Wat heerlijk, dat je je tuin zo "binnen" hebt, door zoveel glasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan vermaakt zich trouwens prima in de tuin, nu al.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben Wickie dan wel niet, maar wij hebben ook zo'n zandbak en hebben er geloof 4 of 5 zakken ingegooid. Hij is niet helemaal vol, maar wel goed.speelbaar. althans vonden wij voor Floris goed genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, wickie moet gewoon even advies komen geven.
Oh leuk! Deze vind ik zelfs nog leuker:quote:Op zondag 26 februari 2012 09:15 schreef Draadjes het volgende:
Ik kom ook even uit lurkstand om je te complimenteren met je mooie huis!![]()
Is zoiets niet wat voor in je voortuin? http://www.fermob.com/en/(...)urg/Bench-2-3-places
Oh, dat valt me ontzettend mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ben Wickie dan wel niet, maar wij hebben ook zo'n zandbak en hebben er geloof 4 of 5 zakken ingegooid. Hij is niet helemaal vol, maar wel goed.speelbaar. althans vonden wij voor Floris goed genoeg
[ afbeelding ]
Is wel minder dan ik dachtmja lag genoeg naast steeds (en in huis
)
Ik heb haar al een pm gestuurd om te vragen of het topic niet toch open kan blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:29 schreef Bleie het volgende:
En we mogen kennelijk geen apart topic voor Noord, dus dan moeten we t algemene A'damtopic maar kapen...
Hoe hebben jullie die bank eigenlijk gemaakt?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:50 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook ongeveer 5 à 6 zakken, maar dat moet ik aan onze tuinman vragen(broerlief).
En de kaarten in Lena's kamer, die staan ook bij Wies op haar kamertje
Wij hebben achter in de tuin een eigen gemaakte bank, die kostte echt bijna niks en was in een paar uurtjes gemaakt. Er passen precies Ikea kussens op en zit heerlijk. Voorin in de tuin hebben we een klein bankje van de Praxis. Een model met een dieper zitvlak, zit wat luxer.
Ik wil nog heel veel zeggen maar ik weet het niet meer
Oja en een rondscharrelende Ivan
Oh wat leuk. Ik wil zoiets met (nep)opgezette vogeltjes, denk ik. Ik ga er eens op zitten broeden.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
Vijf Fok!-sters (oeke, wickie, mignonne, miss_sly en Twinkly) hebben ze voor Lena gemaakt toen ze net geboren was. De tak komt uit de tuin van oeke.
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens tutorials tegengekomen waarin uitgelegd werd hoe je die zelf kunt maken. Maar ik ben niet handig en zou me er niet eens aan durven wagen.
Als je je in OUD durft te wagen zou je er eens naar kunnen vragen in het kinderkamertopic. Ik meen het principe eerder tegen te zijn gekomen. Er worden in kinderkamers vaak vogelhuisjes opgehangen met bijbehorende vogels.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Ik wil zoiets met (nep)opgezette vogeltjes, denk ik. Ik ga er eens op zitten broeden.
Nee ik wil nooit ook maar iets zelf maken!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je je in OUD durft te wagen zou je er eens naar kunnen vragen in het kinderkamertopic. Ik meen het principe eerder tegen te zijn gekomen. Er worden in kinderkamers vaak vogelhuisjes opgehangen met bijbehorende vogels.
Dit lijkt misschien ook wel op wat je zoekt?
[ afbeelding ]
Of wil je het graag zelf maken?
Welnee. Sommige van mijn beste vrienden zijn bewust kinderlozen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor je linkjes. Ik waag me heus in OUD hoor, al vond jij bewust kinderlozen ietwat betreurenswaardig, begreep ik. Ik ben groot fan van OUD, vanwege de leuke ideeën.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. Sommige van mijn beste vrienden zijn bewust kinderlozen.
Dat maakt wel heel veel gemis goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schreef er wel bij dat ik me er heel erg voor schaamde, hè.
goed opletten bij grofvuil of marktplaats!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh leuk! Deze vind ik zelfs nog leuker:
[ afbeelding ]
Lekker vrolijk. Maar ik heb het idee dat ik een tweedehands bankje erg leuk zou vinden en dat beits ik dan wel. Ik wil dan wel een echt heel goedkoop exemplaar.
Ikea heeft inderdaad buitenmeubelsquote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik zag gister ineens dat de Ikea tuinmeubels heeft!
Beetje jammer dat ik ze lelijk vind.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nog in de aanbieding ook! Hmm. Zou hij stevig zijn en lekker zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |