Ik ben een schuwe exhibitionist.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Post eens een keer je hele gezicht!
Bedankt voor het herinneren, moet nog naar de kapperquote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
M'n bakkebaard is on point, als m'n bakkebaard.
Ik sluit ook niet uit dat mijn beeld van Uggs zwaar wordt beïnvloed door de smakelijke jongedames die ze dragenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik kan uggs niet waarderen, vooral van dichtbij niet. Ik heb ze alleen wel. Voor thuis.![]()
minquote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben een schuwe exhibitionist.
Incluis de skinny jeans/legging.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef .C het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat mijn beeld van Uggs zwaar wordt beïnvloed door de smakelijke jongedames die ze dragen.
Daar zul je iets voor moeten doen.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef .C het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat mijn beeld van Uggs zwaar wordt beïnvloed door de smakelijke jongedames die ze dragen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat chicks het ondertussen wel geleerd hadden, maar ik spotte vandaag zoiets:
[ afbeelding ]
Blijkbaar niemand die het tegen ze zegt ofzo. Sowieso merk je dat zelf toch ook wel, wtf
.
Gehandicapte Uggs?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat chicks het ondertussen wel geleerd hadden, maar ik spotte vandaag zoiets:
[ afbeelding ]
Blijkbaar niemand die het tegen ze zegt ofzo. Sowieso merk je dat zelf toch ook wel, wtf
.
Je weet toch die uggs met hele dikke zool (verschrikking der uggsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waren dat wel echte uggs dan?
oh shitquote:Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De Jackiepic
[ afbeelding ]
Aww yeah.
How should I know? Ik wou er bíjna iets van zeggen, maar ik hield me toch inquote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waren dat wel echte uggs dan?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
How should I know? Ik wou er bíjna iets van zeggen, maar ik hield me toch in.
Dat gebeurd dan ook alleen met neppe.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
How should I know? Ik wou er bíjna iets van zeggen, maar ik hield me toch in.
Gebeurdquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat gebeurd dan ook alleen met neppe.
Er stond wel 'Uggs' gewoon op die hak zeg maar, weet niet hoeveel dat zegtquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt ook van die Bristol nep uggs.
Je had haar meteen moet aanpakken en al jouw Arabische of Berberse scheldwoorden gebruiken op haarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja precies, het was een jonge mocrosma.
Definieer dat eensquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef .C het volgende:
[..]
Schiet jij wel eens in een full blown terrormocromodus als je boos bent?
Neem verdomme een keer een 'KULAAAAAAAAAAAAAAR.mp3' op, zou toepasselijk zijn als een mofo nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |