quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
Mooie foto's PriemLijkt me echt leuk om eens te doen
Heb je je make-up zelf gedaan?
quote:
Mooie make-upquote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo TT![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
Ik kwam net van buiten... Dus met bevende hand nog vlug make-up; om dan in de keuken nog een paar foto's te shooten
Trouwens... Grappig detail: Toen we buiten de shoot hadden; stonden schoonzus en vriend van Ine buiten met de lampen op mij gericht... Terwijl mijn broer me warm hield door steeds jenever te geven tussen de foto's![]()
![]()
Was echt zoooooo gruwelijk koudHence de rode wangen en neus
Whaooo puckzzz..... Zou ik echt heel erg tof vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooie make-upMaar ik vind sowieso dat jij dat altijd mooi kan
Mij lukt dat nooit
Jenkfamiliequote:
neeeee, nu zit je echt selectief te luisteren hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus. Alleen haar ogen zijn het probleem; terwijl sjelsie alles fout deed?dafuq
Ja maar dat hoort er bij als je iemand niet moetquote:Op maandag 20 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeee, nu zit je echt selectief te luisteren hoor![]()
nee..ik ben erg aan het nadenken over de logisticsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey poepsie, vergeet jij je PM niet?
Ik meteen: AHHHHH ze is zwanger. Dat verklaartquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat ik hierna de kroeg nog ff induik
jaaa na ANTM uiteraard!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
O nee.. 'hierna'.
Euh.. have fun straks babe
Zo dan![]()
Ik heb nooit gezegd dat het kort dag isquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
eerst als je zegt, ik ga misschien in september trouwen, zeggen mensen: umad! Da's kort dag!
En als je dan besluit da het volgend jaar wordt zeggen mensen: zo lang nog, dat kan veel sneller!
Goffer, cut it!
Jup. Kreeg ik ook te horenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
eerst als je zegt, ik ga misschien in september trouwen, zeggen mensen: umad! Da's kort dag!
En als je dan besluit da het volgend jaar wordt zeggen mensen: zo lang nog, dat kan veel sneller!
Goffer, cut it!
Euj, september was geen optie want al andere bruiloft + vakantie!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Goffer, cut it!
Tabatha is ook gewoon tof.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Wahhahaha ik zeg: Ja goed; gaan we nu lekker tabatha kijken; stomme moddels !
Vriendlief: Ja maar tabatha is cool.
Whut?vriendlief is tabatha fan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |