Welke, DropxLife of Flatbush Zombies? Allebei mag ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die link die jij in dat hiphop topic postte was ook echt
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
Verveling sloeg toe
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Wil jij hem komen vangen dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
Mensen die bang zijn voor spinnen, ontzettend klachtwaardig.![]()
Spinnen!
Verveling sloeg toe
En je andere hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ook heel vaak zulke dingen maar mijn rechterhand lukt nooit want met links ben ik echt ontzettend labiel.![]()
[..]quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Welke, DropxLife of Flatbush Zombies? Allebei mag ook. [ [url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/huillach.gif
Verveling sloeg toe
En nu over mijn rug ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet in de buurt volgens mij, in Den Haagquote:
Verveling sloeg toe
Ah tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik al 10000x tegen jequote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet in de buurt volgens mij, in Den Haag![]()
Ik ga gewoon die spin met een glas vangen en buiten neerzetten
Oh, ja tof hè.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Flatbush Zombies. Die andere post heb ik niet gezienEven checken nog.
En dankje.
Gewoon met je hand joh, mietje.quote:
Ah, halfuurtje met de trein ik woon in Woerden.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet in de buurt volgens mij, in Den Haag![]()
Ik ga gewoon die spin met een glas vangen en buiten neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef junamii het volgende:
uiteindelijk gewoon zelf gevangen, hij is wel echt groot
Dat pak ik met mijn handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
Eet jij ook krekels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonko damp blazen onder glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja, ik zie zijn/haar post nu ook. Klinkt heel lekker, dus ik ga zo even de andere vids checkenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja tof hè.Credit daarvoor moet ik aan Mirel geven though, ik postte er alleen even de vid bij. Anyway, andere dingen van ze op YouTube vind ik ook tof, ze moeten een mixtape of album uitbrengen aub.
quote:
Niet dood laten gaan in dat glas he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raam open en naar buiten (niet dat hij het daar fijn zal vinden, maar beter dan dood zijn
).
Haterquote:
Ik durf niet eens een spin op te pakken manquote:
Heb hem beneden laten rondlopen..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet dood laten gaan in dat glas he?Raam open en naar buiten (niet dat hij het daar fijn zal vinden, maar beter dan dood zijn
).
Wat?!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef junamii het volgende:
[..]
Heb hem beneden laten rondlopen..vond het toch zielig om buiten neer te zetten heheh
Eigenlijk liet ik het glas vallen en had ik geen zin om weer moeite te doen hem op te pakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat?!Je spoort niet. Dump 'm dan in de schuur ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |