quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
Mooie foto's PriemLijkt me echt leuk om eens te doen
Heb je je make-up zelf gedaan?
quote:
Mooie make-upquote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo TT![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
Ik kwam net van buiten... Dus met bevende hand nog vlug make-up; om dan in de keuken nog een paar foto's te shooten
Trouwens... Grappig detail: Toen we buiten de shoot hadden; stonden schoonzus en vriend van Ine buiten met de lampen op mij gericht... Terwijl mijn broer me warm hield door steeds jenever te geven tussen de foto's![]()
![]()
Was echt zoooooo gruwelijk koudHence de rode wangen en neus
Whaooo puckzzz..... Zou ik echt heel erg tof vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooie make-upMaar ik vind sowieso dat jij dat altijd mooi kan
Mij lukt dat nooit
Jenkfamiliequote:
neeeee, nu zit je echt selectief te luisteren hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus. Alleen haar ogen zijn het probleem; terwijl sjelsie alles fout deed?dafuq
Ja maar dat hoort er bij als je iemand niet moetquote:Op maandag 20 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeee, nu zit je echt selectief te luisteren hoor![]()
nee..ik ben erg aan het nadenken over de logisticsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey poepsie, vergeet jij je PM niet?
Ik meteen: AHHHHH ze is zwanger. Dat verklaartquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat ik hierna de kroeg nog ff induik
jaaa na ANTM uiteraard!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
O nee.. 'hierna'.
Euh.. have fun straks babe
Zo dan![]()
Ik heb nooit gezegd dat het kort dag isquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
eerst als je zegt, ik ga misschien in september trouwen, zeggen mensen: umad! Da's kort dag!
En als je dan besluit da het volgend jaar wordt zeggen mensen: zo lang nog, dat kan veel sneller!
Goffer, cut it!
Jup. Kreeg ik ook te horenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
eerst als je zegt, ik ga misschien in september trouwen, zeggen mensen: umad! Da's kort dag!
En als je dan besluit da het volgend jaar wordt zeggen mensen: zo lang nog, dat kan veel sneller!
Goffer, cut it!
Euj, september was geen optie want al andere bruiloft + vakantie!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Goffer, cut it!
Tabatha is ook gewoon tof.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Wahhahaha ik zeg: Ja goed; gaan we nu lekker tabatha kijken; stomme moddels !
Vriendlief: Ja maar tabatha is cool.
Whut?vriendlief is tabatha fan
![]()
Nein !! Want ik vond Angel altijd tof...En david boreanaz vind ik heul geen goeien acteur bij bonesquote:
Voor jou dus de sorryquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Reactie van vriendlief op den foto: "Een vrouw achter het fornuis. Zo zie ik het graag! "
Wat moet ik er mee
Gewoon hele vieze dingen koken, popcorn voorzetten als avondetenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Reactie van vriendlief op den foto: "Een vrouw achter het fornuis. Zo zie ik het graag! "
Wat moet ik er mee
Had er idd zo bij gekund jaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gepaard met: 'Het enige recht van de vrouw is het aanrecht!' ?![]()
Bwhehe die van mij ook hoor. Behalve achter mijn rugquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had er idd zo bij gekund ja
Positief over mij zijn in het openbaar. He fails![]()
En wtf die make-up van die groene bij tabatha![]()
![]()
Ah bij mij nooit hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe die van mij ook hoor. Behalve achter mijn rugDan kan ie het wel.
Awww... Heeft verder geen last van? Niet overgeven ook?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh mijn hont is ziekVan het weekend hoorde ik haar buik al vet erg borrelen. En toen ook 100 keer met dr naar buiten geweest voor het geval dat. Maar geen diaree. En vanaf vandaag non stop
Ik had ook direct het liedje "Ik laat je thuis" in mijn hoofdquote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wat moet ik er mee
Haha das heul niet mannelijk, dat snappen wij nietquote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah bij mij nooit hoorAlleen tegen mij en als we thuis zijn. Maar in het openbaar geven zijn vrienden nog eerder een keer een complimentje dan hij
Ahja ben het wel gewend onderhand
[..]
Awww... Heeft verder geen last van? Niet overgeven ook?
Samson had het vorige week2 dagen over gegeven; en toen was het over.. Geen idee wat het was
Altijd zo sneu als heund ziek ik
Pull the robbery on herquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Diconnected het volgende:
Mama's laptop gekaaptlangere accu en groter scherm
ik wil deze laptop
Goede afstofreden.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
Gahhh I'm so excited, m'n paypal onder het stof vandaan gehaald om a-england lakjes in te slaan.
Oei das minder.. Anders wat oud witbrood geven? Wat minder eten? Kan helpen tegen de diarreequote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha das heul niet mannelijk, dat snappen wij nietMaar als hij het wel tegen jou zegt is het ook lief
En nee niet overgevenMaar ik hoorde haar buik van het weekend echt zo hard rommelen. Zelf als ik op 2 meter afstand stond kon ik het horen. Dus het was eigenlijk wachten op de diaree, maar nu kan ze het niet eens meer ophouden.
Ik vind het ook zo zielig. Voor de rest is ze wel ghappy enzo maar haar eten van vanmorgen staat er nog
Goeie faalsquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
Gahhh I'm so excited, m'n paypal onder het stof vandaan gehaald om a-england lakjes in te slaan.
Ze is nog niet thuis van der werk muahaha.quote:
Ik begin gewoon met twee, ik vind 21 euro zat om mee te beginnen.quote:
Dat dacht ik ook hihi! Is het helemaal waard, ik voel het, ik kon het ook niet meer aan om al die foto's ervan te zien overalquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie faals
Ik wil ook weer lakkenKut.
Dank je welquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei das minder.. Anders wat oud witbrood geven? Wat minder eten? Kan helpen tegen de diarree
Of een dag geen eten geven.. (doen wij als het 2 dagen duurt...)
Hoe lang moet je nog? 7 weken nu ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie faals
Ik wil ook weer lakkenKut.
Die staan ook op m'n wishlist inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik begin gewoon met twee, ik vind 21 euro zat om mee te beginnen.Ben helemaal verliefd op Saint George en Ascalon. Volgende week is het vakantie, kan ik de hele dag naar m'n nagels staren.
Wauw! Waar werkt jouw moeder??quote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze is nog niet thuis van der werk muahaha.
Vind alleen wel bizar dat ze sinds vanochtend half 7 weg is en dat ze zo weggaat van der werk. Lekkere werkdag
Waarom swatch je m niet op jezelf?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik begin gewoon met twee, ik vind 21 euro zat om mee te beginnen.Ben helemaal verliefd op Saint George en Ascalon. Volgende week is het vakantie, kan ik de hele dag naar m'n nagels staren.
[..]
Dat dacht ik ook hihi! Is het helemaal waard, ik voel het, ik kon het ook niet meer aan om al die foto's ervan te zien overal.
Het is nooit te laat om te lakken.
Ik heb vanmiddag een limited van Catrice gehaald, Be Pool. Hoop dat het een beetje wat is kan geen goeie swatches vinden.
Personal assistant/administratief medewerker bij een groot bouwbedrijfquote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw! Waar werkt jouw moeder??
Het is donkerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom swatch je m niet op jezelf?
Administratief medewerkerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Personal assistant/administratief medewerker bij een groot bouwbedrijf
Ohh mwehhehe. Dan nog een paar uurtjes wachtenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is donkerik wil daglicht pics.
Ze hebben wel het oude brede kwastje terug. Meh. Weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Ja, ze zit op Indorama bij de Maasvlakte, ze is de enige vrouw die daar rondlooptquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Administratief medewerkerBouwbedrijf
ik voel een band
Dan maar erop smeren en afwachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh mwehhehe. Dan nog een paar uurtjes wachten
Heuj wait. Ik heb laatst ergens be pool gezien. Even kijken!
Kewl! En ik vind het wel leuk om met die mannen te dollen, maar ook wel fijn als ik weer bij mn meissies benquote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, ze zit op Indorama bij de Maasvlakte, ze is de enige vrouw die daar rondloopt
Sparen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook lakjes falen
then again: save all the money!!
quote:
Ja heb nu een leuke vacature gevonden denk ik, staat bij dat je in een mannenwereld gaat werken enzo. Ik werk liever met mannen dan met vrouwen want mannen zijn tofferder.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kewl! En ik vind het wel leuk om met die mannen te dollen, maar ook wel fijn als ik weer bij mn meissies ben![]()
Ik spaar stiekem ook alleen als ik een doel in m'n hoofd heb.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
Sparen.. ben ik niet voor gemaakt.
Ik wel, maar mijnquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
Sparen.. ben ik niet voor gemaakt.
zodra het er echt idioot uit gaat zienquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk nieuwe kleding kopen Skjoe? Of heb je nog liggen? Mijn moeder vond dat altijd zo moeilijk
Kan je wel kamperen in je eigen truien.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra het er echt idioot uit gaat zien
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra het er echt idioot uit gaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |