Lastige keuze! Wij hadden die lounge hoekbank set natuurlijk al dus een eettafel gaat er never nooit niet meer bijpassen. Ik denk dat we een tafeltje in de voortuin gaan zetten met 2 kleine stoeltje. Meer past ook niet trouwens

want daar is 's avonds nog zon. En 's ochtends en 's middags ga ik wel een bordje lekker zitten in de achtertuin. Dus het wordt niet uitgebreid buiten tafelen bij ons.
Maar als ik de keuze nog zou hebben dan zou ik ook geen keuze kunnen maken.
Maandagavond kwam de kast van Milou en de trolley voor in de gang. Ik heb net besloten om de spiegel niet in de gang te doen. Vind ik zonde van het behang. Hij komt dus net na de gang op dat stukje muur. Ik zal zo wat foto's uploaden van het interieur. Zolder is ook al ietjes meer opgeruimd
Vanmorgen kwamen ze de laatste ramen vervangen. We hebben het bouwdepot vastgehouden tot ze dat gedaan hadden. We vonden de krassen dus niet acceptabel. En jullie? En de keukenmeneer is geweest om de laatste dingen aan de keuken te fixen. 1 Kastje was nl kapot gevallen en er waren nog wat dingetjes niet goed. Ik ben nog steeds heel erg blij met de keuken en zeker met de afwerking. Alles is keurig afgekit tussen alle losse onderdelen en alles doet het perfect. Ook de verf houdt zich erg goed. Is volkomen waterafstotend, erg handig!
Zaterdag wordt de voortuin afgegraven en betegeld en de borders daar komen muurtjes. Dan alleen nog planten en zon!