Ik heb een tic; ik moet ten alle tijden 9/9 sent hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:03 schreef Eska het volgende:
Werkt verslavend hè?
Wow en >40 sinds eind december?? Ik heb er 24 op 'sent' staan, sinds eind november. Wel wat pech gehad met 2 x expired (eentje is later alsnog geregistreerd) en 2 keer een user die meer dan een maand niet online was. Dat vertraagt natuurlijk flink.
Vandaag had ik deze in de bus(ik ben dol op varkens
)
[ afbeelding ]
Om te ontvangen vind ik ze nog wel leuk, vaak wel leuke kaartjes, maar verzenden mwa. Ligt denk ik ook wel aan het profiel van de ontvanger, hoewel het vaak wel van die vrolijke meiden zijn van rond de 18-20quote:
kun je die teksten van de hurray ook ergens nog op de site terugvinden?quote:"Thank you to send postcards
I will treasure it
It is very cool, I like it!!!
=)"
Argh dit heb ik met een Indiërquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb ook alles direct gestuurd zodra het kon, altijd dezelfde dag nog. Vanaf half december lid en nu 34 gestuurd. Het is toch ooi een kwestie van geluk....
Mijn stomme duitser is al 50 dagen niet online geweest inmiddels
Haha ja incl tekens, hoop dattie aankomtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:14 schreef Finland. het volgende:
Dus inclusief tekens? Dat niet, zou persoonlijk gewoon het adres printen en plakken. Zometeen schrijf je het verkeerd en raakt hij misschien expired. Pinyin durf ik overigens nog wel aan
.
Had net even op de profielen gekeken van de mensen waar ik een kaartje heen heb gestuurd, allemaal de afgelopen 5 uur online geweest (en eentje 20 uur geleden). Pff, moet echt meer geduld kweken.
Inmiddels 4 ontvangen uit NL, en 4 verstuurd, van de 17 ontvangen en 17 verzonden. Best veelquote:"THANKS FOR THE P.C. I LIKE THE WIND MILL P C I HAVE REC. 3 P C FROM THE NETHERLANDS AND SEND4 P.C. TO THE NETHERLANDS. HAPPY CROSSING"
Spreek jij toevallig Russisch of Oekraïens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:14 schreef Finland. het volgende:
Dus inclusief tekens? Dat niet, zou persoonlijk gewoon het adres printen en plakken. Zometeen schrijf je het verkeerd en raakt hij misschien expired. Pinyin durf ik overigens nog wel aan
.
Had net even op de profielen gekeken van de mensen waar ik een kaartje heen heb gestuurd, allemaal de afgelopen 5 uur online geweest (en eentje 20 uur geleden). Pff, moet echt meer geduld kweken.
Wat bij mij opvalt is, dat er een kaart naar Frankrijk minder heeft moeten afleggen dan een naar een Nederlandse in de provincie Groningen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik zat eens te kijken hoeveel km elk kaartje nou precies moet afleggen en Nieuw Zeeland springt er toch wel bovenuit: 18,330 km.
En een keer 142 km naar Duitsland.
Dat doet Postcrossing met je. En het gaat nooit overquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:05 schreef xXmadelonXx het volgende:
Aaaahjeuj me eerste kaartje is geregistreerd! In finland.
Hij was echt helemaal gelukkig en kreeg een heel verhaal over mijn kaart (hij was graphic designer ofzo)
Ik ben echt blij haha :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |