jawel, even vannujij gejat:quote:
quote:Friso is geboren als Prins der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg. Volgens de Wet lidmaatschap Koninklijk Huis (uit 2002) heeft Prins Friso na zijn huwelijk niet langer de titel Prins der Nederlanden. Wel heeft hij volgens het Koninklijk Besluit van 19 maart 2004 de persoonlijke titel Prins van Oranje-Nassau met het predicaat Koninklijke Hoogheid behouden. Aan hem is bij hetzelfde besluit de erfelijke titel Graaf verleend en is als zijn geslachtsnaam vastgesteld Van Oranje-Nassau van Amsberg. Zijn dochters zijn daarom Gravin van Oranje-Nassau van Amsberg.
Daarom mag Mabel zich prinses noemen.
bron: www.koninklijkhuis.nl
Goede. Sowieso onderschatten wij skiers blijkbaar heel erg de gevaren maar is offpiste skien altijd anders en moeilijk iets over dit ongeluk te vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Teslynd het volgende:
Ze is titulair prinses.
In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren.
Ik vind het allemaal veel te ingewikkeld hoor en ook onzin eigenlijk.quote:
ja idd... jaloers?quote:
Dit dus!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Mercer het volgende:
Maar die kritische grens is dus 3-4 dagen nadat de kunstmatige coma is opgeheven? Maar is die al opgeheven?
Ja dat zei ik ook al.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit dus!
Niet na het ongeval maar na het stoppen van de kunstmatige coma.
Alsof zo'n gouden kooi iets moois is.quote:
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef Mula het volgende:
Ik weet dat het slechts een momentopname is, maar: Vinden jullie ook dat Mabel (en zus) er een stuk ontspannender uitziet bij het verlaten van het ziekenhuis?
Ik weet niet wat ik moet denken van die grijns van die zus, die vindt het blijkbaar erg grappig allemaal.quote:
Kan spanning zijn..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van die grijns van die zus, die vindt het blijkbaar erg grappig allemaal.
Dat viel me ook op. Maar volgens mij gaan ze net naar binnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef Mula het volgende:
Ik weet dat het slechts een momentopname is, maar: Vinden jullie ook dat Mabel (en zus) er een stuk ontspannender uitziet bij het verlaten van het ziekenhuis?
Beetje wel ja, idd puur gebaseerd op die paar seconden dus zegt niets.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef Mula het volgende:
Nerveus en ongemakkelijk onder al die aandacht en camera's vermoedelijk. Iedereen reageert daar anders op.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van die grijns van die zus, die vindt het blijkbaar erg grappig allemaal.
Wat een domme opmerking, sorry.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Mabel wèl wat gewend is, gezien d'r verledenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, sorry.
Dat lijken me gewoon zenuwen omdat zij zo'n horde fotografen niet gewend is.
Het ziet er gewoon raar uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, sorry.
Dat lijken me gewoon zenuwen omdat zij zo'n horde fotografen niet gewend is.
Maar het gaat toch om die zus?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Mabel wèl wat gewend is, gezien d'r verleden
Dat stuk heb ik niet gezien, alleen het binnengaan van hierboven.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel ja, idd puur gebaseerd op die paar seconden dus zegt niets.
En Mabel bedankt ook nog netjes voor de 'sterkte' van 1 van de fotografen.
Een slimme meid...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Ben ik dan de enige hier die Mabel best een tof wijf vind?
Neeeeeeeeequote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Is ook in dat stukjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik niet gezien, alleen het binnengaan van hierboven.
Ze heeft wel iets geils ja. Vooral zo helemaal in het zwart.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Mula het volgende:
Ik weet niet of ik haar nog echt betrouwbaar zou vinden na haar avontuurtjes met Klaas.quote:
Oh dan spoel ik de band even terug.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook in dat stukje
Kijk maar, bij het binnengaan. De fotograaf zegt sterkte en Mabel knikt en playbackt iets als 'bedankt'. Gaat heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |