Wauw, typte ik dat echt?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gebeurd.
[..]
Er stond wel 'Uggs' gewoon op die hak zeg maar, weet niet hoeveel dat zegt.
Hahaha hij klinkt het lekkerst als ik panja benquote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem verdomme een keer een 'KULAAAAAAAAAAAAAAR.mp3' op, zou toepasselijk zijn als een mofo nu.
Dat het ABN de deur uit gaat en je met zemmels en tazzzzzz'en begint te gooien.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Definieer dat eens. Kan er niets bij voorstellen namelijk.
Oftewel, een berber nadoen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef .C het volgende:
[..]
Dat het ABN de deur uit gaat en je met zemmels en tazzzzzz'en begint te gooien.
Doe ik nooit. Alleen bij vrienden voor de grap.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef .C het volgende:
[..]
Dat het ABN de deur uit gaat en je met zemmels en tazzzzzz'en begint te gooien.
Laat eens wat van jezelf zienquote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Deze is schattig maar weer een te recht figuur, doe mij dan maar die curvy chicks.
damnquote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Laat eens wat van jezelf zien
[ afbeelding ]
Dit is wel weer hot.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Laat eens wat van jezelf zien
[ afbeelding ]
Doe nog een keerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Sala, ik heb al net onder de douche pagga geslagen man.
too much informationquote:Op maandag 20 februari 2012 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Sala, ik heb al net onder de douche pagga geslagen man.
Ey we weten ook wel wat jij doet terwijl je 3 uur per dag onder de douche staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch niet blank gekke meid! Ik mocht willen dat ik t wasquote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Vas waarom lijk jij op die onderste chick?
[ afbeelding ]
Daar gaat het niet om, check haar gezichtquote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben toch niet blank gekke meid! Ik mocht willen dat ik t was
Ik weet niet. Je vind mij dus geil?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, check haar gezicht
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ey we weten ook wel wat jij doet terwijl je 3 uur per dag onder de douche staat
Wat is jullie probleemquote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef o.us het volgende:
[..]
TMI? Oh pulease, jij hebt helemaal geen recht van spreken.
wauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |