quote:DO YOU TAKE THESE BOOBS TO BE YOUR LAWFULLY-WEDDED CLEAVAGE?
Oh my...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst die er bij staat:
[..]![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de bruidsmeiden; als ik die blauwe tulle zo zie
Bam, zonne vuurbal jonguh!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
kilometers tule! Dat brandt zo lekker!
Jep.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je ook een kekke postnl jas?
Goeden oplossing.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
en als je dan toch per ongeluk zwanger wordt knip je gewoon je buik uit je jurk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
en als je dan toch per ongeluk zwanger wordt knip je gewoon je buik uit je jurk!
[ afbeelding ]
Wing ALL the things !!!quote:
ja, daar kwamen ze vandaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef Loqi het volgende:
http://wedinator.icanhascheezburger.com/
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
Of gewoon een shrek huwelijk
[ afbeelding ]
dit was die van mij en mijn ex...mooi morantisch he?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wij kijken alleen erg op naar de openingsdansGeen idee nog wat we moeten verzinnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaan we schuifelen.... Op een zo kort mogelijk liedje
Wanneer ga je trouwen ?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wij kijken alleen erg tegen op de openingsdansGeen idee nog wat we moeten verzinnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaan we schuifelen.... Op een zo kort mogelijk liedje
5 minuten !!!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit was die van mij en mijn ex...mooi morantisch he?
Weggeven? Doen wij hier gewoon nietquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef BGTes het volgende:
Ik maak me nou al zorgen over wie mij ;weg moet gevenIk wil het liefst mijn stiefpa, want daar heb ik een veeeeel betere band mee, maar zou dat niet lullig zijn voor mijn pa?
En ik ga nog niet eens trouwen
1min 30 ! Dat ziet er al beter uitquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die van m'n zus (dacht ik)
Niet over nagedacht, kwam toevallig zo uit.
Oh dat begint al behoorlijk dichtbij te komen.. ( voor jou misschien nietquote:
Bij ons word dat ook nog gewoon gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Weggeven? Wordt dat nog gedaan dan?
Hehehehehe.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1min 30 ! Dat ziet er al beter uit
Ah zo, ik ben in totaal twee keer in een kerk geweest met een soort van dienst, dus dat verklaart het allicht.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Als je niet voor de kerk trouwt; wordt er maar weinig weggegeven
Ja wij willen ook wel ietsquote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Sterker nog, we hebben m'n zus vijf minuten van te voren nog moeten overhalen om het tķch te doen, die openingsdans. Was ze achteraf ook wel erg blij mee.
Je kan toch een paar lessen nemen?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik kunnen allebei niet dansen, dus ach
Mijn oom was helemaal gelukkig met de DJ, hij kon plaatjes aanvragen en ze werden nog gedraaid ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja wij willen ook wel ietsAl is het maar gewoon om het feest wat in gang te laten komen.
Maar wij hebben ook nen belgischen DJ he.. Krijgen we af en toe 'Ennnnnn verrrrrrrrrmenigvuldigennnnnn' te horenI love it
![]()
JA DIE IS TOFquote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
En typische belgische dansjes zoals de hucklebuck !!!
Ja in België doen wij dat en das tof![]()
omg daar issie weerquote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
En typische belgische dansjes zoals de hucklebuck !!!
Ja in België doen wij dat en das tof![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg daar issie weer![]()
![]()
ben je nog die sigaretten gaan halen ?![]()
of was jij dat niet
Die vind ik dus ook helemaalquote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ons trouwliedje is you'll be in my heart van phil collins. Maar we hebben er niet op gedanst hoor!!
Ik denk dat je je trouw fantasieën toch maar even moet laten voor wat ze zijn als ik je over je vriend hoor...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef BGTes het volgende:
Ik maak me nou al zorgen over wie mij ;weg moet gevenIk wil het liefst mijn stiefpa, want daar heb ik een veeeeel betere band mee, maar zou dat niet lullig zijn voor mijn pa?
En ik ga nog niet eens trouwen
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat je je trouw fantasieën toch maar even moet laten voor wat ze zijn als ik je over je vriend hoor...
och, openingsdans kun je ook schuifelen joh, ik heb trouwens wel dansles gehad vroeger maar mijn vriend kan alleen met z'n hoofd dansenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kan toch een paar lessen nemen?heeft mijn zus ook gedaan, speciaal voor de openingsdans, was ze achteraf erg blij mee
Dat.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, openingsdans kun je ook schuifelen joh, ik heb trouwens wel dansles gehad vroeger maar mijn vriend kan alleen met z'n hoofd dansen
precies! En lekker elkaar aflebberen op de dansvloer en dan gaan mensen woehoe roepen en klappen en dan gaat iedereen dansen yay!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En met zo'n openingsdans is het toch meer het idee van "het feest is nu echt echt Êcht begonnen" enzulks dan hoe goed je daadwerkelijk danst.
Parrrrtheeeeequote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies! En lekker elkaar aflebberen op de dansvloer en dan gaan mensen woehoe roepen en klappen en dan gaat iedereen dansen yay!
Link !!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:58 schreef bleiblei het volgende:
We kunnen ook thriller doen met breakdancende lakeien zoals in het trouwforum..
BB is irritantquote:Op maandag 20 februari 2012 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Argh, BB ligt er weer eens uit.
Nu kan ik niet zien wat ik doen moet.
Die wat?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Link !!
Ah die dans revolution dansjes zijn op zich wel tof... Maar iedereen doet dat tegenwoordig.. en daar moet je ook enigszins op de maat kunnen voor bewegen
Liefst wou ik de dirty dancing dans doen; maar vriendlief zei dat ik dat maar met een andere partner moest gaan doen![]()
En het is weer terug.quote:
Evolution of dancequote:
Ik kan veul beter twisten.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
Giga veel filmpjes van te vinden
Hehe, dat kunnen mijn ouders al helemaal niet handlen. Ist trouwens goed als ik zusje vraag voor cm?quote:
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, dat kunnen mijn ouders al helemaal niet handlen. Ist trouwens goed als ik zusje vraag voor cm?
dat vind ik wel zo nep ludiekquote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
Of gewoon een simpel quickstepje. Net zo effectief en minder gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat vind ik wel zo nep ludiek. Dan is het leuker om gewoon te beginnen met een goeie rock & roll of foxtrot
.
Heerlijk dat jullie dat hier overleggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, dat kunnen mijn ouders al helemaal niet handlen. Ist trouwens goed als ik zusje vraag voor cm?
plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
is allang besproken hoor, was ff een laatste dubbelcheckquote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heerlijk dat jullie dat hier overleggen.
Hai!
je bent een Fok-stel of je bent het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heerlijk dat jullie dat hier overleggen.
Hai!
Gewoon schuifelen in dat geval.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah.. Mijn mening:
Als iemand absoluut geen gevoel heeft voor ritme en echt niet kan dansen.. Mag je nog zoveel danslessen hebben gehad; het zal er steeds gemaakt uit zien
Of gewoon nietquote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon schuifelen in dat geval.
Ik vind deze zo leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Gewoon een paar prof dansers inhuren en hun de eerste dan laten doen
zo opgelost; slotje
ik moet daar echt van huilenquote:
Dat mag toch ook?quote:
Ook een optie.quote:
jammer dat niet altijd iedereen dat lijkt te accepterenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook een optie.
Al vind ik het er wel een beetje bijhoren, maar da's het mooie aan bruiloften, bruidspaar beslist.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hadden dan ook geen 'feest' feest
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
jammer dat niet altijd iedereen dat lijkt te accepteren
[..]
Hoe bedoel je?
als ik niet meer reageer.... dan is dat omdat ik niet meer fatsoenlijk bij mn toetsenbord kan![]()
[ afbeelding ]
Kattersquote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je?
als ik niet meer reageer.... dan is dat omdat ik niet meer fatsoenlijk bij mn toetsenbord kan![]()
[ afbeelding ]
ook lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen DJ ofzo. We hadden toevallig de eerste echt goede dag te pakken qua weer dus hebben de hele avond buiten gezeten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je?
[ afbeelding ]
Een dag of wat ervoor de hele dag regenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
ook lekker
slecht weer op je bruiloft lijkt me zo kut he![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
katters
Wat hebben die Amerikanen trouwens altijd idioot grote bruidsgezelschappen
Heel heet is ook niet alles overigens. Bruiloft hebben precies tijdens het WK, Nederland-Brazilië. (Ook de straten nog nooit zķ leeg gezien trouwens.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
ook lekker
slecht weer op je bruiloft lijkt me zo kut he![]()
Amerikanen zijn sowieso idioot met bruiloften.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
katters
Wat hebben die Amerikanen trouwens altijd idioot grote bruidsgezelschappen
nee dat is ook niks, je jurk uitzwetenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel heet is ook niet alles overigens. Bruiloft hebben precies tijdens het WK, Nederland-Brazilië. (Ook de straten nog nooit zķ leeg gezien trouwens.)
"Gelukkig" deden zij het niet zo officieel, dus zomerjurkje was prima. Al had m'n neef het inderdaad heul warm, driedelig pak.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee dat is ook niks, je jurk uitzweten
Oh dat jaquote:Op maandag 20 februari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt iets van zes, zeven bruidsmeisjes en een gelijk aantal jonkers
30 graden overdag, 's avonds vette onweersbuien.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoop toch ook op geen 30 graden eind april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nice.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ode aan de orangerie bij slecht weerBij goed weer; receptie buiten
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Dit dus:Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Dit dus:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
En onze bruidssuiteLigt in de tuin van onze zaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed geregeld Priem!
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Och, 't is zo duur als dat je het zelf maakt volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
Ben ik de enige die denkt 'WOAAAHHH zo duur allemaal, ik ga echt niet trouwen!' ?
Nee toch en als je je eigen adres er niet op zet kan de post ook niet een briefje sturen met een x bedrag voor te weinig betaaldquote:Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben nu schoolboeken in grote enveloppen aan het doen, die kan ik toch wel in de brievenbus doen?
En zal het wat uitmaken als ik een postzegel minder opplak?
Ik denk voornamelijk: "als ik ga trouwen ga ik dat heul anders doen want duur"quote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
Ben ik de enige die denkt 'WOAAAHHH zo duur allemaal, ik ga echt niet trouwen!' ?
Maar je moet toch ook al aan de gemeente betalen?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Och, 't is zo duur als dat je het zelf maakt volgens mij
Gratis trouwen op dinsdagochtend.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar je moet toch ook al aan de gemeente betalen?
Dat kan al niet minder worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reclamen maken![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Ja ik moet enveloppen en postzegels zelf betalen dus was net 22 ekkies kwijtquote:Op maandag 20 februari 2012 13:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee toch en als je je eigen adres er niet op zet kan de post ook niet een briefje sturen met een x bedrag voor te weinig betaald
Als ik per se zou moeten/willen trouwen zou ik dat doen heurquote:Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gratis trouwen op dinsdagochtend.
Mijn broer is op maandag getrouwd = gratis/bijna gratisquote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dit een martkplaatsverkoop?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik moet enveloppen en postzegels zelf betalen dus was net 22 ekkies kwijtdus dan doe ik maar lekker 1 postzegel minder er op
Verschilt dat ook niet per gemeente trouwens?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo duur is dat trouwen bij de gemeente niet....
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt dat ook niet per gemeente trouwens?
Gratis trouwen... En hier bij de gemeente hebben ze ook ¤100-bruiloft.. Mag je 50 gasten meenemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, goed onthouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
http://www.trouwtarieven.nl/grote-verschillen-in-trouwkosten/
Nee, via www.bol.comquote:Op maandag 20 februari 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit een martkplaatsverkoop?
Want waarom zou je dan de gok nemen dat het niet aankomt voor 1 postzegel?
Ook waar je in de gemeente trouwt maakt verschil. We konden ook in onze wijk trouwen dat was zo ¤ 150 duurder, dat hebben we dus niet gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:the grudge meets chewbacca ?
Blijft mijn punt staan. Waarom zou je de gok nemen dat het niet aankomt om 1 postzegel uit te sparen?quote:
3 vellen postzegels is al 15 euro, 5 euro aan enveloppen en dan nog een kaart voor m'n omaquote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft mijn punt staan. Waarom zou je de gok nemen dat het niet aankomt om 1 postzegel uit te sparen?
Hoe de fuck heb je daar trouwens 22 euro aan uitgegeven?
Tja, de kopers kunnen er niks aan doen dat je zoveel boeken moet versturenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
3 vellen postzegels is al 15 euro, 5 euro aan enveloppen en dan nog een kaart voor m'n oma
Ze hebben hier verschillende zalen (afgezien van overige locaties), scheelt ¤300.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook waar je in de gemeente trouwt maakt verschil. We konden ook in onze wijk trouwen dat was zo ¤ 150 duurder, dat hebben we dus niet gedaan
Yep I know... Dus denk dat ik alles maar gewoon verkoop via vandijk.nl waar ik de boeken ook heb gekocht... krijg er dan wel minder geld voor maar dit word ook een duur grapje zoquote:Op maandag 20 februari 2012 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tja, de kopers kunnen er niks aan doen dat je zoveel boeken moet versturen
Mja, zaterdag.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
Wij moeten ook 500 nog wat betalen bij de gemeente... Tjah...
Exactlyquote:
Ja dat is dus de pestquote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
septembervrijdagen zitten haast allemaal al vol hier in de trouwzaal
echt bizarquote:Op maandag 20 februari 2012 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly
[..]
Ja dat is dus de pestAlleen dat moet je vroeg geregeld hebben
Vrijdagen zijn populair.quote:
ik ga het er vanavond wel even over hebben met bbquote:Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdagen zijn populair.
Zus+zwager hebben ook zo'n driekwart jaar van te voren de datum vastgelegd geloof ik.
Whutquote:Op maandag 20 februari 2012 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trouwen op zondag kost hier ruim 1800 euro
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trouwen op zondag kost hier ruim 1800 euro
Oja vooral de palmbomenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan krijg je wel een rode loper en palmbomen erbij
Ja daar zou ik het echt voor doenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan krijg je wel een rode loper en palmbomen erbij
quote:Tarieven 2012
maandag t/m donderdag: ¤ 394,75
vrijdag: ¤ 475,-
zaterdag: ¤ 976,15
zondag: ¤ 1.818,65
quote:Zaterdag en zondag
In het stadhuis is er op zaterdag en zondag een luxere omlijsting, zoals:
ontvangst met rode loper
palmen
meer parkeerplaatsen
2 bodes
mogelijkheid tot het maken van foto's in Het Steen
carillonspel Nieuwe Kerk bij komen en gaan (niet op zondag mogelijk)
oiquote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het stadhuis hier is wel een schitterende locatie![]()
Gratis huwelijk kan alleen in het gemeentehuis, dat ziet eruit als een zwembad van buiten
Stadhuis:
[..]
[..]
En dan heb je op de zondag niet eens het carillonspelquote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het stadhuis hier is wel een schitterende locatie![]()
Gratis huwelijk kan alleen in het gemeentehuis, dat ziet eruit als een zwembad van buiten
Stadhuis:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de locatie is hartstikke mooi. Mijn broer zat in een kleinere zaal waar we met z'n allen aan een grote tafel werd gezet, ik weet niet of hij daadwerkelijk de bedragen hierboven betaald heeft.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan trouw je dus wel hier:O is dat toevallig in limburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de locatie is hartstikke mooi. Mijn broer zat in een kleinere zaal waar we met z'n allen aan een grote tafel werd gezet, ik weet niet of hij daadwerkelijk de bedragen hierboven betaald heeft.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Dan trouw je dus wel hier:Dat is wel echt heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de locatie is hartstikke mooi. Mijn broer zat in een kleinere zaal waar we met z'n allen aan een grote tafel werd gezet, ik weet niet of hij daadwerkelijk de bedragen hierboven betaald heeft.
My hovercraft is full of eel.
Dan trouw je dus wel hier:Volgens mij is een oom van me daar getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de locatie is hartstikke mooi. Mijn broer zat in een kleinere zaal waar we met z'n allen aan een grote tafel werd gezet, ik weet niet of hij daadwerkelijk de bedragen hierboven betaald heeft.
Delft toch?
Delft. Die nieuwe kerk waarvan de klokken voor je kunnen luiden staat tegenover het stadhuis, daar ligt de koninklijke familie begravenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O is dat toevallig in limburg?
Dan trouw je dus wel hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de locatie is hartstikke mooi. Mijn broer zat in een kleinere zaal waar we met z'n allen aan een grote tafel werd gezet, ik weet niet of hij daadwerkelijk de bedragen hierboven betaald heeft.Dat is wel echt mooi!
Ik heb onze kosten even opgezocht:
Oude Stadhuis
maandag t/m vrijdag - ¤ 412,00
eerste zaterdag van de maand - ¤ 681,00
Trouwkamer in het Stadhuis
maandagmiddag - geen kosten
Trouwkamer in het Stadhuis
eenvoudige plechtigheid op donderdag - ¤ 150,00
Op eigen gekozen locatie kan ook nog, of op een door de gemeente aangewezen locatie. Maar dat is allebei weer duurder dan het Oude Stadhuis.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Delft. Die nieuwe kerk waarvan de klokken voor je kunnen luiden staat tegenover het stadhuis, daar ligt de koninklijke familie begraven
Ja dus. Mijn ouders zijn er ook getrouwd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgens mij is een oom van me daar getrouwd
Delft toch?
Kom hier trouwen jonge!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
in Eindhoven heb je geen mooien locaties
Het philips stadionquote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven heeft de volgende permanente locaties waar u kunt trouwen:
•Het Stadhuis
•Het Philips Stadion
•Historisch Openluchtmuseum Eindhoven
•Het Van Abbemuseum
Ja erg hequote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven heeft de volgende permanente locaties waar u kunt trouwen:
•Het Stadhuis
•Het Philips Stadion
•Historisch Openluchtmuseum Eindhoven
•Het Van Abbemuseum
Oh nou bij ons mag je gewoon in openlucht hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja erg heIk wil zelf gewoon ergens buiten trouwen. Maar Nederland ligt qua trouwlocaties nog best achter
Ik wil niet weten in hoeveel gemeentes je alleen in het gemeentehuis mag trouwen.
quote:Aangewezen trouwlocaties
In Delft zijn de volgende locaties aangewezen als trouwlocatie:
Altena Hoeve
Art Centre Delft
Bieslandse Heerlijkheid
Brasserij
Café Einstein
Café Royal
Delflandhoeve
Hertenhorst
Le Mariage
Lindenhof
Meisjeshuis
Onder Ons
Prinsenhof
Rieten Dak
Schaapskooi
Stadsherberg de Mol
Waag
Waalse Kerk
ja maar je mag ook je eigen locatie kiezenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, Eindhoven is toch heul groter dan Delft?
Als ik vraag om mogelijke trouwlocaties krijg ik deze lijst:
[..]
Ik ga in stadsherberg de Mol trouwen!
(Da's een middeleeuws themarestaurant. Er lopen kippen over de grond en je moet alles met je handen eten
)
Ik zeg doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie dat de trouwzaal op 28 september nog vrij is
* PriemGirl kruist 28 sept aan op agendaquote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
NEEN GEEN RANDGEMEENTEquote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Incantrix het volgende:
En een randgemeente misschien? Wij zijn uitgeweken naar het westland om verschillende redenen
Oh, en for the record: onze eerste dans (van de duikplank afspringen samen) was op Take om Me van Reel Big Fish
Snel, boeken!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heeft ze het over 2013quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snel, boeken!
Mijn moeder regelt het allemaal in bijna 5 maanden. Dus met 7 maanden moet dat bij jullie best kunnen! Alleen trouwjurk moet je dan snel regelen, want dat duurt soms best lang.
Nee joh... 5 a 6 maand van te voren... En dat kan ook snellerquote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snel, boeken!
Mijn moeder regelt het allemaal in bijna 5 maanden. Dus met 7 maanden moet dat bij jullie best kunnen! Alleen trouwjurk moet je dan snel regelen, want dat duurt soms best lang.
jamaar ik ben nog vetquote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snel, boeken!
euh, neequote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over 2013
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan kun je daarna beebies gaan maken
En stabiel gewichtquote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
pehehe, we gaan even pro's en con's afwegen!
Dik kans dat het toch voorjaar 2013 wordt hoor!
Minder stress
Ja dat was ook nog een optie voor ons geweestquote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grote kans dat wij hier trouwen
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daaromquote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En stabiel gewicht
het kan wel hoor ! Ik heb jurk in oktober gehaald en begin februari de passessie pas gehad... Maar als je nog een boel gaat afvallen; kan een jurk er toch anders uitzien bij een slanker figuur
Ik snapquote:
Sowwyquote:
Super mooi!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Trouwen in het gemeentehuis kost op de andere dagen;
maandag t/m vrijdag van 09.00 - 16.00 uur ¤ 287,15
zaterdag 9.00 - 16.00 uur ¤ 616,00
Trouwen in een van de zalen van kasteel Elsloo kost;
maandag t/m vrijdag 10.00 - 16.00 uur ¤ 739,50
zaterdag 10.00 - 16.00 uur ¤ 800,00
Trouwen in de Protestantse Kerk in Urmond kost;
maandag t/m vrijdag 10.00 - 16.00 uur ¤ 739,50
zaterdag 10.00 - 16.00 uur ¤ 800,00
ik vind het maar lastig gedoe allemaal.... Nu alquote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sowwy![]()
En qua gewicht zou ik opteren voor het voorjaar, maar september vind ik ook een mooie maand
Ik weeg al zeker 6 jaar tussen de 50 en 52 maar mijn lichaam is toch wel heel veel veranderd in die tijdquote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Al ruim een jaar 57 a 58Ga nu niet meer streven naar 55; want jurk is al gepast
![]()
Correctie: half jaar ongeveerVorig jaar zat ik nog net boven de 60
![]()
Ook heel mooi!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn wij getrouwd
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het maar lastig gedoe allemaal.... Nu al
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel mooiis schijnbaar ook een trouwlocatie hier.
Ik zou voor het gewicht gaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor ons was het superhandig, meer parkeergelegenheid (gratis), mooiere en veel grotere zaal, zwembad om de hoekquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie zou in godsnaam ook in dat openluchtmuseum willen trouwenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
jaloers op al die mooie gemeentehuizen
Eindhoven:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En de andere opties,
Van Abbemuseum:
[ afbeelding ]
Stadion:
[ afbeelding ]
Openluchtmuseum:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus echt allemaal mooie stadhuizen... en dan heb je EindhovenWhat the...
!!!! Die ken ik!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger kon je hier ook trouwen, da's bij ons achter, maar die zie ik niet meer bij de opties
[ afbeelding ]
heb jij op het aug gezeten, lollercopterquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
!!!! Die ken ik!
Dat is tegenover mijn middelbare school
Misschien op aanvraag ofzo? Of seizoensgebonden? In Scheveningen zit er ook 1 die maar een maand of twee, drie per jaar mogelijk is geloof ik..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger kon je hier ook trouwen, da's bij ons achter, maar die zie ik niet meer bij de opties
[ afbeelding ]
Je kan ook: http://www.eindhoven.nl/artikelen/Trouwen-op-eigen-locatie.htmquote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
nee, het is gesloten sinds juli 2010 vind ik net op interwebsquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Misschien op aanvraag ofzo? Of seizoensgebonden? In Scheveningen zit er ook 1 die maar een maand of twee, drie per jaar mogelijk is geloof ik..
Mwah, nauwelijks duurder dan op het stadhuisquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je kan ook: http://www.eindhoven.nl/artikelen/Trouwen-op-eigen-locatie.htm
Maar mooi prijskaartje ook![]()
Opties.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, nauwelijks duurder dan op het stadhuis
Le fuquote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is gesloten sinds juli 2010 vind ik net op interwebs
Eindhoven
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij op het aug gezeten, lollercopter
bb en ik ook!
Ja heel lelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Kiek nou wa modern skjoe![]()
[ afbeelding ]
ja jonge, dat kan mij toch niet boeien, vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Kiek nou wa modern skjoe![]()
[ afbeelding ]
Ik kende wel heel veel mensen van het jaar erboven. Wat is zijn voornaam?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
teehee
Heb je net niet meer bij 't broertje van BB gezeten.
Geinig
ik ook, beter dan die krullerige houten stoeltjesquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Wa.... ik vind het wel tof zo modern
PMquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kende wel heel veel mensen van het jaar erboven. Wat is zijn voornaam?
Exactly !quote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, beter dan die krullerige houten stoeltjes
Ik moest mijn opa opheisen toen we moesten tekenen (wij waren beide getuigen)quote:Op maandag 20 februari 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
die bank lijkt me tig keren beter zitten dan de stoelen waar onze familie op mag gaan zittenHouten banken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |