abonnement Unibet Coolblue
pi_108256624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Nja ik liep daarvoor die stad uit om naar die Wall of Alduin te gaan, toen kwam ik een draak tegen, toen in de stad zelf kwam ik er 1 tegen en 3 minuten laten een Blood dragon vlak buiten die instance waar die wall zit :o
Gewoon 3 draken in een kwartier :P
Nice :)

Ik was een keer over de tundra's aan het lopen, toen ik een mammoet zag. Ik viel de mammoet aan waarna er een normale dragon ook mee ging vechten :D En daarna kwam er ook nog een skelet :D dat was echt gruwelijk vet.
Pogo dancing!
pi_108256630
Veel te veel draken soms. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_108256633
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Ja als Alduin dood is kom je nog andere draken tegen, veel meer zelfs, ik had namelijk op internet gelezen dat de spawn-ratio van draken van 100% naar 200% gaat als Alduin dood is. Op hoeveel % je zit weet ik niet, maar ik gok iets van 50% ofzo iets.

Ik heb nu 435 Magicka, 140 health en 100 stamina :P

Ik raad je ook aan de College of Winterhold te doen, op het einde krijg je erg goede gear voor een mage ;)
Ooh ik was gisteravond alweer een stuk verder trouwens.
Ben nu op zoek naar de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ben ook al bezig met de WInterhold gebeuren, heb net dat amulet van de muur getrokken.
Maar dat als eerst de Mainquest doen, vervolgens de Winterhold college en daarna weet ik het nog niet :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:48:55 #179
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108256697
Lol gister opgepakt in markath en de mijnen ingestuurd :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_108256735
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:48 schreef genakt het volgende:
Lol gister opgepakt in markath en de mijnen ingestuurd :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik serieus een half uur geleden ook gedaan :D
Ik heb nu een special forsworn- pantser :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pogo dancing!
pi_108256757
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ooh ik was gisteravond alweer een stuk verder trouwens.
Ben nu op zoek naar de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ben ook al bezig met de WInterhold gebeuren, heb net dat amulet van de muur getrokken.
Maar dat als eerst de Mainquest doen, vervolgens de Winterhold college en daarna weet ik het nog niet :P
Of je eerst de MQ en daarna de SQ doet moet je helemaal zelf weten :P
Ik ben nu level 22 met mijn nieuwe char en ik moet nog steeds naar de greybeards gaan :')
Pogo dancing!
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:52:16 #182
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108256795
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:50 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus een half uur geleden ook gedaan :D
Ik heb nu een special forsworn- pantser :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt :D ja heb al deadric armor en 100 heavy armor. Nu bezig met me nightingdale armor light armor vol te krijgen :)

Ben nu level 50 :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_108257106
Het is echt zo makkelijk om goede armor te krijgen met smithing. Ik had al volledig glass toen ik level 15 was. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_108257233
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:01 schreef Rezania het volgende:
Het is echt zo makkelijk om goede armor te krijgen met smithing. Ik had al volledig glass toen ik level 15 was. :')
Kutte is wel dat als je noncombat skills gaat levellen dat alles zo tyfussterk is :')

En SSB, niet alles in magicka investeren, als je een klein beetje in enchanting stopt kan je uiteindelijk op -100% mana cost voor Destruction zitten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108257282
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kutte is wel dat als je noncombat skills gaat levellen dat alles zo tyfussterk is :')

En SSB, niet alles in magicka investeren, als je een klein beetje in enchanting stopt kan je uiteindelijk op -100% mana cost voor Destruction zitten.
Eindelijk uitdaging dus. :s)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:07:40 #186
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108257344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

_O_
Weet je wie zijn stemacteur is? ;)
Wist het niet. Even opgezocht :D
Ik moet nu ook de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan zoeken, maar ga weer even verder met side quests.
pi_108257415
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eindelijk uitdaging dus. :s)
Ik vind het jammer dat wanneer je de moeilijkheidsgraad hoger zet dat vijanden alleen meer schade / meer HP hebben in plaats van slimmere AI.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108257447
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat wanneer je de moeilijkheidsgraad hoger zet dat vijanden alleen meer schade / meer HP hebben in plaats van slimmere AI.
Een fout die veel gemaakt word inderdaad :')
Pogo dancing!
pi_108257519
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat wanneer je de moeilijkheidsgraad hoger zet dat vijanden alleen meer schade / meer HP hebben in plaats van slimmere AI.
Inderdaad. Maar aan de andere kant weet ik ook niet hoeveel werk zo'n AI nou eigenlijk is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_108257816
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar aan de andere kant weet ik ook niet hoeveel werk zo'n AI nou eigenlijk is.
Veel. Maar sinds morrowind hebben ze al praktisch hetzelfde systeem dus je zou hopen dat ze anno 2011/2012 met iets beters kunnen komen. Ook één van mijn grote kritieken op de TES en fallout series.
Conscience do cost.
pi_108257864
Ik speel op de 1na makkelijkste moeilijkheid :@
Anders ga ik echt te snel dood, voordat mijn magika op is.

Ga het vanavond op mijn nieuwe character even anders proberen.
Op de standaard moeilijkheid.
pi_108257894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Veel. Maar sinds morrowind hebben ze al praktisch hetzelfde systeem dus je zou hopen dat ze anno 2011/2012 met iets beters kunnen komen. Ook één van mijn grote kritieken op de TES en fallout series.
Bandit: ''Hé kijk, een gespierde meneer in full Daedric Armor (Legendary) met een Daedric sword (Legendary), Laat ik er hard op af rennen met mijn verroeste dolkje en leren pantser!''

Knappe nord: ''Pats boem bandit dood.''

Beetje goede omschrijving van de AI?
Pogo dancing!
pi_108257908
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar aan de andere kant weet ik ook niet hoeveel werk zo'n AI nou eigenlijk is.
Een mooi voorbeeld van geweldige AI is FEAR, ook al is dat niet dezelfde genre 't is wel absoluut geweldig _O_ Daar mogen vele devs nog van leren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108259705
Ik speel ook op 1na makkelijkste :@, overigens ben ik nu met mijn Breton char level 13. Twohanded, heavy armor en archery heb ik nu rond de 30/40.
pi_108259748
Als je 2handed gaat is block nemen ook wel handig, sommige block perks werken ook voor 2handed.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108260184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108260307
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108260570
Wat is Windhelm toch teringlelijk. Ze moeten die zooi echt eens renoveren. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_108260621
Eens ^, maar het geeft wel goed het verschil aan tussen bevolkingsgroepen, een speciale steeg/straat voor Dark Elves :o
pi_108260622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Nezhi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')