waar?quote:
ik wil je verlof ook wel overnemen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben ook de nieuwe leaseauto in bestelling. Een Renault mégane wagon. Donkergrijs, met panoramadak <3
Ik ben moe en wil naar huis. Wil iemand hier voor me komen invallen? Niet moeilijk hoor...
En homo's!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
Automatisch inparkeren is voor vrouwen die zittend pla... oh, wacht.
Pfff veelstegroot voor mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef Pikkebaas het volgende:
Wij rijden in zoiets:
[ afbeelding ]
en soms nemen we op vakantie nog een aanhanger mee.
Van jan jans?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
ow... ik moet zo even tellen op de kalender.er speelt hier een meisje. Ze lijkt op Jeroentje
[ afbeelding ] ze is héél domen ze lacht als een hinnikend paard.
Verder is het een lief ding. Maar ik erger me gek.
Die rijden ook met een automaat...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Auto`s die zelf kunnen inparkeren..dat is voor mensen die beter geen auto hadden kunnen rijden denk ik dan altijd maar. Loserts..van die echte
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:01 schreef Estrys het volgende:
En dan nog eens iets anders. Binnenkort 13-3 is onze trouwdag: 5 jaar getrouwd. Nou heb ik kaartjes gekocht voor de theatervoorstelling: ' help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Naar het boek van Kluun wat mijn man hilarisch vond.
Lees ik gisteren in de krant dat het die avond ladiesnight is en dat er allerlei extra dingen te doen zijn voor en na de voorstelling, gezellig met je vriendinnen zeg maar. Maar ik wilde er met mijn echtgenoot naartoe. Mij is dat ladiesnight gedoe ook niet verteld bij bestellen van de kaartjes. Sterker nog ik denk dat ze dat pas later bedacht hebben om de voorstelling voller te krijgen. Mijn man reageerde een beetje zo van ow nee he maar vond het niet echt een probleem. Hij zit daar ook echt niet mee, maar ja dadelijk is hij de enige man of zo. Hem maakt dat niet uit. Lekker voor schut en niet echt leuk op je trouwdag denk ik eigenlijk. Echt dat hebben wij weer. Denk dat ik de kaartjes maar terug breng en mijn geld terug vraag. Baal er wel van.
Ja precies. Homo`squote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die rijden ook met een automaat...
of erger, in zo'nquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.quote:
mijnes zou zich als een eng wijf aka pisnicht gaan gedragen, ik zou dus niet gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.
Ja en dan zo een kentekenplaat met een of ander flauw woordgrapje ofzo...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.![]()
Ow en ik doe niet aan fileparkeren. Rij een stukje verder om een parkeerplaats te zoeken waar ik wel gewoon in kan parkeren.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.![]()
Ow en ik doe niet aan fileparkeren. Rij een stukje verder om een parkeerplaats te zoeken waar ik wel gewoon in kan parkeren.![]()
Misschien ben ik degene die er meer problemen mee heeft dan hij. Gek eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef moussy het volgende:
[..]
mijnes zou zich als een eng wijf aka pisnicht gaan gedragen, ik zou dus niet gaan
of "humpie"quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dan zo een kentekenplaat met een of ander flauw woordgrapje ofzo...
slakkie...quote:
Jij drinkt ook thee? Omdat het kan?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als goed inparkerende vent, zou gewoon elke keer het inparkeerknopje indrukken en achteroverhangend die auto het werk laten doen... Gewoon... omdat het kan.
Te erg voor woorden!!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef moussy het volgende:
[..]nee! En je rijdt al in een valse mini
hij zou zelfs zn nagels laten lakken en zich aanmelden als kappersmodel enz enz, om te janken dusquote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als de
van Estrys ook zo is, dan is het inderdaad beter om niet te gaan.
Precies. En ik plas zittend (als IK het wil). En ik heb er schijt aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij drinkt ook thee? Omdat het kan?
It isn't fast, but in front of you..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
euh... 'er' ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. En ik plas zittend (als IK het wil). En ik heb er schijt aan.
Was er hier niet 1 waarvan het MOEST ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Noli. het volgende:
[..]
It isn't fast, but in front of you..
das vast menicole, of dr schoonmoeder, omdat die de plee sopt, zoiets.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Was er hier niet 1 waarvan het MOEST ?
Ruimte heb je nooit genoeg. Je wil er alleen NIET een willekeurige binnenstad mee in, 5m lang, 1m80 breed en 1m80 hoog, 1600 kilootjes schoon aan de haak. 2.4 liter, 180 pk en plek voor 7 volwassenen. Of drie kinderen en aanverwante zooi.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef moussy het volgende:
[..]
hij zou zelfs zn nagels laten lakken en zich aanmelden als kappersmodel enz enz, om te janken dus
Was dat nou ook hier? Iemand die dr vent zo had afgericht dat hij niet staand mocht plassen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu vast iemand voor..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]
das vast menicole, of dr schoonmoeder, omdat die de plee sopt, zoiets.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik red het prima met onze Seat Leon. Die ene keer per jaar dat we met vakantie gaan en dat ie volgepakt is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ruimte heb je nooit genoeg. Je wil er alleen NIET een willekeurige binnenstad mee in, 5m lang, 1m80 breed en 1m80 hoog, 1600 kilootjes schoon aan de haak. 2.4 liter, 180 pk en plek voor 7 volwassenen. Of drie kinderen en aanverwante zooi.
Het lijkt mij sowieso wel handiger om zittend te schijten..quote:
Tsja, ik sleep altijd een tweelingkinderwagen en een eenlingkinderwagen mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik red het prima met onze Seat Leon. Die ene keer per jaar dat we met vakantie gaan en dat ie volgepakt is.
betaald door schoonmoeder en as. aangekochte schoonvader.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu vast iemand voor..
Sorry. Ik vind het ook erg lachen. Maar voor jou is het inderdaad een trauma. Daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ja lach jij maar, jij zit er niet mee *trauma*
Als je flink spuitpoep heb is staand met zo een rechte straal naar achter ms wel wat ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso wel handiger om zittend te schijten..
Ja dat is het! Ik heb al steeds het gevoel dat er iets niet klopt sinds ik het gelezen heb maar jij vat het in een zin samen. Nou zijn wij beiden al totaal niet romantisch van onszelf maar toch, met van die giebelende vriendinnenclubjes slaat het helemaal dood vrees ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dáár zou ik met mijn kerel ook niet naartoe gaan Estrys. Dat slaat werkelijk alle romantiek uit je uitje. Met allemaal van die wijvendingen, en wijvengedrag.
Vertel me dat het niet zo is... please...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Was er hier niet 1 waarvan het MOEST ?
Met spaarrekening?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
[..]
betaald door schoonmoeder en as. aangekochte schoonvader.
zou de oudste nou ook mee mogen delen of krijgt die niks? Bedacht ik me zomaar ineens.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
[..]
betaald door schoonmoeder en as. aangekochte schoonvader.
Vooral René schaamt zich kapot met zn idiote actie's, ik ben het al redelijk gewendquote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het ook erg lachen. Maar voor jou is het inderdaad een trauma. Daar had ik nog niet over nagedacht.
Dan is het wel anders. Dat heb ik nooit nodig gehad. De gewone kinderwagen ging ook maar een half jaar mee... toen ben ik overgegaan op buggy. Die kon zelfs in mn Cinquecento.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Tsja, ik sleep altijd een tweelingkinderwagen en een eenlingkinderwagen mee.
Het was zo J. Anders kon dr vent zn spullen pakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vertel me dat het niet zo is... please....
Het is de waarheid.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Proest!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou de oudste nou ook mee mogen delen of krijgt die niks? Bedacht ik me zomaar ineens.
*jeugdtrauma*
oeh! zo als een pinguïn!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je flink spuitpoep heb is staand met zo een rechte straal naar achter ms wel wat ?
oh dat MOET menicole zijn geweest, waarschijnlijk heeft schoonmoeder ook staande gepist, dat ze de deur uit moetquote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Het was zo J. Anders kon dr vent zn spullen pakken
Ik zie overeenkomsten?quote:
Die is er toch nooit bij als man er ook is? Of had ik nou een verkeerde conclucie getrokken?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou de oudste nou ook mee mogen delen of krijgt die niks? Bedacht ik me zomaar ineens.
*jeugdtrauma*
Voor een dochter van haar leeftijd is het inderdaad ook behoordelijk genant.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Vooral René schaamt zich kapot met zn idiote actie's, ik ben het al redelijk gewend
Zie PI.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Het was zo J. Anders kon dr vent zn spullen pakken
En kut..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die is er toch nooit bij als man er ook is? Of had ik nou een verkeerde conclucie getrokken?
Oh kut ik zei getrokken
Volgens mij niet hoor , misschien weet Swets het nog. Hilarische avond meegehad om dat wijf.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dat MOET menicole zijn geweest, waarschijnlijk heeft schoonmoeder ook staande gepist, dat ze de deur uit moet
schijnt in afrika normaal te zijn..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En kut..
Maar aan je kut trekken is wel raar.
Life Sucks als kerel J. Als je niet zittend pist moet je gewoon vertrekken.quote:
Krijg je dan van die hanglappen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef Noli. het volgende:
[..]
schijnt in afrika normaal te zijn..
Het was Leandra ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dat MOET menicole zijn geweest, waarschijnlijk heeft schoonmoeder ook staande gepist, dat ze de deur uit moet
Moet je er gewichten aan hangen , dan hangen zo je schaamlippen boven je kleine teentje .quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Krijg je dan van die hanglappen?
Nee wie niet zittend wou pissen , werd verbannen naar de tuinquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
Mocht het ook niet onder de douche dan?.
jah.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Krijg je dan van die hanglappen?
sucadelappen?quote:
nee want dan kreeg je urinesteenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met pissen onder de douche? Iedereen doet dat, en zeg je van niet dan lieg je.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
lekker warm om je heen vouwenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je er gewichten aan hangen , dan hangen zo je schaamlippen boven je kleine teentje .
Balen vick! Wat doen die prikken?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Hmmpppff.... Toch weer prikken voor zijn rug maar ook carpaaltunnel
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Moet je niet te hard door de bocht, heb je ze dwars in je broek hangen.quote:
wat houdt dat in dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Carpaal tunnel syndroom waar? en op welke termijn die blokkade?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Die heeft heul geen hangende dingen..quote:
daar zijn die harembroeken toch hendig sjiek voor, lekker laten flapperen die handelquote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je niet te hard door de bocht, heb je ze dwars in je broek hangen.
omgomgomg wat een niveau weer.
beide polsen en.versleten nekwervel.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carpaal tunnel syndroom waar? en op welke termijn die blokkade?
heb je zo veel zitten snaaien? Aan de visolie dan maar!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, in de trein. En ik stuiter van de energie. Ik wil iets dóén!
Gewoon frituurvet mag ook toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je zo veel zitten snaaien? Aan de visolie dan maar!
hardlopen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, in de trein. En ik stuiter van de energie. Ik wil iets dóén!
Is idd in overweging. Maar eerst piratenpakkenjacht, kinderen ophalen, eten, spul naar bed etc.quote:
Ah ja..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is idd in overweging. Maar eerst piratenpakkenjacht, kinderen ophalen, eten, spul naar bed etc.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Piratenfeest is donderdag pas.
*chaoot
Nou ja goef, pak is binnen. Beter te vroeg dan te laat.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
*chaoot
Ja het is zo...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
straks groeit hij er in de tussentijd nog uitquote:Op maandag 20 februari 2012 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
*chaoot
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
straks groeit hij er in de tussentijd nog uit
Tx! Een tweede pak is altijd welkom ivm met 'nee, ik had hem eerst!'quote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Ik zal morgen op zolder grasduinen BE. Ons piratenpak is een smalletje ook.
Ik heb ook 2 flamenco jurken (spaanse danseres) voor als ze in een vrouwelijke bui zitten ;-)quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
35km fietsen!![]()
[..]
Tx! Een tweede pak is altijd welkom ivm met 'nee, ik had hem eerst!'
Dan ga je niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Men!!! Ik snap niet dat er mensen voor hun lol gaan fietsen hoor. Ik had zo geen zin om te sporten. Na 10 minuten fietsen ook niet. Na 25 minuten haatte ik het ding. Bij 35 minuten wilde ik opgeven. Maar goed. Iets meer dan een uurtje over 35 km gedaan(22 sec). En nu heb ik dus pijn in m'n reet. Echt dat sporten is echt niet gezond.
Maar dan kan ik niet meer 2x per week gebak snaaien, m'n snackdag en m'n dagelijks portie chocola en redbull.quote:
Keuzes keuzes.... jij zegt het...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer 2x per week gebak snaaien, m'n snackdag en m'n dagelijks portie chocola en redbull.
Keuzes.
Rondje extra dan maar. Of heb je het netjes gehouden?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Keuzes keuzes.... jij zegt het...
Ik zal morgen ook maar eens mn renschoenen onderbinden en doen alsof ik een rondje dorp doe.
Carnaval verbranden..
Ik heb me redelijk gedragen. Maar een extra rondje kan geen kwaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rondje extra dan maar. Of heb je het netjes gehouden?
Kan kloppen.quote:
Kan, maar dan moet zij een taart maken. En vervolgens kan ik hem niet eten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Das echt rommel. Niet te nassen joh.
Beter een echt taart van tf!
It is.quote:
Je weet waar m'n huis woont jonguh!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef Ticootje het volgende:
En nu heb ik dus zin in taart!
Ja dat kun je op meerdere manieren lezen. Beiden is goed.
yeah babyquote:Op maandag 20 februari 2012 23:08 schreef Reilain het volgende:
Oh.... taart...........................
Nee, ze moeten morgen komenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
yeah baby
Kim wat fijn dat je een datum hebt!En best al wel snel toch?
Nu pas?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:35 schreef Reilain het volgende:
Zo... pff... Ik denk aan taart en ik ben me toch ineens misselijk.......... sorry taart!
Overigens...
Buuv! Je kersenbonbons zijn bijna op! Is het alweer bijna sintekerst?
Stap toch op te zeuren.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vent ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:21 schreef Troel het volgende:
Staand pissen prima, maar dan sop je ook zelf het hele toilet
Ah jij ook? Bij mij - voorlopig - vooral tussen m'n schouderbladen, en daar heb ik zo'n hekel aan. Billen zullen later vandaag nog wel volgenquote:
Rug is morgen weer aan de beurt. Morgen weer krachttraining en daarna ff de sauna in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah jij ook? Bij mij - voorlopig - vooral tussen m'n schouderbladen, en daar heb ik zo'n hekel aan. Billen zullen later vandaag nog wel volgen
Van harte ET en Swets. Ze worden groot he.....
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:
Ik had er een die niet kon richten. Dan kan je aan het schoonmaken blijven, want elke keer als het toilet weer gebruikt wordt, kan je opnieuw beginnen met schoonmaken. De meur krijg je daar inmiddels niet meer uit dat kleine kamertje.quote:
2 kranen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:32 schreef k_i_m het volgende:
Heeft de oplettende kijker trouwens al gezien wat er mis is met de keuken tekening?.
geen quooker?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:32 schreef k_i_m het volgende:
Heeft de oplettende kijker trouwens al gezien wat er mis is met de keuken tekening?.
Goed hè? Alhoewel er wel nog ergens een koelkast en een vaatwasser verstopt zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat veel kastruimte in je keuken, kim!
hahaha, je handgreepjes zitten aan het plafond!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Het is een beetje lelijk geworden van ingescande tekening naar pdf naar foto. Maar voor het idee;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh das nog gaver zelfs! Zo'n gaaf inbouwkoffiemachien!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef k_i_m het volgende:
Ja, een combi magnetron met daarnaast een koffie automaat! Combi magnetron is een beetje dubbelop, gezien de enorme oven van het gasfornuis
Ik magnetroneer eigenlijk nooit, doe alles met de oven, dus hij is voor mij niet zo belangrijk. Taartenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een losse combi naast een gewone oven is af en toe heel erg makkelijk jongeuh! Denk maar aan tegelijk een taart bakken en een magnetronmaaltijd maken
Mooie keuken kim, lekker ruim
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik maakte me ook wel een klein beetje druk hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:04 schreef ik80lll het volgende:
jij blij Troel! Ik krijg volgende week de uitslag van een herhaling van 6 maand geleden die niet goed was (3A) dus toch wel een beetje spannend...
Doe dan wat ?quote:
JA ik heb alleen een enorme rotklus liggen, namelijk het serverhok uitmesten, omdat ik altijd te lui ben om alle verpakkingmeuk meteen op te ruimen. En we hebben best wat nieuwe troep opgehangen, dus ik heb een lading dozen en piepschuim tot aan het dak.quote:
Daar hebben wij polen voorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA ik heb alleen een enorme rotklus liggen, namelijk het serverhok uitmesten, omdat ik altijd te lui ben om alle verpakkingmeuk meteen op te ruimen. En we hebben best wat nieuwe troep opgehangen, dus ik heb een lading dozen en piepschuim tot aan het dak.
Ja die pijpen je ook voor 5 eu... Je punt is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar hebben wij polen voorprima volk voor dat soort dingen.
Niks dat is prima , maar ik sla ff over qua polensex ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die pijpen je ook voor 5 eu... Je punt is?
Maar voor een man alleen is het toch best moeilijk sex regelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Niks dat is prima , maar ik sla ff over qua polensex ?
Best , zin ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar voor een man alleen is het toch best moeilijk sex regelen?
Dus: Quooker op de plek van het zeeppompje en klaar is de ideale keuken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Rottdog het volgende:
Kim gave keukenzou je alleen het zeeppompje afraden wat een verschrikkelijk onding. Met bijvullen altijd half in je keukenkastje bivakkeren en als hij dan in keer er niet opgedraaid wil worden drama.
En was het uiteindelijk wel voor jou bestemd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg net een mailtje met de attachment: BE_in_Singapore_Forms.xls
Ik dacht echt even![]()
![]()
Wij kunnen nog niet zonder. Drinken alleen thee.quote:
Wij hadden in het vorige huis ook een zeeppompje, vond ik juist heel handigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dus: Quooker op de plek van het zeeppompje en klaar is de ideale keuken!
Jaaa goed hè... De suikerstokjes waren overigens binnen no time op hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nu pas?wat een zelfbeheersing!
oh hahaha, ja, die zijn ook verslavend lekker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Reilain het volgende:
[..]
Jaaa goed hè... De suikerstokjes waren overigens binnen no time op hoor
en het is nog maar Februari *grien*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:47 schreef Reilain het volgende:
Hahahahahahaha SorboDoe dat eens stiekem filmen zo'n reactie
Enne buurvrouw die thee is inderdaad ook op
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga nog flink wat maanden lol hebben van deze: "Ik ben zwanger" "Gefeliciteerd!" "Dank je, maar het is niet van B. hoor" (en dan quasi achteloos)
Nu al meerdere keren plezier van gehad.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Sorbootje het volgende:
De toevoeging: "Maar van mijn zwager" zal ook nog wel wat wenkbrauwen doen fronsen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Sorbootje het volgende:
De toevoeging: "Maar van mijn zwager" zal ook nog wel wat wenkbrauwen doen fronsen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En was het uiteindelijk wel voor jou bestemd?
Gut ik snap hem nu pas. Ik maar denken wat is er nou zo raar aan die bestandsnaamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]BE betekende in dit geval gewoon echt Be in Singapore en daar ben ik idd een congres aan het organiseren.
Die blíjft bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Reilain het volgende:
Ssserpente... Hoest trouwens met je pedo afgelopen??
Gisteren de film -Trust- gezien.. Moest nog aan je denken
Ik hoop zó dat ze me een keer aanspreekt op spelling. Ik bewaar ál d'r krabbels!quote:Hallo, met de glazenwassers, we hebben u ramen gewassen, nou dan controleer ik even..... Ik heb het zelf gedaan hoor!
Nou er is geen enkele raam schoon!
Dus helaas....... Overnieuw!
haha, ik moest al om je Z&G opmerking lachen. Maar deze toevoeging is nog beter!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Sorbootje het volgende:
Laat me over een tijdje je bevindingen maar weten,hij staat hier ook op t lijstje.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:56 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaagkomtdebankvandaagkomtdebankvandaagkomtdebank!
Is het al tussen 12 en 15?
Oh, en een dikkenog even voor deze wekkers:
[ afbeelding ]
Het blijft keurig stil tot ze af gaan.Half 7 is zoveel fijner dan 05.40.
Nu nog kijken of ze in het weekend ook tot 7 uur stil kunnen zijn.
Grotendeels in CAO vastgelegd gok ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:35 schreef Ynske het volgende:
vraagje,
In hoeverre kan een werkgever meegaan in het niet naar werk komen ivm zieke kinderen? Kunnen ze op een gegeven moment ook zeggen, van nu is het genoeg geweest, je werk lijd hieronder?
Mogen ze je dan ook verplichten om jezelf ziek te melden? en hoe zit dat met zorgverlof? dat is toch onbetaald? zit daar een bepaald aantal dagen aan?
omdat er hier een discussie gaande is over ziek moeten melden wanneer kind ziek isquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:47 schreef trui het volgende:
ynske, ik ben wel benieuwd: waarom wil je dit weten?
Duur kortdurend zorgverlof?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:52 schreef Troel het volgende:
Maar ja, wellicht eens de afdeling P&O bellen om te vragen wat erover in de CAO staat en of je een CAO hebt. En als ze dan vragen waarom je het wilt weten omdat je zelf geen kinderen hebt, het hele verhaal aangeven?
Vrije dagen opnemen of toch de vader verlof laten nemen. Maar dat is de zaak van de werknemer hoe het dan op te lossen, lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Duur kortdurend zorgverlof?
Op jaarbasis maximaal 2 keer de arbeidsduur per week. Je hoeft het zorgverlof niet persé aaneengesloten op te nemen
maar wat dan als die tijd al op is?
Ik heb 3 opties; diensten ruilen, oppas regelen of vrij nemen (als ik vrij neem moet een collega voor me inspringen, zomaar vrij nemen op zeer korte termijn is heel lastig bij mij). En als ik het niet kan, dan moet mijn man vrij nemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op jaarbasis maximaal 2 keer de arbeidsduur per week. Je hoeft het zorgverlof niet persé aaneengesloten op te nemen
Jezelf ziek melden is dan onterecht lijkt me. Mijn werkgever zou dat niet accepteren denk ik, buiten het feit dat ik het zelf not done vind om mezelf ziek te melden als ik dat niet ben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat er hier een discussie gaande is over ziek moeten melden wanneer kind ziek is
want persoon belt vaak op, ik kom vandaag niet want a is ziek of b is ziek etc
man kan/wil geen zorgverlof opnemen/thuis blijven bij kinderen
Dan worden het dus vrije dagen over het algemeen. Maar ik denk dat de meeste werkgevers er wat dichter bovenop zitten dan bij jullie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Dat heet bij ons calamiteiten of zorgverlof.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Linda2205 het volgende:
Dan hebben wij het echt heel erg goed hier... ik heb, bovenop mijn eigen vrije dagen dus, 10 dagen die ik op kan nemen ivm ziek kind, zonder dat het mijn werkgever wat kost. Word door de verzekering betaalt..
er word nu idd vrij gegeven, of dat met vrije dagen is of onbetaald weet ik niet, wil ik ook niet weten, ik vroeg me alleen af hoe je zoiets als ouder oplost bij ziekte van een kindquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat vrij nemen doet zij toch ook of begrijp ik het nu verkeerd? op een gegeven moment zijn de uren gewoon op, zowel zorgverlof als vrije dagen en dan moet er wat anders gebeuren toch? Dan moet vader maar wat vrije dagen ivesteren.
Of zeg ik nu wat raars? jullie zorgen toch niet voor een ziek kind in de baas z'n tijd? want dan wil ik nú helemaal een baan!!
Antwoord is al gegevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat vrij nemen doet zij toch ook of begrijp ik het nu verkeerd? op een gegeven moment zijn de uren gewoon op, zowel zorgverlof als vrije dagen en dan moet er wat anders gebeuren toch? Dan moet vader maar wat vrije dagen ivesteren.
Of zeg ik nu wat raars? jullie zorgen toch niet voor een ziek kind in de baas z'n tijd? want dan wil ik nú helemaal een baan!!
Geen idee hoe dat zit, maar dat maakt je als werknemer behoorlijk machtig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja... Je kan weinig anders.. Volgens mij kan je baas niet weigeren als je echt geen andere oplossing hebt...
Als je er misbruik van maakt of het de spuigaten uitloopt dan wordt je vanzelf door je collega's uitgekotst of je contract dat niet verlengt wordt... Dat soort spul..quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, maar dat maakt je als werknemer behoorlijk machtig.
Ja, maar als je een vast contract hebt en je collega's niet, zit je behoorlijk veilig dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je er misbruik van maakt of het de spuigaten uitloopt dan wordt je vanzelf door je collega's uitgekotst of je contract dat niet verlengt wordt... Dat soort spul..
Precies, ik denk dat dat vanzelf goed opgelost wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je er misbruik van maakt of het de spuigaten uitloopt dan wordt je vanzelf door je collega's uitgekotst of je contract dat niet verlengt wordt... Dat soort spul..
Hmz, als niemand meer met je wilt werken denk ik dat je snel genoeg je spullen pakt...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar als je een vast contract hebt en je collega's niet, zit je behoorlijk veilig dus
Ik denk dat de groepsdynamiek je al snel heel duidelijk maakt dat het niet kan wat je doet. Hoe vervelend ook, maar als je kinderen hebt en werkt, heb je verantwoordelijkheid voor beide en de verantwoordelijkheid voor je werk verdwijnt niet ineens omdat je kind ziek is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:24 schreef Troel het volgende:
Ik denk dus dat dat niet altijd het geval is
Nou, dat doet er wél toe.want als ze vervolgens óók nog in de vakantie de favoriete plekken gaat zitten bezetten omdat haar dagen nog niet op zijn is het helemaal scheef natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
er word nu idd vrij gegeven, of dat met vrije dagen is of onbetaald weet ik niet, wil ik ook niet weten, ik vroeg me alleen af hoe je zoiets als ouder oplost bij ziekte van een kind
er worden bij de overige mensen verlof ingetrokken of niet goedgekeurd, vandaar dat die discussie ontstond
ow en snap me niet verkeerd, ik snap dat het heel vervelend is als een kind ziek is.
en dat je bij je kind wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |