Sorry lieverd.... Je bent altijd welkom....quote:
Feli!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in mijn eerste SC-deeltje, schatjes!![]()
* JK1982 mompelt nog iets over dikke negerinnen..
Episch nummer!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
Aangezien mn reputatie toch al verprutst is...
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
Nééééé!!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Feli!
En no problem, da's jouw fetisch
Goed idee, ik zet de tv uit (poker, poker, poker etc.) en plug in op je nachtmix!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gooit de nachtmix er in.....
Ah joh, dat valt best wel mee..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nééééé!!
* JK1982 0900-excorcist belt..
[..]
Goed idee, ik zet de tv uit (poker, poker, poker etc.) en plug in op je nachtmix!
[..]
Ah joh, dat valt best wel mee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Episch nummer!
* Merlijn mixt in:
Sorry, geen nederlandse ellende deze avond!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoFilmpje van youtube is idd vrij kort zag ik
Valt er volgend weekend nog wat te meeten in 010, of.. ?
Kreeg een uitnodiging van m'n zus om dat weekend weer te komen, dus ik ben evt. in die conterijen..
gooi er dan wat elstak in ofzo en niet van die hormale shitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, geen nederlandse ellende deze avond!
<3quote:
Ja. Na 20 jaar hossende, dronken, vrouwen lastigvallende mensen die je normaal ook geen blik waardig keuren, die hoeven ook op dat moment niet aan te komen bij me.quote:
Och, als ze maar lekker zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. Na 20 jaar hossende, dronken, vrouwen lastigvallende mensen die je normaal ook geen blik waardig keuren, die hoeven ook op dat moment niet aan te komen bij me.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Quote, als bewijs.. Volgens mij heeft Merlijn het over kerels namelijk..
Zomercarnaval.. en zo is het cirkeltje weer rond..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, er zijn ook genoeg vrouwen geweest waarvan ik ook liever had gehad dat ik ze op dat moment niet gezien had....
* Merlijn blij is dat Carnaval in Rotterdam niet gevierd wordt....
* Mental note.... Carnaval in Rio een keer boeken.....quote:Op maandag 20 februari 2012 00:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zomercarnaval.. en zo is het cirkeltje weer rond..
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Quote, als bewijs.. Volgens mij heeft Merlijn het over kerels namelijk..
Leila K is dan wel weer geinig ja.. Hmmz.. wat zijn nog meer van die oude nummers..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:30 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn moet ECHT een 90's mix doen.....![]()
![]()
![]()
[..]
* Mental note.... Carnaval in Rio een keer boeken.....
quote:
Stay Tuned.....quote:Op maandag 20 februari 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leila K is dan wel weer geinig ja.. Hmmz.. wat zijn nog meer van die oude nummers..
ff jijbuis checken..
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
Is er iemand van hier die me vanaaf op FB heeft toegevoegd?
staat er eentje in de wachtrij namelijk
JAAAAAAA! maar later pas.... zit nu in de early 90's.....quote:
Hmmz.. ok.. Weet effe niet hoe je makkelijk op jaar kunt zoeken op youtube, althans.. binnen een bepaald genre..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JAAAAAAA! maar later pas.... zit nu in de early 90's.....
Ik krijg ingevingenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ok.. Weet effe niet hoe je makkelijk op jaar kunt zoeken op youtube, althans.. binnen een bepaald genre..
Nou juist die onder de c/p hadquote:
quote:
Te nieuw.....quote:
Can't help it, blame my parentsquote:Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Te nieuw.....![]()
Vooruit... Ik wissel naar de Papabear age.... jullie zijn hier te jong voor
Classic-alert!quote:
Sorry.....quote:
Hou op....quote:Op maandag 20 februari 2012 00:59 schreef Papabear het volgende:
Alsof ik als 20-jarige weer in de kroeg zit
Crap. Die had ik dan opeens onder mijn Appletje-Vquote:Op maandag 20 februari 2012 01:00 schreef JK1982 het volgende:
We zitten wel in een hele andere hoek opeens, trouwens..
brings back memories ....quote:Op maandag 20 februari 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat gewoon in dezelfde stijl door :
Dit vind ik persoonlijk te hard (ik heb het over de muziek/beat, nog niet eens over de tekst..)quote:Op maandag 20 februari 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat gewoon in dezelfde stijl door :
Effe luisteren..quote:Op maandag 20 februari 2012 01:04 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn spin aan de decks geeft en opnieuw gaat opbouwen:
Suggesties in dezelfde stijl ?
quote:
Is die niet een stuk jonger al?quote:
Gaan we gewoon op door!quote:Op maandag 20 februari 2012 01:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is die niet een stuk jonger al?
Wel een vet nummer was dat ja..
Ik zat nog bij deze:
ja, maar dan deze:quote:
Epicquote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef JK1982 het volgende:
Ook veel te jong, maargoed..
Stampûûûh!
Dirty kan ik ook gaan.....quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
toch hebben die gasten wel wat, althans.. de muziek:
Dat is idd een apart huppeltje, haha!quote:
Oh ja, dat was ik vergeten te vertellen..quote:Op maandag 20 februari 2012 01:32 schreef Merlijn het volgende:
En weer terug naar iets dansbaars....
ook hark is.... vandaar DJ....quote:Op maandag 20 februari 2012 01:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten te vertellen..
* JK1982 danst niet, as in 'kan niet dansen'
Lekker.... Thnx.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*schudt hoofd en gaat maar een biertje halen aan de bar..
Wel een lekker nummer idd..quote:Op maandag 20 februari 2012 01:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lekker.... Thnx.
Ik zal jullie even laten meedelen in mijn favo DJ nummer van dit moment:
Deze ookquote:
quote:
En de laatste: Daarna mag je me boeken.....quote:
Nou, wie weet dat ik ooit in de toekomst nog eens van je diensten gebruik kan maken..quote:Op maandag 20 februari 2012 02:01 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Ik ga er nog eentje delen... EENTJE!
NEEquote:Op maandag 20 februari 2012 02:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, wie weet dat ik ooit in de toekomst nog eens van je diensten gebruik kan maken..
Doe je ook bruiloften?
Hmmz.., da's nou weer jammer..quote:Op maandag 20 februari 2012 02:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
NEE
maar ik wil wel een al-leuk-feestje komen opleuken![]()
Doen we toch ons eigen feestje bouwen ?quote:
Dat is dan wel weer vet, haha!quote:Op maandag 20 februari 2012 02:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doen we toch ons eigen feestje bouwen ?
Dacht je van zoiets als intro:
Die van mij is dat gewend.... "Pappa, ga je weer muziek maken? Dan slaap ik goedquote:
Party animal in de dopquote:Op maandag 20 februari 2012 02:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die van mij is dat gewend.... "Pappa, ga je weer muziek maken? Dan slaap ik goed
[ afbeelding ]
Shhhht.... :quote:
Aiaiai, dat is toch inderdaad wel lekker hoor..quote:
Het wordt na 8 jaar weer tijd voor een echt feestje....quote:Op maandag 20 februari 2012 02:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aiaiai, dat is toch inderdaad wel lekker hoor..
Na een tijdje raak je volgens mij wel in trance
Houden onze stramme gewrichten dat nog wel?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt na 8 jaar weer tijd voor een echt feestje....wie gaat er mee?
ligt er aan wat voor feestje ...quote:Op maandag 20 februari 2012 02:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het wordt na 8 jaar weer tijd voor een echt feestje....wie gaat er mee?
praat voor je zelf wil je?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Houden onze stramme gewrichten dat nog wel?
mogguhquote:
Hahaha, voel je je aangesproken door mijn opmerking?quote:Op maandag 20 februari 2012 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor feestje ...
[..]
praat voor je zelf wil je?
[..]
mogguh
Welk vogeltje was dat? Neerschieten dat dingquote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef Scorpie het volgende:
Een klein vogeltje heeft me verteld dat Jaleesa in luvvvvvvvvvvvvvvv is
Nu maak je me bang.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welk vogeltje was dat? Neerschieten dat ding
Come on, out with itquote:Op maandag 20 februari 2012 09:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welk vogeltje was dat? Neerschieten dat ding
Mooi is dat.. Ik wilde haar juist imponeren met mijn bowling-skillz..quote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef Scorpie het volgende:
Een klein vogeltje heeft me verteld dat Jaleesa in luvvvvvvvvvvvvvvv is
Hahahaha ik ben nog single hoor.. Dus het valt te proberenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi is dat.. Ik wilde haar juist imponeren met mijn bowling-skillz..![]()
Ach, in april vast niet meerquote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben nog single hoor.. Dus het valt te proberen
*gaat met pijn en moeite zitten ... ik heb wat last van m'n rug jahquote:Op maandag 20 februari 2012 09:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, voel je je aangesproken door mijn opmerking?
Goedemorgen trouwens!
Heb je weer te wild gedaan vannacht..quote:Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
*gaat met pijn en moeite zitten ... ik heb wat last van m'n rug jah
Gezien de FB vermoed ik dat dat snel kan veranderenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben nog single hoor.. Dus het valt te proberen
Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:07 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Gezien de FB vermoed ik dat dat snel kan veranderen
Bij mij ging het ook een stuk beter toen ik koffie had genomen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmm Mijn hoofd voelt als![]()
Eerst maar eens koffie...
No shit..quote:Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmm Mijn hoofd voelt als![]()
Eerst maar eens koffie...
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb overigens een zak chips gekocht bij de Aldi vanmorgen. Smaak: patatje kapsalon
ik méén hetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dammit.... Wannahave!![]()
Best prijzig, zo'n digitaal kookplaatje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Best prijzig, zo'n digitaal kookplaatje..
ik ga ooit wel eens voor het kleine broertje:quote:Op maandag 20 februari 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Best prijzig, zo'n digitaal kookplaatje..
Nou, dan moet je me maar eens laten zien hoe dat een beetje werkt, lijkt me wel geinig om te zienquote:Op maandag 20 februari 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik ga ooit wel eens voor het kleine broertje:
[ afbeelding ]
scheelt ook de helft in prijs...
Ik vind het iets teveel op speelgoed lijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:02 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nog steeds de 'oude' CDJ1000MKII dus zonder MP3. Ik heb ze nu 5 jaar, 2e hands gekocht. Zijn eigenlijk ook langzaam aan vervanging toe, maar de jullie weten de prijzen dus meer hoef ik niet te zeggen![]()
De CDJ400 vind ik ook wel wat hebben zelf.
[ afbeelding ]
bewijs:quote:Op maandag 20 februari 2012 10:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb overigens een zak chips gekocht bij de Aldi vanmorgen. Smaak: patatje kapsalon
Die ham/kaas vind ik nog wel lekker maar die andere hoef ik dus ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:25 schreef Papabear het volgende:
chips met patat/kaas/shoarma/sla smaak? No thanks
Bolognesequote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef Ganzz het volgende:
Ik hou eigenlijk alleen echt van naturel
quote:
Hahahah.. Volgens mij ben je de enige die dat door heeftquote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Ganzz het volgende:
Daar ga ik niet op in, gezien de sarcastische opmerkingen op jouw FB post van een bepaald iemand...
Nope.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahah.. Volgens mij ben je de enige die dat door heeft
Dat is waar. Maar straks ben ik weer "eng" enzo...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja maar jij wist zowiezo al wie het was.. Dus dan is t een makkie
+1quote:Op maandag 20 februari 2012 12:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar straks ben ik weer "eng" enzo...
Dat was niet zo bedoeldquote:Op maandag 20 februari 2012 12:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar straks ben ik weer "eng" enzo...
Weet ik. Ik hou toch wel van jequote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef maffemuts het volgende:
Zij die aan het werk is groet u![]()
En ik heb nu al geen zin meer
Lach niet... typisch Maandag-gevoel vandaagquote:
Groeten terug van achter mijn werk bureau.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef maffemuts het volgende:
* JK1982 schudt je de hand..quote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef maffemuts het volgende:
Welke film ga je dan jijken?quote:
* Wel zin heeftquote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef maffemuts het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Wel zin heeft
Maar eerst moet ik nog werken
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Wel zin heeft
Maar eerst moet ik nog werken
Geen ideequote:
Dat is het voordeel van alleen zitten... gaat ook niet altijd helaasquote:Op maandag 20 februari 2012 14:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er nog Fok! voor onder werktijd..
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ganzz het volgende:
Tikkerdetiktik. Samenvatting herschrijven. En weer valt mijn geluid uit op mijn kamer... Ik heb alleen nog geluid van achteren(edit, versterker is 69graden aan de buitenkant... wel lekker warm
)
Ach, ik zit hier niet alleen, maar gelukkig zijn ze niet zo héél moeilijk hier.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alleen zitten... gaat ook niet altijd helaas
Moet je weg dan ?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier niet alleen, maar gelukkig zijn ze niet zo héél moeilijk hier.
Kan dus rustig effe wat posten af en toen. Maargoed.. dat zal bij een andere baan wel veranderen.
* JK1982 bedenkt zich dat hij weer eens aan het solliciteren moet..
Nouja, niet van m'n werkgever. Alleen ik vind er echt zo geen ene *#^@#()!!! meer aan op mijn werk, dat ik eigenlijk wat anders wil gaan doen. Het interesseert me gewoon echt totaal niet meer..quote:
al eens met je werkgever gebabbeld ?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, niet van m'n werkgever. Alleen ik vind er echt zo geen ene *#^@#()!!! meer aan op mijn werk, dat ik eigenlijk wat anders wil gaan doen. Het interesseert me gewoon echt totaal niet meer..
Nee, niet echt.. Maargoed, ik zit nu in de credit management branche, en zit er zwaar over te denken om weer terug te stappen in de autobranche, of evt. de motorbranche.. Maargoed, ik moet maar eens goed gaan nadenken wat me dan wel leuk lijkt..quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
al eens met je werkgever gebabbeld ?
Zo... mijn dag zit er bijna op... nog even afronden opruimen en naar huis!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. still dizzy here![]()
Da's best lastig mikken in de pot trouwens, maarrrr.. het is gelukt!
Lekker hoor.. ik vertrek over een kwartiertje.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zo... mijn dag zit er bijna op... nog even afronden opruimen en naar huis!
Tuuk schat, neem jij de champagne mee dan ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker hoor.. ik vertrek over een kwartiertje.
Geniet ervan, enne.. tot vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:20 schreef DJMO het volgende:
bij gebrek aan verse koffie ..
[ afbeelding ]
kom maar brengenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(iemand nog een toetje? [ afbeelding ]
Mooi dingetje.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:34 schreef Merlijn het volgende:
Woei....
[ afbeelding ]
ik heb een presentje gekregen van iemand...
Wanneer kan ik m'n auto bij je langs brengen?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een HD van Nilfisk gekocht, autopoets seizoen begint weer
Depends, wat voor auto is hetquote:Op maandag 20 februari 2012 19:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m'n auto bij je langs brengen?
OMG Nou we kijken welquote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hyundai Lantra uit 2000. Knalrood, dus gegarandeerd eer van je werk
Hoeft niet voor niks hoor. En hij staat nog redelijk knap in de lak. Gaat voornamelijk om de achterspoiler/bumper. Die kunststof rommel verkleurt natuurlijk sneller dan het metaalquote:
zeg. we zitten hier in FHFquote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoeft niet voor niks hoor. En hij staat nog redelijk knap in de lak. Gaat voornamelijk om de achterspoiler/bumper. Die kunststof rommel verkleurt natuurlijk sneller dan het metaal
Hmja, heb alle spullen in huis voor lakverbetering, polijstmachine, glansmiddelen, poetsspullen, doeken, you name itquote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoeft niet voor niks hoor. En hij staat nog redelijk knap in de lak. Gaat voornamelijk om de achterspoiler/bumper. Die kunststof rommel verkleurt natuurlijk sneller dan het metaal
quote:
quote:- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
Dan ben ik twee dagen bezig met je auto hè:quote:
Tot nu toe doe ik het alleen bij mijn eigen auto bij wijze van hobby, ik zit de hele dag achter de pc en dit is iets totaal anders. Heerlijk ontspannend.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Papabear het volgende:
Nja, tis wel een hoop werk natuurlijk. Leuke job om erbij te doen
quote:There should be a little contol panel no the wall to the left side of the door on which you have to press X to open. Does this help any?
Bijvoorkeur op het afsluitknopjequote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Papabear het volgende:
Bommen, tanks, niks helpt.
Gewoon op het knopje drukken
Is het weer zover?quote:
k wist niet dat het alweer 4 Augustus was...quote:
hyves glitterplaatjes!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan willen we nu een ècht lekker wijf als nazorg.
* Rucky kijkt tussen zijn benen en constateert dat er niets omhoog komt.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky kijkt tussen zijn benen en constateert dat er niets omhoog komt.
Doe eens een nieuwe poging.
huisarts bezoeken kan helpen hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky kijkt tussen zijn benen en constateert dat er niets omhoog komt.
Doe eens een nieuwe poging.
Of een sensuele foto van jou maar eens proberen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
huisarts bezoeken kan helpen hoor
Ja, misschien krijgt de huisarts hem wel omhoogquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
huisarts bezoeken kan helpen hoor
Ik heb eens een vervangende huisarts gehad waarvan ik blij ben dat ik mijn broek niet heb hoeven zakken. Ze had spontaan een blauw oog gehad.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgt de huisarts hem wel omhoog
Blijven zoekenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of een sensuele foto van jou maar eens proberen.
DM staat open.quote:
* Merlijn is al gestopt!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts verder maar wacht tot het stopt met regenen van mooie dames![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts vraagt zich af of het geen mooie (lieve) mannen kan regenen
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts vraagt zich af of het geen mooie (lieve) mannen kan regenen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |