Ja, zo'n bankje is een heel goede optie! Ik kom ze best veel tegen en ze zijn heel betaalbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
en een gewone parkbank? daar zitten geen krullen aan.
zoiets bedoel ik http://link.marktplaats.nl/533651522
wel even door het houtrot heenkijken
Eten jullie niet buiten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoewel ik het juist niet heb zou ik toch voor de bank gaan denk ik.
Oh, goed om te weten van dat lekken! En dat schuren moet je ook elk jaar doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef mefke79 het volgende:
O het beitsen is trouwens niet eens het probleem, het schuren wel. En als het in de olie staat, dan lekt het weer op de stoep, geeft lelijke vlekken die niet verdwijnen, zelfs niet na 5 jaar![]()
Jawel, bijna altijd! Alleen als er te veel vliegen of westen zitten niet. Daar zou ik nog wel een gouden tip voor willen.quote:
een adirondack chairquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Even algemeen advies inwinnen. We zitten heel erg te twijfelen over het soort meubilair voor in de achtertuin. Ik denk dat ik het het allerbelangrijkst vind om er te kunnen relaxen, hangen en liggen en wil daarom een hoekbank/lounge set. Maar het is natuurlijk ook wel fijn om juist een eettafel in de tuin te hebben en er met de kinderen aan te kunnen zitten. Maarja, daar heb je meubels met een heel ander soort 'zit' voor nodig. En de stoelen die je naar achter kunt klappen zijn in de regel zo lelijk.
Wat zouden jullie kiezen?
Welke heb je op het oog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
En nu wil ik achterin de tuin een loungebank of zoiets als die leuke hoekbank van Ikea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |