quote:DO YOU TAKE THESE BOOBS TO BE YOUR LAWFULLY-WEDDED CLEAVAGE?
Oh my...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst die er bij staat:
[..]![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de bruidsmeiden; als ik die blauwe tulle zo zie
Bam, zonne vuurbal jonguh!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
kilometers tule! Dat brandt zo lekker!
Jep.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je ook een kekke postnl jas?
Goeden oplossing.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
en als je dan toch per ongeluk zwanger wordt knip je gewoon je buik uit je jurk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
en als je dan toch per ongeluk zwanger wordt knip je gewoon je buik uit je jurk!
[ afbeelding ]
Wing ALL the things !!!quote:
ja, daar kwamen ze vandaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef Loqi het volgende:
http://wedinator.icanhascheezburger.com/
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
Of gewoon een shrek huwelijk
[ afbeelding ]
dit was die van mij en mijn ex...mooi morantisch he?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wij kijken alleen erg op naar de openingsdansGeen idee nog wat we moeten verzinnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaan we schuifelen.... Op een zo kort mogelijk liedje
Wanneer ga je trouwen ?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wij kijken alleen erg tegen op de openingsdansGeen idee nog wat we moeten verzinnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaan we schuifelen.... Op een zo kort mogelijk liedje
5 minuten !!!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit was die van mij en mijn ex...mooi morantisch he?
Weggeven? Doen wij hier gewoon nietquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef BGTes het volgende:
Ik maak me nou al zorgen over wie mij ;weg moet gevenIk wil het liefst mijn stiefpa, want daar heb ik een veeeeel betere band mee, maar zou dat niet lullig zijn voor mijn pa?
En ik ga nog niet eens trouwen
1min 30 ! Dat ziet er al beter uitquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die van m'n zus (dacht ik)
Niet over nagedacht, kwam toevallig zo uit.
Oh dat begint al behoorlijk dichtbij te komen.. ( voor jou misschien nietquote:
Bij ons word dat ook nog gewoon gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Weggeven? Wordt dat nog gedaan dan?
Hehehehehe.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1min 30 ! Dat ziet er al beter uit
Ah zo, ik ben in totaal twee keer in een kerk geweest met een soort van dienst, dus dat verklaart het allicht.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Als je niet voor de kerk trouwt; wordt er maar weinig weggegeven
Ja wij willen ook wel ietsquote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Sterker nog, we hebben m'n zus vijf minuten van te voren nog moeten overhalen om het tķch te doen, die openingsdans. Was ze achteraf ook wel erg blij mee.
Je kan toch een paar lessen nemen?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik kunnen allebei niet dansen, dus ach
Mijn oom was helemaal gelukkig met de DJ, hij kon plaatjes aanvragen en ze werden nog gedraaid ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja wij willen ook wel ietsAl is het maar gewoon om het feest wat in gang te laten komen.
Maar wij hebben ook nen belgischen DJ he.. Krijgen we af en toe 'Ennnnnn verrrrrrrrrmenigvuldigennnnnn' te horenI love it
![]()
JA DIE IS TOFquote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
En typische belgische dansjes zoals de hucklebuck !!!
Ja in België doen wij dat en das tof![]()
omg daar issie weerquote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
En typische belgische dansjes zoals de hucklebuck !!!
Ja in België doen wij dat en das tof![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg daar issie weer![]()
![]()
ben je nog die sigaretten gaan halen ?![]()
of was jij dat niet
Die vind ik dus ook helemaalquote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ons trouwliedje is you'll be in my heart van phil collins. Maar we hebben er niet op gedanst hoor!!
Ik denk dat je je trouw fantasieën toch maar even moet laten voor wat ze zijn als ik je over je vriend hoor...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef BGTes het volgende:
Ik maak me nou al zorgen over wie mij ;weg moet gevenIk wil het liefst mijn stiefpa, want daar heb ik een veeeeel betere band mee, maar zou dat niet lullig zijn voor mijn pa?
En ik ga nog niet eens trouwen
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat je je trouw fantasieën toch maar even moet laten voor wat ze zijn als ik je over je vriend hoor...
och, openingsdans kun je ook schuifelen joh, ik heb trouwens wel dansles gehad vroeger maar mijn vriend kan alleen met z'n hoofd dansenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kan toch een paar lessen nemen?heeft mijn zus ook gedaan, speciaal voor de openingsdans, was ze achteraf erg blij mee
Dat.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, openingsdans kun je ook schuifelen joh, ik heb trouwens wel dansles gehad vroeger maar mijn vriend kan alleen met z'n hoofd dansen
precies! En lekker elkaar aflebberen op de dansvloer en dan gaan mensen woehoe roepen en klappen en dan gaat iedereen dansen yay!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En met zo'n openingsdans is het toch meer het idee van "het feest is nu echt echt Êcht begonnen" enzulks dan hoe goed je daadwerkelijk danst.
Parrrrtheeeeequote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies! En lekker elkaar aflebberen op de dansvloer en dan gaan mensen woehoe roepen en klappen en dan gaat iedereen dansen yay!
Link !!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:58 schreef bleiblei het volgende:
We kunnen ook thriller doen met breakdancende lakeien zoals in het trouwforum..
BB is irritantquote:Op maandag 20 februari 2012 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Argh, BB ligt er weer eens uit.
Nu kan ik niet zien wat ik doen moet.
Die wat?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Link !!
Ah die dans revolution dansjes zijn op zich wel tof... Maar iedereen doet dat tegenwoordig.. en daar moet je ook enigszins op de maat kunnen voor bewegen
Liefst wou ik de dirty dancing dans doen; maar vriendlief zei dat ik dat maar met een andere partner moest gaan doen![]()
En het is weer terug.quote:
Evolution of dancequote:
Ik kan veul beter twisten.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
Giga veel filmpjes van te vinden
Hehe, dat kunnen mijn ouders al helemaal niet handlen. Ist trouwens goed als ik zusje vraag voor cm?quote:
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, dat kunnen mijn ouders al helemaal niet handlen. Ist trouwens goed als ik zusje vraag voor cm?
dat vind ik wel zo nep ludiekquote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
Of gewoon een simpel quickstepje. Net zo effectief en minder gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat vind ik wel zo nep ludiek. Dan is het leuker om gewoon te beginnen met een goeie rock & roll of foxtrot
.
Heerlijk dat jullie dat hier overleggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, dat kunnen mijn ouders al helemaal niet handlen. Ist trouwens goed als ik zusje vraag voor cm?
plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
is allang besproken hoor, was ff een laatste dubbelcheckquote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heerlijk dat jullie dat hier overleggen.
Hai!
je bent een Fok-stel of je bent het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heerlijk dat jullie dat hier overleggen.
Hai!
Gewoon schuifelen in dat geval.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah.. Mijn mening:
Als iemand absoluut geen gevoel heeft voor ritme en echt niet kan dansen.. Mag je nog zoveel danslessen hebben gehad; het zal er steeds gemaakt uit zien
Of gewoon nietquote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon schuifelen in dat geval.
Ik vind deze zo leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Gewoon een paar prof dansers inhuren en hun de eerste dan laten doen
zo opgelost; slotje
ik moet daar echt van huilenquote:
Dat mag toch ook?quote:
Ook een optie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |