En wie is dat dan?quote:
De valse messias die volgens de Islam in Jeruzalem zal verschijnen, hij zal de ongelovigen misleiden, maar hij zal niet in staat zijn om gelovigen (moslims) te misleiden. Moslims volgen namelijk de echte messias, Jezus.quote:
ow hij is er nog niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
De valse messias die volgens de Islam in Jeruzalem zal verschijnen, hij zal de ongelovigen misleiden, maar hij zal niet in staat zijn om gelovigen (moslims) te misleiden. Moslims volgen namelijk de echte messias, Jezus.
Jezus keert terug in Damascus, en hij zal de valse messias doden.
Zijn helpers in Tel Aviv moeten de weg voor hem bereiden voordat hij kan verschijnen in Jeruzalem.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef sp3c het volgende:
ow hij is er nog niet?
dan wachten we rustig af ... peace in our time
In 1996 kwam de Amerikaanse overheid met een officiële verklaring in een poging de fantasie te beteugelen. De piramide staat voor kracht en volharding. Het oog en het motto Annuit C½ptis (Hij [God] is ons gunstig gezind) zinspelen op de Voorzienigheid. De datum eronder en de tekst Novus ordo seclorum (een nieuwe orde der tijden) staan voor 1776, het jaar van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Zijn helpers in Tel Aviv moeten de weg voor hem bereiden voordat hij kan verschijnen in Jeruzalem.
Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft aangegeven dat de valse messias 'one eyed' is.
Heb je 1 dollar? Kijk eens goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Israel dat nog wat stukjes grond van Syrië en Jordanië jat, ok.. daar kan ik inkomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Hoewel je sarcastisch bent is het toch waar:
Pax Britannica -> Pax Americana -> Pax Judaica
Israël gaat binnenkort een oorlog starten tegen de Arabische buurlanden en grond inlijven zodat Israël weer even groot is als in hun "heilige boek" is vermeld, Israel from Nile to Euphrates:
[ afbeelding ]
Israël bereidt de weg voor voor de komst van de Antichrist. De zogenaamde Arabische lente is bedoeld om overal islamisten aan de macht te krijgen waarna Israël een zogenaamde "verdedigingsoorlog" zal voeren terwijl ze in feite de agressor zijn, na die oorlog kunnen ze grondgebied annexeren en van Israël de nieuwe wereldmacht maken, het einde van de VS als superpower.
Hier wordt alles uitgelegd volgens de Islam:
nee nee de Israëlische staat is al jarenlang slachtoffer van de moslims. helaas is voor de moslims hebben de israeliers altijd stand gehouden ondanks dat ze GIGANTISCH outnumbered waren en totaal en compleet omsingeld waren.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:34 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
De Israëlische staat is de bad guy, ze onderdrukken de moslims al decennialang, moslims zullen Jeruzalem bevrijden zoals ze al eens in het verleden hebben gedaan. De geschiedenis herhaalt zich.
OMGquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Zijn helpers in Tel Aviv moeten de weg voor hem bereiden voordat hij kan verschijnen in Jeruzalem.
Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft aangegeven dat de valse messias 'one eyed' is.
Heb je 1 dollar? Kijk eens goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als atheist geloof ik niet in de messias maar net zo hard geloof ik niet in de antichristquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Er zijn twee kampen in de wereld: kamp van geloof en ongeloof. Jij hoort duidelijk bij de laatste groep, dus natuurlijk zal jij de antichrist steunen.
bij hem verbleken meki en BSBquote:Op maandag 12 maart 2012 15:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedere zoveel tijd komt er iemand langs met de meest mooie waanideetjes, deze maand is het Billy-Jazz, bedankt voor de moeite die je er oprecht in stopt
One eyed dus het klopt.quote:
Toch moet je als atheïst bekennen dat het knap is dat sheik Imran Hosein in 2003 al voorspeld had wat er in 2011 is gebeurd in de Arabische wereld. De sjeik zelf komt uit Trinidad & Tobago, heeft zijn wijsheid uit islamitische bronnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef ComplexConjugate het volgende:
Als atheist geloof ik niet in de messias maar net zo hard geloof ik niet in de antichrist
Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat ik het voor 2003 al voorspelde op dit forum.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:32 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Toch moet je als atheïst bekennen dat het knap is dat sheik Imran Hosein in 2003 al voorspeld had wat er in 2011 is gebeurd in de Arabische wereld. De sjeik zelf komt uit Trinidad & Tobago, heeft zijn wijsheid uit islamitische bronnen.
Dus jij bent de nieuwe messias!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat ik het voor 2003 al voorspelde op dit forum.
En met slechts één oog.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dus jij bent de nieuwe messias!
Billy, hij is terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |