Dat zou ik dan waarschijnlijk ook hebben gedaan jaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Eigenlijk liet ik het glas vallen en had ik geen zin om weer moeite te doen hem op te pakken![]()
Je had ook een foto van mij kunnen neerzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef Phantomesse het volgende:
Ik had net een heerlijk poetisch stuk geschreven over brede mannenruggen en hen schouders, en toen crashte mijn browser.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef Phantomesse het volgende:
Blablabla![]()
Tinychatten? Ik wil smoken maar als ik dat nu zo doe voel ik me skunkie omdat ik alleen smoke.
Sala kom smoooooken.
Welkequote:
Bloed in bloed uit?quote:
Ben zelf al lang niet naar bios geweest maar er is een nieuwe van Fincher remake van die zweedse films Girl with dragon tatoo. Zal vast wel goed zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Deze kwam ik net weer tegen, blijft echt ziek![]()
[..]
Welke? Weet jij of er een toffe film in de bios draait trouwens?
De film is goed ja. Maar het boek is nog beterquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ben zelf al lang niet naar bios geweest maar er is een nieuwe van Fincher remake van die zweedse films Girl with dragon tatoo. Zal vast wel goed zijn
Aanraderquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ben zelf al lang niet naar bios geweest maar er is een nieuwe van Fincher remake van die zweedse films Girl with dragon tatoo. Zal vast wel goed zijn
Boeken zijn altijd beterquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef o.us het volgende:
[..]
De film is goed ja. Maar het boek is nog beter.
Fincher heeft altijd harde soundracks in zijn films, vooral die van social networkquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Wel wat softer dan het origineel. Vette soundtrack ook
Zelfde muzikant; Trent Reznorquote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fincher heeft altijd harde soundracks in zijn films, vooral die van social network
In de KLB SC hopelijk?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Deze kwam ik net weer tegen, blijft echt ziek![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fincher heeft altijd harde soundracks in zijn films, vooral die van social network
Nine Inch Nails altijdquote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
True, Nine Inch Nails is ookin films
Nope, Tumblr.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, Tumblr.
Heeft iemand hier Tumblr eigenlijk?
Creepyquote:Op maandag 20 februari 2012 19:15 schreef .C het volgende:
[..]
Beste Yv.,
Zou je in het vervolg niet meer zo eng willen doen?
Ik ben namelijk as we speak dit filmpje aan het kijken:
Kusjes,
Chris
Ik had Tumblr, totdat mijn zusje hem ook had. Vond het daarna niet meer lauw.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, Tumblr.
Pics van je zusjequote:Op maandag 20 februari 2012 23:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had Tumblr, totdat mijn zusje hem ook had. Vond het daarna niet meer lauw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had Tumblr, totdat mijn zusje hem ook had. Vond het daarna niet meer lauw.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:51 schreef o.us het volgende:
[..].
Hier:LulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Panzer, ik had 3 weken niet getrained en vandaag kon ik gewoon rustig >100kg bench pressenquote:
Nice, keep it up. Ik heb door drukte vandaag geen klap gegeten en was zo slap als een vaatdoek. Klotezooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Panzer, ik had 3 weken niet getrained en vandaag kon ik gewoon rustig >100kg bench pressen.
Ja. Jij?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nope, ben er nu een aan het makenquote:
Zit ik zelf even te kijken, kom ik dit tegen, het is vast een teken:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, ben er nu een aan het makenLink?
Tuurlijk ken ik die, waz met jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je deze niet kent eet je gras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |