Nog even de uitslag van de derde etappe in de Ronde van Qatar.quote:1. Lars Petter Nordhaug (Sky) 3:55:27
2. Rui Costa (Movistar) a a 26
3. Sergio Luis Henao (Sky) a 28
4. Jakob Fulsang (RadioShack) a 35
5. Tiago Machado (RadioShack) a 45
6. Salvatore Puccio (Sky) a 57
7. Xavier Florencio (Katusha) m.t.
8. Jeremie Galland (Saur Sojasun) m.t.
quote:1. CAVENDISH Mark 11 SKY PROCYCLING 3h 23' 48"
2. BOONEN Tom 31 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 3h 23' 48" + 00' 00"
3. KRUOPIS Aidis 85 GREENEDGE CYCLING TEAM 3h 23' 48" + 00' 00"
4. RENSHAW Mark 1 RABOBANK CYCLING TEAM 3h 23' 48" + 00' 00"
5. DEGENKOLB John 101 PROJECT 1T4I 3h 23' 48" + 00' 00"
6. FARRAR Tyler 61 GARMIN - CERVELO 3h 23' 48" + 00' 00"
7. SELIG Rüdiger 77 KATUSHA TEAM 3h 23' 48" + 00' 00"
8. BOUCHER David 92 FDJ-BIGMAT 3h 23' 48" + 00' 00"
9. WAGNER Robert 48 RADIOSHACK-NISSAN 3h 23' 48" + 00' 00"
10. KUCHYNSKI Aliaksandr 76 KATUSHA TEAM 3h 23' 48" + 00' 00"
ItaloDancer zou toch proberen?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:59 schreef Steven184 het volgende:
De OP
Hebben we er al eentje in de maak of niet?
die schijnt ergens gillend over straat aan het rennen te zijnquote:
quote:1. Javier Ramírez (Andalucía) 5:02:10 (39,413 kms7h)
2. Luis Ángel Maté (Cofidis) m.t.
3. William Routley (Spidertech) a 3
4. Óscar Freire (Katusha) m.t.
5. Juan José Lobato (Andalucía) m.t.
6. Manuel Cardoso (Caja Rural) m.t.
7. Michael Matthews (Rabobank) m.t.
8. Daniele Bennati (RadioShack-Nissan) m.t.
9. Pim Ligthart (Vacansoleil) m.t.
10. Simon Geschke (Project 1t4i) m.t.
En toch noem je daar wel twee Girowinnaarsquote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd waar Slagter in de Giro uitkomt. Het zal me niets verbazen als hij voor het rondewerk nog wel iets tekort komt. TJ is mijns inziens een typische klassiekerrenner (heuvelklassiekers dan wel). Hij lijkt vrij veel op renners als Rebellin, Garzelli en Di Luca (eigenlijk totaal de verkeerde renners om mee te vergelijken, I know). Allemaal explosieve types, een goede sprint en ook meer dan bovengemiddeld bergop, maar daarentegen een mindere tijdrit. Eigenlijk is het ook maar goed dat hij wat meer klassiekerrenner is, want daar hebben we er niet veel van.
Dennequote:
Ik moest even googelen over wie je het had. Dan beter zoals de dochter van Gesink, Anne is tenminste een normale naam.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Kee Boom.. Op de één of andere manier klinkt het apart
Linde Boom. Spuit elf.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor de naam werd bekend gemaakt, was 't waarschijnlijk nog gewoon baby Boom.
Kee Boom is nog altijd beter dan Ka Boom natuurlijk.
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Dat was ook direct al bekend. Was een fout van de Deense TV. Hij rijdt alleen P-R niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef Steven184 het volgende:
In tegenstelling tot eerdere berichten zal Breschel gewoon de RVV rijden.
Ben vooral benieuwd naar Wilco eigenlijk. Robert verwacht ik nog niet al te veel van, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Pittig ritje in Andalucia vandaag, ben benieuwd wat De Gees kan laten zien.
quote:1. Alejandro Valverde (Movistar Team)
2. Denis Menchov (Katusha)
3. Rein Taaramae (Cofidis)
4. Frank Schleck (RadioShack-Nissan)
5. Sergey Lagutin (Vacansoleil)
6. Igor Antón (Euskaltel-Euskadi)
7. Matteo Carrara (Vacansoleil)
8. Adrián Palomares (Andalucía)
9. Samuel Sánchez (Euskaltel-Euskadi)
10. Jerome Coppel (Saur Sojasun)
Ik gok op Matthews, die daarvoor eerst 50 km. aan de kop van het peloton heeft gesleurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze weer op gesink gewacht hebben?
twitter:W1lcokelderman twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 17:24:51vandaag lastige etappe met lastige aankomst, benen voelde goed was rond de 30ste plaats maar ben snip verkouden hopelijk knapt het wat op.. reageer retweet
quote:Werk aan de winkel!
Vandaag aankomst bergop in Ruta. Een mooi testmoment zo vroeg in het seizoen! Helaas liep het niet zoals ik had gehoopt, iets te vroeg plaatste ik een aanval en blies ik mezelf op net voor het steilste stuk. Nog niet goed genoeg voor dit soort aankomsten nu, werk aan de winkel voor de Tirreno! Groeten, Steven
http://www.stevenkruijswi(...)=Werk_aan_de_winkel!
quote:Vandaag de op papier lastigste rit van de Ruta, met de aankomst bovenop een klim van 5 kilometer. Doordat er maar 1 man in de ontsnapping zat lag het tempo niet bijster hoog en kwam iedereen fris aan de slotklim aan. De slotklim zelf was helaas ook eenvoudiger dan gedacht, tot de laatste kilometer bestond het peloton nog uit circa 60 renners. Over mijn uitslag (11e) ben ik redelijk tevreden. Ik merk dat ik op dit moment nog wat wedstrijdritme en intensiteit mis, maar de basis is uitstekend.
Groet,
Bauke
Heel typisch inddquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:03 schreef Gillingham het volgende:
De kritiek op Rabo direct nadat ze niet in de top-10 te zien waren, was dus onterecht.
Dat is om er langzaamaan in te komen voor het TDF-forum...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heel typisch indd, sowieso waar hebben we het over.
Dit jaar houden we ook hier gewoon een TdF topic, anders overleef ik het niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is om er langzaamaan in te komen voor het TDF-forum...
Ik kijk nu alweer uit naar dat jaarlijkse troll-fest.
Terpstra blijkbaar (nog steeds) last van zijn luchtwegen, hopelijk niet al te lang nog... Anders straks ook andere wedstrijden in het gevaar...
Voor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit jaar houden we ook hier gewoon een TdF topic, anders overleef ik het niet.
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 22-02-2012 om 17:10:13De economische crisis blijft in mijn programma snijden! Ronde van Catalonië kampt met financiële moeilijkheden http://t.co/du6soqW9 reageer retweet
lekker kankeren op robbert geesingquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is om er langzaamaan in te komen voor het TDF-forum...
Ik kijk nu alweer uit naar dat jaarlijkse troll-fest.
En uiteraard massaal roepen dat het Nederlandse wielrennen in het slop zit. Zelfs als daarvoor bij elke voorjaarsklassieker en in de Giro een landgenoot op het podium heeft gestaan. Want er wordt niks gewonnen en alles buiten de Tour is natuurlijk onbelangrijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
lekker kankeren op robbert geesing
Giro is door ING overgenomen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
En uiteraard massaal roepen dat het Nederlandse wielrennen in het slop zit. Zelfs als daarvoor bij elke voorjaarsklassieker en in de Giro een landgenoot op het podium heeft gestaan. Want er wordt niks gewonnen en alles buiten de Tour is natuurlijk onbelangrijk.
Na de Jan Janssen Classic zei een vriend tegen me dat de Posbank van naam was gewijzigd. Ik vroeg verbaasd waarin dan.. - 'ING'quote:
Zal gewoon doorgaan. Zal een beetje druk zetten zijn op geldschieters, maar die koers gaat er echt gewoon komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef Leatherface het volgende:
Zou jammer zijn als de Ronde van Catalonië verdwijnt. Dat is één van de oudste etappewedstrijden in de wereld.
Won hier vorig jaar ook gewoon 2 ritten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tof dat Freire zn niveau weer naar een hoger plan lijkt te kunnen tillen. Ik was even bang dat de tand des tijds vat op em had gekregen.
Wat een baggerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef TheArt het volgende:
Rodania, Flanders Classics en Het Nieuwsblad gaan de Rodania-tune in een nieuw jasje steken en vragen daarbij de hulp van het publiek. Ze hebben 3 opties en je kan die via deze link beluisteren.
De oude tune van beter dan deze 3
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit jaar houden we ook hier gewoon een TdF topic, anders overleef ik het niet.
Het was ook een voorspellingquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Won hier vorig jaar ook gewoon 2 ritten.
Ja, maak er maar weer wat moois van...quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het was ook een voorspelling
Wel mooi van dat mannetje van 1t4a.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef franklop het volgende:
[tdf forum]Rabobank net aan 1 mannetje in de top 10 en weer Gesink die faalt, ze moeten zelfs iemand van het nietige 1t4a voor laten gaan
![]()
[/tdf forum]
hij heeft profcontract toch? Dan lijkt het me nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel mooi van dat mannetje van 1t4a.Die mag toch mee doen voor de beloften in valkenburg?
Is al jaren zo dat je mag meedoen als je U23 bent en voor een PCT rijdt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef franklop het volgende:
[..]
hij heeft profcontract toch? Dan lijkt het me niet
dan loop ik al jaren achterquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is al jaren zo dat je mag meedoen als je U23 bent en voor een PCT rijdt.
Ik meen opgevangen te hebben dat het maar een klimmetje van 2km was, dus dan is de prestatie van Gesink sowieso al opvallend goed. Ben echt benieuwd naar waar hij toe in staat is als ie weer 100% is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:35 schreef Tommeke het volgende:
Als je ziet tussen welke namen Gesink nu rijdt dan is dat meer dan netjes!
en ook nog op hoog tempo omhoog geramd terwijl Gesink het moet hebben van zijn eigen geleidelijke tempoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik meen opgevangen te hebben dat het maar een klimmetje van 2km was, dus dan is de prestatie van Gesink sowieso al opvallend goed. Ben echt benieuwd naar waar hij toe in staat is als ie weer 100% is.
In principe piekt hij alleen naar de tour toe toch? Of zijn er ook een paar andere koersen waar hij goed wil zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik meen opgevangen te hebben dat het maar een klimmetje van 2km was, dus dan is de prestatie van Gesink sowieso al opvallend goed. Ben echt benieuwd naar waar hij toe in staat is als ie weer 100% is.
quote:Michael Boogerd wordt commentator bij #NOS. Gaat aan de slag bij RvV, PR, AGR, WP, LBL, TdF en WK. #wielrennen
Dat doet Aart ook niet meer. Heeft hij een jaar of 2 alleen bij Radio Tour de France gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze Aart Vierhouten weer voor de tv gaan zetten, die doet volgens mij nu alleen radiocommentaar. Maar veel liever Boogerd dan Herbert Dijkstra.
Vorig jaar toch nog wel? Of is hij er daarna mee gestopt? Ik vond hem wel altijd deskundig en rustig commentaar geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doet Aart ook niet meer. Heeft hij een jaar of 2 alleen bij Radio Tour de France gedaan.
Tja, ik zie het ook niet snel gebeuren. Of het moet Bresschel zijn in PR of de RVV, in de heuvelklassiekers zijn ze denk ik kansloos tegen Gilbert en de betere sprinters.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Steven184 het volgende:
Vandaag interview met Knebel in AD Sportwereld. Weer wordt er gezegd dat men voor een grote zege gaat, van Houweling noemde eerder al winst in 1 van de 5 voorjaarsklassiekers. Is men hiermee niet wat te ambitieus bij de leiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |