De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw het niet, dit gaat te makkelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Als dat geen neuken word Heloef...
Ze heeft aidsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet, dit gaat te makkelijk.
Kan niet anders.quote:
Hmmmmmm, nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geloof je niet dat ik 9,5% bf heb?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom eens langs dan, dan kan je het met je eigen ogen zien
quote:
Je kan ook beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan dan hebt dan niet. Maar spijt hebben van dingen is eigenlijk raar. Misschien was iets wat je gedaan hebt achteraf niet handig maar op het moment zelf welquote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
En thats life i quess, succes heloef, ik denk dat je spijt krijgt als je er niks mee doet.
Zeg dat maar tegen Breivik.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan dan hebt dan niet. Maar spijt hebben van dingen is eigenlijk raar. Misschien was iets wat je gedaan hebt achteraf niet handig maar op het moment zelf wel
Daar noem je gelijk wel een heel extreem voorbeeld. Bovendien vindt Breivik niet dat hij iets fout heeft gedaan juist iets goed. Dat hij gestoord is moge duidelijk zijn.quote:
En waarom is het dan precies raar om ergens spijt van te hebben?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar noem je gelijk wel een heel extreem voorbeeld. Bovendien vindt Breivik niet dat hij iets fout heeft gedaan juist iets goed. Dat hij gestoord is moge duidelijk zijn.
Maar dat bedoel ik uiteraard niet. Ik bedoel dus dingen die je in je leven doet. Bv ONS op het moment zelf is het een goed idee de volgende ochtend heb je er spijt van
quote:
We zullen zien, kijken of ze een beetje normaal is.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
En thats life i quess, succes heloef, ik denk dat je spijt krijgt als je er niks mee doet.
Zo, fixed.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, kijken of ze een beetje normaal is.
Want ze kwam heel nerveus en hyper over, alsof DiCaprioheloef voor der stond.
Raar is misschien een groot woord. Maar blijven hangen in het verleden over iets wat je gedaan hebt of juist niet is zo zinloos.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom is het dan precies raar om ergens spijt van te hebben?
Anders stuur je d'r maar door, moeilijkdoener..quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, kijken of ze een beetje normaal is.
Want ze kwam heel nerveus en hyper over, alsof DiCaprio voor der stond.
Dat lijkt me niet neequote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, met jou, wist je het nog niet?
En Heloef moet achter aan sluitenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee![]()
Jij bent grappig
Afgezien van dat alles in feite wel zinloos is, is raar inderdaad het verkeerde woord denk ik. Maar goed, aan de andere kant leer je juist van je fouten/verleden dus af en toe terugkijken kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raar is misschien een groot woord. Maar blijven hangen in het verleden over iets wat je gedaan hebt of juist niet is zo zinloos.
Dat is ook waar.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afgezien van dat alles in feite wel zinloos is, is raar inderdaad het verkeerde woord denk ik. Maar goed, aan de andere kant leer je juist van je fouten/verleden dus af en toe terugkijken kan ook geen kwaad.
Heujquote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, met jou, wist je het nog niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben zo monogaam als een ongeholpen kater![]()
Arme Detroit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij leest mee zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
We zitten altijd heel knus naast elkaarquote:
En ik?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
We zitten altijd heel knus naast elkaar
Bartje hoort er ook bijna elke avond bij, vanaf afstand
Wees welkomquote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef MarsExpress het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Versieren is geen koud kunstje voor mij, maar misschien komt dat nog...
Anyways, aangenaam
Ik vond het wel grappig.quote:
Misschien wil ze weten of de geruchten kloppen..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig.
Ik snap echt niet waarom ze zo nerveus is.
Gelukkig ben jij dat nooit als je tegenover een meisje he heloefquote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig.
Ik snap echt niet waarom ze zo nerveus is.
Ze is denk ik iets te lang voor je.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders stuur je d'r maar door, moeilijkdoener..
Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is denk ik iets te lang voor je.
Horizontaal merk je daar weinig van hoor..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is denk ik iets te lang voor je.
Ze is 1,75.quote:
Dan is ze nog altijd 16.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Horizontaal merk je daar weinig van hoor..
Dat doe ik toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Loef, ga gewoon doen waar je zin in hebtEinde verhaal
Dat zeg je nu pasquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 1,75.
[..]
Dan is ze nog altijd 16.
Jij dacht dat ik versierd werd door een volwassen vrouw ja?quote:
Keihard.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik versierd werd door een volwassen vrouw ja?
Ik hoopte dat ze tenminste 18 wasquote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik versierd werd door een volwassen vrouw ja?
1.75 maar, mijn ex was nog langer dan datquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 1,75.
[..]
Dan is ze nog altijd 16.
Dat dus ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.75 maar, mijn ex was nog langer dan dat![]()
16 is wel een no-go..
Jij ook niet heloef? Man, hossel haar gewoon jongequote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
Ze hosselt mij en jullie denken een kans te maken.![]()
Jullie zijn niet echt haar type denk je niet?
Ik nietquote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
Ze hosselt mij en jullie denken een kans te maken.![]()
Jullie zijn niet echt haar type denk je niet?
Wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige mensen hier moeten het woord hosselen niet in hun mond nemen.
Ik ben haar type toch wel of ben ik gek?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook niet heloef? Man, hossel haar gewoon jonge
Doe het dan ook niet..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige mensen hier moeten het woord hosselen niet in hun mond nemen.
Met jou?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoelang duurt zo'n gesprek eigenlijk?
Ik durf dat niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat ik nog een keer ga speeddaten. Iemand die mee wil?
3 minuten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoelang duurt zo'n gesprek eigenlijk?
Nou.......mijn aandacht heb je wel tijnquote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat ik nog een keer ga speeddaten. Iemand die mee wil?
Leukquote:Op maandag 20 februari 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou.......mijn aandacht heb je wel tijn
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
quote:
3 minuten, dan gaat het wel puur op uiterlijk is het niet??quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:
Voor mij is gaan al de overwinningquote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LeukWedstijdje doen wie de meeste matches kan halen
Nee in 3 minuten kun je wel iets zeggen of het klikt met iemand of niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
3 minuten, dan gaat het wel puur op uiterlijk is het niet??
Ehm, hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op heloef, wat let je?
Weet ikquote:Op maandag 20 februari 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij is gaan al de overwinning
Gaat er een keer een chick op je gigantische negertallywacker zitten, is het wéér niet goedquote:
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand vind je wsl leuk toch? Dan ga er voor!
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gaat er een keer een chick op je gigantische negertallywacker zitten, is het wéér niet goed
Precies, dit zat ik ook al te denkenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gaat er een keer een chick op je gigantische negertallywacker zitten, is het wéér niet goed
Ik zeg toch nergens dat dat niet goed is joh.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat m'n verwachtingen laag zijn voor zoiets. Ik ga ook niet m'n uiterste best doen om er spik en span uit te zien (want te lui daarvoor) en de uitkomst kan me toch niet zoveel schelen. Ik verwacht niet dat ik mijn type zo snel zal tegenkomenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikwat denk je van mij? Ik heb ook lang getwijfeld of ik zoiets nu wel moest doen. Maar toch gedaan en daar ben ik best trots op. En het viel nog best mee eigenlijk.
Leeftijd bv tussen 25 en 35. Type hoe wil je dat doen dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef MarsExpress het volgende:
[..]
3 minuten kan héél lang zijn. Is er dan ook een onderverdeling kwa leeftijd of type of iets?
3 minuten, in die tijd kan ik me zonnebril nog niet afdoen, laat staan een keer verleidelijk tequote:Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee in 3 minuten kun je wel iets zeggen of het klikt met iemand of niet.
Hier precies hetzelfde. Het is voor mij ook een manier op gesprekjes te oefenen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat m'n verwachtingen laag zijn voor zoiets. Ik ga ook niet m'n uiterste best doen om er spik en span uit te zien (want te lui daarvoor) en de uitkomst kan me toch niet zoveel schelen. Ik verwacht niet dat ik mijn type zo snel zal tegenkomen
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijkt me wel grappig zo'n speeddate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die PI spreekt anders boekdelenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat dat niet goed is joh.
Ga je meequote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dan mag ik het idee van een speeddate niet grappig vinden
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je meedan kan ik tenminste zeggen dat ik een keer met jou gedate heb
Nee want op zo'n speeddate moet ik waarschijnlijk liegenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je meedan kan ik tenminste zeggen dat ik een keer met jou gedate heb
Het was humoristisch bedoeld schatquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dan mag ik het idee van een speeddate niet grappig vinden
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was humoristisch bedoeld schat![]()
Maar ik heb geen zin om iedere keer die klote pi te veranderen
Maar dat is toch niet ergquote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want op zo'n speeddate moet ik waarschijnlijk liegen
Dat was ons geheimpjequote:
Ware het niet da ik zo eerlijk als de pest ben en dus niet kan liegenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet erghaha niemand weet dat je liegt.
Dus zo gezellig was ikquote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb die avond nog vanuit t restaurant gefokt. Toen ik naar t toilet was heur
Jammerquote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ware het niet da ik zo eerlijk als de pest ben en dus niet kan liegen
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit was toch niet ter oefening heh??
Friendzoned once againquote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja
Bart is een echte vriend van meondertussen
OK, friend with benifits we say no more.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bart is een echte vriend van me
Tsja ik heb t nog erger, ik speel 2e viool bij jou want jij hebt een PS die om de hoek woontquote:
Dat doe je dit keer toch echt zelfquote:
Hmmm,quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe je dit keer toch echt zelf
?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me wel af wat....O wacht, DigitalGirl is de vervanger van onze clonemaster!!!!!!
Het forum-aanhangsel!!!11
Ik vroeg me af wat de rol is van DigitalGirl in deze SCquote:
wat is onze rol danquote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat de rol is van DigitalGirl in deze SC
Sorrie, ben een beetje melig vandaag
Wat luister je dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, ben een beetje melig vandaagZal de muziek wel zijn
Zal hem effe zoeken...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Koffie, heb je je sig ook in het groot?
Waar gaan we heen?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ben sowieso vrolijk, ziet er naar uit dat we op vakantie gaan
Waar ga je heeN?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ben sowieso vrolijk, ziet er naar uit dat we op vakantie gaan
dat wordt flink sparen dan..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil misschien naar een metalfestival in Florida toe.
Ja lijkt mij ook schitterendquote:
Klinkt dik okayquote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook schitterend
8 dagen all inclusive in een simpel hotel, maar als het weer goed is zitten we sowieso wel fijn
Ik vind koffie wel grappig want toen we hadden gemeet vroeg ik, dus jij bent koffie? Ja zegt ie.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word blij van je koffie koffie.
Is een wonder hoor want Detroit is meer van het bergbeklimmen in Noorwegen enz. maar afgelopen jaar was goed bevallen qua rust enzquote:
Daarom denk ik ook dat het dit jaar niet gaat wordenquote:
Dat gaat meestal zoquote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind koffie wel grappig want toen we hadden gemeet vroeg ik, dus jij bent koffie? Ja zegt ie.
Ok, moet ik je koffie noemen of heb je ook nog een normale naam?
Bergenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is een wonder hoor want Detroit is meer van het bergbeklimmen in Noorwegen enz. maar afgelopen jaar was goed bevallen qua rust enz
waaaah ik heb peentjes gezweet toen we snachts in italie door de bergen gingen. Haarspelden en geen lichtquote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bergen
's Nachts in de bergen over de Duitse Autobahn scheuren
men noemt mij ook wel snel casquote:Op maandag 20 februari 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat meestal zo
Ik ken er 3 via Fok die me irl ook gewoon Joof of Jofu noemen
Das ook de bedoeling. Positive energy!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word blij van je koffie koffie.
Begin maar met koffie zetten..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooohja volgend jaar wil ik naar new york maar ik zoek nog naar een medereiziger want daar gaat detroit echt niet heen. Vond ie niets aan
Bartje iets voor jou?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooohja volgend jaar wil ik naar new york maar ik zoek nog naar een medereiziger want daar gaat detroit echt niet heen. Vond ie niets aan
pffff in ny heb je zoveel koffiezaakjesquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Begin maar met koffie zetten..
Ik bedoel, ik ga niet zomaar met je mee naar new-york, dan mag je me eerst wel verleiden met gezellige avondjes met koffiequote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
pffff in ny heb je zoveel koffiezaakjesgewoon 3 dollar trekken elke keer
Ik heb 't met de Touringcar gedaan, geweldig vond ik hetquote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waaaah ik heb peentjes gezweet toen we snachts in italie door de bergen gingen. Haarspelden en geen licht
Koffie wanneer heb jij tijd?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ga niet zomaar met je mee naar new-york, dan mag je me eerst wel verleiden met gezellige avondjes met koffie
Snachts?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 't met de Touringcar gedaan, geweldig vond ik het
Ik met de vrachtwagen. En inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden en dring me niet gelijk op. Bovendien ben ik al in NY geweest was zeker de moeite waard maar als ik die kant op ga dan ga ik liever naar andere steden toe.quote:
Dit weekend zegt koffie, koffie drinken met koffie bij cas?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heet jij koffie?
Die moet er toch ook bij zijn?
Ik moet jou met koffie verleiden
Ja, zo dachten de studenten in de bus er ook over toenquote:
Ja wat heb ik daar aanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden en dring me niet gelijk op. Bovendien ben ik al in NY geweest was zeker de moeite waard maar als ik die kant op ga dan ga ik liever naar andere steden toe.
Een beetje een rare opmerking magnetronkoffie.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik prima, dan zeg ik de LAN party wel op voor julliequote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit weekend zegt koffie, koffie drinken met koffie bij cas?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Och magnetron en ik zijn single, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan dit weekend niet. Plannen met mijn beste vriendin
Bovendien heb ik eigenlijk al andere plannen dat festival in Florida oaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar aan
Ik ben vorig jaar in ny geweest, maar waaaaaahhhhh
Ik wil nog eens met een flinke levensgenieter, echt de stad door slenteren, terrasje pakken, half new york door lopen en een of ander hip tentje pakken en 'savonds een freaky cocktail bar in. New york isO+O+
Want dan gaan jullie met zijn twee verder?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och magnetron en ik zijn single, dus dat komt goed uit
Ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Want dan gaan jullie met zijn twee verder?
Scherp maar wie zegt dat haar vriendinnen single zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och magnetron en ik zijn single, dus dat komt goed uit
Ik vond hem dus niet zo scherp want mijn beste vriendin (enkelvoud, komend weekend) en ik zijn allebei bezetquote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scherp maar wie zegt dat haar vriendinnen single zijn
Jij hebt het met een touringcar gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer te zeiken?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij hebt het met een touringcar gedaan.
Heb je nog vrije vriendinnen cas?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vond hem dus niet zo scherp want mijn beste vriendin (enkelvoud, komend weekend) en ik zijn allebei bezet
Een. Maar die probeer ik 3 maart te koppelenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je nog vrije vriendinnen cas?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En je vond het nog geweldig ook.
Wat is er 3 maart dan? Met wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een. Maar die probeer ik 3 maart te koppelen
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er 3 maart dan? Met wie?
Dan kook ik voor vriendjes en vriendinnetjesquote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er 3 maart dan? Met wie?
Kan je goed koken?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan kook ik voor vriendjes en vriendinnetjes
Gezelligquote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan kook ik voor vriendjes en vriendinnetjes
Jammer johquote:
Mmmm er komt met wat pech (lees: als alle gaste n die ik heb uitgenodigd kunnen) 7 man, en ik heb maar 6 plekken aan de tafelquote:
Ik kan 3 maart ook niet want dat is een van de weinige dagen dat ik een leven hebquote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorrie cas maar ik kan 3 maart niet ivm verjaardag
Keertje als met Fokkers zoiets doen? En dan allemaal een gang bereiden?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mmmm er komt met wat pech (lees: als alle gaste n die ik heb uitgenodigd kunnen) 7 man, en ik heb maar 6 plekken aan de tafel
laatquote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Kga maar is sporten, schiet niet op dit
er zijn 3 fokkers aanwezigquote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje als met Fokkers zoiets doen? En dan allemaal een gang bereiden?
Bij Bartje?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
er zijn 3 fokkers aanwezig
Maar verder leuk idee, doen we wel als bartje verhuisd is whehe
wtf echt waar?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja
Die gaat in een landhuis wonen geloof ik want in een flat kon ie niet aarden
Wat een mazzelaar dat hij deze keus heeft. Beste wensen Bartquote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]is in wezen best wel een arrogant mannetje hoor
TC vind mij PC niet chillquote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kom dan naar TC, daar is het nu vrij druk. En we hebben vers bloed!!!
Ik vind m niet lief meer want hij negeert mijquote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar dat hij deze keus heeft. Beste wensen Bart
Nou jaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind m niet lief meer want hij negeert mij
Arme Cassjequote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok ik ga maar compleet down slapen
dat ie zich maar schuldig voelt
weltrusten allen
Wees blij dat is de laatste plaats waar je versieren gaat leren.quote:
Of ik daarom naar TC zou gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wees blij dat is de laatste plaats waar je versieren gaat leren.
Omdat het misschien gezellig is?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan naar toe gaan.
Ja, ik lach me er rot daarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat het misschien gezellig is?
Oh het is wel leuk daar inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik lach me er rot daar
Maar DG is niet zo van de gezelligheid he
Anders browser al geprobeerd?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het is wel leuk daar inderdaadwie weet kom ik nog wel eens langs.
Ik gebruik nu chrome. Welke zou ik dan moeten gebruiken? Overigens denk ik niet dat het daar aan licht. Mijn PC is nu bijna 5 jaar oud. En hij wordt steeds tragerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders browser al geprobeerd?
Ik gebruik Opera. Das een snelle browser met de minste problemen naar mijn meningquote:Op maandag 20 februari 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gebruik nu chrome. Welke zou ik dan moeten gebruiken? Overigens denk ik niet dat het daar aan licht. Mijn PC is nu bijna 5 jaar oud. En hij wordt steeds trager
Nog nooit van gehoord Operaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera. Das een snelle browser met de minste problemen naar mijn mening
Hoi kapoentje![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera. Das een snelle browser met de minste problemen naar mijn mening
Fuck boos zijn en ruzie hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
Als je ruzie hebt is het niet handig dat je niet lang boos kan blijven.
Dus ik moet nu doen alsof ik boos ben.
Helaas heeft hij wel gelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck boos zijn en ruzie hebben.
Purpose: om geen voetveeg te worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Depends on your purpose i suppose?
Maar leg uit.
Och, als jij fatsoenlijk kunt blijven en de ander niet dan vind ik dat jij gewonnen hebtquote:
Leg dat maar aan een vrouw uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als jij fatsoenlijk kunt blijven en de ander niet dan vind ik dat jij gewonnen hebt
Hoeft niet,quote:
Jij vermoedt dat je in een relatie nooit een boze partner zult treffen?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeft niet,
Ik zou die vrouw dus ook gewoon proberen af te strepen.. Hoe moeilijk dat ook is soms.
Och... Dat komt toch wel goed je bent niet gelijk een voetveeg als je niet meer boos bent ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Jij vermoedt dat je in een relatie nooit een boze partner zult treffen?
Hoe is het drummer?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Ruzies in n relatie zijn kut, meestal veel emotioneler dan je wilt dat ze zijn
Hey you! Ja primaquote:
Inderdaad, daarnaast is ze nu gewoon bezig als een grote egoistische baby door een van mijn sites neer te halen.quote:
Ach 't is al bijna dinsdag hequote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
maandagen zijn goed voor die motivatie
Door jou kan ik trouwens niet normaal meer naar magnetrons met twee draaiknoppen kijken.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach 't is al bijna dinsdag he
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jou kan ik trouwens niet normaal meer naar magnetrons met twee draaiknoppen kijken. :I(
Ik heb zin om iets kapot te maken.quote:
quote:
Kijk, hij lacht!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoofd naar rechts draaien en dan kun je er nooit meer niet een gezicht in zien.
Dat meisje dat laatst met je sprak?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets kapot te maken.
IJzer mag ik hopen, hoeveel squat je inmiddels?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets kapot te maken.
Morgen mn eerste power cleans, nog tips?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
IJzer mag ik hopen, hoeveel squat je inmiddels?
Rippetoe Power Clean opzoeken op YouTube of dat hoofdstuk doornemen in de pdf van Starting Strength.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgen mn eerste power cleans, nog tips?
Nee haar niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat meisje dat laatst met je sprak?
Briljant mijn agressie er uit sporten, ik begin meteen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
IJzer mag ik hopen, hoeveel squat je inmiddels?
Stop je huidige sportactiviteiten, doe www.stronglifts.com en voeg cardio toe. Ben benieuwd naar jouw resultaten over 3 maanden.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Briljant mijn agressie er uit sporten, ik begin meteen.
huh iemand zoekt mij?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar aan
Ik ben vorig jaar in ny geweest, maar waaaaaahhhhh
Ik wil nog eens met een flinke levensgenieter, echt de stad door slenteren, terrasje pakken, half new york door lopen en een of ander hip tentje pakken en 'savonds een freaky cocktail bar in. New york isO+O+
Ik zal jou eens even power cleansen knaapquote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgen mn eerste power cleans, nog tips?
Gewoon heel kort even krachttrainen werkt ook positief op mijn eetlust heb ik gemerkt, een halfuurtje geweest vandaag.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stop je huidige sportactiviteiten, doe www.stronglifts.com en voeg cardio toe. Ben benieuwd naar jouw resultaten over 3 maanden.
gelukkig stappen ze over drie kwartier uitquote:
Ik vind het jammer dat die sites allemaal in het Engels zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stop je huidige sportactiviteiten, doe www.stronglifts.com en voeg cardio toe. Ben benieuwd naar jouw resultaten over 3 maanden.
heb wel weer genoeg kids gezien voor een weekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:20 schreef Partingglass het volgende:
Oh kijk dat is al bijna.. holy crap. Pfff.
Daar hoef je rechts voor te zijn...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Het zijn rechtse kindertjes"teken een snor op die man van de pvda, die is slecht"
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Het zijn rechtse kindertjes"teken een snor op die man van de pvda, die is slecht"
hij is gewoon niet geschikt. Vond het toen al een rare keuzequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:51 schreef heloef het volgende:
Die man was er gewoon niet geschikt voor om oppositieleider te zijn. Dat is meer een mensenbinder.
Mensenbinder klinkt dan wel weer heel dubbelzinnigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:51 schreef heloef het volgende:
Die man was er gewoon niet geschikt voor om oppositieleider te zijn. Dat is meer een mensenbinder.
Inderdaad je moet goed kunnen debateren en vooral de populariteitsprijs op je naam kunnen schrijven in de politiek.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:05 schreef Partingglass het volgende:
[..]
hij is gewoon niet geschikt. Vond het toen al een rare keuze
Succes jongen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
Ik ben best nerveus nu ik zie dat meisje van gisteren weer vandaag. Het zal mij benieuwen.
Heloef is in lovequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
Ik ben best nerveus nu ik zie dat meisje van gisteren weer vandaag. Het zal mij benieuwen.
Uhm, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
Nou zo snel gaat dat ook alweer niet.quote:
Ik plaag je alleen maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zo snel gaat dat ook alweer niet.
Nog niks.quote:
Het leukste meisje van zijn klas heeft interesse getoond in heloef maar heloef durft nog niet zo. Zoiets was 't geloof ik.quote:
Even verbeterd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het vaagste meisje van zijn klas heeft interesse getoond in heloef maar heloef durft nog niet zo.
Ten eerste ik kende haar niet tot gisteren. Ten tweede of ze leuk weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leukste meisje van zijn klas heeft interesse getoond in heloef maar heloef durft nog niet zo. Zoiets was 't geloof ik
Of ze leuk? Je bedoelt of ze je leuk vindt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten eerste ik kende haar niet tot gisteren. Ten tweede of ze leuk weet ik nog niet.
Geen idee.quote:
De autist heloef vind het heel vaag dat een meisje zomaar op hem afkomt en vraagt of ik een vriendin heb aan mijn vrienden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |