quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef mazaru het volgende:
Waarom cadeautjes terug geven? Dan zijn het geen cadeautjes geweest, maar leenobjecten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
Tip voor iedereen: ren die sportschool in. Alle frustraties weg voor 1 á 2 uur!
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik mocht alles terug van haar en zij mocht alles terug van mij. Zij koos ervoor om niets terug te willen en ik kies ervoor om alles terug te willen. Deze relatie heeft vanaf het begin nooit een kans gekregen zoals ik er nu op terugkijk. Ik ben altijd maar een tijdelijk iets geweest zonder dat ik het zelf doorhad. Ik heb het gevoel dat ik drie jaar lang ben opgelicht en daarna ook nog eens mentaal verkracht (ik vertel alleen hoe ik het voel ik weet ook wel dat ik het misschien iets te overdreven hier neerkalk op dit moment, het gevoel is nog niet helemaal verdwenen). Ik betaalde letterlijk alles in onze relatie omdat het voor mij al voelde als een soort van gemeenschap van goederen. Wat van mij is is van haar en ik verdiende goed dus daar is veel geld in gaan zitten.
Al met al vind ik dus ook dat ik het recht heb om alles terug te nemen als zij het me aanbiedt.
Amen broederquote:Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef Maharbal het volgende:
Op de één of andere manier heeft 't geholpen. Ik dacht dat ik mezelf daarmee weer in een zwart gat zou schoppen, maar het lijkt erop dat ik 't nu gewoon een stuk beter accepteer. Feelings, can't rationalize or explain 'em
Jazeker. We zijn ook niet op een slechte manier uit elkaar gegaan een kleine 5,5 maand geleden. Ik had gewoon een aantal restgevoelens die ik niet kon plaatsen, ik wilde haar heel (te) graag zien. Ik was alleen bang voor de eventuele gevolgen. Het lijkt erop dat die uitblijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Amen broeder. Mooi dat je het goed af kunt sluiten (zo zie ik het althans).
Dat heb ik 2 maanden erna ook nog, vraag me af of ik na een jaar ook nog steeds er zo over denk. Sterkte iig en probeer misschien te kijken of een andere dame je aandacht kan trekken. Momenteel ken ik een meid die niet onaardig is en waar ik af en toe over nadenk om m'n pijlen op te richten. Niet dat ik het echt doe, maar het voelt wel leukquote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef EiPet het volgende:
Vandaag een jaar geleden dat ik haar echt face to face rustig gesproken heb...
Daarna was het alleen nog af en toe vluchtig hoi & doei en een kort, oppervlakkig gesprekje in de supermarkt oid, met haar moeder/vriend en allerlei andere mensen erbij...
Blijf het toch nog steeds een vreemd gevoel vinden, die enorme afstand. Ze is echt een vreemde voor me geworden, en soms vraag ik me wel eens af : Zou ze mijn facebook nog wel eens bekijken? Denkt ze nog wel eens terug aan mij/onze tijd? Vraagt zij zich wel eens af wat ik zoal doe in het dagelijks leven?
Vermoeiend, want een antwoord zal ik er nooit op krijgen, maar ben toch oh zo benieuwd.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het kapot gaan van een relatie, meer impact heeft op iemand dan het overlijden van een familielid bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef roos94 het volgende: Ik snap wel dat het zwaar is als je een paar jaar hebt gehad, maar toch zijn er veel ergere dingen zoals overlijden van iemand enzo
Ligt er aan hoe dichtbij dit familielid staat en hoe vaak je 't meemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het kapot gaan van een relatie, meer impact heeft op iemand dan het overlijden van een familielid bijvoorbeeld.
Ga lekker slapen en morgen weer met frisse moed op. Vooral niet langer wakker blijven dan nodig is op dat soort vervelende dagen, gewoon zorgen dat morgen beter wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:17 schreef Earl. het volgende:
Dankje voor je aanbod Hazzard!
Is alleen een te lang verhaal om zo maar even op te schrijven, bovendien was het alleen een vervelende fall-back vandaag. Wel in combinatie met een flinke dosis stress, daar zal het wel aan liggen.
Mensen hebben altijd de neiging om het verleden af te kraken, om zich over het heden beter te voelen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef InterMilan het volgende:
Pff kut ex.. Hoor ik gisteravond via via dat ze aan een meisje die mij leuk vond had aangeraden om geen relatie met mij aan te gaan, omdat ik ''heel erg tegenval''...
Waarom, na fucking +1 jaar vindt ze het nodig om mij opeens zo te behandelen? Terwijl we juist goed uit elkaar zijn gegaan...
Afspraak geldt hier ook, ze heeft me gisteren en vandaag nog gebeld. Wel voor praktische zaken, maar ik voel me direct daarna weer verrot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef Isis20 het volgende:
ik heb m'n ex maar eens geprobeerd te bellen, gezien hij blijft smsen terwijl we hadden afgesproken alle contact te verbreken...
Dat is wel echt een hoeren actie zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef InterMilan het volgende:
Pff kut ex.. Hoor ik gisteravond via via dat ze aan een meisje die mij leuk vond had aangeraden om geen relatie met mij aan te gaan, omdat ik ''heel erg tegenval''...
Waarom, na fucking +1 jaar vindt ze het nodig om mij opeens zo te behandelen? Terwijl we juist goed uit elkaar zijn gegaan...
Nogal ja, ze kan het niet verkroppen dat hij een kans heeft om verder te gaan met een ander meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hoeren actie zeg
dat is wel duidelijk, helemaal koud laat het haar dus niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nogal ja, ze kan het niet verkroppen dat hij een kans heeft om verder te gaan met een ander meisje
Heel begrijpelijk, maar als je nu eens eerlijk naar jezelf bent? zou je dan ook eerlijk tegenover haar kunnen zijn dat dit niet zo kan en dat het moet stoppen? Zou je niet diep in je hart dat zelf ook willen?quote:
Mijn verleden heeft raakvlakken met die van jouw vriendin. Ik denk dan ook dat ze het beste professionele hulp kan zoeken, maar dat kan alleen als ze er zelf voor open staat en aan toe is. Bij mij heeft dat een jaar of 20 geduurd voor ik daar aan toe was, zeg maar er ook open stond en dus sta. Helaas heeft dat gedeelte mij mijn 2e huwelijk gekost. Ik weet nu mijn tekortkomingen en hoe ik daar mee om moet gaan nu. Ik kan het alleen toepassen op de toekomst.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef sawadie het volgende:
Mickeys, ik ben dat gedeeltelijk met je eens. Snap alleen niet dat ze dus zo bang is dat ik vreemd ga, dat ze er zelf maar mee kapt....Dat doet gewoon heel veel pijn, omdat ik wel echt verder wilde (ze moest idd wel wat doen aan dat jaloerse gedrag idd)
Dat probeer ik ook, maar op dit moment is er maar eentje die er aan onderdoor gaat en dat ben ik...Ik wil gewoon verder met haar, maar kan het haar niet duidelijk maken....quote:Probeer je te verplaatsen in de ander, maar als het echt geen haalbare kaart is voor je, stop er dan mee voordat je jezelf helemaal sloopt en haar er in mee neemt (of andersom als dat zo wil zien/voelt)
Ogen open dude. Er wordt met je gespeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef sawadie het volgende:
Mickeys, ik ben dat gedeeltelijk met je eens. Snap alleen niet dat ze dus zo bang is dat ik vreemd ga, dat ze er zelf maar mee kapt....Dat doet gewoon heel veel pijn, omdat ik wel echt verder wilde (ze moest idd wel wat doen aan dat jaloerse gedrag idd)
Verspilde moeite den ik. Zie ook de reactie van Wanderingwhy. Het moet van 2 kanten komen en zoals ik het (ook) lees zie ik dat niet terug komen. Het gedrag van jouw vriendin is overigens niet mijn gedrag hoor. Ik ga alleen anders om met dezelfde gebeurtenissenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar op dit moment is er maar eentje die er aan onderdoor gaat en dat ben ik...Ik wil gewoon verder met haar, maar kan het haar niet duidelijk maken....
Ik ken je gevoel.. Je hart zegt doorgaan met knokken, je hoofd kan het niet bevatten. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat je nog steeds denkt (en wil) dat het een dipje is en dat je de draad weer op kan pakken samen. Zorg dat je duidelijkheid van haar krijgt of het écht over is, of dat ze even een break nodig heeft. Als het echt over is zal je -hoe kut het ook is- het hoofdstuk af moeten sluiten en alle contact verbreken. Anders blijf je er in hangen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar op dit moment is er maar eentje die er aan onderdoor gaat en dat ben ik...Ik wil gewoon verder met haar, maar kan het haar niet duidelijk maken....
Tja, D. dacht dat ik ook dingen verbood, maar niets is minder waar op 1 punt na, emotioneel vreemd gaan met een andere bezette vrouw ging mij te ver.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso, vrouwen die je iets verbieden en het zelf wel doen
wahahaha dumpen en doorgaan imo
Denk eens na. Denk je dat zij blind is? Of ben jij blind? Geen aardige vraag maar ik bedoel het goed en ga jou antwoord geven. Gewone logica volgens het boekje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan je partner verbieden uit te gaan... Je kunt prima uitgaan zonder daadwerkelijk vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, D. dacht dat ik ook dingen verbood, maar niets is minder waar op 1 punt na, emotioneel vreemd gaan met een andere bezette vrouw ging mij te ver.
klopt. alleen had in het begin van de relatie verteld dat ik moeilijk kan slapen als hij niet thuis is dus ik bleef dan altijd op. Mijn tekortkoming. Maar door dat te vertellen heb ik hem het gevoel gegeven dat ik hem claimde. tja, dat kan ik niet veranderen, dat heeft hij er zelf zo van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan je partner verbieden uit te gaan... Je kunt prima uitgaan zonder daadwerkelijk vreemd te gaan.
wauw...Volgens mij sla je de spijker op zn kop..Nu nog zelf inzien, dan kan ik het het loslaten!quote:Denk eens na. Denk je dat zij blind is? Of ben jij blind? Geen aardige vraag maar ik bedoel het goed en ga jou antwoord geven. Gewone logica volgens het boekje.
ZIJ is niet blind en ze weet dat jij pijn hebt en dat het je veel doet. Maar ze weet ook dat ze bij jou alles kan maken want uit naam der 'liefde' accepteer jij alles. Waar of niet waar?
JIJ bent wel blind. Jij ziet niet dat ze met je dolt ondanks het facebook-gebeuren. Jij ziet niet dat ze prima zonder jou kan en jij wilt niet weten dat ze dat ook nog eens heel bewust, manipulatief, doet. Waar of niet waar?
Het harde is dat je eigenlijk al precies weet dat het zover is. Maar je wilt niet opgeven want je voelt zoveel voor haar.
Probleem in jouw situatie is echter dat je meer om haar geeft dan om jezelf. Dát heeft zij feilloos in de gaten en dáár gaat het ook helemaal mis. Kom ervan los. Zij maakt je nu je dit weet niet meer kapot. Vanaf nu doe je het zelf...
Sterkte!
Bleef je op omdat je ongerust was dat hem iets zou overkomen of dat ie iets zou flikken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
klopt. alleen had in het begin van de relatie verteld dat ik moeilijk kan slapen als hij niet thuis is dus ik bleef dan altijd op. Mijn tekortkoming. Maar door dat te vertellen heb ik hem het gevoel gegeven dat ik hem claimde. tja, dat kan ik niet veranderen, dat heeft hij er zelf zo van gemaakt.
Het eerste. Inmiddels weet ik dat ik kamp met verlatingsangst zoals ze dat zo mooi noemen. Dat flikken heb ik nooit gedacht tot uiteindelijk de laatste 2 maanden of zo mij duidelijk was geworden door hem te vragen of hij emotioneel deelde met een ander en dat bleek inderdaad zo te zijn. En dat terwijl ik hem jarenlang heb geaccepteerd zoals ik dacht dat hij was, geen prater over zijn emoties. Dus tja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleef je op omdat je ongerust was dat hem iets zou overkomen of dat ie iets zou flikken?
Hij ziet het niet als emotioneel vreemdgaan. Hij kon niet mij praten verkondigd hij aan iedereen maar wel met haar. tja, daar kun je het dan mee doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Verlatingsangst herken ik, dat had mijn ex ook. Als ik dan een uitje had met het bedrijf bleef ze ook op tot ik thuis was. Heb ik me nooit zo druk om gemaakt. Vervelend dat hij dan emotioneel vreemd gaat. Alsof hij jou niet vertrouwd.
Ik herken zijn gedragquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij ziet het niet als emotioneel vreemdgaan. Hij kon niet mij praten verkondigd hij aan iedereen maar wel met haar. tja, daar kun je het dan mee doen.
Nou, dan zou ik me wel genaaid voelen, zeker omdat je het zelf niet door hebt gehad.quote:Hij ziet het niet als emotioneel vreemdgaan. Hij kon niet mij praten verkondigd hij aan iedereen maar wel met haar. tja, daar kun je het dan mee doen.
Lezen swa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Co-verslavingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef sawadie het volgende:
[..]
wauw...Volgens mij sla je de spijker op zn kop..Nu nog zelf inzien, dan kan ik het het loslaten!
Lijkt me ook geen goed plan nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
@Hazzard: als je er overheen wil komen moet je niet gaan proberen fuckbuddies te worden. Dat gaat emotioneel gegarandeerd mis. Aan de ene kant kan je partner er een andere fuckbuddy op nahouden (of een nieuwe relatie), waardoor je aan de kant wordt gezet. Aan de andere kant kan je zelf je gevoelens en het contact niet afsluiten als je op zo'n manier contact blijft houden.
Het zou ook nog een borderliner kunnen zijn, maar daar hebben we te weinig info over. Check voor jezelf de symptomen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:13 schreef sawadie het volgende:
Mint, mooi artikel, vind het nu nog een iets te zwaar label, maar ga hier wel over nadenken!
Sterktequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef _Lily_ het volgende:
dat hartzeer is best moeilijk. Ik leef echt van dag tot dag
Elke dag slijt het een stukje meerquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef _Lily_ het volgende:
Allereerst beginnen met stoppen jezelf zo te kwellen. Waarom zou je nog vragen stellen als 'vind je me minder leuk?". Elk mogelijk antwoord daarop gaat pijn doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef Tjik het volgende:
Vandaag jarig en niemand komt. Iedereen is op vakantie. Me ex was nog zo lief om een lief whatsappje te sturen en geïnteresseerd te zijn. Maar ik mis hem nu echt. Afgelopen 4 jaar was hij er altijd en nu niet meer...
Als dan vraag of hij me minder leuk vindt zegt hij dat het daar niet aan ligt en wat dan ook. Hij wilt voorlopig geen relatie.
Maandag was ik ook uit en heel dronken. Toen had ik hem zo ver gekregen bij hoi en doei een kus te geven.
Wat moet ik ermee
Gefeliciteerd en een hele dikke knuffel!quote:
quote:
thnx allebeiquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:16 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Elke dag slijt het een stukje meer
En zo niet, is dit forum er altijd nog!
Ik heb veel van je posts gelezen en ik irriteer me mateloos (niks persoonlijks) aan jouw handelswijze. Jij bent jezelf aan het slopen maar volgens mij heb je het niet door. Afbouwen zit er niet bij bij loslaten, je kan iets niet "half loslaten" want dan heb je het nog half vast. Wis haar nummer, haar email, facebook weet ik veel wat. Ze zegt duidelijk zoek geen contact, doe dat dan ook niet en kom niet in de verleiding. En hoe pijnlijk ook doe iets met haar spullen die jij cadeau hebt gekregen. Geen half werk, laat zien dat je de bovenliggende partij kan zijn, neem de leiding. Als er echt nog wat inzit komt zij wel bij jou en hoef jij niet aan die zelfkastijding te doen wat jij "vriendschap" noemt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Hazzard het volgende:
Mooie discussie![]()
Zelf een wat mindere dag achter de rug. Dacht gisteren na het ophalen van mijn spullen en het afgeven van de afscheidsbrief dat ik er klaar mee was. Voelde me echt heel goed op dat moment en was gewoon opgelucht somehow.
Vandaag bleek echter dat ze een hele lange reactie op mijn afscheidsbrief heeft gestuurd via de mail gisteren en dat ik nog wat dingen mistte (zoals garantiepapieren enzo) waardoor ik weer terug moest om die op te halen. Heb dus vandaag veel contact met haar gehad om te praten over de spullen en wat er nog moest gebeuren en wanneer ik dan langs kon komen en op de mailreactie op die brief.
Over haar reactie op mijn brief wilde ze niet met mij praten. Toen ze die mail stuurde had ze net die brief gelezen, was ze emotioneel zwak en wilde ze wel praten over alles. Helaas was het nu een dag later, was ze weer sterk en wilde ze niet meer praten. Dat was wel even een verwarrend en moeilijk moment. Over de spullen hebben we de hele dag eigenlijk normaal contact gehad verder, maar dan merk ik toch weer dat het moeilijk is om het los te laten. Na het ophalen van de spullen hadden we elkaar definitief niet meer nodig. Alles was geregeld qua spullen e.d. en dus konden we het contact helemaal verbreken.
Ik vroeg wat haar ideale manier was om nu verder te gaan als ze verder totaal geen rekening hield met mij of met anderen en toen zei ze een paar maanden totaal geen contact en daarna een keer sms'en om te kijken hoe alles gaat. Er werd mij ook gevraagd naar mijn ideale manier om verder te gaan en toen heb ik nog even een fuckbuddy relatie voorgesteld. Helaas werd dat afgewezen![]()
Uiteindelijk is het dus geworden dat de lijnen openblijven. We blokkeren elkaars nummer niet, maar ze wil niet dat ik contact met haar opneem behalve in het geval van absolute noodgevallen. Ik heb gezegd dat ze contact met mij mag opnemen als ze " bereid is tot gelijkwaardig contact, gelijkwaardige vriendschap, een gelijkwaardige relatie (voor dit punt zou je in therapie moeten gaan) of seks zonder een woord te wisselen".
Ik verwacht niet dat ze contact met me gaat opnemen tussentijds maar ik heb in ieder geval mijn voorwaarden aangegeven zodat ze niet dadelijk weer met me gaat praten en ik weer alleen voor haar klaar ga staan. Was toch wel een erg moeilijk moment om dan dat laatste smsje te sturen...
Dadelijk maar slapen. Hopelijk morgen een betere dag. In ieder geval zou dit een week geleden al een prima dag geweest zijn en nu zit ik hier te klagen dat dit een slechte dag was, dus de verbetering is gelukkig wel zichtbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lang verhaal.
Maar onmacht alles.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Charlea het volgende:
Ik val maar even met de deur in.. het topic, wat als je al meer dan een jaar bij fase 3 zit en er maar niet doorheen komt?
Vooral omdat exlief geen contact meer mocht van zijn moederJe bedoelt in de negatieve cirkel blijven? Als je daar al een jaar in zit heb je misschien wat professionelere hulp nodig dan een post hier. Wij kunnen wel roepen dat je het waard bent echter heb je er imo meer aan wanneer mensen dat ook echt in je gezicht zeggen ipv via een post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lang verhaal.
Maar onmacht alles.
Nah, kwestie van jezelf uit dat kringetje te halen. Maar daar moet je de verstandelijke vermogens wel voor hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt in de negatieve cirkel blijven? Als je daar al een jaar in zit heb je misschien wat professionelere hulp nodig dan een post hier. Wij kunnen wel roepen dat je het waard bent echter heb je er imo meer aan wanneer mensen dat ook echt in je gezicht zeggen ipv via een post.
Ja snap ik, echter zit ze er al een jaar in als ik haar post goed begrijp. Dat is wel erg lang hoor... Imo is iedereen het waard en kan ze echt wel een leuke knul aan de haak slaan. Dit lukt een stuk beter als ze een positiever zelfbeeld heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nah, kwestie van jezelf uit dat kringetje te halen. Maar daar moet je de verstandelijke vermogens wel voor hebben natuurlijk.
Ik snap je volkomen en ik hoor ook van meerdere mensen dat ik mezelf aan het slopen ben. Ik probeer er keihard aan te werken, maar voor mij is het gewoon niet zo heel makkelijk. Ik heb al gesprekken bij een therapeut en ik merk wel dat er lichte verbetering inzit, maar er zijn nog genoeg dingen die ik niet goed/slim aanpak. Ik wil zeker niet alles hierop afschuiven maar een groot gedeelte van het willen vasthouden hieraan ligt ook aan mijn autisme. Zoals ik al zei ben ik eraan aan het werken, maar het gaat helaas voor mij nog niet heel snel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb veel van je posts gelezen en ik irriteer me mateloos (niks persoonlijks) aan jouw handelswijze. Jij bent jezelf aan het slopen maar volgens mij heb je het niet door. Afbouwen zit er niet bij bij loslaten, je kan iets niet "half loslaten" want dan heb je het nog half vast. Wis haar nummer, haar email, facebook weet ik veel wat. Ze zegt duidelijk zoek geen contact, doe dat dan ook niet en kom niet in de verleiding. En hoe pijnlijk ook doe iets met haar spullen die jij cadeau hebt gekregen. Geen half werk, laat zien dat je de bovenliggende partij kan zijn, neem de leiding. Als er echt nog wat inzit komt zij wel bij jou en hoef jij niet aan die zelfkastijding te doen wat jij "vriendschap" noemt.
Succes
Dat het goed voor je is dat is waar, je kan dingen afrageren, je gaat je goed voelen van de endorfine die je lichaam aan maakt en je gaat er beter uitzien. Allemaal goed, maar dat nieuwe contacten gedeelte? Enlighten mequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef Skv het volgende:
Mensen.. Duik die sportschool in! Ik heb het al eerder gezegd (en zelf heb ik er ook altijd een hekel aan gehad), maar werken aan je lichaam is goed voor je geestelijke gezondheid! En je kan je afreageren! En het is gezond! En je doet nieuwe contacten op!
* Skv heeft weer wat gezopen
Niet meer doen want hier ben je duidelijk nog niet aan toequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef t3rrorbot het volgende:
tijd niet gereageerd hier..
Gister kwam me ex langs, om proberen weer normaal met elkaar te praten..
Dacht dat ik het kon maar zodra ik haar zag storten ik in en dacht ik alleen maar aan waarom moets het uit gaan, zo gelukkig samen etc etc.
Ik vind het heel gemeen van haar dat ze je zo bespeelt. Dit vind ik gewoon een machtsspelletje. Jij hebt moeite met de breuk, als je dan gaat stappen met vrienden is het niet zo tof om je ex daar de hele tijd bij te hebben. Hoe moet dat als zij een leuke jongen ziet, of jij een leuke meid? Ook al is het maar om op dat moment mee te kloten tijdens uitgaan? Leuk dat ze vrienden wil blijven maar je hebt echt wel recht op respect en begrip om het in je eigen tempo te kunnen doen. Dat heeft niets met slecht mens te maken, laat je dat niet wijs maken.quote:Ze zegt dat ik te veranderd ben, geen goed persoon meer ben en als ik ooit wil dat het weer goed komt en misschien een relatie. Ik aan haar moet laten zien dat ik een goed persoon ben...
Ik moet dan de meeste gevoelens voor haar onderdrukken zodat we normaal om kunnen gaan met het vriendengroep (Zelfde vrienden) en niet dat als de 1 komt de ander thuis blijf.. en normaal met elkaar kunnen praten..
Dat moet je dan ook zelf bepalen, zie hierboven. Zij heeft het over gedrag dat jij moet vertonen als je haar misschien ooit terug wil? Ik raad je dat af, als je nu als haar puppet gaat dansen gaat ze hier nog heel lang mee door terwijl jij jezelf kwelt, terwijl de kans aanwezig blijft dat ze straks gewoon een ander heeft. Werk aan jezelf op jouw manier en als zij daadwerkelijk nog gevoelens voor jou heeft zal ze eerst kwaad zijn dat ze geen macht meer over je heeft, daarna paniekerig dat ze je kwijt raakt. Zo niet, dan heb je iig aan jezelf gewerkt ipv haar de hele tijd proberen te pleasen. win-win.quote:Hoe kan ik dat doen als ik zelf het gevoel heb dat het het toch niet waard is.. pijn en moeite erin te stoppen als ik weet dat ze toch niet het zelfde voor me voel. Ik weet niet eens of ik wel me gevoelens zo kan onderdrukken...
Niet jouw probleem meer, je maakt het haar veel te makkelijk. Als zij jou nodig heeft, dan laat zij dat maar aan jou zien. Wat is dit voor onzin? Zij heeft jou nodig maar jij moet jezelf veranderen en bewijzen etc?Please. Of zij heeft je nodig en doet er zelf maar wat voor, of jij hebt jezelf dit aangepraat om niet verder te hoeven gaan en toch een houvast aan haar te houden. Verbreek het contact en laat haar in haar sopje gaar koken. Als ze je nodig heeft of echt terug wil dan merk je dat echt wel en zo niet, dan ben je iig al de goede kant op gegaan om haar te vergeten.quote:Als ik dan alle contact wil verbreken kan dit niet, want ze heeft verder niemand meer die haar ken/begrijp zoals ik... Dus dan is ze alleen en dat kan ik niet...
sterkte !!quote:Srry, voor deze halve verhaal vol typfoute waarschijnlijk xd..
Je hebt ook gelijk, en ik weet dat het zo is, maarja moeilijk om het ook te doen en me hart effe te zegge dat ie moet luistere naar me hersens xdquote:
Als het allemaal zo gelukkig zou zijn, zouden jullie niet uit elkaar zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef t3rrorbot het volgende:
tijd niet gereageerd hier..
Gister kwam me ex langs, om proberen weer normaal met elkaar te praten..
Dacht dat ik het kon maar zodra ik haar zag storten ik in en dacht ik alleen maar aan waarom moets het uit gaan, zo gelukkig samen etc etc.
Ze zegt dat ik te veranderd ben, geen goed persoon meer ben en als ik ooit wil dat het weer goed komt en misschien een relatie. Ik aan haar moet laten zien dat ik een goed persoon ben...
Ik moet dan de meeste gevoelens voor haar onderdrukken zodat we normaal om kunnen gaan met het vriendengroep (Zelfde vrienden) en niet dat als de 1 komt de ander thuis blijf.. en normaal met elkaar kunnen praten..
Hoe kan ik dat doen als ik zelf het gevoel heb dat het het toch niet waard is.. pijn en moeite erin te stoppen als ik weet dat ze toch niet het zelfde voor me voel. Ik weet niet eens of ik wel me gevoelens zo kan onderdrukken...
Als ik dan alle contact wil verbreken kan dit niet, want ze heeft verder niemand meer die haar ken/begrijp zoals ik... Dus dan is ze alleen en dat kan ik niet...
Srry, voor deze halve verhaal vol typfoute waarschijnlijk xd..
Ow nou als het zo zit, zullen we dan maar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:44 schreef Mickeys het volgende:
Goed, erg hoog Telegraaf gehalte...
http://www.telegraaf.nl/v(...)geen_probleem__.html
Right!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het allemaal zo gelukkig zou zijn, zouden jullie niet uit elkaar zijn
Lol, kan idd tot de mogelijkheden behorenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nou als het zo zit, zullen we dan maar?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, kan idd tot de mogelijkheden behoren
Oeh, Freddy!!!quote:
Maar even zonder dollen, als ik er zo over nadenk. Als je dus geen verwachting hebt en elkaar dus accepteert en er goede afspraken over hebt gemaakt, mogelijk dat zo'n verbintenis nog wel eens zou kunnen werken. Niet dat ik dat nu prefereer, maar tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nou als het zo zit, zullen we dan maar?
Zou toch wel heel lullig zijn. Kom je de liefde van je leven tegen, het is nog wederzijds ook! Ga je de dag erna dood.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
volgens het artikel heb je gemiddeld eerst 4 lange relaties gehad voordat je de ware tegenkomt..nou lekker is dat. In mijn tempo ben ik denk ik 70 op het moment dat ik die speld in de hooiberg tref..
Ik ga maar uit van dit scenario, dan kan het alleen nog maar meevallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou toch wel heel lullig zijn. Kom je de liefde van je leven tegen, het is nog wederzijds ook! Ga je de dag erna dood.
Oh ik weet niet, sta een beetje tegen mensen aan te ouwehoeren daar,quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat het goed voor je is dat is waar, je kan dingen afrageren, je gaat je goed voelen van de endorfine die je lichaam aan maakt en je gaat er beter uitzien. Allemaal goed, maar dat nieuwe contacten gedeelte? Enlighten me
En dan....net zoals Rob de Nijs op die leeftijd nog even pappie worden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
volgens het artikel heb je gemiddeld eerst 4 lange relaties gehad voordat je de ware tegenkomt..nou lekker is dat. In mijn tempo ben ik denk ik 70 op het moment dat ik die speld in de hooiberg tref..
Oh ja, kinderen. Dat is natuurlijk de volgende stap. Nou, dan proppen we het hele huisje boompje beestje maar in de laatste twee levensjaren van ondergetekene...mijn eigen bucket list als het ware.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
En dan....net zoals Rob de Nijs op die leeftijd nog even pappie worden!
Klinkt zeer bekend: EVE subscription weer gestart, eten gewoon weer bij de kantine halen wat echt mokerduur is, etc. Komt er op neer dat je diep van binnen graag dat gat opvult met dingen die je normaalgesproken prikkelen (zoals cadeau's), maar als je een bepaald punt hebt bereikt wat betreft pijn, voel je gewoon niks meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Skv het volgende:
Ik ben mezelf aan het opfleuren met troep. Een nieuw geurtje, tv en mediaplayer gekocht. Nu het er staat word ik er geen seconde vrolijker van. Wel weer een pasr honderd euro down the drain.
Tijdsduur van een relatie zegt niet zoveel, het is meer de geestelijk beleving mijns inziens. Ik weet niet tot in hoeverre jij dingen gedeeld hebt, en in welke mate jullie samen waren maar mijn idee:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef tissues4myissues het volgende:
Liefdesverdriet hier. Had 4 maanden met vriendin, is sinds 2 weken uit omdat we niet bij elkaar passen. Het is niet prettig uitgegaan, namelijk met een knallende ruzie. Ik ben haar nog tegengekomen en heb haar genegeerd. Ik mis haar nu, ook al weet ik dat we niet goed voor elkaar zijn. Eigenlijk mis ik haar niet als persoon, maar als illusie (ik denk dan alleen aan de leuke dingen). Ik weet dat dit over gaat en dat het allemaal erg vers is. Het was ook maar een relatie van 4 maanden, maar we zagen elkaar bijna dagelijks... Gevoelsmatig lijkt het wel minstens een half jaar te zijn geweest. Tijd heelt alle wonden zeggen ze...
With all respect, maar 'classificeren' van andermans verdriet en bepalen wanneer er wel of niet sprake is van een relatie, of je verdriet mag hebben en zoja hoelangquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tijdsduur van een relatie zegt niet zoveel, het is meer de geestelijk beleving mijns inziens. Ik weet niet tot in hoeverre jij dingen gedeeld hebt, en in welke mate jullie samen waren maar mijn idee:
4 maanden is erg kort zoals je zegt, en ik weet niet of dit ook te classificeren valt als 'serieuze relatie', dat begint pas na een jaar/ anderhalf en met insteek voor de toekomst. Ik neem aan dat je niet al je diepste geheimen met haar gedeeld hebt, haar al van top tot teen kent (daar staan jaren voor). Je ziet immers in dat het zelf niet loopt en bent niet totaal overdonderd. Een betere basis om het te verwerken, het was immers slechts een verliefdheidje. Jij bent er na circa 2 a 3 weken overheen gok ik zo.
zoiets riep ik hierboven ook al eens. Gelukkig ben ik niet de enige die hier zo over denkt. Wat voor de een "slechts" een verliefdheidje is kan voor de ander best nog wel veel betekenen. En natuurlijk zit er verschil tussen een scheiding na 7 jaar huwelijk en een relatie van een paar maanden maar wat ik al zei, het is geen wedstrijd in verdriet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
With all respect, maar 'classificeren' van andermans verdriet en bepalen wanneer er wel of niet sprake is van een relatie, of je verdriet mag hebben en zoja hoelang
Uitgangspunt is dat in principe iedereen hier op dit draadje met verdriet en verwerking zit, een luisterend oor zoekt en wellicht ook de tips & trucs van anderen kan waarderen en er wat mee doet.
'Oordelen en beoordelen' van andermans verdriet is imho iets wat hier niet thuishoort.
("Dokter ik heb pijn..."
"U kunt geen pijn hebben want ik classificeer u pijnvrij")
Zo ervaar ik het ook, nu alweer 3 dagen nogal down, en dan nog eens hoofdpijn etc erbij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Klinkt zeer bekend: EVE subscription weer gestart, eten gewoon weer bij de kantine halen wat echt mokerduur is, etc. Komt er op neer dat je diep van binnen graag dat gat opvult met dingen die je normaalgesproken prikkelen (zoals cadeau's), maar als je een bepaald punt hebt bereikt wat betreft pijn, voel je gewoon niks meer.
Zo ervaar ik 't in ieder geval.
Normaal kunnen praten kan waarschijnlijk pas ruim nadat je haar helemaal uit je hoofd hebt gezet. En zelfs dan kan het nog knap lastig worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:15 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het ook, nu alweer 3 dagen nogal down, en dan nog eens hoofdpijn etc erbij.
Is een soort leeg gevoel of naja, alsof er niks is.. En dat probeer ik dan weer beetje op te vullen met ijs, lekker eten en veel sporten etc, maar toch voelt dat gewoon niet zoals het hoort...
Mijn ex wilt weer normaal met me kunnen praten, maarja hoe moet ik dat doen dan -.-.. Ze zegt probeer de gevoelens te onderdrukken.. riight nou net geprobeerd, en welcome nog meer hoofdpijn en kut gevoel
Zo herkenbaar, het willen en moeten snappen terwijl dat helemaal niet kan. Maakt het niet bepaald makkelijker..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef sawadie het volgende:
Ik probeer het met sporten te doen, maar dat werkt ook maar half...Zit er gewoon helemaal doorheen, snap het gewoon niet. Nou weet ik wel dat ik het ook niet moet snappen, maar zo zit ik niet in elkaar...
Om eerlijk te zijn is elke nieuwe dag op dit moment nogal een opgave, ze duren zo ontzettend lang....
klopt....Ik moet beseffen dat ik op een ontzettende klote manier gedumpt ben en dat ik me vergist hebt in de persoon waar ik heel veel van hield....quote:Zo herkenbaar, het willen en moeten snappen terwijl dat helemaal niet kan. Maakt het niet bepaald makkelijker..
Lees maar eens 'de ergste ex van 2010' (Fok! mobiel en kan het linkje niet vinden).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
klopt....Ik moet beseffen dat ik op een ontzettende klote manier gedumpt ben en dat ik me vergist hebt in de persoon waar ik heel veel van hield....
Het erge is nog dat ik mijn verhaal bij haar niet kwijt kan, zij is er echt van overtuigd dat ze het goed heeft gedaan en staat totaal niet open voor kritiek....
Ik lees je verhaal in dat topic: heb je nog wel eens wat van die mafketel (borderliner?) gehoord na die sms- en mailbom, of had ze na een paar weken al een nieuw slachtoffer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Lees maar eens 'de ergste ex van 2010' (Fok! mobiel en kan het linkje niet vinden).
Je bent echt de enige niet die weirdo dingen meemaakt. Sterker nog; jouw verhaal heeft veel weg van wat ik meegemaakt heb.
Dat zal je weinig verder helpen. Mss wel dat het voor mij inmiddels bijna anderhalf jaar terug is en ik er nu om kan lachen. Serieus; komt wel goed!
Nuh die durft zich niet meer te melden. Zou ze dat wel doen dan zorg ik alsnog dat ze zich daarna niet meer durft te melden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Voor de liefhebbers van andermans leed:
De ergste ex van 2011 verkiezingen
De ergste ex van 2011 verkiezingen: deel 2
Fijn weekend!
[..]
Ik lees je verhaal in dat topic: heb je nog wel eens wat van die mafketel (borderliner?) gehoord na die sms- en mailbom, of had ze na een paar weken al een nieuw slachtoffer?
Vertel!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef QEX het volgende:
!@#$%^&*( moest er weer even uit, bedankt voor het luisteren.
Duik lekker je bedje in. Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:34 schreef QEX het volgende:
@ mazaru; zou kunnen ben je gelijk van het gedonder af :-)
maar nee, is even zoals ik me nu voel.
Ik heb mijn ex en al haar vrienden geblokkeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
Had opzich een goede week, maar zag net dat z'n beste vriend een foto op Facebook plaatste met hem samen op vakantie in m'n overzicht. Doet pijn ergens, maarja het zal wel..
Ja hij doet nooit wat met z'n Facebook en juist nu gaat hij foto's plaatsen e.d., achja. Is toch moeilijk, je denkt dat het allemaal wel oke gaat maar uiteindelijk als je weer zoiets ziet dan val je weer terug, pff. Het komt wel goedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex en al haar vrienden geblokkeerd, ik wil het niet weten wat ze uitspoken
. De gedachtes dat ze bij hem is is al genoeg
Ik moet bekennen, ik rolde ook pas een account nadat ik het uit had gemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja hij doet nooit wat met z'n Facebook en juist nu gaat hij foto's plaatsen e.d., achja. Is toch moeilijk, je denkt dat het allemaal wel oke gaat maar uiteindelijk als je weer zoiets ziet dan val je weer terug, pff. Het komt wel goed
Failquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
Had opzich een goede week, maar zag net dat z'n beste vriend een foto op Facebook plaatste met hem samen op vakantie in m'n overzicht. Doet pijn ergens, maarja het zal wel..
Ik vind Facebook wel leuk, niks mis mee maar het is ergens ook een makkelijk middel om jezelf zo vrolijk en blij over te laten komen terwijl je niet zo gelukkig bent (zoals exen vaak doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, ik rolde ook pas een account nadat ik het uit had gemaakt. Wilde er nooit aan beginnen alleen mijn zusje linkte dus af en toe wat door en wat oud collega's spreken wel eens af via facebook
Yup, daarom heb ik ervoor gekozen haar te blokkeren zodat ik niet kan kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vind Facebook wel leuk, niks mis mee maar het is ergens ook een makkelijk middel om jezelf zo vrolijk en blij over te laten komen terwijl je niet zo gelukkig bent (zoals exen vaak doen). Uiteindelijk ligt het in jouw handen, of je je ex op zoekt of niet, maarja.
Gooi heel Facebook weg en er gaat een wereld voor je openquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yup, daarom heb ik ervoor gekozen haar te blokkeren zodat ik niet kan kijken. Ze kan mijn profiel niet zien aangezien alleen vrienden dat mogen. Zij is wel het type om elke scheet op facebook te laten en dat vind ik vrij irritant aan facebookers
Gewoon leuke dingen doen, trek er op uit, ga bij vrienden of familie langs, pak een bioscoopje, trakteer jezelf op een uitgebreid ontbijt. Whatever. En begrijp me niet verkeerd, ik voel met je mee, maar echt. heel langzaam gaat het voor mij steeds beter!quote:
Blij bij die maat slapen dan, wie weet helpt het. Of spreek eens iets af op een vroeg tijdstip met iemand zodat je zodra je wakker bent of misschien wel de wekker er voor moet zetten, daar naar toe gaat of die persoon bij jou komt. Dan heb je geen tijd om te malen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:49 schreef Skv het volgende:
Bij mij gaat het ook al een stuk beter dan twee weken geleden gelukkig. Hele sociale leven heeft een boost gekregen, heb tot nu toe elke avond met vrienden/vriendinnen gegeten, veel stappen etc. Ben nu ook aan het treinen naar een maat van me om vanavond wat leuke dingen te gaan doen. Afleiding helpt bij mij erg goed! Voornamelijk s ochtends voel ik me vaak erg klote; in de loop van de dag gaat het wel beter in het algemeen!
Tjah beetje op zijn beloop laten, er tegen vechten werkt imo juist averechts. Dan loop je hem tegen het lijf of je ziet een foto en je bent weer bij af. Afleiding zoeken is het makkelijkst, dan ben je er helemaal niet bij met je gedachtesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:
Gelukkig is het malen bij mij er redelijk af, maar missen doe ik 'm zeker nog wel en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Ik heb me er in berust dat het zo is en dat geeft een heel stuk rust. Er tegen vechten kost mij veel meer energie dan dat ik er aan wil besteden.
Dat riekt naar struisvogelgedrag en/of rebound. Maar ieder z'n eigen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Skv het volgende:
Zo. Goed nieuws. Gisteren tijdens het stappen een erg leuk meisje leren kennen! Volgende week eens afspreken!
Ik doel ook niet op een relatie. Ik doel erop dat dit je verwerking eigenlijk niet ten goede komt, omdat je t alleen maar even snel wegstopt. De ervaring is dat het later echt een paar keer zo hard terugkomt.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Skv het volgende:
Rebound ftw. Ik hoef geen nieuwe relatie nu.
Je hebt gelijk. Een rebound zal nu erg leuk zijn maar op den duur heb je alleen maar jezelf ermee..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op een relatie. Ik doel erop dat dit je verwerking eigenlijk niet ten goede komt, omdat je t alleen maar even snel wegstopt. De ervaring is dat het later echt een paar keer zo hard terugkomt.
Je moet uiteraard doen waar je zelf zin in hebt. Wij zitten hier alleen maar om anderen inzichten te verschaffen. Als jij daar behoefte toe hebt, dan moet je dat doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef Skv het volgende:
Hm. Nu je het zo zegt.. Misschien nog maar ff niet afspreken dan..
Wel afsprekenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef Skv het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef _Lily_ het volgende:
Ik zou wel afspreken. Maar idd het zal niet bijdragen aan een snelle verwerking of iets dergelijks. Maar aandacht van vrouwelijk schoon is altijd leuk toch. Je kan treuren om de situatie hier op fok of je kan het even wegstoppen met een leuke "date". Ik zeg gewoon doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef Skv het volgende:
Vrouwen en woedequote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef thatday het volgende:
het moeilijkste vind ik dat hij het er een maand geleden zgn nog heeel moeilijk mee had en dat hij nu alweer intensief contact heeft met n ander meisje. Waarvan hij tijdens de relatie.zei dat hij nooooit iets in haar zou kunnen.zien.
Hij heeft ook achteraf gemaild dat het een kutrelatie was, alles mijn fout was en dat hij blij is dat hj van me af is en nooooit zal veranderen (Toen t uitging jankend op zn knieen geroepen dat hij moest veranderen en kon veranderen.. Gelukkig niet ingetrapt)
Kheb t dus zelf uitgemaakt. Maar nu mijn woede weg is en ik mijn fouten inzie mis ik hem zo. En het idee dat hij mij nu zo kan afkapprn dankzij zn rebound is killing me
grappig dat je dit zegt. Je kent het hele verhaal ook niet my bad.. Tis onduidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vrouwen en woede
Echt, hoeveel er wel niet verknalt wordt door 'woedende' vrouwen. Alsof ze die emotie wel hebben maar niet beheersen.
Waarom ik dat zo zeg? Ik ben in mijn relaties ook wel eens pissed-off geweest maar raad eens? Ik heb er nog nooit een relatie om verknalt dat ik later tot mijn positieven kwam en 'spijt' had. Wat dat betreft eens soort van vrouwenkwaaltje, altijd maar weer dat dreigen - en soms ook doen - om een relatie op te blazen
Ik heb meer het idee dat hij juist deze dingen doet zodat jij je nu slechter voelt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef thatday het volgende:
het moeilijkste vind ik dat hij het er een maand geleden zgn nog heeel moeilijk mee had en dat hij nu alweer intensief contact heeft met n ander meisje. Waarvan hij tijdens de relatie.zei dat hij nooooit iets in haar zou kunnen.zien.
Hij heeft ook achteraf gemaild dat het een kutrelatie was, alles mijn fout was en dat hij blij is dat hj van me af is en nooooit zal veranderen (Toen t uitging jankend op zn knieen geroepen dat hij moest veranderen en kon veranderen.. Gelukkig niet ingetrapt)
Kheb t dus zelf uitgemaakt. Maar nu mijn woede weg is en ik mijn fouten inzie mis ik hem zo. En het idee dat hij mij nu zo kan afkapprn dankzij zn rebound is killing me
Mijn ex en ik zijn na 7 jaar uit elkaar gegaan en nu ik alleen woon mis ik haar ook. Denk toch eerder dat ik gewoon iemand mis dan haar. Stukje aandacht, iemand die naar je luisterd etc. Precies wat jij zegtquote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef thatday het volgende:
Ik heb juist redelijk veel zelfbeheersing en eigenlijk verwacht ik dat ook terug van een man van 27. Misschien mis ik meer iemand dan hem specifiek. En ik mis de spanning ook wel een beetje hoeveel t me ook opbrak..
Wat een verhaal joh...Snap dat je dan helemaal instort, lijkt mij het ergste wat je kan overkomen...Zij gaat voor je gevoel vreemd (ook al is het officieel uit) en vertelt je dan ook nog dat "we geen contact moeten hebben"quote:knip
Jep, ik voel me op dit moment echt super klote, en het rare is dat ik niet eens boos op haar ben/kan zijn..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
Wat een verhaal joh...Snap dat je dan helemaal instort, lijkt mij het ergste wat je kan overkomen...Zij gaat voor je gevoel vreemd (ook al is het officieel uit) en vertelt je dan ook nog dat "we geen contact moeten hebben"
Heb zelf meteen het contact afgekapt toen zij het, ook compleet onverwacht, uitmaakte...Of ze al een rebound guy heeft weet ik dus niet, maar hoef het ook niet te weten
Gelukkig ervaar je het positief. Het doet je natuurlijk nog wat, maar nu kan je iig weer met meisjes afspreken/daten zonder 'schuldgevoel'quote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef Samtaculair het volgende:
Mijn ex heeft vandaag uit het niets een relatie met iemand gekregen. Ben er eigenlijk blij mee, want ik was er al overheen en wou niks met meisjes doen omdat ik dat beledigt vond voor haar nagedachtenis, wat ik nu natuurlijk helemaal niet meer heb en dat voelt heel verlossend.
Maar toch komt het wel hard aan, vooral omdat ik dacht dat ze me nog leuk vond en ze meer moeite had met de break-up dan ik had.
Je moet het tijd geven, ik weet niet hoe lang het geleden is maar uiteindelijk kan je op den duur weer helder denken en zal je vast inzien dat ze niet zo eerlijk is geweest achteraf... Het spijt me om dat te zeggen, maar uiteindelijk komt 't weer helemaal goedquote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Jep, ik voel me op dit moment echt super klote, en het rare is dat ik niet eens boos op haar ben/kan zijn..
Ook echt kut dat ik dit gevoel dus 2x in een korte tijd heb moeten hebben.. en ik moet zeggen dat tot nu toe de 2e keer echt veel en veel zwaarder valt
Geloof me, die boosheid komt nog welquote:en het rare is dat ik niet eens boos op haar ben/kan zijn.
Het is gister gebeurd, dus verser kan nietquote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je moet het tijd geven, ik weet niet hoe lang het geleden is maar uiteindelijk kan je op den duur weer helder denken en zal je vast inzien dat ze niet zo eerlijk is geweest achteraf... Het spijt me om dat te zeggen, maar uiteindelijk komt 't weer helemaal goed
Verhaal gelezen en het klinkt echt ontzettend kut man. Sterkte met het verwerken!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Het is gister gebeurd, dus verser kan niet
Awh, dat is echt heel vervelend. Geef het tijd en praat vooral over je gevoelens of schrijf het ergens op o.i.d. maar ga niet alle woede opbouwen want voor je het weet val je ineens gewoon helemaal naar beneden.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Het is gister gebeurd, dus verser kan niet
Eigenlijk heb ik alleen heel veel woede gehad de avond dat ik het heb gezien, (gister dus) ik merk dat ik vandaag vooral heel huilerig en down ben.. wellicht dat er later nog wat meer woede op komt zetten..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, dat is echt heel vervelend. Geef het tijd en praat vooral over je gevoelens of schrijf het ergens op o.i.d. maar ga niet alle woede opbouwen want voor je het weet val je ineens gewoon helemaal naar beneden.
Je verhaal vertellen zonder dat iemand je echt kent is fijn, ja, en lucht heel erg opquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen heel veel woede gehad de avond dat ik het heb gezien, (gister dus) ik merk dat ik vandaag vooral heel huilerig en down ben.. wellicht dat er later nog wat meer woede op komt zetten..
Op dit moment heb ik weinig zin om het face2face met iemand hierover te hebben vandaar dat ik eerst hier postvoelt eerlijk gezegd best fijn.
Jep voelt echt goed.. het allerergste is nu dat ik het beeld van die 2 die staan te zoenen maar niet uit mijn hoofd krijg... ''Mijn meisje'' met een ander... ik had het liever gewoon gehoord ipv gezienquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je verhaal vertellen zonder dat iemand je echt kent is fijn, ja, en lucht heel erg op. Je zit nu in de achtbaan dus je zal je vaker wel verdrietig/boos voelen de komende tijd, maar dat neemt af na een tijdje en dan kan je weer proberen om verder te gaan met je leven.
Het moet denk ik echt slijten. Waarschijnlijk zal het gevoel pas echt weggaan wanneer je bijvoorbeeld op iemand anders verliefd wordt of een sterke klik voelt. Met mijn eerste ex is het echt al jaren uit. Maar na jaren denk ik nog soms steeds aan haar. Heb ook al jaren geen contact meer met haar en we wonen ook een stukje van elkaar vandaan. Maarja zolang het eraan denken meer nieuwsgierigheid is dan daadwerkelijk missen of kutgevoel is daar niks mis mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef Hazzard het volgende:
Kleine week geleden had ik dus een brief achtergelaten bij haar nadat ik mijn spullen had opgehaald en op die brief kreeg ik via de mail een reactie met nogal wat opmerkingen erin die je eigenlijk verder niet onbesproken kan laten in mijn ogen. Toen ik die mail zag de volgende dag wilde ik dus contact maar op dat moment was het alweer te laat want toen ze die mail stuurde was ze emotioneel zwak en tegen de tijd dat ik contact opnam had ze zichzelf alweer teruggevonden en hoefte ze geen contact meer met me.
Ik heb het er toch erg moeilijk mee dat het nu zo na ruim 3 jaar ineens helemaal uit is zonder verder contact. Ook zonder opheldering naar mijn kant toe aangezien ik nog met veel vragen zat en daar gewoon naar alle waarschijnlijkheid nooit antwoord op ga krijgen. Nouja afgelopen week nog een paar keer geprobeerd contact op te nemen, maar het lijkt er gewoon echt niet meer in te zitten, dus dat moet ik maar gaan proberen te accepteren.
Dagen doorkomen is erg moeilijk geworden. Ik doe nauwelijks iets en als ik iets doe dan denk ik eigenlijk altijd aan mijn ex. Vorige keer met vrienden gaan stappen en en mezelf helemaal van de kaart gezopen, maar op geen enkel moment kon ik naar andere vrouwen kijken zonder aan mijn ex te denken. Doel van deze post is dus een beetje erachter komen hoe jullie het verwerken? Wat doen jullie allemaal op een dag en herkennen jullie het ook dat ze maar door je hoofd heen blijft spoken (ook tijdens je dromen... eigenlijk elke nacht) terwijl je er eigenlijk gewoon klaar mee wilt zijn?
Waarschijnlijk herkennen de meeste het wel, maar wat doe je dan dus of wat heb je gedaan om het achter je te laten? En hoe lang heeft dat geduurd als het al gelukt is of hoe lang ben je al bezig?
Mijn belangrijkste tips (hoewel ik niet zeker weet of ze werken; bij mij is het ook nog maar drie weken uit na 4 jaar samen te zijn geweest, hoewel ik wel het idee heb dat het al een heel stuk beter met me gaat):quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef Hazzard het volgende:
Kleine week geleden had ik dus een brief achtergelaten bij haar nadat ik mijn spullen had opgehaald en op die brief kreeg ik via de mail een reactie met nogal wat opmerkingen erin die je eigenlijk verder niet onbesproken kan laten in mijn ogen. Toen ik die mail zag de volgende dag wilde ik dus contact maar op dat moment was het alweer te laat want toen ze die mail stuurde was ze emotioneel zwak en tegen de tijd dat ik contact opnam had ze zichzelf alweer teruggevonden en hoefte ze geen contact meer met me.
Ik heb het er toch erg moeilijk mee dat het nu zo na ruim 3 jaar ineens helemaal uit is zonder verder contact. Ook zonder opheldering naar mijn kant toe aangezien ik nog met veel vragen zat en daar gewoon naar alle waarschijnlijkheid nooit antwoord op ga krijgen. Nouja afgelopen week nog een paar keer geprobeerd contact op te nemen, maar het lijkt er gewoon echt niet meer in te zitten, dus dat moet ik maar gaan proberen te accepteren.
Dagen doorkomen is erg moeilijk geworden. Ik doe nauwelijks iets en als ik iets doe dan denk ik eigenlijk altijd aan mijn ex. Vorige keer met vrienden gaan stappen en en mezelf helemaal van de kaart gezopen, maar op geen enkel moment kon ik naar andere vrouwen kijken zonder aan mijn ex te denken. Doel van deze post is dus een beetje erachter komen hoe jullie het verwerken? Wat doen jullie allemaal op een dag en herkennen jullie het ook dat ze maar door je hoofd heen blijft spoken (ook tijdens je dromen... eigenlijk elke nacht) terwijl je er eigenlijk gewoon klaar mee wilt zijn?
Waarschijnlijk herkennen de meeste het wel, maar wat doe je dan dus of wat heb je gedaan om het achter je te laten? En hoe lang heeft dat geduurd als het al gelukt is of hoe lang ben je al bezig?
De adviezen die ik hierboven geef volg ik zelf 100%.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef thatday het volgende:
@pluk:
ouch.. pijnlijk zegook bizar hoe jullie nog met elkaar om gegaan zijn... maar snap wel dat je je aan elk beetje hoop vastklampt. Het stukje verwerken heb je dus overgeslagen en komt nu helaas 2 keer zo hard aan. Maar goed, ontken het niet en face het: dit is echt een hele pijnlijke situatie... afleiding, geen contact, enz.....
Leuk al die adviezen altijd in dit topic. We volgen ze alleen zelf nooit op(hoewel, mijn ex negeert me nu volledig dus het stukje geen contact heb ik eindelijk bereikt!)
Wat ik me nu dus heel erg afvraag, mss dat jullie mij hierbij kunnen helpen..quote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef thatday het volgende:
@pluk:
ouch.. pijnlijk zegook bizar hoe jullie nog met elkaar om gegaan zijn... maar snap wel dat je je aan elk beetje hoop vastklampt. Het stukje verwerken heb je dus overgeslagen en komt nu helaas 2 keer zo hard aan. Maar goed, ontken het niet en face het: dit is echt een hele pijnlijke situatie... afleiding, geen contact, enz.....
Leuk al die adviezen altijd in dit topic. We volgen ze alleen zelf nooit op(hoewel, mijn ex negeert me nu volledig dus het stukje geen contact heb ik eindelijk bereikt!)
Ik weet het, jullie hebben allemaal groot gelijk, en ik weet zelf dat negeren en verder gaan het beste is.. alleen blijven de vragen en de beelden op dit moment gewoon constant door mijn hoofd hameren.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:13 schreef sawadie het volgende:
@puk: Dat is zeer zeker mogelijk, meestal ben je echt blind voor dat soort dingen totdat de aap uit de mouw komt en je verder terug gaat kijken. Zeg niet dat het altijd zo hoeft te zijn natuurlijk, maar je moet er helaas wel rekening mee houden.
Tegelijkertijd moet je denken dat het niet zoveel uitmaakt. De situatie waarin je nu zit verander je immers niet meer, dus blijven hangen in het verleden geeft jou niet de rust die je zoekt.
Het enige wat echt helpt is afleiding, simpel maar waar. Vooral de nachten zijn gewoon klote, slaap zelf al 2 maanden niet meer dan een paar uur per dag en ben behoorlijk afgevallen..(klinkt als een voordeel, maar ik was al te dun..)
Haat is gekwetste liefdequote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Cher- het volgende:
Mijn ex is een klootzak die alleen maar leugens verteld (zelfs over hoe laat hij ergens moet zijn - om niks dus) en een player die elk wijf neukt en mij heeft bedrogen en nu ook nog verschillende wijven neukt. Op dit moment.
Geen wonder dat ik hem haat
Ik blijf hem haten. Vooral omdat ik nog steeds met hem bezig ben en hij allang niet meer met mijquote:
Ja, dat ben ik ook. Vanaf mijn zestiende tot mijn achttiende, twee jaar lang dus. Hij is zelf 23 en heeft mij letterlijk twee jaar lang bedrogen. Vanaf het begin tot het eind. Zelfs op mijn 17e verjaardag.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef thatday het volgende:
Dit berichtje schreeuwt dus dat je gekwetst bent, en dat kan alleen als je gek op iemand bent. logisch wel!
Hoelang hadden jullie wat? Dit klinkt heel laag en klote
Gvd wat ben jij besodemieterd in het kwadraat zegquote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef Cher- het volgende:
Nee want ik geloof niet meer in mannen die trouw zijn. Zodra mannen de kans krijgen gaan ze vreemd. Ik heb geen zin om mezelf te kwellen, om aan mezelf te twijfelen en ik heb geen zin om me onzeker te voelen. Ik vertrouw toch niemand meer dus kan ik net zo goed nooit meer een relatie nemen.
Ik ben er per ongeluk achtergekomen en toen biechtte hij meteen alles op (vast nog niet alleshet is en blijft een leugenaar). Erg is ook dat al zijn vrienden en 1 ''vriendin'' van mij er aaaaal die tijd vanaf wisten maar mij nooit iets hebben verteld terwijl ik met sommige een goede band had.
Negeren is moeilijk. Mja, ik hoop dat hij dood neervalt, iets in die richting
Nogal ja, en dan was die gast ook nog eens 21 terwijl zij 16 was toen ze iets kregen. Die wilde geen vastigheid krijg ik het idee.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gvd wat ben jij besodemieterd in het kwadraat zeg![]()
![]()
Het kan altijd erger denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gvd wat ben jij besodemieterd in het kwadraat zeg![]()
![]()
Oh jawel, ik ken verhalen...quote:
Wat mij vooral veel pijn doet is dat het dus op mij overkomt alsof zij alles wel weer op de rails heeft..terwijl ik echt helemaal gebroken ben...het voelt voor mij alsof die 4 jaar haar helemaal niks hebben gedaan..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:30 schreef mp1900 het volgende:
Puk je zult altijd met vraagstukken blijven zitten waarop je nooit antwoord krijgt. Ik heb voor mijn ex ook nog vele vragen en die wil ik best stellen. Maar bedenk ook waar is dan het los laat momentje? Je schiet er niks mee op, dus kies dan eieren voor je geld en laat het zoals het is. Misschien als alles weer bezonken is en jullie je eigen levens weer op de rails hebben, dan kan het wel zo wezen dat jullie elkaar weer vinden maar dat is nu (nog) niet aan de orde.
Tsja, denken dat het niet zoveel uitmaakt... dat is makkelijk gezegdquote:Op maandag 27 februari 2012 11:13 schreef sawadie het volgende:
@puk: Dat is zeer zeker mogelijk, meestal ben je echt blind voor dat soort dingen totdat de aap uit de mouw komt en je verder terug gaat kijken. Zeg niet dat het altijd zo hoeft te zijn natuurlijk, maar je moet er helaas wel rekening mee houden.
Tegelijkertijd moet je denken dat het niet zoveel uitmaakt. De situatie waarin je nu zit verander je immers niet meer, dus blijven hangen in het verleden geeft jou niet de rust die je zoekt.
Het enige wat echt helpt is afleiding, simpel maar waar. Vooral de nachten zijn gewoon klote, slaap zelf al 2 maanden niet meer dan een paar uur per dag en ben behoorlijk afgevallen..(klinkt als een voordeel, maar ik was al te dun..)
Nou ja; alle mannen op Fok! wel hoor!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef mp1900 het volgende:
He, niet alle mannen zijn slecht he onthou datNatuurlijk zitten er altijd een paar rotte appels tussen maar daar moet je gauw afscheid van nemen en door gaan met je eigen leven.
Ging ik ook van uit jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
Dacht dat het een verkapte grap was haha
Daar moet je je niet al te veel van aantrekken wat hij toen heeft gezegd...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef thatday het volgende:
Bedoelde ook meer te zeggen dat je er toch niets aan kan veranderen, beetje vreemde woordkeuze...Geloof me, zo licht denk ik er niet over, ben er zelf ook de gehele dag mee bezig, maar ook ik kan er toch niets aan veranderen....quote:Tsja, denken dat het niet zoveel uitmaakt... dat is makkelijk gezegd
Blijkbaar hebben de "trouwe" de unieke gave altijd op de "verkeerde" te vallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:18 schreef sawadie het volgende:
[..]
-knip...
@ Cher: Er zijn wel mannen die trouw zijn hoor, maar die worden dan weer bedonderd door hun vriendin :p
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de "trouwe" de unieke gave altijd op de "verkeerde" te vallen.
Nou, doe mij dan maar zo'n saaie. Misschien dat het dan wat word (denk het niet)quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef muhahaha het volgende:
Ja, zo een nice guy is maar saai hoor
Amen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen, ik zal ze niet begrijpen
Cher, het is een player, hij weet precies hoe hij je moet bespelen en het lukt ook nog. Hij is je imo niet waard.
Wat ik niet goed begrijp, op je 17e verjaardag ging hij al vreemd. Je bent nu zeker een jaar verder begreep ik, gaat er geen lampje bij je branden als hij er niet is als je jarig bent?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef Cher- het volgende:
Ik heb wel een ontzettende zwak voor hem want nu praat ik ook weer via whatsapp met hem. Hij sprak me aan en we hebben een leuk gesprek ook nogmaar nog steeds hoop ik dat hij de teringtyfus krijgt (weet niet of dit hier zo mag staan
) al is de woede wel iets minder geworden. Grappig is ook dat hij me echt probeert te overtuigen van dat ik de enige ben en blabla. Net alsof ik dat nog ga geloven.
![]()
Bedoel je niet bent als in, ze is zelf zwak vlees doordat ze zich zo makkelijk laat inpakken ?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet goed begrijp, op je 17e verjaardag ging hij al vreemd. Je bent nu zeker een jaar verder begreep ik, gaat er geen lampje bij je branden als hij er niet is als je jarig bent?
Daarnaast een advies, alles blokken want het is duidelijk dat je "zwak vlees" hebt
mag ook, ben een beetje moe na erg weinig te hebben geslapen na gisteren een dipdag te hebben gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je niet bent als in, ze is zelf zwak vlees doordat ze zich zo makkelijk laat inpakken ?
Ah so, vanavond wat inhalen danquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
mag ook, ben een beetje moe na erg weinig te hebben geslapen na gisteren een dipdag te hebben gehad![]()
Ja zeker weten, maar eerst in mijn, vol trots zelf ingebouwd, bad opwarmen en ontspannen. Dat was mijn eerste project om te voelen en te laten merken dat ik hem niet nodig hebquote:
Maar nu weet je het en nog, zoals ik het lees, laat je je in met hem. Dus afkappen is mijn advies en kom heerlijk samen met en bij ons uithuilen!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Cher- het volgende:
En dat is makkelijk gezegd.Record geen contact met hem is 2 dagen of nog niet eens.
Ik moet hem loslaten terwijl ik hem eigenlijk niet wil missen. En om iemand dan los te laten is moeilijk. Ik weet wel dat ik een begin moet maken door alles te blokkeren en dat heb ik ook wel eens gedaan maar toch komt hij uiteindelijk achter me aan en dan moet ik weer opnieuw beginnen want uiteindelijk geef ik dan weer toe en hebben we weer contact. En ik haat hem sowieso. Maar toch is hij ook nog steeds leuk.
Mickeys, hij kan uitstekend liegen. Echt uitstekend. En dat is meteen wat hem ook een beetje eng maakt, zoals ik al zei; hij kan liegen om de kleinste dingen. Net alsof het een verslaving is want de kleine leugens slaan nergens op maar toch doet hij het. En ik geloofde hem altijd.
*jaloerse blik toewerp* hahahaha. Lekker van genieten meisquote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef QEX het volgende:
O, zou ik ook wel kunnen gebruiken een bad. zou ik volgende week elke dag een badnemen. (waarom volgende week=> vakantie)
Druk met werk. Heb nog steeds contact met 'r, en er komen soms toch licht verwarrende dingen uit die hoek, maar ik red me wel.quote:
Definieer "licht verwarrende"quote:Op maandag 27 februari 2012 18:40 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Druk met werk. Heb nog steeds contact met 'r, en er komen soms toch licht verwarrende dingen uit die hoek, maar ik red me wel.
Mocht jij ideeen hebben over de invulling laat het dan hier ff weten heb t zelfde probleem hierquote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef QEX het volgende:
@ mickeys (kan niet quoten :-( )
Ben erg hard toe aan een weekje niet werken. Als er nog ideeen zijn voor de invulling ervan hoor ik het graag. (heb in ieder geval hoop tissues ingeslagen)
@ grrbeer; laat je niet van de wijs brengen door die verwarende dingen. (lees; haar er geen hoop uit)
Beetje alle mannen over één kam scherenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef Cher- het volgende:
Nee want ik geloof niet meer in mannen die trouw zijn. Zodra mannen de kans krijgen gaan ze vreemd. Ik heb geen zin om mezelf te kwellen, om aan mezelf te twijfelen en ik heb geen zin om me onzeker te voelen. Ik vertrouw toch niemand meer dus kan ik net zo goed nooit meer een relatie nemen.
Ik ben er per ongeluk achtergekomen en toen biechtte hij meteen alles op (vast nog niet alleshet is en blijft een leugenaar). Erg is ook dat al zijn vrienden en 1 ''vriendin'' van mij er aaaaal die tijd vanaf wisten maar mij nooit iets hebben verteld terwijl ik met sommige een goede band had.
Negeren is moeilijk. Mja, ik hoop dat hij dood neervalt, iets in die richting
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
Je bent gewoon de verkeerde manjongetje tegen gekomen, met zijn alpha gedrag.
Heb je het gedaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net voor het eerst sinds tijden weer de behoefte gehad contact met haar op te nemen. Begrijpelijk, maar zinloos. Ik heb niks van haar te verwachten.
Nee. Ik had laatst een mail gestuurd omdat ik van mijn zusje had begrepen dat ze er best mee zat dat ik geen contact met haar opnam en haar redelijk negeerde. Daarin zei ze dat ze mijn nummer had verwijderd (omdat ik het vervelend vond dat ik iedere keer zo'n broekzakgesprek kreeg) en dat ze vond dat ze maar moest omgaan met het feit dat ik niet reageerde op kaartjes en dergelijke.quote:
Ik heb het helaas vandaag wel gedaan... het is voor mij nog te vers om het te kunnen negeren, kreeg wel wat terug maar wel allemaal heel kortaf etc.. voel me er absoluut niet beter doorquote:Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef QEX het volgende:
@ kaneelstokje. Leef met je mee. Heb meer dan eens met mijn telefoon in mijn handen gestaan om een sms te sturen. niet gedaan maar toch...
En als dat zo is kun je er niets aan doen. En als het niet zo is... dan is ze nog steeds niet bij jou...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Ik heb het helaas vandaag wel gedaan... het is voor mij nog te vers om het te kunnen negeren, kreeg wel wat terug maar wel allemaal heel kortaf etc.. voel me er absoluut niet beter door
Heb gewoon telkens de ''angst'' (zo noem ik het maar) dat ze bij de kerel is....
Je hebt helemaal gelijk.... Ik weet op dit moment gewoon niet wat ik moet doen, in het weekend kan ik iig nog dingen doen die mij niet aan haar doen denken... Nu is het gewoon kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef QEX het volgende:
[..]
En als dat zo is kun je er niets aan doen. En als het niet zo is... dan is ze nog steeds niet bij jou...
Kan ook, iig niet over deze exquote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Ja of dan post je over je nieuwe ex haha
Friends with benefits (best leuke film ookquote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
Wie weet, mijn ex wilde heel graag vrienden blijven
Vriendschap in haar ogen: elk weekend uitstapjes, sex. haha das toch een relatie
Mja als man zijnde zou ik ja zeggen ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Friends with benefits (best leuke film ook)
Dat had ik dus ook.. ideaal totdat ik haar opeens met een ander zag...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
Wie weet, mijn ex wilde heel graag vrienden blijven
Vriendschap in haar ogen: elk weekend uitstapjes, sex. haha das toch een relatie
Zij denkt natuurlijk; het is toch over dus ik ga alvast op zoek. Nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.. ideaal totdat ik haar opeens met een ander zag...
Krijgt? Die waren bij haar wss nooit wegquote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef ovoxo het volgende:
Het werkt 9 van de 10 keer niet, iemand krijgt weer gevoelens en vul de rest zelf maar in.
In dit geval worden haar gevoelens sterker dan voorheen. Ze heeft gewoon een ander omdat ze intimiteit mist, gok ik zo (of om je jaloers te maken). In beide gevallen een rotstreek en zou het je niet te erg aantrekken. Is moeilijk gezegd dan gedaan, I know..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijgt? Die waren bij haar wss nooit weg. Ik heb het ook afgekapt en toen had ze ineens wel een ander
Tsja, het enige wat ik tegen je kan zeggen is 'don't let loneliness drive you into the arms of someone who doesn't care about you'. Je moet vooral niet afspreken met iemand om de leegte op te vullen.. eenzaamheid is echt kut, maar beter eenzaam dan met iemand een relatie hebben waarmee je geen relatie wil hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Nah ik ken haar al lang, ze doet het niet om mij jaloers te maken. We hebben er een paar keer over gesproken en voor mijn idee was het definitief over. Het doet alleen wel zeer.. De eenzaamheid die nu gonst maakt het er niet makkelijker op maar het gaat iig al een stuk beter. Voel me absoluut geen zure pruim
. Alleen het vinden van een andere partner zie ik wat minder positief in. Ik heb ook op pure toeval iets met haar gekregen en ik ben al helemaal geen alpha man.
Ik scheer alle mannen over één kam omdat het zo is in mijn ogen. Je hebt heus wel eens verlangen naar een ander en als de situatie zich voordoet zal je heus wel de kans grijpen en vreemdgaan. Mannen zijn op dat gebied zwak. Ik vertrouw niemand meer. En mijn ''probleem'' toch? Ik neem in ieder geval nooit meer een relatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje alle mannen over één kam scheren. Ik zou echt nooit vreemdgaan, serieus. Ook nog nooit gedaan terwijl er genoeg kansen zijn geweest. Maar zoiets doe je gewoon niet. Net als bezette vrouwen versieren onder het motto "alles kan stuk", dat is gewoon respectloos.
Je bent gewoon de verkeerde man tegen gekomen, met zijn alpha gedrag.
Maarja, zelf voel ik me wel prima op dit moment. Wat vooral heel erg heeft geholpen is sporten. Ben keihard aan het fitnessen 4 dagen per week, lekker kapot gaan en alle agressie eruit.
Met jou historie snap ik dat je niemand vertrouwd. Niet alleen je vriend is een lul maar ook zijn vrienden die ervanaf wistenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik scheer alle mannen over één kam omdat het zo is in mijn ogen. Je hebt heus wel eens verlangen naar een ander en als de situatie zich voordoet zal je heus wel de kans grijpen en vreemdgaan. Mannen zijn op dat gebied zwak. Ik vertrouw niemand meer. En mijn ''probleem'' toch? Ik neem in ieder geval nooit meer een relatie.
Hm, ik heb een afspraakje over twee weken. Net een tijdje met haar gebeld, komt wel erg leuk over. Heb al wel gezegd dat ik niet op zoek ben naar een relatie. Hoop dat het geen drama gaat worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tsja, het enige wat ik tegen je kan zeggen is 'don't let loneliness drive you into the arms of someone who doesn't care about you'. Je moet vooral niet afspreken met iemand om de leegte op te vullen.. eenzaamheid is echt kut, maar beter eenzaam dan met iemand een relatie hebben waarmee je geen relatie wil hebben.
Mooi liedje ja, ik had hem al op de radio gehoord alleen ik had moeite met het verstaan van de tekst. Gisteren vertelde mijn zusje wie de zanger was en daarna ff op youtube gekekenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Goeie tekst:
De tekst slaat ook wel op een paar gebruikers die nu met liefdesverdriet kampen.
Now you're just somebody that I used to know.
Utrecht is natuurlijk leuker voor een meeting. Lekker naar Stairway to Heaven (Rock café), Café Belgie (doet het altijd goed op Fok! meetings) Mick O'Connell's (Irish Pub) of een kroeg op het Neude of Jan's Kerkhof. Bovendien heb je alles binnen handbereik. Amersfoort is het nog zo'n tien a vijftien minuten lopen naar de binnenstad vanaf centraal station. En als je honger krijgt naar de Mac of lekker spare-ribs bunkeren bij Broadway op de Oude Gracht.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef Mickeys het volgende:
Denk dat centraal Nederland het makkelijkste is voor iedereen. Amersfoort of Utrecht of zo. Maar andere ideeen ook welkom natuurlijk
Goedzo, is alweer een stap verderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Net voor het eerst face 2 face met mensen over mijn situatie gesproken.. voel me echt een stuk beter! (hoewel het hier posten natuurlijk ook geholpen heeft)
Beter iets dan niets, toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:15 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Het zal, neem ik aan van korte duur zijn dat ik me gelukkiger voel... maarja het is iig iets
Slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:34 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Jep, mss eindelijk slaap vannacht!
Slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Slapen. Hopelijk kan je goed slapen ja, helpt ook wel een beetje!
Ja, slapen wordt ineens gewoon moeilijk of je droomt over je ex wat ook niet zo'n pretje is. Either way, ik ga nu echt slapen. Slaap lekker hèquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:47 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Slapeninderdaad... toch onbegrijpelijk dat zoiets heerlijks opeens niet meer lukt he
Same here.. jij ook weltrustenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, slapen wordt ineens gewoon moeilijk of je droomt over je ex wat ook niet zo'n pretje is. Either way, ik ga nu echt slapen. Slaap lekker hè
Mijn schouders begint pijn te doen van alle huilende mensen die zich er op storten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:01 schreef Skv het volgende:
De lente komt er aan, blijkbaar grijpen mensen die kans om zich los te maken.
Dat klinkt wel heel dramatisch..!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn schouders begint pijn te doen van alle huilende mensen die zich er op storten.
Yeeeey nieuwe dag, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nog even iedereen hier een goede morgen wensen!
Lijkt volle bak hier, het draadje gaat weer zo snel dat je weer echt bij moet lezen.
Een nieuwe ochtend, een nieuwe dag. Tijd voor nieuwe kansen, inzichten en weer ietsje meer ervaring
Aw, dat is vervelend voor je vriendenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Mijn halve vriendengroep heeft op het moment liefdesverdriet, lijkt wel een dominoeffect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |