.
Triootje?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar zij heeft er toch enigszins tussenin gezeten.
Al is ze er maar weinig, toch is het voor de meisjes belangrijk dat ze hun mama (eventjes) kunnen zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
J maar als ze de hele dag heen en weer aan het rijden is, is ze er toch nauwelijks anyway?
Ja lekker toch.quote:
Wat zou het leeftijdsverschil nu zijn tussen die twee?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:20 schreef roos85 het volgende:
Wat zit zijn wijf toch walgelijk te lachen
Yes, waarom niet, zolang de weg schoon is?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hé gast wtf......... je denkt dat je vol kan knallen daar met die sneeuw?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |