En jijquote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick scoorde slechter tijdens 'jokeren'.
Jonge je moest janken toen je blackberry dood was. Doe normaal.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet zo depressief als het klinkt hoor
Ik was al een touw aan het zoeken...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet zo depressief als het klinkt hoor
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jonge je moest janken toen je blackberry dood was. Doe normaal.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij nog steeds treurtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hij is litersssssss kwijt.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij nog steeds treurt
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hij is litersssssss kwijt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delen
Hij weent uit ze kutquote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delen
Hoe bevalt de Lumia verder? Is ie een beetje snel?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Crackberry in de wasmachine geweest, nu een nieuwe door verzekering, over 5 maand loopt abonnement af, dus over 3 maand kan ik weer verlengen, en deze verkopen.
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veelquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Lumia verder? Is ie een beetje snel?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veel
Ohw, beterquote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veel
Ik weiger ook hem aan een van mijn Apple producten aan te sluiten. Alleen draadloze dataverbinding in de vorm van Hi > Vodafone zou mogelijk zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, beter...
...en dat van Windows?
Een iPhone is toch wel redelijk gebruiksvriendelijk? Tenminste... kijkend naar mijn moederquote:Op zondag 19 februari 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weiger ook hem aan een van mijn Apple producten aan te sluiten. Alleen draadloze dataverbinding in de vorm van Hi > Vodafone zou mogelijk zijn.
giebel de biebel
Hahahaha. Ja, ik vind van welquote:Op zondag 19 februari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een iPhone is toch wel redelijk gebruiksvriendelijk? Tenminste... kijkend naar mijn moeder_!
Van de iPhone?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, ik vind van wel! Ik was sceptisch over de 'one button to rule them all'
Ja.quote:
Ik moet nog 2 maandjes wachten... dan ga ik of voor de Nexus of de S2(mogelijk 3, als die er dan isquote:Op zondag 19 februari 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht mijn back-button te missen. Maar dat valt me alleszins mee!
Nu heeft mijn moeder mijn desire. Is er erg blij mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |