quote:DO YOU TAKE THESE BOOBS TO BE YOUR LAWFULLY-WEDDED CLEAVAGE?
Oh my...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Tekst die er bij staat:
[..]![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de bruidsmeiden; als ik die blauwe tulle zo zie
Bam, zonne vuurbal jonguh!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
kilometers tule! Dat brandt zo lekker!
Jep.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je ook een kekke postnl jas?
Goeden oplossing.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
en als je dan toch per ongeluk zwanger wordt knip je gewoon je buik uit je jurk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
en als je dan toch per ongeluk zwanger wordt knip je gewoon je buik uit je jurk!
[ afbeelding ]
Wing ALL the things !!!quote:
ja, daar kwamen ze vandaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef Loqi het volgende:
http://wedinator.icanhascheezburger.com/
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
Of gewoon een shrek huwelijk
[ afbeelding ]
dit was die van mij en mijn ex...mooi morantisch he?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wij kijken alleen erg op naar de openingsdansGeen idee nog wat we moeten verzinnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaan we schuifelen.... Op een zo kort mogelijk liedje
Wanneer ga je trouwen ?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wij kijken alleen erg tegen op de openingsdansGeen idee nog wat we moeten verzinnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaan we schuifelen.... Op een zo kort mogelijk liedje
5 minuten !!!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit was die van mij en mijn ex...mooi morantisch he?
Weggeven? Doen wij hier gewoon nietquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef BGTes het volgende:
Ik maak me nou al zorgen over wie mij ;weg moet gevenIk wil het liefst mijn stiefpa, want daar heb ik een veeeeel betere band mee, maar zou dat niet lullig zijn voor mijn pa?
En ik ga nog niet eens trouwen
1min 30 ! Dat ziet er al beter uitquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die van m'n zus (dacht ik)
Niet over nagedacht, kwam toevallig zo uit.
Oh dat begint al behoorlijk dichtbij te komen.. ( voor jou misschien nietquote:
Bij ons word dat ook nog gewoon gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Weggeven? Wordt dat nog gedaan dan?
Hehehehehe.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1min 30 ! Dat ziet er al beter uit
Ah zo, ik ben in totaal twee keer in een kerk geweest met een soort van dienst, dus dat verklaart het allicht.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Als je niet voor de kerk trouwt; wordt er maar weinig weggegeven
Ja wij willen ook wel ietsquote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Sterker nog, we hebben m'n zus vijf minuten van te voren nog moeten overhalen om het tķch te doen, die openingsdans. Was ze achteraf ook wel erg blij mee.
Je kan toch een paar lessen nemen?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik kunnen allebei niet dansen, dus ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |