abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 februari 2012 @ 12:04:09 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108181357

quote:
De politie is op zoek naar twee meisjes uit De Meern. De 15-jarige Jaimy van Ingen en de 14-jarige Lisa Blauwendraad worden sinds gisteren vermist.

De meisjes zijn gisteravond voor het laatst in een Utrechtse stadsbus gezien. Jaimy zou naar haar moeder in Culemborg gaan, maar is daar niet komen opdagen. Mogelijk verblijven ze bij jongens in de omgeving van Utrecht.

De politie gaat niet uit van een misdrijf, maar startte wel even na middernacht een burgernetactie. Het sms-bericht naar een kleine drieduizend mensen in de omgeving Vleuten/De Meern was echter niet succesvol.

Op Twitter wordt geschreven door bekenden van Lisa dat ze 'het thuis niet fijn had'. Tros Vermist meldt dat de meiden samen van huis weggelopen zijn.

Signalementen:
Jaimy: Halflang blond sluik haar tot over de schouders, blauwe ogen, blanke huidskleur, ongeveer 1.60 cm. normaal postuur. Op het moment van verdwijning droeg Jaimy een rode jas met bontkraag. Ze heeft een rode samsonitekoffer bij zich met kleding.

Lisa: Slank postuur, lang bruin haar, 1,70cm en een litteken boven haar linker wenkbrauw. Op het moment van verdwijning droeg Lisa een zwarte winterjas met bontkraag en capuchon. Mogelijk heeft ze haar witte Bjorn Borg tas bij zich.

Mensen die informatie hebben over de verblijfplaats van de twee meiden kunnen contact opnemen met Regiopolitie Utrecht (0800 - 6070).
(Dolf Hendriks)
quote:
Karin Thomas denkt dat haar 14-jarige dochter Lisa Blauwendraad in een wereld van prostitutie, misbruik en drugs is beland. Lisa en haar vriendin Jaimy van Ingen (15) uit De Meern worden sinds dinsdag vermist.

Lisa Blauwendraad. ©Twitter
'Ze ligt ergens gedrogeerd. Ze is in handen van een loverboy,' zegt de vrouw in het AD/Utrechts Nieuwsblad. 'Mijn intuïtie zegt dat ze ergens zijn waar mensenhandel bedreven wordt, dat ze in een kamertje zitten op een plek met meerdere kamertjes en meisjes. Dat ze gereden worden naar plekken waar ze misbruikt worden.'

De moeder van Lisa heeft al drie nachten geen oog dichtgedaan. Tegen een verslaggever van RTV Utrecht vertelt ze dat ze weigert 'om helemaal hopeloos, moedeloos en radeloos te worden'. Ze wilt vertrouwen blijven houden in een goede afloop. 'Ik denk dat ik haar het beste help door liefde naar haar te sturen.'

Loverboys
Lisa werd samen met haar vriendin Jaimy voor het laatst gezien in een stadsbus richting Utrecht CS. De vrees is dat ze op weg waren naar hun loverboys. 'Ik heb het gevoel dat ze in verkeerde handen terecht zijn gekomen', zegt Karin Thomas. 'Enerzijds omdat ik gehoord heb in welk circuit Jaimy zich bevindt en anderzijds omdat ik gewoon kan voelen dat het niet pluis is waar ze zit.'

Vorige week donderdag kwamen de meiden uit De Meern elkaar tegen, nadat ze hun vriendschap in de brugklas hadden verbroken. 'Ze was enthousiast: 'Jaimy is zo veranderd', zei ze.'

De moeder van Lisa probeert zoveel mogelijk te doen om haar dochter te vinden. 'Op Facebook en Twitter is een hoop gaande en ik krijg veel telefoontjes, sms'jes en berichtjes van mensen. Dan neem ik contact op met de politie en zij controleren dan de tips.'

Telefoon
De meisjes zelf zijn niet meer bereikbaar. Hun telefoons staan uit en ook posten ze niets meer op Facebook en Twitter. 'Die mobiele telefoon is voor Lisa als de speen voor een baby,' zegt Karin Thomas. Ondenkbaar dat zij er twee dagen geen gebruik van maakt. 'Ik denk dat ie is afgepakt.' Thomas' vrees werd nog groter, toen ze hoorde dat Lisa in de bus een stapel bankbiljetten in handen had. 'Lisa is groot en wijs voor haar leeftijd, maar ze ziet nog niet oorzaak en gevolg. Daar is ze te jong voor. Ze is 14. Ze kwam heel af en toe bij de kinderdisco in Azotod. Meer niet.'

Ook Jaimy's vader, Bert van Ingen, is hevig verontrust en tast volledig in het duister over de plaats waar zijn dochter is. 'Ze kan overal zijn, ze heeft vrienden in heel het land. Contact met een loverboy kun je niet uitsluiten. Ze valt op donkere jongens, vooral Surinamers en Antillianen. Ik weet niet wat voor jongens het zijn, ze vertelt er niet over,' vertelt hij het AD.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-hel-op-aarde.dhtml

SIGNALEMENTEN
Jaimy: Halflang blond sluik haar tot over de schouders, blauwe ogen, blanke huidskleur, ± 1.73 cm. normaal postuur. Op het moment van verdwijning droeg Jaimy een rode jas met bontkraag. Ze heeft een rode samsonite bij zich met kleding.

Lisa: Lang sluik middelblond haar, 1.70 m. normaal slank postuur, blauwe ogen, blanke huidskleur en een litteken boven haar linker wenkbrauw. Op het moment van verdwijning droeg Lisa een zwarte winterjas met bontkraag en capuchon. Mogelijk heeft ze haar witte tas van Björn Borg bij zich.

Zie ook
Vermiste meisjes mogelijk bij loverboys

Jaimy en Lisa onder verdachte omstandigheden gevonden
quote:
ROTTERDAM / VLEUTEN / DE MEERN - De vermiste meisjes Jaimy (15) en Lisa (14) uit Vleuten en De Meern zijn zondagavond gevonden in een woning in Rotterdam. De twee waren waren dinsdagavond voor het laatst gezien. De meisjes verkeren volgens de politie in redelijke gezondheid en waren blij dat ze werden gevonden.

De meisjes worden verhoord. De politie wil niet zeggen of er arrestaties zijn verricht. De politie doet nog onderzoek naar de omstandigheden waaronder het tweetal is gevonden.

Naar nu is gebleken zijn ze vrijwillig van huis vertrokken, maar waarschijnlijk niet uit vrije wildagenlang weggebleven.' Ze werden onder verdachte omstandigheden aangetroffen', aldus een zegsvrouw van de politie, die niet kan bevestigen dat er een iemand is aangehouden.

Op tv was zondagavond een opsporingsbericht te zien, waarin de signalementen van de meisjes werden verspreid. Ook hebben leerlingen van de school van Lisa op Utrecht Centraal Station flyers uitgedeeld.

Recherchewerk leidde naar de woning in Rotterdam.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)gheden-gevonden.html
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 februari 2012 @ 12:04:17 #2
80791 crew  Paul
pi_108181363
Ik zal de OP updaten
pi_108181369
Ja en doe nog ff de laatste paar posts. :7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108181378
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een naar persoon is. Sorry (nouja, niet), het ís gewoon persoonlijk. Sommige mensen moeten er gewoon niet zijn. Da's beter voor iedereen. Maarja.
Kijk, en dat bedoel ik dus, geen ruimte voor anderen.

Verdraagzaamheid: nope
Persoonlijke aanvallen: yep
Hypocriet: yep
Schelden: yep.
Doodverwensing: yep _O-

Ja, echt een rolmodelletje voor zijn dochter, ze zal vast trots op haar pappie zijn later ^O^
De totale ontmaskering van een aso is nu wel compleet hoor Jarno, stop maar met posten, we snappen het, zero tolerance :)
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 12:04:57 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_108181383
Gelukkig maar O+
:')
pi_108181394
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk, en dat bedoel ik dus, geen ruimte voor anderen.

Verdraagzaamheid: nope
Persoonlijke aanvallen: yep
Hypocriet: yep
Schelden: yep.
Doodverwensing: yep _O-

Ja, echt een rolmodelletje voor zijn dochter, ze zal vast trots op haar pappie zijn later ^O^
De totale ontmaskering van een aso is nu wel compleet hoor Jarno, stop maar met posten, we snappen het, zero tolerance :)
Je kent me zo goed. O+.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 12:05:35 #7
pi_108181400
Jarno is de vader van Jaimy :')?
pi_108181419
-edit- doe gewoon aub

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 20-02-2012 12:18:22 ]
pi_108181437
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je kent me zo goed. O+.
Nou ja, de kans dat je in de echte wereld wel opeens fatsoenlijk kan communiceren acht ik zeer klein. Maar goed, misschien dat die taal die je hier uitslaat in de bouwvakkerswereld wel gewaardeerd wordt, ik heb geen idee.
  maandag 20 februari 2012 @ 12:06:52 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108181439
quote:
Walgelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 20-02-2012 12:18:41 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 februari 2012 @ 12:06:58 #11
80791 crew  Paul
pi_108181444
Wat zullen ze schrikken als ze op hun eigen naam gaan googlen. Topics en nieuwsberichten all over the place :o
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 12:07:25 #12
pi_108181460
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Paul het volgende:
Wat zullen ze schrikken als ze op hun eigen naam gaan googlen. Topics en nieuwsberichten all over the place :o
Leuk voor een toekomstige sollicitatie
pi_108181461
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja, de kans dat je in de echte wereld wel opeens fatsoenlijk kan communiceren acht ik zeer klein. Maar goed, misschien dat die taal die je hier uitslaat in de bouwvakkerswereld wel gewaardeerd wordt, ik heb geen idee.
Ach, als er iemand iets weet over internetacts ben jij toch wel, druifje?
pi_108181473
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, als er iemand iets weet over internetacts ben jij toch wel, druifje?
Ik pretendeer me niet anders voor te doen, ouwe papzak van me.

Hoest met de sportschool?
pi_108181478
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Walgelijk.
Klopt wel maar ik vind Jarno ook echt walgelijk gedrag vertonen.
pi_108181484
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik pretendeer me niet anders voor te doen, ouwe papzak van me.

Hoest met de sportschool?
*O* Jaaaaaa andere topics erbij halen, ik zat er op te wachten... Voorspelbaarheid... zo lekker soms.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 12:09:01 #17
pi_108181487
Wat een vaag bericht trouwens, 'verdachte omstandigheden', 'vermoedelijk niet vrijwillig lang gebleven'. Nu weten we nog niks.
  maandag 20 februari 2012 @ 12:09:06 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108181491
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Paul het volgende:
En over 5 jaar als ze een baan zoeken en een ander hun namen gaat googlen nog....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108181493
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Verlaag je dan ook niet naar zijn niveau, ook al kost dat moeite.
pi_108181502
quote:
8s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kinders!

Kunnen we het gewoon weer over de negersletten hebben? :(
Ach keertje feesten in NWS is toch ook wel weer eens leuk? :P. Voor zo'n tamme maandag?
  maandag 20 februari 2012 @ 12:09:58 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108181511
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

En dus vind je het gerechtvaardigd om zo laag terug te komen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 februari 2012 @ 12:10:30 #22
80791 crew  Paul
pi_108181530
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

En over 5 jaar als ze een baan zoeken en een ander hun namen gaat googlen nog....
True
pi_108181536
Wat een ethisch besef opeens, 'mannen'. Niet gedacht dat jullie het in je hadden, chapeau. Kost even wat moeite maar dan heb je ook wat.
pi_108181539
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus vind je het gerechtvaardigd om zo laag terug te komen?
Netjes is anders ja. Gelukkig weet ik het van mijzelf. Sommigen doen het en lijken het niet eens zelf te weten.
  Admin maandag 20 februari 2012 @ 12:11:01 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108181545
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Bij deze.

Sinds wanneer is dit toegestaan trouwens?
Al een jaartje of 12.
Scorpie én Jarno liggen beide niet opgekruld in een hoekje te huilen hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108181575
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al een jaartje of 12.
Ik weet het niet y. Ik kan wel wat nazorg gebruiken. Is Breuls beschikbaar?
pi_108181585
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al een jaartje of 12.
Ik heb wel een Jarno complex hoor; een dikke vadsige vent die achter me aan komt met in zijn kielzog zijn dochtertje van 5.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 20-02-2012 13:45:25 ]
  Admin maandag 20 februari 2012 @ 12:13:10 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108181600
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een vaag bericht trouwens, 'verdachte omstandigheden', 'vermoedelijk niet vrijwillig lang gebleven'. Nu weten we nog niks.
Ja, dat ontopic enzo.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_108181616
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb wel een Jarno complex hoor; een dikke vadsige vent die achter me aan komt met in zijn kielzog zijn dochtertje van 5.
Eerder andersom want zij rent harder dan ik momenteel.
  Admin maandag 20 februari 2012 @ 12:13:55 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108181623
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Open er een topic over in R&P :7

pi_108181645
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bel de politie op om je alle details uit het dossier te geven dan!
pi_108182588
Ach, hopelijk zijn ze genezen na hun 7 daags uitwonende experiment.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108182678
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat mag je niet zeggen,...ze zijn slachtoffer hoor. Je mag wel mensen dood wensen ...dat wel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 februari 2012 @ 12:54:52 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108182765
Wat een verpisforum is fok ook eigenlijk geworden :{
pi_108182828
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen,...ze zijn slachtoffer hoor. Je mag wel mensen dood wensen ...dat wel.
Zoals ik al in het andere deel aangaf, iedereen stapt tegenwoordig te pas en te onpas in de slachtofferrol. Eigen verantwoording nemen is gewoon te veel gevraagd tegenwoordig. Waarom de schuld bij jezelf zoeken als er genoeg mensen zijn om de zwarte piet toe te spelen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108183071
Fijn dat ze terecht zijn! Hoop dat de narigheid die ze mee hebben gemaakt meevalt, en dat ze wat hebben geleerd hiervan.

* Ik bedoel dus niet in mooie praatjes van mannen te trappen enz*
  maandag 20 februari 2012 @ 13:07:00 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_108183152
*O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_108183444
een 29 jarige man opgepakt. Een 29 jarige met meisjes van 14 en 15 :') Ik hoop inderdaad dat ze er een hoop van geleerd hebben en niet meer zo dom doen in de toekomst.
pi_108183595
Vast een keurige geslaagde man die het beste voor had met deze jonge meiden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_108183654
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Vast een keurige geslaagde man die het beste voor had met deze jonge meiden.
Universitair geschoold en alles, jonguh, je weet toch.
pi_108183834
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bedoel je nu uitwonend of uitgewoond? :{
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108183875
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Bedoel je nu uitwonend of uitgewoond? :{
^O^ , helemaal zelf bedacht?

Als ik de woordgrappen zelf moet gaan uitleggen verliezen ze veel kracht
pi_108183911
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als ik de woordgrappen zelf moet gaan uitleggen verliezen ze veel kracht
Wilde alleen kijken aan welke kant van het spectrum je stond. De Jarnos of de Scorpies ;(
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108183995
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Wilde alleen kijken aan welke kant van het spectrum je stond. De Jarnos of de Scorpies ;(
Je had uit mijn eerdere posts kunnen afleiden dat ik meer neig naar de kant van de scorpies.
pi_108184211
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Universitair geschoold en alles, jonguh, je weet toch.
Die kk school moeten mij gewoon een diploma geven jongen, vuile diskriminaties!
٩๏̯͡๏)۶
pi_108184242
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fijn dat ze terecht zijn! Hoop dat de narigheid die ze mee hebben gemaakt meevalt, en dat ze wat hebben geleerd hiervan.

* Ik bedoel dus niet in mooie praatjes van mannen te trappen enz*
Ze zullen wel volgens de moderne norm zijn opgevoed... zo lekker vrij enzo :)
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 13:47:41 #47
8781 crew  Frutsel
pi_108184584
en maar weer ontopic dan :{

quote:
Arrestatie Amsterdammer na vermissing meisjes
Een 29-jarige man uit Amsterdam is aangehouden in verband met de vermissing van twee meisjes uit De Meern en Vleuten. De meisjes werden gisteravond laat gevonden door de politie in een woning in Rotterdam. De man is gearresteerd in Amsterdam. Waar hij van wordt verdacht, is niet bekend.

Het is onduidelijk of de meisjes bij vreemden of bij bekenden of familieleden in huis zaten. Ook is nog niet duidelijk of de twee tegen hun zin werden vastgehouden in het huis.

Een van de twee meisjes die bijna een week vermist werden, is weer thuis. De moeder van Lisa haalde haar dochter vanochtend op van het politiebureau.

Emotioneel

"Ik kreeg gisteravond om 12 uur een telefoontje dat ze gevonden was. We zijn erg blij dat ze terug is. Naar omstandigheden gaat het redelijk met haar, ze is wel emotioneel", zegt Lisa's moeder. Of haar vriendin Jaimy ook weer thuis is, is niet bekend.

De twee meisjes van 14 en 15 werden sinds dinsdag vermist. De politie had een opsporingsbericht verspreid. Daarop zijn tientallen tips binnengekomen, waarvan een groot aantal bruikbaar.

Volgens de politie zijn de meisjes ontdekt op basis van enkele tips en goed recherchewerk.
pi_108184689
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:47 schreef Frutsel het volgende:
en maar weer ontopic dan :{

[..]

vreemd verhaal, iemand uit Amsterdam arresteren terwijl ze in Rotterdam gevonden zijn
pi_108184804
Over de belangrijkste vraag hebben ze nog niets vermeld....waarom zijn die meisjes van huis weggegaan en waarom zijn ze met die gasten meegegaan.
pi_108184909
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Over de belangrijkste vraag hebben ze nog niets vermeld....waarom zijn die meisjes van huis weggegaan en waarom zijn ze met die gasten meegegaan.
Ze laten ruimte open om te speculeren. Door niet gewoon open kaart te spelen in dit soort situaties creëren ze gelegenheid voor ons om hier meerdere topics vol onzin en gissingen over vol te typen. Ik ben blij dat ze een beetje rekening met ons houden. ;)
pi_108184929
quote:
Volgens de politie zijn de meisjes ontdekt op basis van enkele tips en goed recherchewerk.
Hoe zou het voelen om een veer in je eigen anus te doen?
pi_108184979
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe zou het voelen om een veer in je eigen anus te doen?
Niets let je om het eens in de praktijk uit te gaan proberen. Wel graag foto's maken als je een struisvogelpen naar binnen schuift.
pi_108185087
Ik wed dat ze binnen een week weer vertrekken.
  maandag 20 februari 2012 @ 14:01:45 #54
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_108185169
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar die vraag had jij toch al lang beantwoord?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_108185396
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:59 schreef thabit het volgende:
Ik wed dat ze binnen een week weer vertrekken.
Ik denk dat dit juist een heel goede ervaring is om mensen te leren dat er helemaal niets leuk aan die hele verheerlijking van de gangsta cultuur is. Het lijkt leuk voor een muziekclip, waarbij ze wat zwaaien met bundels (nep) geld en er wat schaars geklede modellen dansen die ingehuurd zijn bij een modellenbureau en geleende auto's voorbij komen. Maar mensen zouden toch moeten begrijpen dat het gewoon nep is, dat de mensen die de clips maken meer dan 12 uur per dag werken.

Tja, als je dan ergens in een Rotterdamse "gangsta" portiek flat terecht komt, waar de enige activiteit is dat er de hele dag joints gerookt worden en er de hele dag gedeald wordt en jij het lijdend voorwerp bent betreffende de beurt, dan lijkt het me dat je toch snel van de koude kermis thuis komt..

Het is spijtig dat ze dat de harde manier moesten leren, maar sommigen zijn ook hard leers, dus hopelijk werkt het nu wel.
pi_108185495
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:01 schreef t-8one het volgende:

[..]

Maar die vraag had jij toch al lang beantwoord?
Ja maar dat zeg ik toch niet..... het gaat erom dat het even in de krant komt. Ook vooral waarom ze wegliepen bij moeders.
pi_108185593
Je hebt als ouder toch echt iets goed fout gedaan als je dochter zich laat inpalmen door dat soort low lifes. Eigenwaarde is iets wat die 2 dames compleet vreemd lijkt te zijn.
pi_108185611
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik denk dat dit juist een heel goede ervaring is om mensen te leren dat er helemaal niets leuk aan die hele verheerlijking van de gangsta cultuur is. Het lijkt leuk voor een muziekclip, waarbij ze wat zwaaien met bundels (nep) geld en er wat schaars geklede modellen dansen die ingehuurd zijn bij een modellenbureau en geleende auto's voorbij komen. Maar mensen zouden toch moeten begrijpen dat het gewoon nep is, dat de mensen die de clips maken meer dan 12 uur per dag werken.

Tja, als je dan ergens in een Rotterdamse "gangsta" portiek flat terecht komt, waar de enige activiteit is dat er de hele dag joints gerookt worden en er de hele dag gedeald wordt en jij het lijdend voorwerp bent betreffende de beurt, dan lijkt het me dat je toch snel van de koude kermis thuis komt..

Het is spijtig dat ze dat de harde manier moesten leren, maar sommigen zijn ook hard leers, dus hopelijk werkt het nu wel.
Dit soort wijven vinden dat juist prachtig; het geeft ze status binnen hun kringen.
pi_108186013
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Je hebt als ouder toch echt iets goed fout gedaan als je dochter zich laat inpalmen door dat soort low lifes. Eigenwaarde is iets wat die 2 dames compleet vreemd lijkt te zijn.
Toch kun je er denk ik niet altijd iets aan doen als ouder. Als je dochter niet zo goed kan leren en enigszins opstandig is van nature, dan kan het best snel misgaan zodra ze in het VMBO afvoerputje terecht komen.
٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 14:26:27 #60
137949 Disana
pi_108186023
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef thabit het volgende:

[..]

Dit soort wijven vinden dat juist prachtig; het geeft ze status binnen hun kringen.
Je kent ze helemaal niet. Je baseert je oordeel op twee foto's en het feit dat ze zijn weggelopen. Knap hoor dat jij daar een profiel uit kunt opstellen.
pi_108186330
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Je kent ze helemaal niet. Je baseert je oordeel op twee foto's en het feit dat ze zijn weggelopen. Knap hoor dat jij daar een profiel uit kunt opstellen.
Ach je moet toegeven dat een 'normaal' meisje dit niet doet. Tel daarbij de kleding (bontkraagje) en het type jongen waar ze op viel (donker) en de stad (Rotterdam) bij op en je weet toch wel genoeg niet?? Dit soort meisjes zie je heel veel hier in de regio.
pi_108186359
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Toch kun je er denk ik niet altijd iets aan doen als ouder. Als je dochter niet zo goed kan leren en enigszins opstandig is van nature, dan kan het best snel misgaan zodra ze in het VMBO afvoerputje terecht komen.
Dat dus. VMBO + foute vrienden (vaak logisch gevolg) kun je als ouder echt niet 100% voorkomen, hoe goed je je best ook doet.
pi_108186519
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Dat dus. VMBO + foute vrienden (vaak logisch gevolg) kun je als ouder echt niet 100% voorkomen, hoe goed je je best ook doet.
Plus

quote:
Enerzijds omdat ik gehoord heb in welk circuit Jaimy zich bevindt en anderzijds omdat ik gewoon kan voelen dat het niet pluis is waar ze zit.'
Dat zegt voldoende. Maar je moet het wel willen horen cq lezen.
pi_108186753
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef thabit het volgende:

[..]

Dit soort wijven? Hoezeer ik ook in eigen verantwoordelijkheid geloof, het gaat hier om 14/15 jarige meiden, die hebben amper genoeg ervaring om tot wijven gedegradeerd te worden. Naief, dom, achtelijk, je kunt er vele termen op los laten. Het blijven meiden geen wijven.
pi_108186846
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit soort wijven? Hoezeer ik ook in eigen verantwoordelijkheid geloof, het gaat hier om 14/15 jarige meiden, die hebben amper genoeg ervaring om tot wijven gedegradeerd te worden. Naief, dom, achtelijk, je kunt er vele termen op los laten. Het blijven meiden geen wijven.
Exact, het zijn nog kinderen.... hele achterlijke naieve kinderen...maar wel kinderen.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 14:58:42 #66
137949 Disana
pi_108187347
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach je moet toegeven dat een 'normaal' meisje dit niet doet. Tel daarbij de kleding (bontkraagje) en het type jongen waar ze op viel (donker) en de stad (Rotterdam) bij op en je weet toch wel genoeg niet?? Dit soort meisjes zie je heel veel hier in de regio.
Waarom moet ik dat 'toegeven'? Het zijn pubers, het begrip 'normaal' is daar nauwelijks op van toepassing.
pi_108187615
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom moet ik dat 'toegeven'? Het zijn pubers, het begrip 'normaal' is daar nauwelijks op van toepassing.
Zelfs pubers hebben een onderscheid in 'normaal' gedrag en 'dom' gedrag.
pi_108187626
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies, ik denk dat we op grond van een paar steekwoorden al een aardig nauwkeurige persoonlijkheidsschets van ze kunnen opstellen.
pi_108187643
Aha, een Amsterdammer, zie je wel. :(.
Vredelievende Rotterdammers doen zoiets niet. O+.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_108187690
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ok, laten we het anders stellen: Meisjes die niet compleet naief zijn , die doen dit niet. Niemand in mijn omgeving zou ook maar in de verleiding komen om zo'n achterlijke daad uit te halen, echt niemand. Maar bij ons is er ook en grote sociale controle...dat scheelt.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 15:07:38 #71
137949 Disana
pi_108187753
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef thabit het volgende:

[..]

Precies, ik denk dat we op grond van een paar steekwoorden al een aardig nauwkeurige persoonlijkheidsschets van ze kunnen opstellen.
En wat is de zin daarvan, anders dan dat je je lekker superieur kunt voelen omdat jij niet 'zo' bent?
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 15:10:31 #72
137949 Disana
pi_108187864
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ok, laten we het anders stellen: Meisjes die niet compleet naief zijn , die doen dit niet. Niemand in mijn omgeving zou ook maar in de verleiding komen om zo'n achterlijke daad uit te halen, echt niemand. Maar bij ons is er ook en grote sociale controle...dat scheelt.
Toch wel opmerkelijk: enerzijds worden de meisjes voor sletten of goedkope grieten uitgemaakt en verantwoordelijk gesteld voor hun daad, anderzijds worden ze naïef genoemd. Ik denk dat ze bovenal pubers zijn, en ja, pubers zijn naïef en wannebe werelds tegelijk. Pubers nemen risico's en maken fouten omdat ze volwassen willen zijn. Dat hoort erbij.
pi_108187903
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:07 schreef Disana het volgende:

[..]

En wat is de zin daarvan, anders dan dat je je lekker superieur kunt voelen omdat jij niet 'zo' bent?
Nou het is vrij relevant in deze zaak niet?? Dat het een gevalletje is van 'eigen schuld' in plaats van dat bijvoorbeeld de directe omgeving de schuld krijgt. Maar eerst vroeg je hoe wij aan onze conclusies kwamen en nu vraag je naar de relevantie daarvan, zijn dat niet twee totaal verschillende zaken? Ergo; je bevestigd nu dat onze gedachten over de achtergrond van het kind terecht waren?
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef Disana het volgende:

[..]
Pubers nemen risico's en maken fouten omdat ze volwassen willen zijn. Dat hoort erbij.
Ik ontken dit niet, nogmaals.... ik heb in mijn jeugd ook zat foute dingen gedaan. Maar ik was daar bewust bij en ben daarvoor gestraft, net zoals deze meisjes ook heel goed wisten waar ze mee bezig waren. Ze hoeven van mij niet gestraft te worden (hoewel,...kosten voor het opsporen mogen vergoed worden) want als het goed is zijn ze inmiddels wel genoeg 'gestraft' de afgelopen week.
pi_108188177
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Op grond van minimale informatie nauwkeurige conclusies kunnen trekken lijkt me toch wel verdomd zinvol in het algemeen. Maar jij denkt daar blijkbaar anders over?
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 15:19:56 #75
137949 Disana
pi_108188240
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef thabit het volgende:

[..]

Op grond van minimale informatie nauwkeurige conclusies kunnen trekken lijkt me toch wel verdomd zinvol in het algemeen. Maar jij denkt daar blijkbaar anders over?
Wie zegt dat jouw conclusies nauwkeurig zijn? En waarom zijn ze zinvol?
  maandag 20 februari 2012 @ 15:21:20 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108188288
Dat pubers soms dingen doen waarvan ze weten dat het over de grens is en dat ze heel fout bezig zijn wil niet zeggen dat ze ook in staat zijn de mogelijke gevolgen (voor de lange termijn) te overzien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108188331
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie zegt dat jouw conclusies nauwkeurig zijn? En waarom zijn ze zinvol?
Omdat hun moeder dezelfde conclusie trekt (die uit je niet zomaar in de krant overigens,...dan weet je het wel zeker anders beschadig je onnodig je kind) als wij doen?

Met je ogen dicht zul je niets zien Disana.........

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Leandra het volgende:
Dat pubers soms dingen doen waarvan ze weten dat het over de grens is en dat ze heel fout bezig zijn wil niet zeggen dat ze ook in staat zijn de mogelijke gevolgen (voor de lange termijn) te overzien.
Ook niet als er al vele voor je zijn geweest?? Fuck, als ze nu nog niet weten wat de gevolgen kunnen zijn dan zouden ze niet eens alleen naar buiten mogen.

Blijkbaar zijn de kinderen waar ik woon een stuk intelligenter dan de kinderen die jullie kennen. Bij ons weten ze dat ze niet met vreemden moeten meegaan en dat de kans groot is dat je zal worden misbruikt als je met loverboys omgaat.
  maandag 20 februari 2012 @ 15:25:16 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108188440
Dat was de conclusie van de moeder van Haviste Lisa, en die was al vanaf het eerste moment bezig de schuld bij VMBO-Jaimy te leggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108188497
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Leandra het volgende:
Dat was de conclusie van de moeder van Haviste Lisa, en die was al vanaf het eerste moment bezig de schuld bij VMBO-Jaimy te leggen.
Zal ze vast wel redenen voor hebben.....
  maandag 20 februari 2012 @ 15:28:49 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108188561
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zal ze vast wel redenen voor hebben.....
Maar wat zegt dat dan over de "eigen schuld" van haar dochter?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108188706
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wat zegt dat dan over de "eigen schuld" van haar dochter?
Dat die net zo stom is.....
pi_108189142
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Leandra het volgende:
Onder het mom "mijn kind doet zoiets niet". :')

Overigens mooi dat die meiden gevonden zijn, ook al vraag ik me af wat er in godsnaam in die dagen met ze gebeurd is, het zal wel niet veel goeds zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108189248
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Leandra het volgende:
Een hele boel volwassenen kunnen dat ook niet, waarom zou dat bij kinderen anders zijn. Alleen is het de vraag of we het moeten/ wenselijk is, dat we iedereen tegen zichzelf in bescherming gaan nemen. Dat zou weer betekenen dat vele goeden weer gaan lijden onder enkele individuen die niet met al die vrijheid om kunnen gaan
pi_108189278
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Overigens mooi dat die meiden gevonden zijn, ook al vraag ik me af wat er in godsnaam in die dagen met ze gebeurd is, het zal wel niet veel goeds zijn.
Ik denk dat ze door flink wat negers zijn uitgewoond :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_108189282
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Beetje hangen, beetje blowen, beetje neuken. Daar is alles mee gezegd lijkt me zo.
pi_108189315
Waargebeurd verhaal:

Inmiddels is het 4 jaar geleden. Ik was 14 jaar. Samen met een vriendin (een vmbo-er :') :D) gingen we langs de hoerenstraat in Groningen. Nieuwsgierigheid en het was spannend. Goed, wij liepen daar dus een beetje gluren/giechelen en blabla. Komen er twee gladde negers (ongeveer 20 jaar) naar ons toe met de informatie specifiek naar mij gericht hoe mooi ik wel niet ben en blabla. Ik vond het wel spannend allemaal. :') Vervolgens de vraag of zij mijn 06 of msn-adres mochten hebben. Ik, onnozel als ik was had bijna mijn 06 en/of msn gegeven aan deze kerels terwijl het achteraf duidelijk was dat het helemaal niet goed zat. Praatje, uiterlijk, locatie: alles was fout. Ik deed gymnasium maar was een beetje onzeker en op zoek naar bevestiging/spanning. Mijn vmbo-vriendinnetje heeft mij ervan weerhouden en werd boos op mij toen ik bijna mijn msn/06 wilde geven. Uiteindelijk niet gedaan door haar. O+ Wie weet waar ik in was beland mocht ik het wel hebben gedaan. :')

Het heeft allemaal niets met intelligentie te maken mensen. We kunnen allemaal domme beslissingen nemen en helemaal niet aan de mogelijke consequenties denken.
pi_108189512
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een verpisforum is fok ook eigenlijk geworden :{
+1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108189513
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Waargebeurd verhaal:

Inmiddels is het 4 jaar geleden. Ik was 14 jaar. Samen met een vriendin (een vmbo-er :') :D) gingen we langs de hoerenstraat in Groningen. Nieuwsgierigheid en het was spannend. Goed, wij liepen daar dus een beetje gluren/giechelen en blabla. Komen er twee gladde negers (ongeveer 20 jaar) naar ons toe met de informatie specifiek naar mij gericht hoe mooi ik wel niet ben en blabla. Ik vond het wel spannend allemaal. :') Vervolgens de vraag of zij mijn 06 of msn-adres mochten hebben. Ik, onnozel als ik was had bijna mijn 06 en/of msn gegeven aan deze kerels terwijl het achteraf duidelijk was dat het helemaal niet goed zat. Praatje, uiterlijk, locatie: alles was fout. Ik deed gymnasium maar was een beetje onzeker en op zoek naar bevestiging/spanning. Mijn vmbo-vriendinnetje heeft mij ervan weerhouden en werd boos op mij toen ik bijna mijn msn/06 wilde geven. Uiteindelijk niet gedaan door haar. O+ Wie weet waar ik in was beland mocht ik het wel hebben gedaan. :')

Het heeft allemaal niets met intelligentie te maken mensen. We kunnen allemaal domme beslissingen nemen en helemaal niet aan de mogelijke consequenties denken.
Nou...als jij op je veertiende door een hoerenstraat loopt en dan je 06 aan de eerste de beste neger wil geven.......dan heeft dat toch wat met intelligentie te maken hoor ;)
pi_108189532
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou...als jij op je veertiende door een hoerenstraat loopt en dan je 06 aan de eerste de beste neger wil geven.......dan heeft dat toch wat met intelligentie te maken hoor ;)
_O-

Wie weet. Nu zal ik het in ieder geval nooit meer doen, laat staan dat ik überhaupt reageer op de meeste mannen die me aanspreken. Denk dat het ook te maken heeft met de leeftijd of zo.
pi_108189576
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

+1
pi_108189612
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

_O-

Wie weet. Nu zal ik het in ieder geval nooit meer doen, laat staan dat ik überhaupt reageer op de meeste mannen die me aanspreken. Denk dat het ook te maken heeft met de leeftijd of zo.
^O^ Je hebt er in ieder geval van geleerd ;)
  maandag 20 februari 2012 @ 16:18:19 #92
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108190466
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef StephanL het volgende:
een 29 jarige man opgepakt. Een 29 jarige met meisjes van 14 en 15 :') Ik hoop inderdaad dat ze er een hoop van geleerd hebben en niet meer zo dom doen in de toekomst.
14 + 15 = 29, klopt precies :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_108190516
Ja, het is de schuld van het meisje zelf als ze een kerel treft die zijn poten niet thuis kan houden of erger. :') Ook al was het een hoer geweest, als ze nee zegt is het alsnog nee.

Echt, die reacties hier zijn te stompzinnig voor woorden. Ik zou het de posters die 'eigen schuld' om het hardst roepen bijna gunnen dat dit ze later overkomt met hun eigen dochter. :r
pi_108190588
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, het is de schuld van het meisje zelf als ze een kerel treft die zijn poten niet thuis kan houden of erger. :') Ook al was het een hoer geweest, als ze nee zegt is het alsnog nee.

Echt, die reacties hier zijn te stompzinnig voor woorden. Ik zou het de posters die 'eigen schuld' om het hardst roepen bijna gunnen dat dit ze later overkomt met hun eigen dochter. :r
Heeft ze nee gezegd?? Bron?
pi_108190722
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:

Klopt. Ze heeft een wapen tegen haar hoofd gekregen om haar tasje in te pakken en samen met haar vriendin naar rotterdam te vertrekken. :')
pi_108190794
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Heeft ze nee gezegd?? Bron?
Wat een gelul dit zeg. Het gaat gewoon om het principe. We weten nog helemaal niet wat er allemaal gebeurd is, maar iedereen roept al om het hardst dat het vooral allemaal hun eigen schuld is. Ook al zijn die meiden zelf daarheen gegaan misschien, ze zijn daar niet uit eigen beweging zolang gebleven waarschijnlijk.
pi_108190877
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Klopt. Ze heeft een wapen tegen haar hoofd gekregen om haar tasje in te pakken en samen met haar vriendin naar rotterdam te vertrekken. :')
Ook al was ze daar zelf heen gegaan, als ze eventueel misbruikt zijn door die gasten dan is dat alsnog niet oke hoor, ook al zou ze daar zelf heen gegaan zijn. Een beetje het concept "met zulke hoerige kleding lok je het wel uit'. Ofwel, ALLE mannen zouden dan misbruik van je maken?

Maar gelukkig weet de gemiddelde contactgestoorde Fokker heel goed hoe de wereld in elkaar steekt. :')
pi_108190882
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat een gelul dit zeg. Het gaat gewoon om het principe. We weten nog helemaal niet wat er allemaal gebeurd is, maar iedereen roept al om het hardst dat het vooral allemaal hun eigen schuld is. Ook al zijn die meiden zelf daarheen gegaan misschien, ze zijn daar niet uit eigen beweging zolang gebleven waarschijnlijk.
Als niemand weet wat er gebeurd is....en ze zijn op eigen houtje vetrokken. Hebben zelfs hun koffertje ervoor gepakt..... Dan is het toch eigen schuld??

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ook al was ze daar zelf heen gegaan, als ze eventueel misbruikt zijn door die gasten dan is dat alsnog niet oke hoor, ook al zou ze daar zelf heen gegaan zijn. Een beetje het concept "met zulke hoerige kleding lok je het wel uit'. Ofwel, ALLE mannen zouden dan misbruik van je maken?

Maar gelukkig weet de gemiddelde contactgestoorde Fokker heel goed hoe de wereld in elkaar steekt. :')
Nergens zeggen FOKKERS dat het ok is dat (mocht het zo zijn) dat ze is misbruikt. In je blinde woede (???) lees je niet goed. Er wordt slechts aangegeven dat het eigen schuld is.
pi_108190901
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Alsof je eigenwaarde valt of staat door enkel en alleen invloed van de ouders.
pi_108190989
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als niemand weet wat er gebeurd is....en ze zijn op eigen houtje vetrokken. Hebben zelfs hun koffertje ervoor gepakt..... Dan is het toch eigen schuld??

[..]

Nergens zeggen FOKKERS dat het ok is dat (mocht het zo zijn) dat ze is misbruikt. In je blinde woede (???) lees je niet goed. Er wordt slechts aangegeven dat het eigen schuld is.
WAT is er dan wel gebeurd wat eigen schuld is volgens jullie? En ja, ik vind het stuitend dat blijkbaar iedereen er zo makkelijk over denkt. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')