Ik ben heel erg benieuwd wat voor soort act NL naar het ESF wilt sturen. Het ligt denk ik echt aan het moment! Maar ik hoop wel ik natuurlijk! Hahaquote:
Wat ben jij topquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Meestal 41 soms ook 40 en dan ben ik altijd helemaal blij want 41 is altijd snel op.
Haha XD ik vind mezelf nog wel wat jong om te trouwen eerst genieten. Maar wie weet over een paar jaar :pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Joan wil je met me trouwen ? :$
Ik voel een band!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Meestal 41 soms ook 40 en dan ben ik altijd helemaal blij want 41 is altijd snel op.
Ik hoop dat ze vrolijk worden van mijn nummer en in mijn verhaal hun eigen verhaal kunnen vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Peter het volgende:
- Hoe hoop je dat het publiek in de zaal gaat reageren op jouw liedje?
Is het volgens jou een nummer dat in 1 keer mensen raakt, of moet het na een aantal keer luisteren 'bezinken'?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vrolijk worden van mijn nummer en in mijn verhaal hun eigen verhaal kunnen vinden
Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hallo Joan!
Allereerst gefeliciteerd met je finaleplek bij het NSF (ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het las)
Je was mijn topfavoriet bij The Voice en vind je nog steeds een van de grootste wonders ooit ontdekt in dit landje.
Ik ken het forum wel, mijn zus keek hier vaak in de tijd dat de Gouden kooi populair was. En nu nog steeds voor het songfestival en tijdens de voice ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoi!
Kende je het FOK! forum?
Werd er tijdens The Voice ook wel door de kandidaten over gesproken? Er wordt namelijk veel aandacht aan Twitter e.d. gegeven, maar we zitten op het FOK! forum ook altijd gezellig te posten
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Welkom JF
Leuk dat je ff mee komt posten
Geen vragen van mijn kant, maar ik ga wel heel hard voor je wapperen in de studio zondag![]()
Ding a dong vind ik fantastisch en Diva van Dana international zing ik graag meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Peter het volgende:
- Welk Songfestivalnummer zing jij altijd mee als je het hoort?
hahaha leuk had ik niet van je gedacht, ik vind jouw kracht trouwens dat je zeker over komt. Dat deed je bij The voice en viel mij afgelopen zondag op bij Carlo en Irene.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ding a dong vind ik fantastisch en Diva van Dana international zing ik graag mee
Jaaaaaaaa!! Dat had ik echt helemaal fantastisch gevonden. helaas tijden veranderen, maar er staan is zowiezo erg leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik zet mijn vraag ook maar meteen neer:
Joan, zou je het niet leuker vinden met een orkest en dirigent op te treden, zoals vroeger?
Ja dat klopt! Dat zijn een van mijn favoriete bands ooit. Maar waar ik het meeste naar luister is Neil Diamond Melanie Safka en John Lennonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Ik zie op FB dat je van Muse houdt.
Groot pluspunt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |