waar?quote:
ik wil je verlof ook wel overnemen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben ook de nieuwe leaseauto in bestelling. Een Renault mégane wagon. Donkergrijs, met panoramadak <3
Ik ben moe en wil naar huis. Wil iemand hier voor me komen invallen? Niet moeilijk hoor...
En homo's!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
Automatisch inparkeren is voor vrouwen die zittend pla... oh, wacht.
Pfff veelstegroot voor mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef Pikkebaas het volgende:
Wij rijden in zoiets:
[ afbeelding ]
en soms nemen we op vakantie nog een aanhanger mee.
Van jan jans?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
ow... ik moet zo even tellen op de kalender.er speelt hier een meisje. Ze lijkt op Jeroentje
[ afbeelding ] ze is héél domen ze lacht als een hinnikend paard.
Verder is het een lief ding. Maar ik erger me gek.
Die rijden ook met een automaat...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Auto`s die zelf kunnen inparkeren..dat is voor mensen die beter geen auto hadden kunnen rijden denk ik dan altijd maar. Loserts..van die echte
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:01 schreef Estrys het volgende:
En dan nog eens iets anders. Binnenkort 13-3 is onze trouwdag: 5 jaar getrouwd. Nou heb ik kaartjes gekocht voor de theatervoorstelling: ' help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Naar het boek van Kluun wat mijn man hilarisch vond.
Lees ik gisteren in de krant dat het die avond ladiesnight is en dat er allerlei extra dingen te doen zijn voor en na de voorstelling, gezellig met je vriendinnen zeg maar. Maar ik wilde er met mijn echtgenoot naartoe. Mij is dat ladiesnight gedoe ook niet verteld bij bestellen van de kaartjes. Sterker nog ik denk dat ze dat pas later bedacht hebben om de voorstelling voller te krijgen. Mijn man reageerde een beetje zo van ow nee he maar vond het niet echt een probleem. Hij zit daar ook echt niet mee, maar ja dadelijk is hij de enige man of zo. Hem maakt dat niet uit. Lekker voor schut en niet echt leuk op je trouwdag denk ik eigenlijk. Echt dat hebben wij weer. Denk dat ik de kaartjes maar terug breng en mijn geld terug vraag. Baal er wel van.
Ja precies. Homo`squote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die rijden ook met een automaat...
of erger, in zo'nquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die rijden ook met een automaat...
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.quote:
mijnes zou zich als een eng wijf aka pisnicht gaan gedragen, ik zou dus niet gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.
Ja en dan zo een kentekenplaat met een of ander flauw woordgrapje ofzo...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.![]()
Ow en ik doe niet aan fileparkeren. Rij een stukje verder om een parkeerplaats te zoeken waar ik wel gewoon in kan parkeren.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.![]()
Ow en ik doe niet aan fileparkeren. Rij een stukje verder om een parkeerplaats te zoeken waar ik wel gewoon in kan parkeren.![]()
Misschien ben ik degene die er meer problemen mee heeft dan hij. Gek eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef moussy het volgende:
[..]
mijnes zou zich als een eng wijf aka pisnicht gaan gedragen, ik zou dus niet gaan
of "humpie"quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dan zo een kentekenplaat met een of ander flauw woordgrapje ofzo...
slakkie...quote:
Jij drinkt ook thee? Omdat het kan?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als goed inparkerende vent, zou gewoon elke keer het inparkeerknopje indrukken en achteroverhangend die auto het werk laten doen... Gewoon... omdat het kan.
Te erg voor woorden!!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef moussy het volgende:
[..]nee! En je rijdt al in een valse mini
hij zou zelfs zn nagels laten lakken en zich aanmelden als kappersmodel enz enz, om te janken dusquote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als de
van Estrys ook zo is, dan is het inderdaad beter om niet te gaan.
Precies. En ik plas zittend (als IK het wil). En ik heb er schijt aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij drinkt ook thee? Omdat het kan?
It isn't fast, but in front of you..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
euh... 'er' ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. En ik plas zittend (als IK het wil). En ik heb er schijt aan.
Was er hier niet 1 waarvan het MOEST ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Noli. het volgende:
[..]
It isn't fast, but in front of you..
das vast menicole, of dr schoonmoeder, omdat die de plee sopt, zoiets.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Was er hier niet 1 waarvan het MOEST ?
Ruimte heb je nooit genoeg. Je wil er alleen NIET een willekeurige binnenstad mee in, 5m lang, 1m80 breed en 1m80 hoog, 1600 kilootjes schoon aan de haak. 2.4 liter, 180 pk en plek voor 7 volwassenen. Of drie kinderen en aanverwante zooi.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef moussy het volgende:
[..]
hij zou zelfs zn nagels laten lakken en zich aanmelden als kappersmodel enz enz, om te janken dus
Was dat nou ook hier? Iemand die dr vent zo had afgericht dat hij niet staand mocht plassen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu vast iemand voor..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]
das vast menicole, of dr schoonmoeder, omdat die de plee sopt, zoiets.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik red het prima met onze Seat Leon. Die ene keer per jaar dat we met vakantie gaan en dat ie volgepakt is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ruimte heb je nooit genoeg. Je wil er alleen NIET een willekeurige binnenstad mee in, 5m lang, 1m80 breed en 1m80 hoog, 1600 kilootjes schoon aan de haak. 2.4 liter, 180 pk en plek voor 7 volwassenen. Of drie kinderen en aanverwante zooi.
Het lijkt mij sowieso wel handiger om zittend te schijten..quote:
Tsja, ik sleep altijd een tweelingkinderwagen en een eenlingkinderwagen mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik red het prima met onze Seat Leon. Die ene keer per jaar dat we met vakantie gaan en dat ie volgepakt is.
betaald door schoonmoeder en as. aangekochte schoonvader.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu vast iemand voor..
Sorry. Ik vind het ook erg lachen. Maar voor jou is het inderdaad een trauma. Daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ja lach jij maar, jij zit er niet mee *trauma*
Als je flink spuitpoep heb is staand met zo een rechte straal naar achter ms wel wat ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso wel handiger om zittend te schijten..
Ja dat is het! Ik heb al steeds het gevoel dat er iets niet klopt sinds ik het gelezen heb maar jij vat het in een zin samen. Nou zijn wij beiden al totaal niet romantisch van onszelf maar toch, met van die giebelende vriendinnenclubjes slaat het helemaal dood vrees ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dáár zou ik met mijn kerel ook niet naartoe gaan Estrys. Dat slaat werkelijk alle romantiek uit je uitje. Met allemaal van die wijvendingen, en wijvengedrag.
Vertel me dat het niet zo is... please...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Was er hier niet 1 waarvan het MOEST ?
Met spaarrekening?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
[..]
betaald door schoonmoeder en as. aangekochte schoonvader.
zou de oudste nou ook mee mogen delen of krijgt die niks? Bedacht ik me zomaar ineens.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
[..]
betaald door schoonmoeder en as. aangekochte schoonvader.
Vooral René schaamt zich kapot met zn idiote actie's, ik ben het al redelijk gewendquote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het ook erg lachen. Maar voor jou is het inderdaad een trauma. Daar had ik nog niet over nagedacht.
Dan is het wel anders. Dat heb ik nooit nodig gehad. De gewone kinderwagen ging ook maar een half jaar mee... toen ben ik overgegaan op buggy. Die kon zelfs in mn Cinquecento.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Tsja, ik sleep altijd een tweelingkinderwagen en een eenlingkinderwagen mee.
Het was zo J. Anders kon dr vent zn spullen pakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vertel me dat het niet zo is... please....
Het is de waarheid.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vertel me dat het niet zo is... please....
Proest!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou de oudste nou ook mee mogen delen of krijgt die niks? Bedacht ik me zomaar ineens.
*jeugdtrauma*
oeh! zo als een pinguïn!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je flink spuitpoep heb is staand met zo een rechte straal naar achter ms wel wat ?
oh dat MOET menicole zijn geweest, waarschijnlijk heeft schoonmoeder ook staande gepist, dat ze de deur uit moetquote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Het was zo J. Anders kon dr vent zn spullen pakken
Ik zie overeenkomsten?quote:
Die is er toch nooit bij als man er ook is? Of had ik nou een verkeerde conclucie getrokken?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou de oudste nou ook mee mogen delen of krijgt die niks? Bedacht ik me zomaar ineens.
*jeugdtrauma*
Voor een dochter van haar leeftijd is het inderdaad ook behoordelijk genant.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Vooral René schaamt zich kapot met zn idiote actie's, ik ben het al redelijk gewend
Zie PI.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Het was zo J. Anders kon dr vent zn spullen pakken
En kut..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die is er toch nooit bij als man er ook is? Of had ik nou een verkeerde conclucie getrokken?
Oh kut ik zei getrokken
Volgens mij niet hoor , misschien weet Swets het nog. Hilarische avond meegehad om dat wijf.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dat MOET menicole zijn geweest, waarschijnlijk heeft schoonmoeder ook staande gepist, dat ze de deur uit moet
schijnt in afrika normaal te zijn..quote:Op maandag 20 februari 2012 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En kut..
Maar aan je kut trekken is wel raar.
Life Sucks als kerel J. Als je niet zittend pist moet je gewoon vertrekken.quote:
Krijg je dan van die hanglappen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef Noli. het volgende:
[..]
schijnt in afrika normaal te zijn..
Het was Leandra ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dat MOET menicole zijn geweest, waarschijnlijk heeft schoonmoeder ook staande gepist, dat ze de deur uit moet
Moet je er gewichten aan hangen , dan hangen zo je schaamlippen boven je kleine teentje .quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Krijg je dan van die hanglappen?
Nee wie niet zittend wou pissen , werd verbannen naar de tuinquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
Mocht het ook niet onder de douche dan?.
jah.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Krijg je dan van die hanglappen?
sucadelappen?quote:
nee want dan kreeg je urinesteenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met pissen onder de douche? Iedereen doet dat, en zeg je van niet dan lieg je.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
lekker warm om je heen vouwenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je er gewichten aan hangen , dan hangen zo je schaamlippen boven je kleine teentje .
Balen vick! Wat doen die prikken?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Hmmpppff.... Toch weer prikken voor zijn rug maar ook carpaaltunnel
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Moet je niet te hard door de bocht, heb je ze dwars in je broek hangen.quote:
wat houdt dat in dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Carpaal tunnel syndroom waar? en op welke termijn die blokkade?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Vicky het volgende:
Die heeft heul geen hangende dingen..quote:
daar zijn die harembroeken toch hendig sjiek voor, lekker laten flapperen die handelquote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je niet te hard door de bocht, heb je ze dwars in je broek hangen.
omgomgomg wat een niveau weer.
beide polsen en.versleten nekwervel.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carpaal tunnel syndroom waar? en op welke termijn die blokkade?
heb je zo veel zitten snaaien? Aan de visolie dan maar!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, in de trein. En ik stuiter van de energie. Ik wil iets dóén!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |