Dat zou ik dan waarschijnlijk ook hebben gedaan jaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Eigenlijk liet ik het glas vallen en had ik geen zin om weer moeite te doen hem op te pakken![]()
Je had ook een foto van mij kunnen neerzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef Phantomesse het volgende:
Ik had net een heerlijk poetisch stuk geschreven over brede mannenruggen en hen schouders, en toen crashte mijn browser.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef Phantomesse het volgende:
Blablabla![]()
Tinychatten? Ik wil smoken maar als ik dat nu zo doe voel ik me skunkie omdat ik alleen smoke.
Sala kom smoooooken.
Welkequote:
Bloed in bloed uit?quote:
Ben zelf al lang niet naar bios geweest maar er is een nieuwe van Fincher remake van die zweedse films Girl with dragon tatoo. Zal vast wel goed zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Deze kwam ik net weer tegen, blijft echt ziek![]()
[..]
Welke? Weet jij of er een toffe film in de bios draait trouwens?
De film is goed ja. Maar het boek is nog beterquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ben zelf al lang niet naar bios geweest maar er is een nieuwe van Fincher remake van die zweedse films Girl with dragon tatoo. Zal vast wel goed zijn
Aanraderquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ben zelf al lang niet naar bios geweest maar er is een nieuwe van Fincher remake van die zweedse films Girl with dragon tatoo. Zal vast wel goed zijn
Boeken zijn altijd beterquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef o.us het volgende:
[..]
De film is goed ja. Maar het boek is nog beter.
Fincher heeft altijd harde soundracks in zijn films, vooral die van social networkquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Wel wat softer dan het origineel. Vette soundtrack ook
Zelfde muzikant; Trent Reznorquote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fincher heeft altijd harde soundracks in zijn films, vooral die van social network
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |