quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
Mooie foto's PriemLijkt me echt leuk om eens te doen
Heb je je make-up zelf gedaan?
quote:
Mooie make-upquote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo TT![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
Ik kwam net van buiten... Dus met bevende hand nog vlug make-up; om dan in de keuken nog een paar foto's te shooten
Trouwens... Grappig detail: Toen we buiten de shoot hadden; stonden schoonzus en vriend van Ine buiten met de lampen op mij gericht... Terwijl mijn broer me warm hield door steeds jenever te geven tussen de foto's![]()
![]()
Was echt zoooooo gruwelijk koudHence de rode wangen en neus
Whaooo puckzzz..... Zou ik echt heel erg tof vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooie make-upMaar ik vind sowieso dat jij dat altijd mooi kan
Mij lukt dat nooit
Jenkfamiliequote:
neeeee, nu zit je echt selectief te luisteren hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus. Alleen haar ogen zijn het probleem; terwijl sjelsie alles fout deed?dafuq
Ja maar dat hoort er bij als je iemand niet moetquote:Op maandag 20 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeee, nu zit je echt selectief te luisteren hoor![]()
nee..ik ben erg aan het nadenken over de logisticsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey poepsie, vergeet jij je PM niet?
Ik meteen: AHHHHH ze is zwanger. Dat verklaartquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat ik hierna de kroeg nog ff induik
jaaa na ANTM uiteraard!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
O nee.. 'hierna'.
Euh.. have fun straks babe
Zo dan![]()
Ik heb nooit gezegd dat het kort dag isquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
eerst als je zegt, ik ga misschien in september trouwen, zeggen mensen: umad! Da's kort dag!
En als je dan besluit da het volgend jaar wordt zeggen mensen: zo lang nog, dat kan veel sneller!
Goffer, cut it!
Jup. Kreeg ik ook te horenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
eerst als je zegt, ik ga misschien in september trouwen, zeggen mensen: umad! Da's kort dag!
En als je dan besluit da het volgend jaar wordt zeggen mensen: zo lang nog, dat kan veel sneller!
Goffer, cut it!
Euj, september was geen optie want al andere bruiloft + vakantie!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Goffer, cut it!
Tabatha is ook gewoon tof.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Wahhahaha ik zeg: Ja goed; gaan we nu lekker tabatha kijken; stomme moddels !
Vriendlief: Ja maar tabatha is cool.
Whut?vriendlief is tabatha fan
![]()
Nein !! Want ik vond Angel altijd tof...En david boreanaz vind ik heul geen goeien acteur bij bonesquote:
Voor jou dus de sorryquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Reactie van vriendlief op den foto: "Een vrouw achter het fornuis. Zo zie ik het graag! "
Wat moet ik er mee
Gewoon hele vieze dingen koken, popcorn voorzetten als avondetenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Reactie van vriendlief op den foto: "Een vrouw achter het fornuis. Zo zie ik het graag! "
Wat moet ik er mee
Had er idd zo bij gekund jaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gepaard met: 'Het enige recht van de vrouw is het aanrecht!' ?![]()
Bwhehe die van mij ook hoor. Behalve achter mijn rugquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had er idd zo bij gekund ja
Positief over mij zijn in het openbaar. He fails![]()
En wtf die make-up van die groene bij tabatha![]()
![]()
Ah bij mij nooit hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe die van mij ook hoor. Behalve achter mijn rugDan kan ie het wel.
Awww... Heeft verder geen last van? Niet overgeven ook?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh mijn hont is ziekVan het weekend hoorde ik haar buik al vet erg borrelen. En toen ook 100 keer met dr naar buiten geweest voor het geval dat. Maar geen diaree. En vanaf vandaag non stop
Ik had ook direct het liedje "Ik laat je thuis" in mijn hoofdquote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wat moet ik er mee
Haha das heul niet mannelijk, dat snappen wij nietquote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah bij mij nooit hoorAlleen tegen mij en als we thuis zijn. Maar in het openbaar geven zijn vrienden nog eerder een keer een complimentje dan hij
Ahja ben het wel gewend onderhand
[..]
Awww... Heeft verder geen last van? Niet overgeven ook?
Samson had het vorige week2 dagen over gegeven; en toen was het over.. Geen idee wat het was
Altijd zo sneu als heund ziek ik
Pull the robbery on herquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Diconnected het volgende:
Mama's laptop gekaaptlangere accu en groter scherm
ik wil deze laptop
Goede afstofreden.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
Gahhh I'm so excited, m'n paypal onder het stof vandaan gehaald om a-england lakjes in te slaan.
Oei das minder.. Anders wat oud witbrood geven? Wat minder eten? Kan helpen tegen de diarreequote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha das heul niet mannelijk, dat snappen wij nietMaar als hij het wel tegen jou zegt is het ook lief
En nee niet overgevenMaar ik hoorde haar buik van het weekend echt zo hard rommelen. Zelf als ik op 2 meter afstand stond kon ik het horen. Dus het was eigenlijk wachten op de diaree, maar nu kan ze het niet eens meer ophouden.
Ik vind het ook zo zielig. Voor de rest is ze wel ghappy enzo maar haar eten van vanmorgen staat er nog
Goeie faalsquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
Gahhh I'm so excited, m'n paypal onder het stof vandaan gehaald om a-england lakjes in te slaan.
Ze is nog niet thuis van der werk muahaha.quote:
Ik begin gewoon met twee, ik vind 21 euro zat om mee te beginnen.quote:
Dat dacht ik ook hihi! Is het helemaal waard, ik voel het, ik kon het ook niet meer aan om al die foto's ervan te zien overalquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie faals
Ik wil ook weer lakkenKut.
Dank je welquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei das minder.. Anders wat oud witbrood geven? Wat minder eten? Kan helpen tegen de diarree
Of een dag geen eten geven.. (doen wij als het 2 dagen duurt...)
Hoe lang moet je nog? 7 weken nu ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie faals
Ik wil ook weer lakkenKut.
Die staan ook op m'n wishlist inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik begin gewoon met twee, ik vind 21 euro zat om mee te beginnen.Ben helemaal verliefd op Saint George en Ascalon. Volgende week is het vakantie, kan ik de hele dag naar m'n nagels staren.
Wauw! Waar werkt jouw moeder??quote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze is nog niet thuis van der werk muahaha.
Vind alleen wel bizar dat ze sinds vanochtend half 7 weg is en dat ze zo weggaat van der werk. Lekkere werkdag
Waarom swatch je m niet op jezelf?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik begin gewoon met twee, ik vind 21 euro zat om mee te beginnen.Ben helemaal verliefd op Saint George en Ascalon. Volgende week is het vakantie, kan ik de hele dag naar m'n nagels staren.
[..]
Dat dacht ik ook hihi! Is het helemaal waard, ik voel het, ik kon het ook niet meer aan om al die foto's ervan te zien overal.
Het is nooit te laat om te lakken.
Ik heb vanmiddag een limited van Catrice gehaald, Be Pool. Hoop dat het een beetje wat is kan geen goeie swatches vinden.
Personal assistant/administratief medewerker bij een groot bouwbedrijfquote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw! Waar werkt jouw moeder??
Het is donkerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom swatch je m niet op jezelf?
Administratief medewerkerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Personal assistant/administratief medewerker bij een groot bouwbedrijf
Ohh mwehhehe. Dan nog een paar uurtjes wachtenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is donkerik wil daglicht pics.
Ze hebben wel het oude brede kwastje terug. Meh. Weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Ja, ze zit op Indorama bij de Maasvlakte, ze is de enige vrouw die daar rondlooptquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Administratief medewerkerBouwbedrijf
ik voel een band
Dan maar erop smeren en afwachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh mwehhehe. Dan nog een paar uurtjes wachten
Heuj wait. Ik heb laatst ergens be pool gezien. Even kijken!
Kewl! En ik vind het wel leuk om met die mannen te dollen, maar ook wel fijn als ik weer bij mn meissies benquote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, ze zit op Indorama bij de Maasvlakte, ze is de enige vrouw die daar rondloopt
Sparen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook lakjes falen
then again: save all the money!!
quote:
Ja heb nu een leuke vacature gevonden denk ik, staat bij dat je in een mannenwereld gaat werken enzo. Ik werk liever met mannen dan met vrouwen want mannen zijn tofferder.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kewl! En ik vind het wel leuk om met die mannen te dollen, maar ook wel fijn als ik weer bij mn meissies ben![]()
Ik spaar stiekem ook alleen als ik een doel in m'n hoofd heb.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
Sparen.. ben ik niet voor gemaakt.
Ik wel, maar mijnquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
zodra het er echt idioot uit gaat zienquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk nieuwe kleding kopen Skjoe? Of heb je nog liggen? Mijn moeder vond dat altijd zo moeilijk
Kan je wel kamperen in je eigen truien.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra het er echt idioot uit gaat zien
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra het er echt idioot uit gaat zien
Mijn doel is elke maand blousjes en shirtjes kopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik spaar stiekem ook alleen als ik een doel in m'n hoofd heb.
Oeh, steeds kleinere omtrekken natuurlijk.quote:
Haiquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn doel is elke maand blousjes en shirtjes kopen.
Ik ben nu aan het sparen voor tijdens de vakantie.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn doel is elke maand blousjes en shirtjes kopen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef BGTes het volgende:
lk zie net datdat meisje van facebook verwijderd heeft.
ABOUT FUCKING TIME!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/jennamarblesmode
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
OEH, die had ik niet gezien. Hier ziet ie er zoeper mooi uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel mooi
Hai!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
BG heeft ie toch nog naar jou geluisterd
Dat is ook wel handig ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het sparen voor tijdens de vakantie.Spend ALL ze money!
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OEH, die had ik niet gezien. Hier ziet ie er zoeper mooi uit.
Jenna Marblesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ABOUT FUCKING TIME!!!
/jennamarblesmode
Snap ik heeft ie ook niet zomaar terug verdiend even lekker laten zweten zou ik zeggenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hai!
Ja het is een.. begin. Maar het is niet zo dat hij nu mijn vertrouwen weer terug heeft zeg maar
Normaal duurt de challange zo'n 12 weken; maar dat red ik niet. Dus wordt 9 a 10 weken aangehouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? 7 weken nu ofzo?
Dat gaat het waard zijn! Mooie nagels op trouw.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Normaal duurt de challange zo'n 12 weken; maar dat red ik niet. Dus wordt 9 a 10 weken aangehouden.
Dus nu nog een 8-tal weken![]()
Wou dat ik kleine tieten had kon ik ook zulke bloesjes aanquote:Op maandag 20 februari 2012 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Normaal smijt ik met mijn geld in de Zara. Blousjes voor de hoofdprijs.Vandaag ben ik heel zuunig geweest.
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0155_106R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2858]&set=key[height],value[3342]&set=key[x],value[460]&set=key[y],value[483]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
9,95 bij de H&M de blouse.
* BGTes gaat hinten over een mooi shopreisje naar londenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Snap ik heeft ie ook niet zomaar terug verdiend even lekker laten zweten zou ik zeggen
En lakjesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
* BGTes gaat hinten over een mooi shopreisje naar londen
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
* BGTes gaat hinten over een mooi shopreisje naar londen
Heeeeel hard lopen flirten met een meisje waar hij eerst ook al mee flirtte en waarvan ik duidelijk had gemaakt dat hij te ver ging. Maar nu ging hij echt te ver, as in vragen om foto's in bikini enzo.quote:
Precies !! Moet ik blijven aan denkenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat het waard zijn! Mooie nagels op trouw.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
Shopreisje = Ik shop en hij betaalt?
Prima doel.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Precies !! Moet ik blijven aan denken![]()
Ik weet wat je bedoeld. Maatje S en dan staan bij de tieten de knoopjes op springen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wou dat ik kleine tieten had kon ik ook zulke bloesjes aan
Heb sowieso al XLquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Maatje S en dan staan bij de tieten de knoopjes op springen.Echt niet tof soms.
Doe ik dagelijks momenteelquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima doel.
En ondertussen gewoon steeds de flesjes oppakken en er op kwijlen.
maatje s, dat zal mij en swarte van ons leven niet gaan lukken vrees ikquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Maatje S en dan staan bij de tieten de knoopjes op springen.Echt niet tof soms.
Woei @ standaard maat en mini mountainsquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Babes with boobies.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maatje s, dat zal mij en swarte van ons leven niet gaan lukken vrees ik
a-england dragon roept mijquote:
Dat dus he more to love voor dequote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maatje s, dat zal mij en swarte van ons leven niet gaan lukken vrees ik
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
a-england dragon roept mijElke ochtend weerrrrrrr
![]()
Tietuuuuhhh!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb sowieso al XLen een DD cup
helemaal feest
Wobble wobblequote:
Standaard maat is stom.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woei @ standaard maat en mini mountains![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
had gevraagd of ik na het boodschappen halen nog ff langs zn werk wilde komen, want hij staat in de drive. Dus ik met mn moeder daarheen, broodje besteld. Maar door alle boodschappen inruimen en die hont nog niet gegeten. Krijg ik net een WA, die ik weer over het hoofd zie. Belt ie me: 'Heb je nog niet gegeten??'
Doe ik het doosje open, zit daar een servetje in met daarop geschreven: Love you stinkie! Xx![]()
![]()
Dat deed hij vroeger ook altijd
Macmorantiek![]()
Nu heb ik zin in Macciequote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
had gevraagd of ik na het boodschappen halen nog ff langs zn werk wilde komen, want hij staat in de drive. Dus ik met mn moeder daarheen, broodje besteld. Maar door alle boodschappen inruimen en die hont nog niet gegeten. Krijg ik net een WA, die ik weer over het hoofd zie. Belt ie me: 'Heb je nog niet gegeten??'
Doe ik het doosje open, zit daar een servetje in met daarop geschreven: Love you stinkie! Xx![]()
![]()
Dat deed hij vroeger ook altijd
Macmorantiek![]()
Welcome! Je hebt er alleen niks meer aan denk ik?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]wat lief
O en nog bedankt voor den muppet punten
Ze waren voor mijn collegaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welcome! Je hebt er alleen niks meer aan denk ik?
Ohh bwhehehequote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze waren voor mijn collegadie had ze al opengescheurd haha
Ze had het briefje dan wel weer bewaardquote:
Wat een kut bericht weer zeg komt wel allemaal tegelijk nuquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Zo, dat was ook een leuk gesprek met mijn moederArme, is net haar buurvrouw dood ter aarde gestort (had ze goed contact mee) en nog wat nare shizzle, kom ik nog even met mijn "ehm, ja mam, die punctie he?"
En morgen moet ik eigenlijk 6 uur werken volgens 'het plan', maar ik denk er sterk over om te vragen of het nog een weekje op 4 uur kan blijven.. Maar dat durf ik eigenlijk niet
Doe es gauw vragen, anders gaan we met z'n allen mee en gaan wij het voor je doenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Zo, dat was ook een leuk gesprek met mijn moederArme, is net haar buurvrouw dood ter aarde gestort (had ze goed contact mee) en nog wat nare shizzle, kom ik nog even met mijn "ehm, ja mam, die punctie he?"
En morgen moet ik eigenlijk 6 uur werken volgens 'het plan', maar ik denk er sterk over om te vragen of het nog een weekje op 4 uur kan blijven.. Maar dat durf ik eigenlijk niet
En dat.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe es gauw vragen, anders gaan we met z'n allen mee en gaan wij het voor je doen
He wat naarquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Wat schaar zegt !!! Een heul heul gauw gaan vragen jijquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Gewoon aangeven dat de punctie heel veel extra zorgen geeft en je 6 uur nog niet gaat trekken.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Had hij dat ook toen hij jonger was of toen hij ouder werd? En dat water heeft die van mij ook. En ik sprak netquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Unf, mijn oude hont had hele gevoelige darmen, 1 keer iets verkeerds eten en hij zat weer water te schijten (vooral leuk als hij het niet op kon houden en dat dus over de keukenvloer ging). Als hij last had gaven we hem altijd rijst met gerookte kip. Is erg goed voor de darmen
![]()
(en in dit geval ging hont een stuk sneller weer eten, want hij vond het heerlijk)
Hoelaat moet je morgen werken?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik weet ook dat het echt nodig is, afgelopen week ging zoveel slechter als de week daarvoor.. En nu voel ik me alleen nogmmaar rotter omdat ik in mijn vrije tijd niet aan mijn rust toekom, ik loop alleen maar heen en weer tussen mijn werk, mijn kind en het ziekenhuismaar ik weet gewoon dat ze het niet leuk gaan vinden enzo, dus hum.. Nouja, ik doe net alsof jullie dan meegaan, ok? Misschien durf ik dan
Aardbei, nog geen uitslag, morgen over een week pas. Wel een reductie van de opties: ofwel een ontsteking, ofwel kanker
Lieve Inca... Het gaat om je gezondheid!! Dat is belangrijker dan of je baas/collega's het leuk vinden dat je minder werkt. Je hebt niet zelf voor al deze narigheid gekozen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik weet ook dat het echt nodig is, afgelopen week ging zoveel slechter als de week daarvoor.. En nu voel ik me alleen nogmmaar rotter omdat ik in mijn vrije tijd niet aan mijn rust toekom, ik loop alleen maar heen en weer tussen mijn werk, mijn kind en het ziekenhuismaar ik weet gewoon dat ze het niet leuk gaan vinden enzo, dus hum.. Nouja, ik doe net alsof jullie dan meegaan, ok? Misschien durf ik dan
Aardbei, nog geen uitslag, morgen over een week pas. Wel een reductie van de opties: ofwel een ontsteking, ofwel kanker
Anders gaan we gewoon echt meequote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
8 uurquote:Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelaat moet je morgen werken?
Waar moeten we zijn? ik hoef pas om 9 te beginnenquote:
Woefseltjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Incantrix het volgende:
Envoor ziek woefseltje, wat naar UFT
Ah dan ben ik wakker!quote:
I know, maar de drempel is dan wel hoog om het te vragen.. Heb er ook bijna 2 weken over gedaan om moed bijeen te schrapen voor de vraag 'kunnen jullie me misschien nog even ontlasten qua telefoon?' dus dit is dan al helemaal zoiets..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lieve Inca... Het gaat om je gezondheid!! Dat is belangrijker dan of je baas/collega's het leuk vinden dat je minder werkt. Je hebt niet zelf voor al deze narigheid gekozen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waar moeten we zijn? ik hoef pas om 9 te beginnen
Echt super ver inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
is wel een stukje fietsen voor jou![]()
Den Haag
Wat vervelend dat die drempel zo hoog is... Allemaal horken ofzo? Of leg je voor jezelf die drempel zo hoog?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
I know, maar de drempel is dan wel hoog om het te vragen.. Heb er ook bijna 2 weken over gedaan om moed bijeen te schrapen voor de vraag 'kunnen jullie me misschien nog even ontlasten qua telefoon?' dus dit is dan al helemaal zoiets..
Aardbei, de kans op het laatste is wel klein zei de arts, maar de dame van de punctie/echo was toch wel duidelijk in wat de opties waren.. Was ff schrikken ja
Ik snap wat je bedoelt, ik ben daar ook niet zo goed inquote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
En thnx chickies, aan me denken is ook positive karma enzo![]()
Misschien valt het reuze mee, maar het is soms zo lastig bij ons..
Mijn hont had het zijn hele leven. Aan het eind kwam er ook bloed mee, heel sneu.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had hij dat ook toen hij jonger was of toen hij ouder werd? En dat water heeft die van mij ook. En ik sprak neten die zei dat ze vanmiddag dus wel heeft lopen kotsen ook
Ze heeft verder alleen brokken gegeten, maar wat ze van buiten binnen heeft gekregen weet ik natuurlijk niet.
Bwhehe you haz more balls than me! Naja is meer omdat ik weet dat het mijn probleem is en ik daar hun probleem van maakquote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Horken.. Moah, ik denk dat het meer te maken heeft met enig gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn collega's zijn heel lief hoor, maar het hoofd kan soms vreselijk naar doen bij een ziekmelding. Weet ze van zichzelf en snapt ook wel dat dat niet ok is, maar als je je al wiebelig voelt helpt het niet te weten dat de kans bestaat dat je er een snauw over krijgt.
UFT, dat durf ik nog net wél, maar verder..
Ga zo mee morgenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Horken.. Moah, ik denk dat het meer te maken heeft met enig gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn collega's zijn heel lief hoor, maar het hoofd kan soms vreselijk naar doen bij een ziekmelding. Weet ze van zichzelf en snapt ook wel dat dat niet ok is, maar als je je al wiebelig voelt helpt het niet te weten dat de kans bestaat dat je er een snauw over krijgt.
WAAR, IK SLA ZE IN ELKAAR!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
meh, ik krijg net een vervelende online sneer en ik moet er eigenlijk niet mee zitten maar ik doe het wel
en trix, ik vind het echt zo kloten voor je allemaal, 't is echt een beetje te veel van het goede![]()
Dank voor de tips!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn hont had het zijn hele leven. Aan het eind kwam er ook bloed mee, heel sneu.
Wij kregen van de dierenarts altijd het advies om hem op rijst en kip te geven en veel meer konden die ook niet doen, dus op den duur gingen we er niet meer heen. Pas als het echt een paar dagen aanhield.
Hou wel in de gaten of hij genoeg vocht binnenkrijgt/binnenhoudt. Dat kan je doen door z'n vacht op te tillen, die hoort terug te schieten. En in de gaten houden of zijn lippen aan de binnenkant wel vochtig zijn.
Pluk is een keer uitgedroogd geweest en heeft vervolgens 4 uur bij de dierenarts aan het infuus gehangen, dat was echt heel sneu.
De rijst kan je ook gebruiken om hem extra vocht te geven, ik deed er altijd een beetje water bij. Hij vond het zo lekker dat dat met gemak naar binnen ging. (en dus even geen brokken geven)
Pluk was trouwens een alleseter en dat hielp niet. Hij had een focus op eten en wat hij zag at hij op. Tot plastic en kurk aan toe
Over het trouwen?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
meh, ik krijg net een vervelende online sneer en ik moet er eigenlijk niet mee zitten maar ik doe het wel
en trix, ik vind het echt zo kloten voor je allemaal, 't is echt een beetje te veel van het goede![]()
Niet leuk! net even gelezen (i haz curious) ik vind dat ie ongelijk heeftquote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oja... Dat helpt niet mee inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Horken.. Moah, ik denk dat het meer te maken heeft met enig gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn collega's zijn heel lief hoor, maar het hoofd kan soms vreselijk naar doen bij een ziekmelding. Weet ze van zichzelf en snapt ook wel dat dat niet ok is, maar als je je al wiebelig voelt helpt het niet te weten dat de kans bestaat dat je er een snauw over krijgt. Ik voel me dan al schuldig, dan geeft dat niet de gewenste positieve beloning op het uitkruipen van mijn schulp zeg maar.
NagelSCknokploeg jonguh!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAR, IK SLA ZE IN ELKAAR!![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit is ze niets dan begripvol geweest hoor, maar bijv. na mijn bevallingsverlof was ik nog een paar weken ziek (mijn kraamtijd bestond uit herstellen van subtotaalruptuur, ontstoken hechtingen, 6 blaasontstekingen, een nierbekkenontsteking, een paar infecties, het noro-virus en nog wat van zulks) en toen heeft ze echt heel naar gereageerd op mijn ziekmelding. Sindsdien durf ik niet meer zo goedquote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga zo mee morgenmaare wat een vreemde vrouw dan dat ze zo reageert vooral met jou achtergrond zou ik toch 3 keer nadenken voordat ik zo zou reageren
Na een jaar of 10 wen je eraan en schiet je niet meer in paniek als hij diaree heeftquote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank voor de tips!Zeeeeeer bruikbaar! En die van mij vreet ook alles wat los en vast zit
IK STUUR CODY OP ZE AF EINZ!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK STUUR CODY OP ZE AF EINZ!
En daarna ga ik boven op ze zittenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK STUUR CODY OP ZE AF EINZ!
Ja dat snap ik. En die beestenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Na een jaar of 10 wen je eraan en schiet je niet meer in paniek als hij diaree heeft
En ik ging er licht van slapen, ik kon de signalen herkennen en heb dus wel een aantal keer om 2 uur 's nachts buiten gestaan omdat hij het niet meer op kon houden (en als ik dat niet deed kon ik de keuken dus gaan opruimen, wat was dat smerig zeg)
En dan denk je dat hij er wel van leert, maar daarna toch weer rare dingen eten.
Ik hem eerstquote:
dat ik alleen maar dweep met mijn eigen leuke dingen en de rest van de wereld negeer of de grond in boor...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En watwiewaar? Is niet waar niet! Weet ik nu al dear
Ik heb zelfs mijn valentijnskaart aan hem ondertemend met xxx je stinkiequote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hem eerstEn toen heeft hij het gejat.
Die van jou ook?
STINKIES UNITE!
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
En als ik mijn verhaal van de afgelopen anderhalf jaar opsom kom ik tot de conclusie dat het niet echt geloofwaardig meer is ook, zo ondertussenals dit in een film of een serie gebeurde riep ik heel hard 'WTF! Dat bestáát toch niet? Dikke nep man!'
Tis nen helmonder. Moet je vooral negeren dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ik alleen maar dweep met mijn eigen leuke dingen en de rest van de wereld negeer of de grond in boor...
Ja soms kan ik gewoon niet overal op reageren... Ik voel me daar ook niet fijn over, maar er gebeurt zo veul op fok
Och das een combi van jaloersogheid en onzekerheid, mag je ff op je roze wolk zitten zeg, das niet gek toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ik alleen maar dweep met mijn eigen leuke dingen en de rest van de wereld negeer of de grond in boor...
Ja soms kan ik gewoon niet overal op reageren... Ik voel me daar ook niet fijn over, maar er gebeurt zo veul op fok
Je kunt wel naar Oprah inmiddels!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
En als ik mijn verhaal van de afgelopen anderhalf jaar opsom kom ik tot de conclusie dat het niet echt geloofwaardig meer is ook, zo ondertussenals dit in een film of een serie gebeurde riep ik heel hard 'WTF! Dat bestáát toch niet? Dikke nep man!'
Is heul niet waar.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het een film is krijg je er drie keer zo veel goede dingen voor terug, dus daar gaan we maar heul hard voor duimen!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
En als ik mijn verhaal van de afgelopen anderhalf jaar opsom kom ik tot de conclusie dat het niet echt geloofwaardig meer is ook, zo ondertussenals dit in een film of een serie gebeurde riep ik heel hard 'WTF! Dat bestÃĄÃĄt toch niet? Dikke nep man!'
Watskeburt? of wil je dat niet vertellen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, ik ben de laatste week zo énorm teleurgesteld door iemand waarvan ik dacht dat het een vriend van me was. Wat valt dat vies tegen zeg, ik ben kwaad en verdrietig tegelijk.
Blijf maar gewoon hier posten, wij zijn wel leukquote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat zei je? Ohja, vergeten!!1!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn valentijnskaart aan hem ondertemend met xxx je stinkie
Moet ik Cody op hem afsturen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, ik ben de laatste week zo énorm teleurgesteld door iemand waarvan ik dacht dat het een vriend van me was. Wat valt dat vies tegen zeg, ik ben kwaad en verdrietig tegelijk.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef Mss het volgende:
Trustequote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik ga zo slapen.voor alle liefjons!
oprah is gestoptquote:Op maandag 20 februari 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt wel naar Oprah inmiddels!
*positieve kant bekijken*
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef Debsterr het volgende:
FUCK A DUCK ALLES ZIT TEGENquote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oprah is gestopt
mss, wazzap??
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Ook al gebeurde er geen reet op fok, dan hķef je ook niet overal op te reagerenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OHAI! Schnell posten want Schaar is pisson!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even niet posten allemaal want ik moet pissen!
(like that's gonna happen)
Dat was ook het eerste dat ik dacht, maar vond je zo lief dat ik het maar niet posttequote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FUCK A DUCK ALLES ZIT TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
post all the posts!!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OHAI! Schnell posten want Schaar is pisson!
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OHAI! Schnell posten want Schaar is pisson!
daar doen we het voorquote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat ik dacht, maar vond je zo lief dat ik het maar niet postte
SQ, ik hoop het![]()
alhoewel ik zou tekenen voor goede gezondheid en een gezond kindje erbij
veel meer hoef ik niet
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En gezellig, zo'n hont die erbij komt staan als je staat te pissen
En ik kan er niks van zeggen, want ik doe het bij hem ook
Lol whut?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ok nu ben ik benieuwd wie de moeder van Inu is; zodat ik weet of dat onze babs gaat worden![]()
![]()
Ik ben er weer,quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef PriemGirl het volgende:
Sorry. Ik ga geen anderen topics lezen Whuut !!
Schaarrrrr snellerrrrr plassennnnnn
Die laatste zin, zo grappig maar zo waarquote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
TE LAAT EINZquote:
Ow... Was idd nen snellen plasquote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben er weer,
DOE EENS SNEL DOORPOSTEN![]()
Wtf 100?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog 100 pagina;s en dan kan ik gaan slapen
Dan heb ik het 2e hunger games boek uit in 2 dagenquote:
Amaaaaazing discovery.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut schaar staat als ze plast?
DAFUQ IK SCHREEF "STAAT TE PISSEN"quote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh lolz, ik dacht schrijven voor je verslagquote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb ik het 2e hunger games boek uit in 2 dagenOnee ik lieg, ik ben zaterdagavond begonnen met de eerste
Ik had het sneller door, maar ik had even tijd nodig voor m'n post want plaatjequote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neeeequote:Op maandag 20 februari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh lolz, ik dacht schrijven voor je verslag
Ik lachte hardopquote:Op maandag 20 februari 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAFUQ IK SCHREEF "STAAT TE PISSEN"
DAT KAN IK HEUL NIET EINZ!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ubercutequote:Op maandag 20 februari 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAFUQ IK SCHREEF "STAAT TE PISSEN"
DAT KAN IK HEUL NIET EINZ!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vakantiequote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niet slapen voor dit boek uit is![]()
En morgen/woensdag wil ik deel 3 uitlezen
Ik heb al jarenlang (en dan heb ik het echt over 5 jaar ofzo) een hele aparte vriendschap met een jongen die ik van fok ken. We zijn hier aan de praat geraakt, zijn verder gegaan op msn en daar is een hele mooie vriendschap uit gegroeid. We hebben ook een paar keer afgesproken, en dan is het gewoon gezellig kletsen. Het is nooit meer geweest dan dat, maar we konden wel álles bij elkaar kwijt. Gezien we het allebei nou niet bepaald makkelijk hebben, werd er dus ook de nodige drama gedeeld. We hebben elkaar ook op facebook, en hij reageert wel vaker op mijn status en dergelijke. En nu reageerde een goeie vriendin van mij ook wel vaker tegelijkertijd met hem op mijn facebook. Zij had wel vaker laten vallen dat ze hem grappig vond. Hij vond het heel erg leuk dat hij zo contact had met mensen, want hij heeft erg weinig vrienden. Uiteindelijk heeft hij de stap gezet en heeft haar ook toegevoegd. Nu merkte ik dat hij de laatste tijd al wat afwezig was op msn. Nu blijkt dat zij echt heel veel chatten. Nu is het zelfs zo dat hij de laatste keer dat ik hem sprak ineens super kortaf deed, en ineens niks meer zei. Ik boos, en ik heb iets van 'het initiatief om contact op te nemen ligt bij hem'. Maar nu blijken zij elkaar echt super intensief te spreken, en hij heeft GEEN WOORD meer tegen mij gezegd. Ze hadden binnen een paar dagen al telefoonnummers uitgewisseld en zijn super intensief aan het smsen en bezig om af te spreken. En als ik het had over afspreken had hij geen tijd. Hoezo ik ben ingeruild? En dat door iemand die zei zo vaak teleurgesteld te zijn in mensen omdat ze hem lieten vallen. En nou doet hij precies hetzelfde met mijquote:Op maandag 20 februari 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Watskeburt? of wil je dat niet vertellen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kuuutttt ik heb last van acute meligheid
Ik vond 3 een beetje tegenvallenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niet slapen voor dit boek uit is![]()
En morgen/woensdag wil ik deel 3 uitlezen
IK BEN RRRRRIK EN IK WIL MOTORRRRAIDEN!quote:
Moet je weer dweilenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan best staand pissen. Of het dan in de plee terecht komt is een tweede
Nou, ik heb van haar begrepen dat ze wel toespelingen naar elkaar maken. Maar hij heeft een soort van vriendinquote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
mss, issie niet gewoon verliefd?
maar wel zuur dat ie jou nu zo laat vallen
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang (en dan heb ik het echt over 5 jaar ofzo) een hele aparte vriendschap met een jongen die ik van fok ken. We zijn hier aan de praat geraakt, zijn verder gegaan op msn en daar is een hele mooie vriendschap uit gegroeid. We hebben ook een paar keer afgesproken, en dan is het gewoon gezellig kletsen. Het is nooit meer geweest dan dat, maar we konden wel álles bij elkaar kwijt. Gezien we het allebei nou niet bepaald makkelijk hebben, werd er dus ook de nodige drama gedeeld. We hebben elkaar ook op facebook, en hij reageert wel vaker op mijn status en dergelijke. En nu reageerde een goeie vriendin van mij ook wel vaker tegelijkertijd met hem op mijn facebook. Zij had wel vaker laten vallen dat ze hem grappig vond. Hij vond het heel erg leuk dat hij zo contact had met mensen, want hij heeft erg weinig vrienden. Uiteindelijk heeft hij de stap gezet en heeft haar ook toegevoegd. Nu merkte ik dat hij de laatste tijd al wat afwezig was op msn. Nu blijkt dat zij echt heel veel chatten. Nu is het zelfs zo dat hij de laatste keer dat ik hem sprak ineens super kortaf deed, en ineens niks meer zei. Ik boos, en ik heb iets van 'het initiatief om contact op te nemen ligt bij hem'. Maar nu blijken zij elkaar echt super intensief te spreken, en hij heeft GEEN WOORD meer tegen mij gezegd. Ze hadden binnen een paar dagen al telefoonnummers uitgewisseld en zijn super intensief aan het smsen en bezig om af te spreken. En als ik het had over afspreken had hij geen tijd. Hoezo ik ben ingeruild? En dat door iemand die zei zo vaak teleurgesteld te zijn in mensen omdat ze hem lieten vallen. En nou doet hij precies hetzelfde met mij.
Ohquote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, ik heb van haar begrepen dat ze wel toespelingen naar elkaar maken. Maar hij heeft een soort van vriendin.
skjoefortruequote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
en vaak zijn mannen die een vriendschap met je aan gaan verliefd op je, verliefd op je geweest of ze willen je batsen. True story.
Dat. Ik wil graag anders geloven, maar de praktijk bewijst anders.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
en vaak zijn mannen die een vriendschap met je aan gaan verliefd op je, verliefd op je geweest of ze willen je batsen. True story.
En die vriend was idd toen verliefd op me; dus hij ging 'offline' omdat ie het weer goed wou maken met zijn vriendinquote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Kloptquote:Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
dafuq?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
En zij zou hem ook wel doen. Ik vind het alleen niet fair ten opzicht van die 'vriendin' van hem. Zij heeft hem in principe wel toestemming gegeven om met anderen te slapen, maar dat is uit angst om hem kwijt te raken. Ze staat er dus niet echt achter, en ik denk ook dat het haar echt zou kwetsen als het daadwerkelijk zou gebeuren.
Dat is ook niet echt een heul gezonde relatie danquote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
En zij zou hem ook wel doen. Ik vind het alleen niet fair ten opzicht van die 'vriendin' van hem. Zij heeft hem in principe wel toestemming gegeven om met anderen te slapen, maar dat is uit angst om hem kwijt te raken. Ze staat er dus niet echt achter, en ik denk ook dat het haar echt zou kwetsen als het daadwerkelijk zou gebeuren.
Whait whut? misschien als het weer voorbij is dat ie dan wel weer contact met jou zoekt als de spanning met die vriendin van jou weg is zeg maarquote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
Ja, hij was diegene die middenin een gesprek stopte met praten, dus ik ben daar ergens wel te trots voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je niet gewoon eerlijk er over praten?Aangeven dat je het idee hebt ingeruild te zijn... ? Of denk ik iets te simpel
De vraag is of hij dat wel helemaal door heeft. Het blijft een vent he?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Mss het volgende:
Verliefdheid klinkt als een heel logische reactie, maar hij is gewoon met een ander meisje aan een toekomst aan het werken. Misschien dat hij die vriendin van mij als een leuk verzetje ziet, maar dat is toch geen reden om mij compleet te negeren?
Ah... Mja zo werkt het alleen niet bij mannen; vrees ik.......quote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, hij was diegene die middenin een gesprek stopte met praten, dus ik ben daar ergens wel te trots voor.
Heb ik ookquote:Op maandag 20 februari 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
En ik heb ook issues hoor. Ik heb er altijd wel moeite mee als vrienden die elkaar via mij leren kennen het ineens heel goed kunnen vinden. Dan voel ik me meteen een vijfde wiel.
Klopt, maar dat is een lang verhaal, en ik ga niet over haar situatie uitweiden hier. Maar het is behoorlijk drama daar.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een heul gezonde relatie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |