De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw het niet, dit gaat te makkelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Als dat geen neuken word Heloef...
Ze heeft aidsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet, dit gaat te makkelijk.
Kan niet anders.quote:
Hmmmmmm, nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geloof je niet dat ik 9,5% bf heb?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom eens langs dan, dan kan je het met je eigen ogen zien
quote:
Je kan ook beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan dan hebt dan niet. Maar spijt hebben van dingen is eigenlijk raar. Misschien was iets wat je gedaan hebt achteraf niet handig maar op het moment zelf welquote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
En thats life i quess, succes heloef, ik denk dat je spijt krijgt als je er niks mee doet.
Zeg dat maar tegen Breivik.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan dan hebt dan niet. Maar spijt hebben van dingen is eigenlijk raar. Misschien was iets wat je gedaan hebt achteraf niet handig maar op het moment zelf wel
Daar noem je gelijk wel een heel extreem voorbeeld. Bovendien vindt Breivik niet dat hij iets fout heeft gedaan juist iets goed. Dat hij gestoord is moge duidelijk zijn.quote:
En waarom is het dan precies raar om ergens spijt van te hebben?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar noem je gelijk wel een heel extreem voorbeeld. Bovendien vindt Breivik niet dat hij iets fout heeft gedaan juist iets goed. Dat hij gestoord is moge duidelijk zijn.
Maar dat bedoel ik uiteraard niet. Ik bedoel dus dingen die je in je leven doet. Bv ONS op het moment zelf is het een goed idee de volgende ochtend heb je er spijt van
quote:
We zullen zien, kijken of ze een beetje normaal is.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
En thats life i quess, succes heloef, ik denk dat je spijt krijgt als je er niks mee doet.
Zo, fixed.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, kijken of ze een beetje normaal is.
Want ze kwam heel nerveus en hyper over, alsof DiCaprioheloef voor der stond.
Raar is misschien een groot woord. Maar blijven hangen in het verleden over iets wat je gedaan hebt of juist niet is zo zinloos.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom is het dan precies raar om ergens spijt van te hebben?
Anders stuur je d'r maar door, moeilijkdoener..quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, kijken of ze een beetje normaal is.
Want ze kwam heel nerveus en hyper over, alsof DiCaprio voor der stond.
Dat lijkt me niet neequote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, met jou, wist je het nog niet?
En Heloef moet achter aan sluitenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee![]()
Jij bent grappig
Afgezien van dat alles in feite wel zinloos is, is raar inderdaad het verkeerde woord denk ik. Maar goed, aan de andere kant leer je juist van je fouten/verleden dus af en toe terugkijken kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raar is misschien een groot woord. Maar blijven hangen in het verleden over iets wat je gedaan hebt of juist niet is zo zinloos.
Dat is ook waar.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afgezien van dat alles in feite wel zinloos is, is raar inderdaad het verkeerde woord denk ik. Maar goed, aan de andere kant leer je juist van je fouten/verleden dus af en toe terugkijken kan ook geen kwaad.
Heujquote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, met jou, wist je het nog niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben zo monogaam als een ongeholpen kater![]()
Arme Detroit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij leest mee zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
We zitten altijd heel knus naast elkaarquote:
En ik?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
We zitten altijd heel knus naast elkaar
Bartje hoort er ook bijna elke avond bij, vanaf afstand
Wees welkomquote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef MarsExpress het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Versieren is geen koud kunstje voor mij, maar misschien komt dat nog...
Anyways, aangenaam
Ik vond het wel grappig.quote:
Misschien wil ze weten of de geruchten kloppen..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig.
Ik snap echt niet waarom ze zo nerveus is.
Gelukkig ben jij dat nooit als je tegenover een meisje he heloefquote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig.
Ik snap echt niet waarom ze zo nerveus is.
Ze is denk ik iets te lang voor je.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders stuur je d'r maar door, moeilijkdoener..
Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is denk ik iets te lang voor je.
Horizontaal merk je daar weinig van hoor..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is denk ik iets te lang voor je.
Ze is 1,75.quote:
Dan is ze nog altijd 16.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Horizontaal merk je daar weinig van hoor..
Dat doe ik toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Loef, ga gewoon doen waar je zin in hebtEinde verhaal
Dat zeg je nu pasquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 1,75.
[..]
Dan is ze nog altijd 16.
Jij dacht dat ik versierd werd door een volwassen vrouw ja?quote:
Keihard.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik versierd werd door een volwassen vrouw ja?
Ik hoopte dat ze tenminste 18 wasquote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik versierd werd door een volwassen vrouw ja?
1.75 maar, mijn ex was nog langer dan datquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 1,75.
[..]
Dan is ze nog altijd 16.
Dat dus ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.75 maar, mijn ex was nog langer dan dat![]()
16 is wel een no-go..
Jij ook niet heloef? Man, hossel haar gewoon jongequote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
Ze hosselt mij en jullie denken een kans te maken.![]()
Jullie zijn niet echt haar type denk je niet?
Ik nietquote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
Ze hosselt mij en jullie denken een kans te maken.![]()
Jullie zijn niet echt haar type denk je niet?
Wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige mensen hier moeten het woord hosselen niet in hun mond nemen.
Ik ben haar type toch wel of ben ik gek?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook niet heloef? Man, hossel haar gewoon jonge
Doe het dan ook niet..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige mensen hier moeten het woord hosselen niet in hun mond nemen.
Met jou?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoelang duurt zo'n gesprek eigenlijk?
Ik durf dat niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat ik nog een keer ga speeddaten. Iemand die mee wil?
3 minuten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoelang duurt zo'n gesprek eigenlijk?
Nou.......mijn aandacht heb je wel tijnquote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat ik nog een keer ga speeddaten. Iemand die mee wil?
Leukquote:Op maandag 20 februari 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou.......mijn aandacht heb je wel tijn
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
quote:
3 minuten, dan gaat het wel puur op uiterlijk is het niet??quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:
Voor mij is gaan al de overwinningquote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LeukWedstijdje doen wie de meeste matches kan halen
Nee in 3 minuten kun je wel iets zeggen of het klikt met iemand of niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
3 minuten, dan gaat het wel puur op uiterlijk is het niet??
Ehm, hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op heloef, wat let je?
Weet ikquote:Op maandag 20 februari 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij is gaan al de overwinning
Gaat er een keer een chick op je gigantische negertallywacker zitten, is het wéér niet goedquote:
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand vind je wsl leuk toch? Dan ga er voor!
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gaat er een keer een chick op je gigantische negertallywacker zitten, is het wéér niet goed
Precies, dit zat ik ook al te denkenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gaat er een keer een chick op je gigantische negertallywacker zitten, is het wéér niet goed
Ik zeg toch nergens dat dat niet goed is joh.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat m'n verwachtingen laag zijn voor zoiets. Ik ga ook niet m'n uiterste best doen om er spik en span uit te zien (want te lui daarvoor) en de uitkomst kan me toch niet zoveel schelen. Ik verwacht niet dat ik mijn type zo snel zal tegenkomenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikwat denk je van mij? Ik heb ook lang getwijfeld of ik zoiets nu wel moest doen. Maar toch gedaan en daar ben ik best trots op. En het viel nog best mee eigenlijk.
Leeftijd bv tussen 25 en 35. Type hoe wil je dat doen dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef MarsExpress het volgende:
[..]
3 minuten kan héél lang zijn. Is er dan ook een onderverdeling kwa leeftijd of type of iets?
3 minuten, in die tijd kan ik me zonnebril nog niet afdoen, laat staan een keer verleidelijk tequote:Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee in 3 minuten kun je wel iets zeggen of het klikt met iemand of niet.
Hier precies hetzelfde. Het is voor mij ook een manier op gesprekjes te oefenen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat m'n verwachtingen laag zijn voor zoiets. Ik ga ook niet m'n uiterste best doen om er spik en span uit te zien (want te lui daarvoor) en de uitkomst kan me toch niet zoveel schelen. Ik verwacht niet dat ik mijn type zo snel zal tegenkomen
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijkt me wel grappig zo'n speeddate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die PI spreekt anders boekdelenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat dat niet goed is joh.
Ga je meequote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dan mag ik het idee van een speeddate niet grappig vinden
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je meedan kan ik tenminste zeggen dat ik een keer met jou gedate heb
Nee want op zo'n speeddate moet ik waarschijnlijk liegenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je meedan kan ik tenminste zeggen dat ik een keer met jou gedate heb
Het was humoristisch bedoeld schatquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dan mag ik het idee van een speeddate niet grappig vinden
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was humoristisch bedoeld schat![]()
Maar ik heb geen zin om iedere keer die klote pi te veranderen
Maar dat is toch niet ergquote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want op zo'n speeddate moet ik waarschijnlijk liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |