Ik maak zelf ook graag chocola, chocolate chips en walnoten. Daar prak ik dan een banaan doorheen. Zorgen dat je geen brokjes meer hebt.. Ik zal het recept dat ik daarvoor als basis neem wel eens opsnorren.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:27 schreef minilot het volgende:
Oooo, bijna vergeten!
Ook al vaker in CUL en LIF voorbijgekomen: de plantaardige & rauwe brownie! Makkelijk te maken van pure ingrediënten, en propvol met superhandig voedingsstoffen. Twee happen en je chocoladebehoefte is minstens een week lang bevredigd! Wel zorgen voor goede plakkerige medjool-dadels. Van die droge, suffe dadels, daar lukt het niet goed mee.
(Sowieso, medjooldadels = godenvoedsel!)
(/stokpaardje)
Recept
[ afbeelding ]
Medjool dadelsquote:Op zondag 6 mei 2012 09:27 schreef minilot het volgende:
Oooo, bijna vergeten!
Ook al vaker in CUL en LIF voorbijgekomen: de plantaardige & rauwe brownie! Makkelijk te maken van pure ingrediënten, en propvol met superhandig voedingsstoffen. Twee happen en je chocoladebehoefte is minstens een week lang bevredigd! Wel zorgen voor goede plakkerige medjool-dadels. Van die droge, suffe dadels, daar lukt het niet goed mee.
(Sowieso, medjooldadels = godenvoedsel!)
(/stokpaardje)
Recept
[ afbeelding ]
[..]
O, ik kan het geloof ik wel op alles eten dat gewoon een beetje extra hartigheid nodig heeft. Ik vind het reuze lekker!
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 6 mei 2012 09:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Die van vegusto
Maar experimenteer gerust ook met edelgist en ontdek wat je zelf het lekkerst vindt.
Klopt, maar je kunt ze erg lang bewaren en je hebt er niet veel van nodig!quote:
Ik kan ze niet bewaren, daar vind ik ze veel te lekker voorquote:Op zondag 6 mei 2012 09:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt ze erg lang bewaren en je hebt er niet veel van nodig!
Bedankt voor de aanvulling. Wilde al naar Aldi gaan komende weekquote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vergissing de notenburgers komen van C1000![]()
Maar bij de Aldi hebben ze wel lekkere Groenteburgers, heb ik nu even niet in huis dus kan niet
alles voor je nakijken wat erin zit, maar Vegetarisch zijn ze wel![]()
Tja voordat je straks bij de Aldi naar notenburgers loopt te zoeken
Ja ol zag het al voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanvulling. Wilde al naar Aldi gaan komende week. Helaas geen C1000 in de buurt maar daar verzin ik wel iets op. Enig idee of die notenburgers in te vriezen zijn?
Wacht maar dat komt hier ook nog wel !quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
In de zomer gaan wij weer op vakantie naar Groot-Britannië, daar kom ik altijd kilo's aan... Zoveel vega-keus, bij thuiskomst voel me altijd een beetje zielig.
AH ! Goed om te weten !quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fann, die vegaburgers van AH zijn in ieder geval wel in te vriezen![]()
Ah... dat is een goede link vooral dit gedeelte....quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.proud2bme.nl/Proud2Cook/Zelf_een_Veggieburger_maken!
ziet er heel goed uit, volgende week een keer mee aan de slag dank !quote:Op zondag 6 mei 2012 12:29 schreef minilot het volgende:
Burgers gewoon zelf maken, dan weet je in elk geval precies wat erin gaat én je hoeft alleen maar even langs de supermarkt!![]()
Voor wie olijven lekker vindt: dit zijn vrij geniale burgers ->
[ afbeelding ]
Olive lentil burgers - The Post Punk Kitchen
Hier maak ik zelf mijn zeer van koeienburgers houdende lief blij mee.![]()
FYI op de burgers van Lidl staat ook dat je ze kan invriezen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we ze toch kunnen invriezen, kunnen we inslaan ook
Zitten daar niet luizen in? (karmijn)quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit zijn echt zulke lekkere sapjes![]()
http://www.healthypeople.nl/
Ik denk dat dit mijn favo is![]()
[ afbeelding ]
Ja die heb ik ook eens gehad. Wel lekker. Ik vind die van Bruno Fisher ook wel lekker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:21 schreef jerney het volgende:
Er zijn verschillende veganistische mayonaises inderdaad. Die van de Rit smaakt verschrikkelijk stoffig, bweuh. Maar veganaise is heel lekker en romig. Maar ik ben die vooralsnog alleen in Terasana in Antwerpen tegengekomen. Misschien ook wel online te vinden, maar ik zou niet weten waar.
Bij radixversandt.de had ik er laatst een gekocht en dat smaakte naar fritessaus.
[ afbeelding ]
Dat geld voor iedereenquote:[b]Op
In vlees zitten een aantal stoffen die belangrijk zijn voor je lichaam, zoals Eiwitten, IJzer, B-Vitaminen (waaronder B12) en Zink. Als je vegetarisch eet, moet je er dus goed op letten dat je deze stoffen toch binnenkrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |