Laten we het weer over Amsterdam hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Story of my life, heb een prachtig paar in mijn winkelmandje van de zara staan.![]()
Ik walg van mezelf.
Ik ga er niet pagina's over door. Amsterdamquote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laten we het weer over Amsterdam hebben.
Jasje van de Zara? Welke?!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Foto!
Ik ga woensdag het jasje kopen
Hehe, eindelijk een man die het ook kan waarderenquote:
Oh wauwquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt? Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen, wil wel aanpics!
Ik wil hem zoenen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk een man die het ook kan waarderen
[..]
Oh wauwAanpics zullen komen ja.
En esperanza, hier is hij echt mad sexy:
Zijn lippen. Hij is echtquote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk een man die het ook kan waarderen
[..]
Oh wauwAanpics zullen komen ja.
En esperanza, hier is hij echt mad sexy:
Ja, laatst toen ik werkte bij de Zara had ik ze ook aan. Mensen keken mij raar aan maar ze lopen echt lekker.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef .C het volgende:
[..]
Volgens mij ben je serieus.
Ben je serieus?
Ik bedoel, ik kan Uggs waarderen bij vrouwen. Maar dit gaat zelfs mij écht te ver.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja, laatst toen ik werkte bij de Zara had ik ze ook aan. Mensen keken mij raar aan maar ze lopen echt lekker.
Nee joh maar een vriendin van mij loopt er thuis wel op en volgens mij lopen ze echt lekker.
Welke lippen bedoel je?quote:
Alle 6quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef .C het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik kan Uggs waarderen bij vrouwen. Maar dit gaat zelfs mij écht te ver.
[..]
Welke lippen bedoel je?
Niet alleen zoenenquote:
Nee, van Picture Perfect. Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Karl LagerfeldIk zag met carnaval een chick die als hem verkleed was, was echt dope.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Wssup met je minibaardjequote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
M'n bakkebaard is on point, als m'n bakkebaard.
Zure bekkiequote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo dik. Jouw lippen?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet alleen zoenen
[..]
Nee, van Picture Perfect. Deze:Die is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Karl LagerfeldIk zag met carnaval een chick die als hem verkleed was, was echt dope.
Ik kan uggs niet waarderen, vooral van dichtbij niet. Ik heb ze alleen wel. Voor thuis.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef .C het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik kan Uggs waarderen bij vrouwen. Maar dit gaat zelfs mij écht te ver.
[..]
Welke lippen bedoel je?![]()
Net weggeschoren, ik had door het weer vandaag lentekriebelsquote:
Haha fuck you, sideburns zijn serious business!quote:
Post eens een keer je hele gezicht!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een schuwe exhibitionist.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Post eens een keer je hele gezicht!
Bedankt voor het herinneren, moet nog naar de kapperquote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit ook niet uit dat mijn beeld van Uggs zwaar wordt beïnvloed door de smakelijke jongedames die ze dragenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik kan uggs niet waarderen, vooral van dichtbij niet. Ik heb ze alleen wel. Voor thuis.![]()
minquote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben een schuwe exhibitionist.
Incluis de skinny jeans/legging.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef .C het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat mijn beeld van Uggs zwaar wordt beïnvloed door de smakelijke jongedames die ze dragen.
Daar zul je iets voor moeten doen.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef .C het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat mijn beeld van Uggs zwaar wordt beïnvloed door de smakelijke jongedames die ze dragen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat chicks het ondertussen wel geleerd hadden, maar ik spotte vandaag zoiets:
[ afbeelding ]
Blijkbaar niemand die het tegen ze zegt ofzo. Sowieso merk je dat zelf toch ook wel, wtf
.
Gehandicapte Uggs?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat chicks het ondertussen wel geleerd hadden, maar ik spotte vandaag zoiets:
[ afbeelding ]
Blijkbaar niemand die het tegen ze zegt ofzo. Sowieso merk je dat zelf toch ook wel, wtf
.
Je weet toch die uggs met hele dikke zool (verschrikking der uggsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waren dat wel echte uggs dan?
oh shitquote:Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De Jackiepic
[ afbeelding ]
Aww yeah.
How should I know? Ik wou er bíjna iets van zeggen, maar ik hield me toch inquote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waren dat wel echte uggs dan?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
How should I know? Ik wou er bíjna iets van zeggen, maar ik hield me toch in.
Dat gebeurd dan ook alleen met neppe.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
How should I know? Ik wou er bíjna iets van zeggen, maar ik hield me toch in.
Gebeurdquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat gebeurd dan ook alleen met neppe.
Er stond wel 'Uggs' gewoon op die hak zeg maar, weet niet hoeveel dat zegtquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt ook van die Bristol nep uggs.
Je had haar meteen moet aanpakken en al jouw Arabische of Berberse scheldwoorden gebruiken op haarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja precies, het was een jonge mocrosma.
Definieer dat eensquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef .C het volgende:
[..]
Schiet jij wel eens in een full blown terrormocromodus als je boos bent?
Neem verdomme een keer een 'KULAAAAAAAAAAAAAAR.mp3' op, zou toepasselijk zijn als een mofo nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |