quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef mazaru het volgende:
Waarom cadeautjes terug geven? Dan zijn het geen cadeautjes geweest, maar leenobjecten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
Tip voor iedereen: ren die sportschool in. Alle frustraties weg voor 1 á 2 uur!
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik mocht alles terug van haar en zij mocht alles terug van mij. Zij koos ervoor om niets terug te willen en ik kies ervoor om alles terug te willen. Deze relatie heeft vanaf het begin nooit een kans gekregen zoals ik er nu op terugkijk. Ik ben altijd maar een tijdelijk iets geweest zonder dat ik het zelf doorhad. Ik heb het gevoel dat ik drie jaar lang ben opgelicht en daarna ook nog eens mentaal verkracht (ik vertel alleen hoe ik het voel ik weet ook wel dat ik het misschien iets te overdreven hier neerkalk op dit moment, het gevoel is nog niet helemaal verdwenen). Ik betaalde letterlijk alles in onze relatie omdat het voor mij al voelde als een soort van gemeenschap van goederen. Wat van mij is is van haar en ik verdiende goed dus daar is veel geld in gaan zitten.
Al met al vind ik dus ook dat ik het recht heb om alles terug te nemen als zij het me aanbiedt.
Amen broederquote:Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef Maharbal het volgende:
Op de één of andere manier heeft 't geholpen. Ik dacht dat ik mezelf daarmee weer in een zwart gat zou schoppen, maar het lijkt erop dat ik 't nu gewoon een stuk beter accepteer. Feelings, can't rationalize or explain 'em
Jazeker. We zijn ook niet op een slechte manier uit elkaar gegaan een kleine 5,5 maand geleden. Ik had gewoon een aantal restgevoelens die ik niet kon plaatsen, ik wilde haar heel (te) graag zien. Ik was alleen bang voor de eventuele gevolgen. Het lijkt erop dat die uitblijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Amen broeder. Mooi dat je het goed af kunt sluiten (zo zie ik het althans).
Dat heb ik 2 maanden erna ook nog, vraag me af of ik na een jaar ook nog steeds er zo over denk. Sterkte iig en probeer misschien te kijken of een andere dame je aandacht kan trekken. Momenteel ken ik een meid die niet onaardig is en waar ik af en toe over nadenk om m'n pijlen op te richten. Niet dat ik het echt doe, maar het voelt wel leukquote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef EiPet het volgende:
Vandaag een jaar geleden dat ik haar echt face to face rustig gesproken heb...
Daarna was het alleen nog af en toe vluchtig hoi & doei en een kort, oppervlakkig gesprekje in de supermarkt oid, met haar moeder/vriend en allerlei andere mensen erbij...
Blijf het toch nog steeds een vreemd gevoel vinden, die enorme afstand. Ze is echt een vreemde voor me geworden, en soms vraag ik me wel eens af : Zou ze mijn facebook nog wel eens bekijken? Denkt ze nog wel eens terug aan mij/onze tijd? Vraagt zij zich wel eens af wat ik zoal doe in het dagelijks leven?
Vermoeiend, want een antwoord zal ik er nooit op krijgen, maar ben toch oh zo benieuwd.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het kapot gaan van een relatie, meer impact heeft op iemand dan het overlijden van een familielid bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef roos94 het volgende: Ik snap wel dat het zwaar is als je een paar jaar hebt gehad, maar toch zijn er veel ergere dingen zoals overlijden van iemand enzo
Ligt er aan hoe dichtbij dit familielid staat en hoe vaak je 't meemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het kapot gaan van een relatie, meer impact heeft op iemand dan het overlijden van een familielid bijvoorbeeld.
Ga lekker slapen en morgen weer met frisse moed op. Vooral niet langer wakker blijven dan nodig is op dat soort vervelende dagen, gewoon zorgen dat morgen beter wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:17 schreef Earl. het volgende:
Dankje voor je aanbod Hazzard!
Is alleen een te lang verhaal om zo maar even op te schrijven, bovendien was het alleen een vervelende fall-back vandaag. Wel in combinatie met een flinke dosis stress, daar zal het wel aan liggen.
Mensen hebben altijd de neiging om het verleden af te kraken, om zich over het heden beter te voelen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef InterMilan het volgende:
Pff kut ex.. Hoor ik gisteravond via via dat ze aan een meisje die mij leuk vond had aangeraden om geen relatie met mij aan te gaan, omdat ik ''heel erg tegenval''...
Waarom, na fucking +1 jaar vindt ze het nodig om mij opeens zo te behandelen? Terwijl we juist goed uit elkaar zijn gegaan...
Afspraak geldt hier ook, ze heeft me gisteren en vandaag nog gebeld. Wel voor praktische zaken, maar ik voel me direct daarna weer verrot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef Isis20 het volgende:
ik heb m'n ex maar eens geprobeerd te bellen, gezien hij blijft smsen terwijl we hadden afgesproken alle contact te verbreken...
Dat is wel echt een hoeren actie zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef InterMilan het volgende:
Pff kut ex.. Hoor ik gisteravond via via dat ze aan een meisje die mij leuk vond had aangeraden om geen relatie met mij aan te gaan, omdat ik ''heel erg tegenval''...
Waarom, na fucking +1 jaar vindt ze het nodig om mij opeens zo te behandelen? Terwijl we juist goed uit elkaar zijn gegaan...
Nogal ja, ze kan het niet verkroppen dat hij een kans heeft om verder te gaan met een ander meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hoeren actie zeg
dat is wel duidelijk, helemaal koud laat het haar dus niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nogal ja, ze kan het niet verkroppen dat hij een kans heeft om verder te gaan met een ander meisje
Heel begrijpelijk, maar als je nu eens eerlijk naar jezelf bent? zou je dan ook eerlijk tegenover haar kunnen zijn dat dit niet zo kan en dat het moet stoppen? Zou je niet diep in je hart dat zelf ook willen?quote:
Mijn verleden heeft raakvlakken met die van jouw vriendin. Ik denk dan ook dat ze het beste professionele hulp kan zoeken, maar dat kan alleen als ze er zelf voor open staat en aan toe is. Bij mij heeft dat een jaar of 20 geduurd voor ik daar aan toe was, zeg maar er ook open stond en dus sta. Helaas heeft dat gedeelte mij mijn 2e huwelijk gekost. Ik weet nu mijn tekortkomingen en hoe ik daar mee om moet gaan nu. Ik kan het alleen toepassen op de toekomst.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef sawadie het volgende:
Mickeys, ik ben dat gedeeltelijk met je eens. Snap alleen niet dat ze dus zo bang is dat ik vreemd ga, dat ze er zelf maar mee kapt....Dat doet gewoon heel veel pijn, omdat ik wel echt verder wilde (ze moest idd wel wat doen aan dat jaloerse gedrag idd)
Dat probeer ik ook, maar op dit moment is er maar eentje die er aan onderdoor gaat en dat ben ik...Ik wil gewoon verder met haar, maar kan het haar niet duidelijk maken....quote:Probeer je te verplaatsen in de ander, maar als het echt geen haalbare kaart is voor je, stop er dan mee voordat je jezelf helemaal sloopt en haar er in mee neemt (of andersom als dat zo wil zien/voelt)
Ogen open dude. Er wordt met je gespeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef sawadie het volgende:
Mickeys, ik ben dat gedeeltelijk met je eens. Snap alleen niet dat ze dus zo bang is dat ik vreemd ga, dat ze er zelf maar mee kapt....Dat doet gewoon heel veel pijn, omdat ik wel echt verder wilde (ze moest idd wel wat doen aan dat jaloerse gedrag idd)
Verspilde moeite den ik. Zie ook de reactie van Wanderingwhy. Het moet van 2 kanten komen en zoals ik het (ook) lees zie ik dat niet terug komen. Het gedrag van jouw vriendin is overigens niet mijn gedrag hoor. Ik ga alleen anders om met dezelfde gebeurtenissenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar op dit moment is er maar eentje die er aan onderdoor gaat en dat ben ik...Ik wil gewoon verder met haar, maar kan het haar niet duidelijk maken....
Ik ken je gevoel.. Je hart zegt doorgaan met knokken, je hoofd kan het niet bevatten. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat je nog steeds denkt (en wil) dat het een dipje is en dat je de draad weer op kan pakken samen. Zorg dat je duidelijkheid van haar krijgt of het écht over is, of dat ze even een break nodig heeft. Als het echt over is zal je -hoe kut het ook is- het hoofdstuk af moeten sluiten en alle contact verbreken. Anders blijf je er in hangen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar op dit moment is er maar eentje die er aan onderdoor gaat en dat ben ik...Ik wil gewoon verder met haar, maar kan het haar niet duidelijk maken....
Tja, D. dacht dat ik ook dingen verbood, maar niets is minder waar op 1 punt na, emotioneel vreemd gaan met een andere bezette vrouw ging mij te ver.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso, vrouwen die je iets verbieden en het zelf wel doen
wahahaha dumpen en doorgaan imo
Denk eens na. Denk je dat zij blind is? Of ben jij blind? Geen aardige vraag maar ik bedoel het goed en ga jou antwoord geven. Gewone logica volgens het boekje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan je partner verbieden uit te gaan... Je kunt prima uitgaan zonder daadwerkelijk vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, D. dacht dat ik ook dingen verbood, maar niets is minder waar op 1 punt na, emotioneel vreemd gaan met een andere bezette vrouw ging mij te ver.
klopt. alleen had in het begin van de relatie verteld dat ik moeilijk kan slapen als hij niet thuis is dus ik bleef dan altijd op. Mijn tekortkoming. Maar door dat te vertellen heb ik hem het gevoel gegeven dat ik hem claimde. tja, dat kan ik niet veranderen, dat heeft hij er zelf zo van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan je partner verbieden uit te gaan... Je kunt prima uitgaan zonder daadwerkelijk vreemd te gaan.
wauw...Volgens mij sla je de spijker op zn kop..Nu nog zelf inzien, dan kan ik het het loslaten!quote:Denk eens na. Denk je dat zij blind is? Of ben jij blind? Geen aardige vraag maar ik bedoel het goed en ga jou antwoord geven. Gewone logica volgens het boekje.
ZIJ is niet blind en ze weet dat jij pijn hebt en dat het je veel doet. Maar ze weet ook dat ze bij jou alles kan maken want uit naam der 'liefde' accepteer jij alles. Waar of niet waar?
JIJ bent wel blind. Jij ziet niet dat ze met je dolt ondanks het facebook-gebeuren. Jij ziet niet dat ze prima zonder jou kan en jij wilt niet weten dat ze dat ook nog eens heel bewust, manipulatief, doet. Waar of niet waar?
Het harde is dat je eigenlijk al precies weet dat het zover is. Maar je wilt niet opgeven want je voelt zoveel voor haar.
Probleem in jouw situatie is echter dat je meer om haar geeft dan om jezelf. Dát heeft zij feilloos in de gaten en dáár gaat het ook helemaal mis. Kom ervan los. Zij maakt je nu je dit weet niet meer kapot. Vanaf nu doe je het zelf...
Sterkte!
Bleef je op omdat je ongerust was dat hem iets zou overkomen of dat ie iets zou flikken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
klopt. alleen had in het begin van de relatie verteld dat ik moeilijk kan slapen als hij niet thuis is dus ik bleef dan altijd op. Mijn tekortkoming. Maar door dat te vertellen heb ik hem het gevoel gegeven dat ik hem claimde. tja, dat kan ik niet veranderen, dat heeft hij er zelf zo van gemaakt.
Het eerste. Inmiddels weet ik dat ik kamp met verlatingsangst zoals ze dat zo mooi noemen. Dat flikken heb ik nooit gedacht tot uiteindelijk de laatste 2 maanden of zo mij duidelijk was geworden door hem te vragen of hij emotioneel deelde met een ander en dat bleek inderdaad zo te zijn. En dat terwijl ik hem jarenlang heb geaccepteerd zoals ik dacht dat hij was, geen prater over zijn emoties. Dus tja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleef je op omdat je ongerust was dat hem iets zou overkomen of dat ie iets zou flikken?
Hij ziet het niet als emotioneel vreemdgaan. Hij kon niet mij praten verkondigd hij aan iedereen maar wel met haar. tja, daar kun je het dan mee doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Verlatingsangst herken ik, dat had mijn ex ook. Als ik dan een uitje had met het bedrijf bleef ze ook op tot ik thuis was. Heb ik me nooit zo druk om gemaakt. Vervelend dat hij dan emotioneel vreemd gaat. Alsof hij jou niet vertrouwd.
Ik herken zijn gedragquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij ziet het niet als emotioneel vreemdgaan. Hij kon niet mij praten verkondigd hij aan iedereen maar wel met haar. tja, daar kun je het dan mee doen.
Nou, dan zou ik me wel genaaid voelen, zeker omdat je het zelf niet door hebt gehad.quote:Hij ziet het niet als emotioneel vreemdgaan. Hij kon niet mij praten verkondigd hij aan iedereen maar wel met haar. tja, daar kun je het dan mee doen.
Lezen swa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Co-verslavingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef sawadie het volgende:
[..]
wauw...Volgens mij sla je de spijker op zn kop..Nu nog zelf inzien, dan kan ik het het loslaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |