abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108191153
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

WAT is er dan wel gebeurd wat eigen schuld is volgens jullie? En ja, ik vind het stuitend dat blijkbaar iedereen er zo makkelijk over denkt. :r
Ik weet niet wat er is gebeurd..... het is haar eigen schuld dat ze bij die gasten is beland. Over de rest kan ik geen oordeel vellen, slechts mijn mening uiten. Het is hun eigen schuld dat ze het koffertje hebben gepakt, het is hun eigen schuld dat ze vervolgens de deur dichttrokken, het is hun eigen schuld dat ze op de verkeerde jongens vallen en het is hun eigen schuld dat ze naar ze zijn toegegaan.

Als ze uit elkaar zijn getrokken daar is dat niet direct hun eigen schuld. Het is echter wel iets waar ze zelf enigzins bij na hadden kunnen denken voordat ze daar naartoe gingen.
pi_108191200
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ook al was ze daar zelf heen gegaan, als ze eventueel misbruikt zijn door die gasten dan is dat alsnog niet oke hoor, ook al zou ze daar zelf heen gegaan zijn. Een beetje het concept "met zulke hoerige kleding lok je het wel uit'. Ofwel, ALLE mannen zouden dan misbruik van je maken?

Maar gelukkig weet de gemiddelde contactgestoorde Fokker heel goed hoe de wereld in elkaar steekt. :')
Ik zeg nergens dat ze het verdienen om misbruikt te worden, en het is ook totaal niet duidelijk of ze dat zijn.
Alleen als je op eigen houtje naar louche figuren gaat, met je tasje, zonder iemand te informeren als het totaal mis gaat. Dan kan je moeilijk zeiken als er iets gebeurd. Dat kan je mijlenver aan zien komen. Ja, ook meiden van 14/15.
Het is net zoals je fiets niet op slot zetten. Tuurlijk mogen mensen je fiets niet jatten, maar je moet het ze niet extra makkelijk maken.

Als er iets is gebeurd is het gewoon een mega realitycheck.

En het is nogal zwak om iedereen die het niet met je eens is als contactgestoord af te schilderen

Met deze post bedoel ik niet dan verkrachtte/aangerande meisjes het aan zichzelf hebben te danken als ze korte rokjes dragen o.i.d. Alleen als ze zich dan ook nog in de meeste linke situaties brengen (zoals bij de louche figuren in huis gaan staan), kan je niet verbaasd zijn dat er iets gebeurd.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108191237
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd..... het is haar eigen schuld dat ze bij die gasten is beland. Over de rest kan ik geen oordeel vellen, slechts mijn mening uiten. Het is hun eigen schuld dat ze het koffertje hebben gepakt, het is hun eigen schuld dat ze vervolgens de deur dichttrokken, het is hun eigen schuld dat ze op de verkeerde jongens vallen en het is hun eigen schuld dat ze naar ze zijn toegegaan.

Als ze uit elkaar zijn getrokken daar is dat niet direct hun eigen schuld. Het is echter wel iets waar ze zelf enigzins bij na hadden kunnen denken voordat ze daar naartoe gingen.
Jij dicht die meisjes teveel een volwassen denkkader toe, het zijn bakvissen die de gevolgen van hun daden (nog) niet kunnen overzien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_108191346
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij dicht die meisjes teveel een volwassen denkkader toe, het zijn bakvissen die de gevolgen van hun daden (nog) niet kunnen overzien.
Dat blijkt wel, ik zou ze (wanneer thuis) ook het komende jaar binnen houden. Naar school en hop naar huis. Niet meer alleen naar vriendinnen of dergelijk want blijkbaar kan ze nog niet alleen over straat zonder dat ze met dubieuze figuren weggaat.

Ook de telefoon afpakken, immers gebruiken ze die niet om naar huis te bellen als er problemen zijn, nu wel, dan heb je ook geen telefoon nodig.

Ik hoop alleen dat dit een goed voorbeeld is voor alle ouders die ook van die Duckface dochtertjes hebben..... want heel dat partyflock en FB staat er vol mee.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:40:06 #105
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_108191359
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Onder het mom "mijn kind doet zoiets niet". :')
dit dus. Niet willen zien dat het probleem ook bij de moeder zelf ligt. Maar gelijk de vinger wijzen naar de ander. Beetje zelfreflectie van die moeder kan geen kwaad. Maar die wil vast haar leven mooier over laten komen dat het is.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_108191418
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja, en het is ook hun eigen schuld dat het nog naieve kinderen zijn die nog helemaal niet weten hoe de wereld in elkaar zit. Maar blijkbaar wist jij al precies hoe alles werkte op je 16e. Het is niet slim van ze, maar je vergist je erin hoe mooi dat soort gasten op die meiden in kunnen praten. Die meiden zijn niet verantwoordelijk voor de acties van dat soort lui.

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze het verdienen om misbruikt te worden, en het is ook totaal niet duidelijk of ze dat zijn.
Alleen als je op eigen houtje naar louche figuren gaat, met je tasje, zonder iemand te informeren als het totaal mis gaat. Dan kan je moeilijk zeiken als er iets gebeurd. Dat kan je mijlenver aan zien komen. Ja, ook meiden van 14/15.
Het is net zoals je fiets niet op slot zetten. Tuurlijk mogen mensen je fiets niet jatten, maar je moet het ze niet extra makkelijk maken.

Als er iets is gebeurd is het gewoon een mega realitycheck.

En het is nogal zwak om iedereen die het niet met je eens is als contactgestoord af te schilderen

Met deze post bedoel ik niet dan verkrachtte/aangerande meisjes het aan zichzelf hebben te danken als ze korte rokjes dragen o.i.d. Alleen als ze zich dan ook nog in de meeste linke situaties brengen (zoals bij de louche figuren in huis gaan staan), kan je niet verbaasd zijn dat er iets gebeurd.
Ik schilder niet iedereen af als contactgestoord die het niet met me eens is, maar ik walg gewoon van de reacties van mensen hier, men lijkt niet eens verschillende perspectieven te kunnen bekijken maar nee, gelijk roepen dat het eigen schuld is en het toch al sloeries waren. Dat vind ik gewoon een kortzichtige kijk op dat soort zaken.

Daarnaast is het weliswaar niet slim om zoiets te doen, maar als meid kan het toch niet zo zijn dat jij je moet aanpassen naar het gedrag van een enkeling die niet goed bij zijn hoofd is? Of pakken alle mannen gewoon zonder schroom een meid met een kort rokje die op een verkeerde plek is, nee toch? Degenen die dat doen zijn ziek in hun hoofd, en daar kan je hoe dan ook niet op gaan anticiperen als meid zijnde. Slim van ze is het niet, maar dan nog niet hun schuld.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108191440
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie zegt dat jouw conclusies nauwkeurig zijn? En waarom zijn ze zinvol?
Je kunt je natuurlijk in het algemeen gaan afvragen hoe zinvol het is om op een onzinforum zoals Fok! te posten. Toch weerhoudt die zinloosheid veel mensen niet om het te doen.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 16:45:02 #108
137949 Disana
pi_108191578
quote:
12s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:41 schreef thabit het volgende:

[..]

Je kunt je natuurlijk in het algemeen gaan afvragen hoe zinvol het is om op een onzinforum zoals Fok! te posten. Toch weerhoudt die zinloosheid veel mensen niet om het te doen.
Jij beweerde zelf dat het zinvol was.

Mijn punt is dat je je vooroordelen over de meisjes op vrijwel niets baseert. Dat is dus allesbehalve zinvolle fact-finding.
pi_108191612
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, en het is ook hun eigen schuld dat het nog naieve kinderen zijn die nog helemaal niet weten hoe de wereld in elkaar zit. Maar blijkbaar wist jij al precies hoe alles werkte op je 16e.

Op mijn 16e zeker maar ook op mijn 14e al hoor, zoals reeds aangegeven. Ik heb het politiebureau vroeger meer van binnen dan van buiten gezien. Nu kan ik dat afdoen als, ik wist het niet, ik was nog een kind. Of ik ben eerlijk....en ik wist echt wel dat je geen ruiten mocht ingooien of fietsen mocht jatten. Kind of niet.

quote:

Ik schilder niet iedereen af als contactgestoord die het niet met me eens is, maar ik walg gewoon van de reacties van mensen hier, men lijkt niet eens verschillende perspectieven te kunnen bekijken maar nee, gelijk roepen dat het eigen schuld is en het toch al sloeries waren. Dat vind ik gewoon een kortzichtige kijk op dat soort zaken.

Daarnaast is het weliswaar niet slim om zoiets te doen, maar als meid kan het toch niet zo zijn dat jij je moet aanpassen naar het gedrag van een enkeling die niet goed bij zijn hoofd is? Of pakken alle mannen gewoon zonder schroom een meid met een kort rokje die op een verkeerde plek is, nee toch? Degenen die dat doen zijn ziek in hun hoofd, en daar kan je hoe dan ook niet op gaan anticiperen als meid zijnde. Slim van ze is het niet, maar dan nog niet hun schuld.
Niemand zegt dat het sloeries waren, immers wij kennen ze niet. Wat wel geconstateerd is, is dat ze zelf op eigen houtje contact hebben gezocht met die gasten. Dat ze zelf vallen op dit soort gasten en dat ze bewust is weggelopen.

Maar blijf ontkennen, het was niet hun eigen schuld. Ze zijn niet zelf vertrokken, vallen niet zelf op verkeerde gasten etcetc.

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij beweerde zelf dat het zinvol was.

Mijn punt is dat je je vooroordelen over de meisjes op vrijwel niets baseert. Dat is dus allesbehalve zinvolle fact-finding.
Ook dit is weer niet waar. Vooroordelen zijn er naar aanleiding van interesses, profielen op internet en uitlatingen ouders. Wat nou 'op niets' _O-

Aannemen dat het allemaal niet hun schuld is, dat is juist gebaseerd op aannames tenzij jij de feiten kunt noemen natuurlijk.
pi_108191709
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Op mijn 16e zeker maar ook op mijn 14e al hoor, zoals reeds aangegeven. Ik heb het politiebureau vroeger meer van binnen dan van buiten gezien. Nu kan ik dat afdoen als, ik wist het niet, ik was nog een kind. Of ik ben eerlijk....en ik wist echt wel dat je geen ruiten mocht ingooien of fietsen mocht jatten. Kind of niet.

[..]

Niemand zegt dat het sloeries waren, immers wij kennen ze niet. Wat wel geconstateerd is, is dat ze zelf op eigen houtje contact hebben gezocht met die gasten. Dat ze zelf vallen op dit soort gasten en dat ze bewust is weggelopen.

Maar blijf ontkennen, het was niet hun eigen schuld. Ze zijn niet zelf vertrokken, vallen niet zelf op verkeerde gasten etcetc.
Een ruit ingooien is wel wat anders dan bepalen of die vent die zo leuk tegen je praat wel echt oprecht is.

Ik zeg alleen maar dat ik vind dat iedereen hier nogal hard reageerd en ervan uit gaat dat meiden van 14 volwassen vrouwen zijn die niet naief door het leven gaan en vooral niet beinvloedbaar. Dat is gewoon niet waar. Slim van ze was dit allemaal niet, maar er gaat veel meer aan dit soort dingen vooraf dan hier geschetst wordt.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 16:50:28 #111
137949 Disana
pi_108191820
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ook dit is weer niet waar. Vooroordelen zijn er naar aanleiding van interesses, profielen op internet en uitlatingen ouders. Wat nou 'op niets' _O-

Aannemen dat het allemaal niet hun schuld is, dat is juist gebaseerd op aannames tenzij jij de feiten kunt noemen natuurlijk.
Feit is dat het puberbrein heel vaak niet verstandig en logisch denkt. Maar kennelijk is het denken in stereotypen en 'eigen schuld' aantrekkelijker.
pi_108191853
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een ruit ingooien is wel wat anders dan bepalen of die vent die zo leuk tegen je praat wel echt oprecht is.

Ik zeg alleen maar dat ik vind dat iedereen hier nogal hard reageerd en ervan uit gaat dat meiden van 14 volwassen vrouwen zijn die niet naief door het leven gaan en vooral niet beinvloedbaar. Dat is gewoon niet waar. Slim van ze was dit allemaal niet, maar er gaat veel meer aan dit soort dingen vooraf dan hier geschetst wordt.
Het gaat erom of je ziet wat 'goed' en wat 'fout' is......nu hoef je 'fout' niet eens te herkennen zolang je maar weet dat sommige dingen niet 'goed' zijn. Van huis weglopen naar je 'foute vriendjes' in Rotterdam is niet goed, dat had een debiel (mijn excuusjes voor de debielen) zelfs moeten weten.

Er zal zeker ook meer aan vooraf zijn gegaan, ....... juist daarom denk ik dat ze echt wel wist wat ze deed, immers ging ze al graag met die foute jongens om. Thuis zullen hier vast (aanname mijnerzijds) al eerder discussies over zijn geweest getuige de reactie van de moeder.

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Feit is dat het puberbrein heel vaak niet verstandig en logisch denkt. Maar kennelijk is het denken in stereotypen en 'eigen schuld' aantrekkelijker.
Doe je nu niet hetzelfde?? Kennelijk is jouw stereotype dat een puberbrein niet logisch kan nadenken ;)
Ik vind dat een meisje van 14 oud genoeg is om te weten dat je fout bezig bent als je als minderjarige wegloopt van huis en naar oudere jongens in een andere stad gaat. Zelfs mijn kleine neefjes weten dat ze nooit met iemand mee mogen gaan en/of naar iemand toe mogen gaan zonder toestemming van moeders. Maar die zijn dan ook nog geen 14 :)
pi_108191954
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het gaat erom of je ziet wat 'goed' en wat 'fout' is......nu hoef je 'fout' niet eens te herkennen zolang je maar weet dat sommige dingen niet 'goed' zijn. Van huis weglopen naar je 'foute vriendjes' in Rotterdam is niet goed, dat had een debiel (mijn excuusjes voor de debielen) zelfs moeten weten.

Er zal zeker ook meer aan vooraf zijn gegaan, ....... juist daarom denk ik dat ze echt wel wist wat ze deed, immers ging ze al graag met die foute jongens om. Thuis zullen hier vast (aanname mijnerzijds) al eerder discussies over zijn geweest getuige de reactie van de moeder.
En dat is juist het punt, die meiden zien niet dat het foute vriendjes zijn. Ik heb me hier jaren over verbaasd bij vriendinnen met dat soort vriendjes, daar trap je toch niet in, dacht ik altijd. Maar die jongens kunnen heel leuk praten en juist meiden met een laag zelfbeeld en dergelijke vallen daar als een blok voor.

Ook is het een illusie natuurlijk om te denken dat je als ouder alles kan tegenhouden. Dan doe je het wel stiekem als je dat echt graag wil en dan is het nog moeilijker om een oogje in het zeil te houden natuurlijk.
pi_108191988
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ook is het een illusie natuurlijk om te denken dat je als ouder alles kan tegenhouden. Dan doe je het wel stiekem als je dat echt graag wil en dan is het nog moeilijker om een oogje in het zeil te houden natuurlijk.
Eigen schuld zeg maar?? ;)
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 16:55:05 #115
137949 Disana
pi_108192018
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Doe je nu niet hetzelfde?? Kennelijk is jouw stereotype dat een puberbrein niet logisch kan nadenken ;)
Ik vind dat een meisje van 14 oud genoeg is om te weten dat je fout bezig bent als je als minderjarige wegloopt van huis en naar oudere jongens in een andere stad gaat. Zelfs mijn kleine neefjes weten dat ze nooit met iemand mee mogen gaan en/of naar iemand toe mogen gaan zonder toestemming van moeders. Maar die zijn dan ook nog geen 14 :)
Jij vindt iets, ik meld iets. Het is puberbrein is onderzocht en de conclusie is dat het niet helder denkt.

http://www.puberbrein.nl/
pi_108192071
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Eigen schuld zeg maar?? ;)
Nee, maar dat heb ik al ietwat overvloedig uitgelegd in mijn vorige posts.
pi_108192079
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij vindt iets, ik meld iets. Het is puberbrein is onderzocht en de conclusie is dat het niet helder denkt.

http://www.puberbrein.nl/
Er is een groot verschil tussen niet helder denken en dom gedrag.....
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 16:57:03 #118
137949 Disana
pi_108192124
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen niet helder denken en dom gedrag.....
Jammer dat je het niet wilt begrijpen.
pi_108192195
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer dat je het niet wilt begrijpen.
Nou we zijn het gewoon niet eens. Dat kan ook. Ik vind dat een meisje van 14 rationeel genoeg kan nadenken, jij vind blijkbaar van niet. Soit.

Blijkbaar is iedereen in mijn omgeving al vroeg volwassen..... in die zin dat ze nooit naar een ander zouden vertrekken, mits ze het bewust doen en het eigen keuze is. Mocht er dan wat gebeuren is het echt een gevalletje eigen schuld.
pi_108192703
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou we zijn het gewoon niet eens. Dat kan ook. Ik vind dat een meisje van 14 rationeel genoeg kan nadenken, jij vind blijkbaar van niet. Soit.
Verschil is dat jij jouw mening niet met feiten kan onderbouwen. Dat een puberbrein niet volledig in staat is volwassen beslissingen te nemen is wetenschappelijk aangetoond.

quote:
Blijkbaar is iedereen in mijn omgeving al vroeg volwassen..... in die zin dat ze nooit naar een ander zouden vertrekken, mits ze het bewust doen en het eigen keuze is. Mocht er dan wat gebeuren is het echt een gevalletje eigen schuld.
In jouw omgeving laten dezelfde soort meisjes zich waarschijnlijk vingeren achter de plaatselijke disco-dancing. Onzekere bakvissen heb je overal, ook op het platteland.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:10:14 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108192744
quote:

[..]

Fact-free politics ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_108192794
quote:
Natuurlijk kan je daar wel op anticiperen. Als die gasten vragen of je een weekje komt blijven slapen in Rotterdam, zonder je ouders daarvan op de hoogte te brengen of iets dergelijks, dan is het logisch dat het plan wat ze/je hebben, het daglicht niet kan verdragen.

quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschil is dat jij jouw mening niet met feiten kan onderbouwen. Dat een puberbrein niet volledig in staat is volwassen beslissingen te nemen is wetenschappelijk aangetoond.
Daarom laten we ze ook geen huizen kopen. Maar volgens mij kan je het wel vertrouwen enigszins normale dingen te doen.
Ik begreep vroeger ook dat als ik een honkbalknuppel op iemands hoofd sla, dat je diegene dan dood kan slaan.

Dat ze geen volwassen beslissingen kunnen nemen, betekend niet dat ze gelijk achterlijk zijn.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 17:12:38 #123
137949 Disana
pi_108192831
quote:

Jij vindt iets, ik baseer me op een feit. Een meningsverschil is heel wat anders.
pi_108192911
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef Trommeldaris het volgende:

Dat ze geen volwassen beslissingen kunnen nemen, betekend niet dat ze gelijk achterlijk zijn.
Klopt, maar het betekent wel dat ze, bijvoorbeeld door verliefdheid, volslagen irrationele beslissingen kunnen maken waarvan ze de gevolgen niet kunnen overzien.
pi_108194420
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij vindt iets, ik baseer me op een feit. Een meningsverschil is heel wat anders.
En wat zijn je oplossingen dan? Reisverbod zonder begeleiding voor alles onder de 18. Niet meer op stap onder de 18? Aan de ene klant geven we jong volwassenen allerlei verantwoordelijkheden, aan de andere kant zeggen we dat ze nog niet volwassen genoeg zijn om al die keuzes te kunnen maken, beetje dubbel niet?
Misschien is de Islamitische manier, binnenhouden tot ze trouwen nog zo slecht nog niet. Dan weet je als ouders iig elk moment van de dag waar ze zijn :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108194632
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

En wat zijn je oplossingen dan? Reisverbod zonder begeleiding voor alles onder de 18. Niet meer op stap onder de 18? Aan de ene klant geven we jong volwassenen allerlei verantwoordelijkheden, aan de andere kant zeggen we dat ze nog niet volwassen genoeg zijn om al die keuzes te kunnen maken, beetje dubbel niet?
Misschien is de Islamitische manier, binnenhouden tot ze trouwen nog zo slecht nog niet. Dan weet je als ouders iig elk moment van de dag waar ze zijn :')
Ja, precies dat is dus waar alle ouders in dit en het vorige topic volgens mij over hebben: Je moet je kind op een gegeven moment steeds meer vertrouwen geven in de hoop dat ze het niet beschamen, maar in de vrees dat ze dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan doen. En toch moet het, want dat hoort bij volwassen worden.
pi_108195012
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, precies dat is dus waar alle ouders in dit en het vorige topic volgens mij over hebben: Je moet je kind op een gegeven moment steeds meer vertrouwen geven in de hoop dat ze het niet beschamen, maar in de vrees dat ze dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan doen. En toch moet het, want dat hoort bij volwassen worden.
Blijkbaar niet. Ze zijn op hun 14/15e nog zo achterlijk dat je ze niet rond kan laten lopen. Wacht daar dan ook mee. Dan maar streng opsluiten totdat ze er wel klaar voor zijn. Wat dat betreft ben ik het met Boris_Karloff eens.

Als ze zo ontzettend ontoerekeningsvatbaar zijn...
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 18:10:20 #128
137949 Disana
pi_108195169
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het ging niet om oplossingen, het ging om vooroordelen versus feiten. De mensen die hier met z'n allen op die meisjes zitten te dumpen hebben ook geen oplossingen. Je zult, het is al gezegd, de teugels langzaam moeten laten vieren.
pi_108197918
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

In jouw omgeving laten dezelfde soort meisjes zich waarschijnlijk vingeren achter de plaatselijke disco-dancing. Onzekere bakvissen heb je overal, ook op het platteland.
En over welk 'soort' hebben we het dan ?
pi_108198167
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

in onze tijd waren dat degenen met de hema kuiven ;)
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108198391
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

in onze tijd waren dat degenen met de hema kuiven ;)
En lange trui over de legging :)

Maar juist omdat je niet mocht spreken over een bepaald soort meisje (immers dat wisten we niet) ben ik wel verbaasd dat het blijkbaar toch om een bepaald 'soort' meisje gaat. Verwijzend naar het meisje achter de kerk met iemand anders zijn vinger in haar gleuf, zal het toch niet heel positief bedoeld zijn :)
pi_108199076
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, het is de schuld van het meisje zelf als ze een kerel treft die zijn poten niet thuis kan houden of erger. :') Ook al was het een hoer geweest, als ze nee zegt is het alsnog nee.

Echt, die reacties hier zijn te stompzinnig voor woorden. Ik zou het de posters die 'eigen schuld' om het hardst roepen bijna gunnen dat dit ze later overkomt met hun eigen dochter. :r
Ja, nee is nee. Maar iedereen weet dat het soort apen die jonge meisjes misbruiken niet op een normale manier kunnen communiceren en het woord nee dus niet begrijpen. Dat ze dan toch bewust het risico nemen door met die kneuzen mee daar huis te gaan is dan natuurlijk wel heel dom.
pi_108199141
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dat is juist het punt, die meiden zien niet dat het foute vriendjes zijn. Ik heb me hier jaren over verbaasd bij vriendinnen met dat soort vriendjes, daar trap je toch niet in, dacht ik altijd. Maar die jongens kunnen heel leuk praten en juist meiden met een laag zelfbeeld en dergelijke vallen daar als een blok voor.

Toch vreemd dat de 1 er wel intrapt en de ander niet. Waar ligt dat aan denk je dan he.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 19:52:07 #134
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_108199147
Mensen die denken dat met Ronnie_Bravo te discussieren valt :')
:')
pi_108199450
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Toch vreemd dat de 1 er wel intrapt en de ander niet. Waar ligt dat aan denk je dan he.
Het is blijkbaar de loterij des levens. :')
  maandag 20 februari 2012 @ 20:01:47 #136
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108199673
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ja, nee is nee. Maar iedereen weet dat het soort apen die jonge meisjes misbruiken niet op een normale manier kunnen communiceren en het woord nee dus niet begrijpen. Dat ze dan toch bewust het risico nemen door met die kneuzen mee daar huis te gaan is dan natuurlijk wel heel dom.
Alsof die meiden slim genoeg zijn om bewust die keuze te maken.. als ze dat konden zaten ze niet op het vmbo met meer criminelen dan leerlingen..
  maandag 20 februari 2012 @ 20:04:51 #137
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108199818
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je daar wel op anticiperen. Als die gasten vragen of je een weekje komt blijven slapen in Rotterdam, zonder je ouders daarvan op de hoogte te brengen of iets dergelijks, dan is het logisch dat het plan wat ze/je hebben, het daglicht niet kan verdragen.

[..]

Daarom laten we ze ook geen huizen kopen. Maar volgens mij kan je het wel vertrouwen enigszins normale dingen te doen.
Ik begreep vroeger ook dat als ik een honkbalknuppel op iemands hoofd sla, dat je diegene dan dood kan slaan.

Waarschijnlijik zijn zo ze puberaal rebels dat het ze juist een geweldig idee vinden :')
pi_108222824
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stupide opmerking. Ieder kind ontwikkelt zich immers in zijn/haar eigen tempo en op zijn/haar eigen manier. Voeg daar andere belangrijke factoren (karakter, band met ouders -vooral vader is in dit opzicht belangrijk, is al jarenlang bekend-, vriendenkring, toegepaste manipulatietechniek door loverboy etc.etc.etc.) aan toe en bingo: DAAR ligt het dus aan.
pi_108223314
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Onzekere bakvissen die zich laten verleiden door gladpratende mooiboys, of dat nou Driekus met zijn vette Vectra, Achmed met zijn vette Mercedes of Deloine met zijn vette Civic is.
pi_108223436
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:28 schreef just_a_girl_2 het volgende:

[..]

Stupide opmerking. Ieder kind ontwikkelt zich immers in zijn/haar eigen tempo en op zijn/haar eigen manier. Voeg daar andere belangrijke factoren (karakter, band met ouders -vooral vader is in dit opzicht belangrijk, is al jarenlang bekend-, vriendenkring, toegepaste manipulatietechniek door loverboy etc.etc.etc.) aan toe en bingo: DAAR ligt het dus aan.
Of bepaalde kinderen zijn retarded, en anderen niet.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:52:36 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108223491
Of sommige kinderen spenderen hun hele jeugd tussen de beschermende muren van het zolderkamertje. Om als volwassene weinig anders te doen.

Het zijn twee pubermeiden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108231330
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ah, dat verklaart alles. Waar maken we ons dan eigenlijk druk om. Lekker laten gaan dan maar?
pi_108232098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart alles. Waar maken we ons dan eigenlijk druk om. Lekker laten gaan dan maar?
Nee, niet laten gaan dan maar. Maar het is wel een verklaring waarom hun oordeelsvermogen danwel de inschatting van de gevolgen, nog niet zo goed werkt(e).
Ik ga er vanuit dat deze dametjes hun lesje wel geleerd zullen hebben. Helaas is dat ws op de harde manier geweest.

Wat mij vooral verbaasde bij het doorlezen van dit topic, is het gebrek aan medeleven met deze meisjes bij sommige prikkers hier. Alsof een klein beetje meegevoel ook maar een cent kost.
Wacht maar tot het een naaste van jou overkomt stelletje azijnpissers!
pi_108232756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, niet laten gaan dan maar. Maar het is wel een verklaring waarom hun oordeelsvermogen danwel de inschatting van de gevolgen, nog niet zo goed werkt(e).
Ik ga er vanuit dat deze dametjes hun lesje wel geleerd zullen hebben. Helaas is dat ws op de harde manier geweest.

Wat mij vooral verbaasde bij het doorlezen van dit topic, is het gebrek aan medeleven met deze meisjes bij sommige prikkers hier. Alsof een klein beetje meegevoel ook maar een cent kost.
Wacht maar tot het een naaste van jou overkomt stelletje azijnpissers!
Ach, zo kunnen we ook wel bij hongerlijdend negertje of elk chinees kinderarbeidertje gaan wegkwijnen in medelijden. Die verdienen dat meer dan twee achterlijke pubermeiden die zich in Rotterdam door een stel negers laten palen.
pi_108248425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:32 schreef thabit het volgende:

[..]

Ach, zo kunnen we ook wel bij hongerlijdend negertje of elk chinees kinderarbeidertje gaan wegkwijnen in medelijden. Die verdienen dat meer dan twee achterlijke pubermeiden die zich in Rotterdam door een stel negers laten palen.
Die krijgen van mij sowieso meer medelijden, die kunnen echt helemaal niets aan hun situatie doen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:01:08 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108253199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee, maar dat is de reden dat volwassen kerels met hun tengels van puberende meiskes af moeten blijven en niet moeten gaan claimen dat ze "vrijwillig" naar hen toe kwamen. Pubermeisjes zijn gewoon enorm beinvloedbaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108253251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:32 schreef thabit het volgende:

[..]

pi_108253274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, maar dat is de reden dat volwassen kerels met hun tengels van puberende meiskes af moeten blijven en niet moeten gaan claimen dat ze "vrijwillig" naar hen toe kwamen. Pubermeisjes zijn gewoon enorm beinvloedbaar.
Nu zou ik natuurlijk advocaat van de duivel kunnen gaan spelen en roepen dat de negers in kwestie niet beter wisten, het aan hun jeugd lag, ze stiekem zelf ook puberjongens zijn, en ook zij er niks aan konden doen, maar voor deze ene keer zal ik dat maar laten.
pi_108253295
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:52 schreef Copycat het volgende:
Of sommige kinderen spenderen hun hele jeugd tussen de beschermende muren van het zolderkamertje. Om als volwassene weinig anders te doen.

Twee pubermeiden die op de trein stappen om eens flink losgetrokken te worden door wat negers uit Rotterdam. Blijft verbazingwekkend dat er nog geen rij van 200.000 naieve pubermeisjes bij die jongens voor de deur stonden.
pi_108254189
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nu zou ik natuurlijk advocaat van de duivel kunnen gaan spelen en roepen dat de negers in kwestie niet beter wisten, het aan hun jeugd lag, ze stiekem zelf ook puberjongens zijn, en ook zij er niks aan konden doen, maar voor deze ene keer zal ik dat maar laten.
De opgepakte man is 29 jaar oud. Kun jij mij even uitleggen tot welke leeftijd de pubertijd duurt in jouw wereld?

En als je dan toch bezig bent, leg ook even uit waarom jij van de meiden wél verwacht dat zij hun eigen verantwoordelijkheid nemen, maar van een 29 jarige (volwassen !!!) man, niet verwacht dat hij beter zou moeten weten?

Wat een hoop walgelijke vrouwenhatende machogelul kom ik hier tegen. BAH!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')