Heb ik ook bij Mia gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Bij mij hebben ze hem op me gelegd en zelf laten zoeken
wat ik nu ga zeggen wil je niet horen. spoiler is voor eigen risico ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:30 schreef Sannne het volgende:
Maar bij mij is het wel tien keer zo erg geloof ik.. Ik heb echt een loedertje op de wereld gezet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
1 armpje onder het lijfje leggen en het andere handje met zachte dwang vasthouden. Leg jouw duim in het handje en dan leg je de rest van je hand eroverheen. Ik aaide altijd over het handje zodat hij zich uiteindelijk gewoon ontspande. Of zachtjes kietelen in het handje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:14 schreef Sannne het volgende:
Ik heb weer eens een vraag.
Borstvoeding is hier geen zak meer aan. Zodra Elise aanhapt grijpt ze meteen mijn borst vast. Ze begraaft de nagels in mijn huid en knijpt keihard! Ik kan wel 100 keer 'Nee, niet doen!' zeggen, maar het lijkt geen indruk te maken. Een bv-ketting heeft weinig nut want daar slaat ze mij en zichzelf mee voor de kopHaar eraf halen en dan maar niet drinken heeft ook geen nut, dan gaan ze zitten chagerijnen en wil ze de borst helemaal niet meer.
Het is helemaal niet gezellig meer, het is eerder een strijd en mijn borsten zitten vol blauwe plekken en wondjes.
Als ik haar iets in dr handjes geef dan raakt ze afgeleid, en drinkt ze niet meer, als ik haar handje om mijn vinger leg dan wordt ze boos..
Moet ik nou stoppen omdat het mij teveel irriteert/pijn doet? Pff had me het einde toch wel anders voorgesteld, maar zo is dr echt niks meer aan..
Hebben jullie tips?
Dat dus. Ayden heeft de neiging mijn borst uit zijn mond te trekken met zijn handje, niet handig dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
1 armpje onder het lijfje leggen en het andere handje met zachte dwang vasthouden. Leg jouw duim in het handje en dan leg je de rest van je hand eroverheen. Ik aaide altijd over het handje zodat hij zich uiteindelijk gewoon ontspande. Of zachtjes kietelen in het handje.
Gewoon volhouden en haar handjes blijven weghalen/weghouden bij je borst...
Het is gewoon het aanwennen van een nieuw patroon.
quote:
heb je al eens over 'n manueel therapeut of osteopaat gedacht? Zij kunnen dat perfect losmaken, een fysio geeft doorgaans alleen bewegingsoefeningen mee. 't klinkt me verdacht veel als kISS aan de hand ...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Sandous het volgende:
NTS, verstopte neus, last van slijm? (rijstebloem/nutriton gebruikt(dit ivm verstoppingen?). Stroomt je melk te snel (kan ze het aan? Hierdoor kan het vele boeren/scheten) Hou het in ieder geval in de gaten, heb hier hetzelfde gehad. En langs cb, huisarts twee keer, heel gedoe.
Hij is in de afgelopen 8 weken, een keer 30 gram aangekomen, een keer 10 gram en de laatste 2 weken niets :/ We zijn eindelijk bij de kinderarts geweest (kon niets vinden).
Vond zn nekje wel stijf/pijnlijk (ja daar zeuren wij ook al 2 maanden over), en lk in het ziekenhuis dacht dat ie daar zo een pijn heeft en dat accosieert met de borst (weigert hier al een tijdje). Geen superoplossing gehad, maar een afspraak met fysio. En ik moet rijstebloem door moedermelk gooien. (vies zeg!)
Hier gooit hij van een flesje 125 zeker 40/50 eruit..
Nirak; tjah rijstebloem, gebruik het nu ook 2 dagen, vind er niks aan, maar gelukkig drinkt ie t wel. Hoevaak en hoeveel geef jij per dag? (ik moet het geven vanwege het vele spugen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |