Volgens mij worden er hier toch hardere "grappen" gemaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
"Kwaad bloed bij onze noorderburen"; zou er echt iemand wakker van hebben gelegen in Nederland?
Ach gut, zijn er tere journalistenzieltjes gekwetst?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:41 schreef hugsy33 het volgende:
"De internationale pers heeft gisteren gemerkt dat de kroonprins niet altijd even vriendelijk is, hij heeft hard uitgehaald naar journalisten."
"hebben jullie dan helemaal geen respect" zou WA hebben groepen.
Wat n ongelofelijke bullshit! Hij heeft groot gelijk en ik vind het knap dat hij zich in heeft weten te houden.
Dat kunnen een hoop "sterren l die fotografen helemaal lens slaan nog een voorbeeld aangeven.
Ze hebben zelfs één van de kinderen gevolgd de piste op, waarom kan hier niks aan gedaan worden?![]()
walgelijke "journalistiek" maar WA stijgt in aanzien wmb.
En "hard uitgehaald"huilies
De sneeuwballenscene van een jaar of 20 geleden s historisch, alle kleine oranjes inclusief WA gingen toen met sneeuwballen naar de fotografen gooien. Bea vond het prachtig en liet ze gaan toen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:47 schreef Maron het volgende:
[..]
Als kleine jongen schoot W.A. al met propjes naar de cameramensen met de woorden; "alle journalisten moeten oprotten"..De aversie tegen de pers zat er (begrijpelijk) al vroeg in..
Zou daar nog een filmpje van zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
De sneeuwballenscene van een jaar of 20 geleden s historisch, alle kleine oranjes inclusief WA gingen toen met sneeuwballen naar de fotografen gooien. Bea vond het prachtig en liet ze gaan toen.
Eigenlijk zouden ze dat nu ook gewoon weer moeten doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
De sneeuwballenscene van een jaar of 20 geleden s historisch, alle kleine oranjes inclusief WA gingen toen met sneeuwballen naar de fotografen gooien. Bea vond het prachtig en liet ze gaan toen.
Dat zal dan wel 30, 40 jaar geleden zijn, denk ik??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Dat filmpje komt in praktisch iedere Oranje special voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou daar nog een filmpje van zijn?
Van mij mogen de mini oranjes nu hetzelfde doen
Ik zag het igg nog een paar dagen geleden in een van de vele nieuwsuitzendingen op tv. NOS/RTL/ ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou daar nog een filmpje van zijn?
Van mij mogen de mini oranjes nu hetzelfde doen
Kan mij bijna niet voorstellen dat je dat nog nooit gezien hebt. Zelfs iemand zoals mij die de oranjes niet zoveel boeit kan dat filmpje dromen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat filmpje komt in praktisch iedere Oranje special voor.![]()
Staat vast ook wel op Youtube.
zal het vast wel eens gezien hebben, kan het me alleen niet voor de geest halen op dit moment.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Kan mij bijna niet voorstellen dat je dat nog nooit gezien hebt. Zelfs iemand zoals mij die de oranjes niet zoveel boeit kan dat filmpje dromen.
Je bedoelt dit?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
schattigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
http://nos.nl/video/18791-kattekwaad-door-jonge-prinsen.html
Is toch zeker een jaar of 30, 35 geleden..
Oh geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
Behalve toen er gericht een bal tegen een journalist werd getrapt, dat kwam hem toch wel op een vermanend 'Constantijn!' te staan. En dan WA met z'n 'de Nederlandse pers moet oprotten'; ik denk dat Bea het ook niet altijd even makkelijk heeft gehad, met drie jongensquote:
Waarna ze wegdraaide en moest lachen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve toen er gericht een bal tegen een journalist werd getrapt, dat kwam hem toch wel op een vermanend 'Constantijn!' te staan.
Ze stond wel haar lach in te houden hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve toen er gericht een bal tegen een journalist werd getrapt, dat kwam hem toch wel op een vermanend 'Constantijn!' te staan.
Ja, maar schattig vond ik dat niet, zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarna ze wegdraaide en moest lachen.
Ja deze bedoelde ik, vanaf 0:24 begint t.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
Volgens mij waren vooral Constantijn en WA de boefjes, Friso was volgens mij wel een brave Hendrik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve toen er gericht een bal tegen een journalist werd getrapt, dat kwam hem toch wel op een vermanend 'Constantijn!' te staan. En dan WA met z'n 'de Nederlandse pers moet oprotten'; ik denk dat Bea het ook niet altijd even makkelijk heeft gehad, met drie jongens
Prachtig om te zien ..zit hier keihard te lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef Dagonet het volgende:
Je bedoelt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |