Tof, ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef Meike26 het volgende:
Daarom is dat karten ook zo leuk, het vergt een bepaalde controle over remmen & gasgeven. Zeker op banen zoals London en Autumn Mini, met veel curbstones, willen die karts nog wel eens uitbreken of plotseling controle verliezen.
Dat is dan wel weer een voordeel, we/jullie hebben nog een maand om te oefenen. Ik ga morgen weer het één en ander uitproberen, kom zo snel mogelijk met definitieve plannen voor race 1.
Edit: Heb zojuist wat rondjes gereden met de BMW Concept Tti, Honda CRZ en de PDI Racing Kart 100cc.
De Honda valt sowieso af, te sloom zonder tuning toch niet het wagentje wat ik verwachtte. Met de karts reed ik op Autumn Mini ruim een seconde tot bijna 2 seconde sneller dan met de standaard BMW.
Gezien de kart de opstapklasse is naar autosport, gaan we dus karten jongens
![]()
Race 1
PDI Racing Kart 125 (trekt wat sneller op)
Prestatiepunten: 470
Autumn Mini: 15 ronden
Kwalificatie: 15 minuten.
Alle races worden met valse start controle verreden. Bandenslijtage en benzine verbruik staat op snel, dus houd niet alleen je banden in de gaten, maar ook je benzine metertje. Bij de karts in race 1 en de FWD Challenge in race 2 zal dit niet zo'n probleem zijn. Bij de wagens in het STCC zal dit over 12 ronden (Suzuka) best een issue kunnen worden.
Veel succes met het testwerk en tot 17 januari ?!![]()
Leuk, ik doe in principe mee. Wil zeggen dat ik dan begin op mijn nieuwe werk en ik weet niet tot hoe laat dat is.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef Meike26 het volgende:
en met de BMW Concept Tti, Honda CRZ en de PDI Racing Kart 100cc.
De Honda valt sowieso af, te sloom zonder tuning toch niet het wagentje wat ik verwachtte. Met de karts reed ik op Autumn Mini ruim een seconde tot bijna 2 seconde sneller dan met de standaard BMW.
Gezien de kart de opstapklasse is naar autosp
Alle races worden met valse start controle verreden. Bandenslijtage en benzine verbruik staat op snel, dus houd niet alleen je banden in de gaten, maar ook je benzine metertje. Bij de karts in race 1 en de FWD Challenge in race 2 zal dit niet zo'n probleem zijn. Bij de wagens in het STCC zal dit over 12 ronden (Suzuka) best een issue kunnen worden !quote:Race 1
PDI Racing Kart 125 PDI Racing Kart 100
Prestatiepunten: 480
Autumn Mini: 15 ronden
Kwalificatie: 15 minuten.
Kart is gewijzigd omdat blijkt dat de 125CC kart geen standaard kart is maar een DLC, niet iedereen heeft deze. Succes met oefenen.
Race 2: FWD/hothatch challenge
Dit mag dus elke hatchback auto zijn met FWD (voorwielaandrijving, een coupé zoals de Mitsubishi FTO of Alfa Romeo GTV telt dus niet ! Spoilers verboden !
10 ronden op High Speed Ring, bandenslijtage Snel, 1 verplichte pitstop !
Prestatiepunten: nvt.
Vermogen: Maximaal 250pk.
Gewicht: minimaal 1000kg
Aandrijving: Voorwielen
Banden : Sport zacht
Tunen: Vrij
Spoilers: Niet toegestaan
Race 3: STCC reunion
12 ronden Suzuka, bandenslijtage Snel, 1 verplichte pitstop.
Keuze uit volgende Auto's:
- Lexus IS F RM '07
- Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05
- Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
- Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
Alleen bovenstaande auto's zijn toegestaan ! Hier is vorig jaar uitvoerig mee getest en deze auto's zijn zeer gewaagd aan elkaar !
Prestatiepunten: 530
Vermogen: nvt
Gewicht: nvt
Spoilers: Toegestaan
Tunen: Toegestaan
Banden: Race Zacht
Ik doe dus mee onder vooberhoud. 20:30 ga ik denk ik zonder enig probleem redden. Dus schrijf mij maar in.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:55 schreef Meike26 het volgende:
Wil iedereen die donderdag mee doet dit hier even doorgeven ? Kan ik een beetje een indicatie krijgen met hoeveel we zijn !
Ja en nee. Voor de kart kan het nog een beetje uitmaken voor de acceleratie. Bij de race op High speed ring is het net welke auto je kiest. Vooral de laatste race word belangrijk, hoe stijf doe je de auto, hoeveel downforce en daarbij snelheid door de bochten vs snelheid op het rechte stuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
maakt het veel verschil hoe een wagen afgesteld is?
daar heb ik namelijk de ballen verstand van en alles staat bij mij altijd op de standaard instellingen
Zullen we anders even een paar races in volledig standaard-auto's tegen elkaar doen nu? Heb wel even tijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:03 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe goed zijn jullie? want volgens mij ben ik lang niet goed genoeg![]()
en alle hulpmiddelen uit?
op zich goed. heb alleen geen headset meer..quote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zullen we anders even een paar races in volledig standaard-auto's tegen elkaar doen nu? Heb wel even tijd.
Ik heb ook geen headset. Chatten kan in een apart scherm. Maak maar een ruimte voor 2 mensen aan. Dan doe ik in een DM even mijn PS-naam en join ik je zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op zich goed. heb alleen geen headset meer..
heb nog nooit online gespeelt, dus weet niet precies hoe het werkt
Terwijl je met een beetje geduld alles snel doorhebt en dan is de competitie en uitdaging een stuk hoger. Vind dat seizoen en arcade gedoe maar niks.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef Schunckelstar het volgende:
geen succes![]()
wat een hoop frustratie levert dat mij op zeg... wat een gedoe om even te racen
dan moet ik er eens eerst voor gaan zitten, het werkt iig alles behalve intuïtiefquote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Terwijl je met een beetje geduld alles snel doorhebt en dan is de competitie en uitdaging een stuk hoger. Vind dat seizoen en arcade gedoe maar niks.
Ja, standaard rij je dan op harde banden van het type sport: hard.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan moet ik er eens eerst voor gaan zitten, het werkt iig alles behalve intuïtief![]()
ik denk op suzuka, ik pak de calsonic skyline, die rijdt heerlijk. en dan glibbert ie opeens alle kanten op
oh okquote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, standaard rij je dan op harde banden van het type sport: hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |