quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef mazaru het volgende:
Waarom cadeautjes terug geven? Dan zijn het geen cadeautjes geweest, maar leenobjecten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
Tip voor iedereen: ren die sportschool in. Alle frustraties weg voor 1 á 2 uur!
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik mocht alles terug van haar en zij mocht alles terug van mij. Zij koos ervoor om niets terug te willen en ik kies ervoor om alles terug te willen. Deze relatie heeft vanaf het begin nooit een kans gekregen zoals ik er nu op terugkijk. Ik ben altijd maar een tijdelijk iets geweest zonder dat ik het zelf doorhad. Ik heb het gevoel dat ik drie jaar lang ben opgelicht en daarna ook nog eens mentaal verkracht (ik vertel alleen hoe ik het voel ik weet ook wel dat ik het misschien iets te overdreven hier neerkalk op dit moment, het gevoel is nog niet helemaal verdwenen). Ik betaalde letterlijk alles in onze relatie omdat het voor mij al voelde als een soort van gemeenschap van goederen. Wat van mij is is van haar en ik verdiende goed dus daar is veel geld in gaan zitten.
Al met al vind ik dus ook dat ik het recht heb om alles terug te nemen als zij het me aanbiedt.
Amen broederquote:Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef Maharbal het volgende:
Op de één of andere manier heeft 't geholpen. Ik dacht dat ik mezelf daarmee weer in een zwart gat zou schoppen, maar het lijkt erop dat ik 't nu gewoon een stuk beter accepteer. Feelings, can't rationalize or explain 'em
Jazeker. We zijn ook niet op een slechte manier uit elkaar gegaan een kleine 5,5 maand geleden. Ik had gewoon een aantal restgevoelens die ik niet kon plaatsen, ik wilde haar heel (te) graag zien. Ik was alleen bang voor de eventuele gevolgen. Het lijkt erop dat die uitblijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Amen broeder. Mooi dat je het goed af kunt sluiten (zo zie ik het althans).
Dat heb ik 2 maanden erna ook nog, vraag me af of ik na een jaar ook nog steeds er zo over denk. Sterkte iig en probeer misschien te kijken of een andere dame je aandacht kan trekken. Momenteel ken ik een meid die niet onaardig is en waar ik af en toe over nadenk om m'n pijlen op te richten. Niet dat ik het echt doe, maar het voelt wel leukquote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef EiPet het volgende:
Vandaag een jaar geleden dat ik haar echt face to face rustig gesproken heb...
Daarna was het alleen nog af en toe vluchtig hoi & doei en een kort, oppervlakkig gesprekje in de supermarkt oid, met haar moeder/vriend en allerlei andere mensen erbij...
Blijf het toch nog steeds een vreemd gevoel vinden, die enorme afstand. Ze is echt een vreemde voor me geworden, en soms vraag ik me wel eens af : Zou ze mijn facebook nog wel eens bekijken? Denkt ze nog wel eens terug aan mij/onze tijd? Vraagt zij zich wel eens af wat ik zoal doe in het dagelijks leven?
Vermoeiend, want een antwoord zal ik er nooit op krijgen, maar ben toch oh zo benieuwd.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het kapot gaan van een relatie, meer impact heeft op iemand dan het overlijden van een familielid bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef roos94 het volgende: Ik snap wel dat het zwaar is als je een paar jaar hebt gehad, maar toch zijn er veel ergere dingen zoals overlijden van iemand enzo
Ligt er aan hoe dichtbij dit familielid staat en hoe vaak je 't meemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het kapot gaan van een relatie, meer impact heeft op iemand dan het overlijden van een familielid bijvoorbeeld.
Ga lekker slapen en morgen weer met frisse moed op. Vooral niet langer wakker blijven dan nodig is op dat soort vervelende dagen, gewoon zorgen dat morgen beter wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:17 schreef Earl. het volgende:
Dankje voor je aanbod Hazzard!
Is alleen een te lang verhaal om zo maar even op te schrijven, bovendien was het alleen een vervelende fall-back vandaag. Wel in combinatie met een flinke dosis stress, daar zal het wel aan liggen.
Mensen hebben altijd de neiging om het verleden af te kraken, om zich over het heden beter te voelen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef InterMilan het volgende:
Pff kut ex.. Hoor ik gisteravond via via dat ze aan een meisje die mij leuk vond had aangeraden om geen relatie met mij aan te gaan, omdat ik ''heel erg tegenval''...
Waarom, na fucking +1 jaar vindt ze het nodig om mij opeens zo te behandelen? Terwijl we juist goed uit elkaar zijn gegaan...
Afspraak geldt hier ook, ze heeft me gisteren en vandaag nog gebeld. Wel voor praktische zaken, maar ik voel me direct daarna weer verrot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef Isis20 het volgende:
ik heb m'n ex maar eens geprobeerd te bellen, gezien hij blijft smsen terwijl we hadden afgesproken alle contact te verbreken...
Dat is wel echt een hoeren actie zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef InterMilan het volgende:
Pff kut ex.. Hoor ik gisteravond via via dat ze aan een meisje die mij leuk vond had aangeraden om geen relatie met mij aan te gaan, omdat ik ''heel erg tegenval''...
Waarom, na fucking +1 jaar vindt ze het nodig om mij opeens zo te behandelen? Terwijl we juist goed uit elkaar zijn gegaan...
Nogal ja, ze kan het niet verkroppen dat hij een kans heeft om verder te gaan met een ander meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hoeren actie zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |