Ja, de accu is bizar goed!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 06:46 schreef Jipster het volgende:
Ik heb de medela freestyle paar weken terug gekocht en hij bevalt prima! Ook met kolven op werk, ik kan de hele week doen met de opgeladen accu, en dan kolf dan ook nog elke nacht..
Dat merk ik hier ook ja. Het was lang punt 1, maar nu alweer een tijdje punt 2. En dan met een peuter die ook nog wel eens grappen n grollen heeft 's nachts (we hebben echt geen klagen met dr hoor, ze slaapt prima. Maar om 4u 's nachts roepen dat je gepoept hebt, terwijl er niks aan de hand is, vind ik niet zo leuk als ik er om 3u ook al uit wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef sverbern het volgende:
Wij hebben gemerkt dat er twee soorten "niet doorslapen" zijn:
1. je kindje slaapt tot ergens midden in de nacht, meldt zich voor voeding, drinkt 20 minuutjes en slaapt tevreden weer verder tot de volgende ochtend.
2. je kindje wordt 3,4,5,6x wakker, is huilerig, heeft geen honger maar wil wel drinken of getroost worden, pakt soms wel de speen soms niet.
1. is geen enkel probleem. 2. is slopend.
Wij hebben meestal 1. dus wat ik antwoord op de "slaapt hij al door"-vraag is:
"hij slaapt heel goed, en meldt zich meestal voor 1 nachtvoeding"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die grijns die krijg ik exclusiefquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik snapte nooit dat hele bijzondere gevoel dat BV zogezegd zou geven, maar wat is het dat toch dat je met je eigen lijf je kind kan voeden en als zijn buikje vol zit je een dikke grijns krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |