Jup dat kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Ticootje het volgende:
Als je veel zout eet, ga je dan vocht vasthouden?? *zoutpot wegschuift.
heb je geen tussenmeting (van thuis?) om te kunnen vergelijken? als ik 't zo zie lijkt 't op de klassieke viermaanden dip ...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer geen dikke baby...
Elodie was op die leeftijd 8640gram en 65 cm en Fonske 7750 en 67 cm.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef _evenstar_ het volgende:
ze is een stuk fijner als Fons en Elodie in die tijd is het niet?
Ja, tuurlijk denken ze dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef DJMO het volgende:
zeggen ze dat niet omdat ze bang zijn dat Elodie alles opdrinkt en er te weinig over zou blijven voor Leonore? (ik weet niet hoe borstvoedingsminded het cb bij jou is?)
Ja, dat is het spijtige eraan, he. Je weet zo dat er moeders daarom gaan overschakelen op kunstvoeding of beginnen met groentepap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef WupWup het volgende:
Gelukkig weten ze jou niet gek te maken BM, maar je zal maar minder stevig in je schoenen staan. Echt stom, dat moeders gewoon betere kennis in huis hebben dan een professionele instantie. Die vervolgens wel pretendeert beter te weten.
Gewoon goed mikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Nirak het volgende:
. Lees ik nu goed dat moedermelk de neus kan ontstoppen?! Hoe druppel ik dat in het neusje? En hoeveel druppels? 1 of 2? En mag dat dan gewoon koud uit de koelkast?
Dat lees je ook in de artikelen op bv.com (ook van davinia). Je krijgt fv advies als je bv geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef WupWup het volgende:
Gelukkig weten ze jou niet gek te maken BM, maar je zal maar minder stevig in je schoenen staan. Echt stom, dat moeders gewoon betere kennis in huis hebben dan een professionele instantie. Die vervolgens wel pretendeert beter te weten.
0500 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:37 schreef marel88 het volgende:
@Juud, wat lekker! En fijn als je borsten al zo flexibel zijn he![]()
Nirak, hoe heeft jullie vent het op de rijstebloem gedaan?
Geen krampen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
0500 uurMaaaarrrr, al het nieuwe moet je een paar dagen proberen schijnt, toch?
En juud, wat fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |