Je maakt een grapje? Da's over een maand.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat niet om vanavond ! Donderdag 17 Januari is de avond dat we met z'n allen gaan knallen
Ik was al op Race Monster, Race Machine, Race Mode en Race Model gekomen.quote:
Door het winnen van een aantal seizoenevents heb ik wat RM auto's erbij en ik zag wel wat verschil.quote:
599 '06 (ik wilde geen MR) met 571pp ging wel prima, schijnt dat het met nog minder pp kan maar nog niet geprobeerd. Je hebt in ieder geval een gratis Ferrari van 20 miljoen want die races win je sowieso wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef mar456 het volgende:
Ik had geprobeerd met half getuned 512BB, maar dan mis je heel veel snelheid. Het lukt beter met een wat nieuwere Ferrari.
Nieuwe auto ingereden..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef mar456 het volgende:
Hoe kan het dat mijn auto er tijdens een race 1 PP bijkrijgt? Nu kan ik niet meer aan Ferrari challange meedoen omdat ik nu 581 PP heb.
Ik had er al redelijk veel mee gereden. Nu opeens wordt dat verhoogt..quote:
Dat kan.. net als wanneer je nooit olie ververst je minder PP krijgt omdat je motor slijt. Als je een nieuwe auto koopt met 580pp dan krijgt hij er na een X aantal km's 1 of 2 PP bij omdat hij dan is ingereden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ik had er al redelijk veel mee gereden. Nu opeens wordt dat verhoogt..
Als je bijvoorbeeld ook luchtfilter hebt getuned kan je gewoon terug gaan naar standaard luchtfilter.. (of spruitstuk of etc.. gewoon weer een beetje afvoeren)quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef mar456 het volgende:
Ohw oke,
Dan moet ik voortaan maar minder tunen want ik had nu precies naar 580 gedaan![]()
Tnx in ieder geval
Dat heb ik dan wel gedaan, dat zal ik dan wel even terugzettenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld ook luchtfilter hebt getuned kan je gewoon terug gaan naar standaard luchtfilter.. (of spruitstuk of etc.. gewoon weer een beetje afvoeren)
Je hoeft helemaal niet met een pp van 580 die races te rijden, op de Nürburgring win je al met 500pp als je die chicane maar afsnijdt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef mar456 het volgende:
Hoe kan het dat mijn auto er tijdens een race 1 PP bijkrijgt? Nu kan ik niet meer aan Ferrari challange meedoen omdat ik nu 581 PP heb.
Op circuito de Madrid lukt het mij helemaal niet om te winnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet met een pp van 580 die races te rijden, op de Nürburgring win je al met 500pp als je die chicane maar afsnijdt.
Is toch vrij makkelijk met die lange bochten erin alleen die laatste hairpin even opletten. Ik reed dat circuit met een 599 '06 (571pp) als het goed is kom je vanzelf die Enzo tegen in de laatste ronde.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef mar456 het volgende:
[..]
Op circuito de Madrid lukt het mij helemaal niet om te winnen
Je kunt ook je vermogensbegrenzer een paar tiende procent terugzetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef mar456 het volgende:
Ohw oke,
Dan moet ik voortaan maar minder tunen want ik had nu precies naar 580 gedaan![]()
Tnx in ieder geval
quote:Race 2: FWD/hothatch challenge
10 ronden op High Speed Ring, bandenslijtage Snel, 1 verplichte pitstop !
Prestatiepunten: nvt.
Vermogen: Maximaal 250pk.
Gewicht: minimaal 1000kg
Aandrijving: Voorwielen
Banden : Sport zacht
Tunen: Vrij
Spoilers: Niet toegestaan
Race 3: STCC reunion
12 ronden Suzuka, bandenslijtage Snel, 1 verplichte pitstop.
Keuze uit volgende Auto's:
- Lexus IS F RM '07
- Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05
- Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
- Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
Prestatiepunten: 530
Vermogen: nvt
Gewicht: nvt
Spoilers: Toegestaan
Tunen: Toegestaan
Banden: Race Zacht
Fixedquote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef JJH het volgende:
Die beemer had ik in prologue.
Londen is ook leuk, maar karts ben ik niet erg bedreven in.
En op 1000km winnen met 25sec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |