abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2012 @ 22:49:05 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108169613

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 20-02-2012 10:16:23 ]
pi_108171098
Kan Gill Swerts uit de selectie verwijderd worden?
Doen we gewoon net alsof hij er niet meer inzit, hoef die gozer echt nóóit meer te zien. :r
pi_108171278
Niet haten.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108172649
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Niet haten.

[ afbeelding ]
:r :r :r !!!
pi_108172710
Dat optreden voor de wedstrijd trouwens, wat slecht. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108173627
tiesto twitterde op zondag 19-02-2012 om 21:08:26 Feyenoord has the most loyal supporters in the world! This gave me goosebumps reageer retweet
Baas. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108173715
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Dat optreden voor de wedstrijd trouwens, wat slecht. _O-
U-Niq is baas man _O_ Volgende keer De Sluipschutters doen B-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108173767
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

U-Niq is baas man _O_ Volgende keer De Sluipschutters doen B-)
Optreden was echt drama man, die mic van Winne deed het niet en die zooi werkt toch niet in de Kuip. _O- Verder weet ik niet of zo'n uniq echt goed is voor het veld, die gozer weegt godverdomme 500 kilo man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108173774
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan Gill Swerts uit de selectie verwijderd worden?
Doen we gewoon net alsof hij er niet meer inzit, hoef die gozer echt nóóit meer te zien. :r
Dit dus. Opzouten ermee. :r Graag idd alvast uit de selectie in de OP halen.
-
pi_108173805
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
tiesto twitterde op zondag 19-02-2012 om 21:08:26 Feyenoord has the most loyal supporters in the world! This gave me goosebumps reageer retweet
Baas. _O_
:o

En dat voor een Bredanaar. Wel mooi, direct heel de wereld die nu via die tweet ziet hoe groot en mooi Feyenoord is. O+
-
pi_108173880
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Optreden was echt drama man, die mic van Winne deed het niet en die zooi werkt toch niet in de Kuip. _O- Verder weet ik niet of zo'n uniq echt goed is voor het veld, die gozer weegt godverdomme 500 kilo man.
Kwaliteit en uitvoering liet idd te wensen over . Maar op zich is die muziek wel te doen :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108173973
quote:
Baas. _O_
Mooi om te zien, zijn muziek van vroeger was _O_

Nu al zin in zondag, ze hebben wel wat recht te zetten.
pi_108174077
quote:
Baas. _O_
Hatende Ranger fan in de comments :')
pi_108174673

_O- _O-
Groetjes, Ezio.
pi_108176447
quote:
Dat topic is best geniaal. :')

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit dus. Opzouten ermee. :r Graag idd alvast uit de selectie in de OP halen.
Vergeet het maar.

En waarom zo haten op hem. Hij is niet degene die bepaalt wanneer die speelt. Doet ook alleen maar wat hij kan, al is dat niet veel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108177724
quote:
’Ook zonder John is PSV te kloppen'

Ondanks de twee thuiszeges op PSV die Feyenoord sinds de 10-0 in Eindhoven heeft geboekt, willen de Rotterdammers nog altijd wraak nemen op die genadeloze nederlaag. Zonder de oliedomme John Guidetti zal het een lastige klus worden.
Nee schuddend zaten ze op de perstribune. Er was zaterdagavond een legertje Zweedse journalisten naar De Kuip getrokken om een keer met eigen ogen de verrichtingen van hun landgenoot John Guidetti te volgen. De aanvaller van Feyenoord is niet alleen in Rotterdam uitgegroeid tot een held, ook in Zweden worden zijn verrichtingen vol bewondering gevolgd. Niet voor niets worden de wedstrijden van Feyenoord daar live uitgezonden.

Reportage
De Scandinavische verslaggevers wilden nu wel eens een uitgebreidere reportage maken en Guidetti na afloop het hemd van zijn lijf vragen. Natuurlijk konden ze hem na afloop even spreken, kregen ze van de persafdeling te horen. „Behalve als hij rood krijgt”, had een woordvoerder van Feyenoord nog gegrapt.

Dus keken de Zweden elkaar vol ongeloof aan, toen Guidetti een kwartier voor tijd zijn shirt uittrok nadat hij RKC Waalwijk vanaf elf meter op een 1-0 achterstand had gezet. De 19-jarige spits had in de eerste helft al geel gepakt, dus moest hij na zijn tweede prent het veld verlaten. Consequenties: Feyenoord ging verdedigender spelen om de voorsprong vast te houden en bracht Gill Swerts in plaats van Ruben Schaken, drie minuten voor tijd kon Robert Braber de gelijkmaker binnen koppen omdat Swerts hem te veel vrijheid gaf én Guidetti mist de kraker van komende zondag tegen PSV. „Ongelooflijk”, zei Daniel Kristiansson van het Zweedse TV4. „Toen Zlatan nog bij Malmö FF speelde, heeft hij een keer exact hetzelfde gedaan. Guidetti is dus inderdaad de nieuwe Ibrahimovic.”

Gebogen
De huurling van Manchester City stond - ondanks zijn rode kaart - na afloop met beide handen in zijn broekzakken en gebogen hoofd de pers te woord. Hij vertelde dat de verdedigers van RKC hem 75 minuten op de huid hadden gezeten en soms gemene trucjes hadden uitgehaald. „Dat stoorde me. De scheidsrechter koos echter elke keer hun kant, terwijl zij vasthielden en duwden!”
Toen Guidetti de door Karim El Ahmadi versierde strafschop had binnengewerkt, kwamen die frustraties eruit. In een vlaag van verstandsverbijstering trok de scherpschutter zijn shirt uit, toen hij richting de juichende fans in vak X liep. Ronald Koeman wist niet wat hij zag. De trainer stond eerst nog met twee handen in de lucht, maar toen hij zag wat zijn topscorer van plan was ontplofte hij van woede. Ook na de remise was hij niet te genieten.

Dom
„Ik heb sowieso niets met spelers die hun shirt uittrekken na het maken van een doelpunt. En nu al helemaal niet. We komen met 1-0 voor en dan doet hij zoiets! Ik wist niet wat ik zag. Heel dom. Daarom heb ik ook gezegd dat hij de pers te woord moet staan, laat hem maar even op de blaren zitten.” Even later was Koeman al iets rustiger en toonde hij zelfs begrip. „Met alles wat er op dit moment van zijn loopbaan met hem gebeurt, is het moeilijk om koel en zakelijk te blijven. Ik ga morgen of overmorgen met John praten. Na een wedstrijd zijn er te veel emoties.”
Dat bleek wel toen Guidetti met zijn handen voor het gezicht en het schaamrood op de kaken een kwartier voor tijd het veld verliet. „Ik heb daarna de halve kleedkamer kort en klein geslagen”, aldus de jeugdinternational, die vorige week voor het eerst in zijn carrière in de voorselectie van de Zweedse nationale ploeg werd opgenomen. Bondscoach Erik Hamrén zat eergisteren op de tribune in De Kuip.

Verdriet
Dat maakte het verdriet van Guidetti alleen maar groter. Hij had er bijna geen woorden voor hoe dom hij wel niet was geweest. En hoe klote hij zich daardoor voelde. Tientallen keren bood hij via de media zijn verontschuldigingen aan bij de supporters, zijn medespelers en de technische staf.
Maar daar koopt geen Feyenoorder iets voor. Een overwinning op RKC had het treffen met PSV extra aantrekkelijk gemaakt, zeker omdat de ploeg van Fred Rutten gisteren met 3-0 van FC Groningen verloor. In Rotterdam-Zuid roepen ze wel dat ze niet aan het landskampioenschap denken, maar het verschil is slechts vier punten. Een zege op de Waalwijkers had de titelkoorts bij Feyenoord kunnen ontbranden.

Strijdvaardig
„Maar we moeten onze kop nu niet laten hangen, dat is nergens voor nodig”, was aanvoerder Ron Vlaar al direct strijdvaardig. „Dat de teleurstelling nu nog overheerst is logisch, maar we hebben nog alle tijd om ons goed voor te bereiden op de wedstrijd tegen PSV. We gaan nog steeds naar Eindhoven om een goed resultaat neer te zetten. Tegen Ajax speelden we zonder John ook heel goed. We zetten toen continu druk, waardoor zij onzeker werden en niet aan voetballen toekwamen. Dat moet tegen PSV eveneens mogelijk zijn.”

Het is voor het eerst dat Feyenoord sinds 24 oktober 2010 weer op bezoek gaat in de Lichtstad. Onder Mario Been werden de Rotterdammers destijds duizelig gespeeld en verloren ze met maar liefst 10-0. „Daarna hebben we weliswaar thuis twee keer van PSV gewonnen, maar die wedstrijd zal deze week wel weer worden opgerakeld”, aldus Vlaar. „Logisch, want we zijn het zelf ook nog niet vergeten. We willen daar nog steeds wraak nemen. John is met zijn doelpunten erg belangrijk voor ons, maar we hebben inmiddels bewezen dat we als team goed kunnen functioneren. Dat willen we in Eindhoven weer laten zien.”
Elite
Tegen TTIP
pi_108177790
Vlaar _O_

Meer aanvoerder dan ooit. _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108177802
quote:
Ik kan me de reactie van Guidetti wel voorstellen

COLUMN Ronald Koeman was zaterdagavond woest op John Guidetti, die een strafschop raak schoot, daarna zijn shirt uittrok en zijn tweede geel kreeg. Ik snap die woede wel, maar ik kan ook begrip opbrengen voor wat Guidetti deed. Het was voor hem de druppel die de emmer deed overlopen, het was een ontlading, hij ging helemaal uit zijn dak.

Dom natuurlijk, maar moet je je voorstellen dat je elke week de druk van een heel stadion voelt. Want als het bij Feyenoord even niet loopt, dan kijkt iedereen naar Guidetti. En hij doet het ook nog eens elke keer. Ik denk dat we hem dit moeten vergeven, ook Koeman moet hem kunnen begrijpen. Die jongen is pas 19 jaar en toch al zeer volwassen.

Ik denk dat hij, mits hij zichzelf blijft, een grote carrière tegemoet gaat. Hij scoort, maar voetbalt ook goed mee. En als belangrijke extra kwaliteit voelt hij het drommels goed aan als een ploeg iets nodig heeft. Als het niet loopt, en er iets moet gebeuren. Dan gaat hij met het publiek aan de gang en geeft hij het signaal dat de ploeg iets extra's moet brengen.

Juist dat laatste miste ik gisteren ontzettend bij PSV. Het was niet te geloven, zo weinig straalde die ploeg uit. Ik zag op de tribunes verklede supporters uit Eindhoven en omstreken, maar ik had het idee dat er ook supporters op het veld stonden, verkleed als PSV-spelers. Hoe is het mogelijk dat je als koploper en kandidaat-kampioen zo erbarmelijk slecht speelt?

En dan hebben ze ook nog jongens in de selectie die bezig zijn met hun contract en naar het buitenland kijken. Maar ze vergeten dat ze bezig zijn met voetbal. Ze stralen werkelijk niets uit. En dan moeten ze niet zaniken dat ze afgelopen week al Europees moesten spelen, want dat geldt voor zoveel clubs. Dat kan geen excuus zijn.

Misschien is dat het probleem ook wel, dat te weinig jongens in de gaten hebben wat er aan de hand is. Zoals Guidetti dat bij Feyenoord wel ziet. Zelfs toen het gisteren 2-0 voor Groningen stond, had PSV nog best wat kunnen weghalen daar. Maar niemand die dat in het veld ziet. Dat FC Groningen ook helemaal zo sterk niet was en best nog had kunnen instorten.

Vroeger liepen er bij PSV achterin nog voetballers rond, maar als ik nu de achterhoede zie, om te huilen zo slecht. Spelers vinden tegenwoordig oorbelletjes, vreemde schoenen en rare kapsels veel belangrijker. Volgens mij is dat een probleem van de opvoeders. Ze zijn allemaal gepamperd; hun tas is ingepakt, föhn erin, ze kunnen niet meer met een tegenslag omgaan. Guidetti is daar een positieve uitzondering op.

Intussen blijft het dus behelpen in de competitie. Je kunt het leuk noemen dat de topclubs zo wisselvallig presteren, maar het is armoe troef. Als een underdog ooit de kans heeft om kampioen te worden, dan is het nu wel. Misschien grijpt zelfs Heerenveen zijn kans nog wel. Er kunnen nu zes clubs kampioen worden en ik durf niet meer te voorspellen welke het wordt. (Willem van Hanegem)
68 jaar geworden vandaag. Held.

Elite
Tegen TTIP
pi_108177869
Mooi filmpje Happel.
Prachtkerel die Willem. Jammer dat ik hem nooit in het echie heb zien spelen.
Groetjes, Ezio.
pi_108177889
RonVlaar4 twitterde op maandag 20-02-2012 om 09:46:53 Een Feyenoord legende is jarig vandaag! Willem van Hanegem van harte gefeliciteerd met je 68ste verjaardag! reageer retweet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108178056
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
Mooi filmpje Happel.
Prachtkerel die Willem. Jammer dat ik hem nooit in het echie heb zien spelen.
Ik heb zijn genummerde boek nog ongeopend in de kast staan, het is bijna magisch mooi O+
BFF met GGMM
pi_108178276
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb zijn genummerde boek nog ongeopend in de kast staan, het is bijna magisch mooi O+
Schijnt dat bij zijn afscheidswedstrijd in '83 Andre Hazes nog heeft opgetreden :P
Groetjes, Ezio.
pi_108178311
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Schijnt dat bij zijn afscheidswedstrijd in '83 Andre Hazes nog heeft opgetreden :P
Yep, in Feyenoordshirt.
BFF met GGMM
pi_108178375
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep, in Feyenoordshirt.
Dus die Hazes was eigenlijk gewoon Feyenoorder. Dacht dat het een ras-neus was.
Ze draaien zijn muziek toch ook altijd daaro.
Groetjes, Ezio.
pi_108178397
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Feit.

Elite
Tegen TTIP
pi_108178409
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dus die Hazes was eigenlijk gewoon Feyenoorder. Dacht dat het een ras-neus was.
Ze draaien zijn muziek toch ook altijd daaro.
Hij was zelfs een tijdje lid van de supportersvereniging van Feyenoord heb ik weleens gehoord
pi_108178456
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Hij was zelfs een tijdje lid van de supportersvereniging van Feyenoord heb ik weleens gehoord
[ afbeelding ]
Geniaal man :D
Groetjes, Ezio.
pi_108178516
Deze is ook mooi van Willem. Over zijn band met Ernst Happel.

Groetjes, Ezio.
pi_108178536
Willem O+
pi_108178593
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:22 schreef Muto het volgende:
Willem O+
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108178648
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is ook mooi van Willem. Over zijn band met Ernst Happel.

Echt he, en voor wie het nog niet heeft gedaan: Lees 'De Coolsingel bleef leeg' van Hugo Borst... O+
BFF met GGMM
pi_108179115
De Kromme.
pi_108179260
t ziet er toch raar uit, zo'n neus is een feyenoord shirt
* Verwijderd *
pi_108179564
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:53 schreef zoekeenleven het volgende:
t ziet er toch raar uit, zo'n neus is een feyenoord shirt
Ik had meer moeite met Witsche eerlijk gezegd...
BFF met GGMM
pi_108179799
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

toen poepte ik nog in mijn broek.
* Verwijderd *
pi_108179898
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met dat hooghouden? :')
Groetjes, Ezio.
pi_108179925
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Met dat hooghouden? :')
Nee zijn broer in het heilige shirt...
BFF met GGMM
pi_108179967
Ik heb een aantal zeer exclusieve oude foto's van Rotterdam/Feyenoord (en ook wat 'bekendere') ter handen gekregen. Ik zit te denken om elke dag bij een willekeurige foto een verhaaltje te schrijven, waar de foto gemaakt is, waar de foto mee te maken heeft, et cetera.

Mensen die hier behoefte aan hebben, of zal ik het gebrabbel achterwege laten en gewoon de foto's online knallen? En doe ik dat dan hier op Fok! of gooi ik een aparte blog online? :?

Vragen, vragen...
pi_108180125
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb een aantal zeer exclusieve oude foto's van Rotterdam/Feyenoord (en ook wat 'bekendere') ter handen gekregen. Ik zit te denken om elke dag bij een willekeurige foto een verhaaltje te schrijven, waar de foto gemaakt is, waar de foto mee te maken heeft, et cetera.

Mensen die hier behoefte aan hebben, of zal ik het gebrabbel achterwege laten en gewoon de foto's online knallen? En doe ik dat dan hier op Fok! of gooi ik een aparte blog online? :?

Vragen, vragen...
Neem contact op met een willekeurige Feijenoord fan site, daar valt vast wel iets te regelen.
* Verwijderd *
pi_108180324
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:

Vragen, vragen...
Vraag aan Happel, die weet vast wel iemand die ze van een mooi onderschrift kan voorzien.
Tenzij je zelf precies de details kent dan kan je het zelf doen. Sowieso eerst hier posten natuurlijk :7
Groetjes, Ezio.
pi_108180685
@Helpmefok

Ik denk dat De Feijenoorder sowieso erg blij zou zijn met zulke bijdrages.
pi_108180706
Leuke site is dat :)
Groetjes, Ezio.
pi_108180838
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:28 schreef Happel het volgende:
Vergeet het maar.

En waarom zo haten op hem. Hij is niet degene die bepaalt wanneer die speelt. Doet ook alleen maar wat hij kan, al is dat niet veel.
Weet ik ook wel. ;)
-
pi_108181300
Ik ga gewoon eens een schrijfsel online plempen, kijken hoe het bevalt.

Rotterdam: een stad die continue verandert, maar eigenlijk stiekem hetzelfde blijft?

"Rotterdammer worden: hoe doe je dat?
Als je nog nooit iemand voor zijn muil heb geschopt, word je nooit een echte Rotterdammer, dat lijkt me duidelijk. Als je straat nog nooit is opgebroken, dan ben je een homo, dat zijn mietjes want dat zijn flikkers anders waren 't geen poten, waren ze niet homoseksueel konden ze ook niet van de verkeerde kant zijn, ja toch?"

Werkelijk elke Rotterdammer zal zich in het laatste deel van Mike Boddé's bekende pleidooi over de Rotterdammer kunnen vinden. Er is werkelijk geen stad in Nederland waar de straten vaker opengetrokken worden als die machtig mooie plaats die zijn naam te danken heeft aan een van de vele rivieren die onderdeel van de stad zijn. Al jaren liggen 'belangrijke' gedeeltes van Rotterdam open: denk op dit moment voor de grap eens aan het Centraal Station, denk aan het stuk asfalt voor het Groothandelsgebouw, de kruiskade: affijn, al op één vierkante kilometer zijn tientallen stukken opengetrokken grond terug te vinden.

Het is een mentaliteit, een 'happening', een gegeven, een gebeurtenis die past bij de stad Rotterdam. Al vanaf het bombardement in 1941 - waar de Rotterdammer al liep te ruimen terwijl de sirenes nog loeiden - is de stad rusteloos, lijkt het niet in staat om stukken Rotterdam te laten 'berusten'.

Kenmerkend hiervoor is het in 2003 door het Rotterdams Dagblad gepubliceerde boek "Rotterdam - Stad in beweging". Een prachtig fotoboek met foto's van de stad, vroeger en nu, waar de veranderingen die we nu niet eens meer herinneren soms haast pijnlijk naar voren gehaald worden. Hoe onherkenbaar is de Coolsingel, die nog een echte singel was, om maar niet te spreken over de duizenden andere grote veranderingen die de stad kent. Iemand uit de jaren '30 zou de stad niet terug herkennen.

Dat deze 'happening' iets van alle tijd is blijkt wel als men de indrukwekkende foto's van de mooie stad uit her verleden erbij pakt. U staat af en toe versteld van de hoeveelheid hijskranen op Rotterdam-Zuid tegenwoordig, en heeft de indruk dat het er nog nooit zóveel zijn geweest? Kijk eens voor de grap naar foto's van het relatief jonge Weena uit 1989.

Nee, de sla-het-tegen-de-grond-voor-het-nodig-is-en-trek-gelijk-de-stoep-open mentaliteit in Rotterdam zal niet snel veranderen. Desondanks is de stad toch altijd 'herkenbaar' gebleven voor zij die meegroeiden in de stad. Dit is onder andere te danken aan de pronkstukken die vrijwel elke Nederlander kan dromen: de prachtige erasmusbrug, de kubuswoningen, De Hef en natuurlijk ook De Kuip. Sommige van deze monumenten pas een tiental jaren oud, geven Rotterdam 'rust' in de hectiek van het 'slopen-en-weer-opnieuw-beginnen'. Hoewel zelfs deze niet 'onberoerd' blijven, gezien de spoorverbredingen voor de trams op de erasmusbrug en de renovaties aan de Kubushuizen mid-jaren '90.

En ook De Kuip viel - ik zou haast 'vanzelfsprekend' zeggen - ten prooi aan de sloop-en-herbouwlust van de stad die nooit stilstaat. Vier lichtmasten, een dak erop, beton vervangen voor glas-en-staal: weinig van de 'authentieke' Kuip uit 1934 staat nog 'echt' overeind. Desondanks veranderden kenmerken als 'sfeer', 'voetbaltempel', 'trouwste supporters', 'mooiste publiek' en 'geweldige ambiance' nooit.

Ondanks de vele verbouwingen die 'onze Kuip' achter de rug heeft - waardoor zij helaas in capaciteit steeds meer achteruit rende - staat 'de ovaal' met de vier reuzen nog steeds als een huis, niet alleen te danken aan de geweldige supporters die deze adembenemende club tweewekelijks mag ontvangen in haar 'thuis'. Het zijn van die zaken die nooit veranderen, in een stad die continue veranderd.

Dat sommige zaken écht nauwelijks veranderen, wordt wel bewezen door deze foto's uit 1948 en 1961: tot op de dag van vandaag scharen duizenden fans zich richting 'hun stadion', gebruikmakend van de trams die af-en-aan rijden naar hun eindbestemming. En dat de omgeving er alleen al in de 13-jaar verschil tussen deze twee foto's compleet anders uit is komen te zien, doet er niet toe.

Nee, Rotterdam heeft de ideale balans gevonden tussen 'verandering' en 'houwe bij het ouwe'. De reis met trams richting De Kuip is maar één van die voorbeelden, waaruit blijkt dat de Rotterdammer het - ondanks de omgevingsveranderingen - graag houdt bij wat hij gewend is.
Tenminste... als de weg weer niet eens opgebroken blijkt. Want dan staat de Rotterdammer weer op zijn stad te kankeren.

Sommige dingen blijven nou eenmaal stiekem altijd hetzelfde. Ook in Rotterdam.

Stuk heeft nog een hoop herschrijven nodig en 'loopt' niet overal even lekker maar was benieuwd wat men zou vinden :@ :{

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 12:04:46 ]
pi_108181370
Vraagje: Kan je zo'n rode kaart nog aanvechten bij de KNBSB? Zodat Guidetti nog wel tegen PSV kan spelen en daarna zijn schorsing pas ingaat? Ik weet helemaal niet hoe die regels in elkaar zitten, maar ik moest er opeens aan denken.
pi_108181406
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:04 schreef Peak het volgende:
Vraagje: Kan je zo'n rode kaart nog aanvechten bij de KNBSB? Zodat Guidetti nog wel tegen PSV kan spelen en daarna zijn schorsing pas ingaat? Ik weet helemaal niet hoe die regels in elkaar zitten, maar ik moest er opeens aan denken.
Koninklijke Nederlandse Baseball Softball Bond? Nou, ik denk dat ze eerder bij de KNVB moeten zijn ;). En nee, dat kan niet, rode kaart kwam voort uit twee gele kaarten en een gele kaarten kun je niet aanvechten ^O^.

Helaas dus -O-.
pi_108181409
Volgens mij niet, want twee keer geel. En kans op hogere schorsing.
pi_108181430
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij niet, want twee keer geel. En kans op hogere schorsing.
Hogere schorsing kan niet bij een 2x-geel=rood situatie, juist ómdat je die überhaupt niet kan aanvechten ;). Alleen bij dírect rood kan meer dan 1 wedstrijd schorsing gegeven worden.
pi_108181543
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hogere schorsing kan niet bij een 2x-geel=rood situatie, juist ómdat je die überhaupt niet kan aanvechten ;). Alleen bij dírect rood kan meer dan 1 wedstrijd schorsing gegeven worden.
Ah. :)
  maandag 20 februari 2012 @ 12:11:08 #50
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108181549
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Niet haten.

[ afbeelding ]
Hmmm ik zie mogelijkheden.
Zet Guideti zo een een brilletje op, ff naar de kapper en hoppa, Swerts in de spits zondag!
  maandag 20 februari 2012 @ 12:17:20 #51
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108181706
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga gewoon eens een schrijfsel online plempen, kijken hoe het bevalt.

Rotterdam: een stad die continue verandert, maar eigenlijk stiekem hetzelfde blijft?

_O_
pi_108182297
Waarom stonden die andere spelers (El Ahmadi vooral) zo hard te lachen overigens nadat ie z'n shirt uit trok? Hadden die echt niet door dat ie al eerder geel had?
-
pi_108182437
Ow ja, en Vlaar :') die snapt het echt niet. "Tegen Ajax speelden we heel goed zonder John". Aan goed spelen heb je geen zak als je niet scoort, mafkees.
-
pi_108182472
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:44 schreef Ritmo het volgende:
Ow ja, en Vlaar :') die snapt het echt niet. "Tegen Ajax speelden we heel goed zonder John". Aan goed spelen heb je geen zak als je niet scoort, mafkees.
Tegen ajax hebben we toch gescoord man.
en wat moet hij dan zeggen..... jaaaa zonder john zijn we kansloos hoor :')
Groetjes, Ezio.
pi_108182555
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tegen ajax hebben we toch gescoord man.
en wat moet hij dan zeggen..... jaaaa zonder john zijn we kansloos hoor :')
Ja, eentje. Maar gezien Ajax er thuis sowieso eentje maakt, moet je er zelf dus twee maken. En PSV maakt er al helemaal sowieso 2. Wordt voor Wijnaldum een hele mooie wraak zondag in elk geval.

En ja, wat moet ie anders zeggen? Misschien beter gewoon even niets.
-
pi_108182600
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:17 schreef elCholo het volgende:

[..]

_O_
Leuk stuk? ^O^
pi_108182693
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Leuk stuk? ^O^
ja, voor het eerst in tijden een nuttige bijdrage :*
Groetjes, Ezio.
pi_108182731
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

ja, voor het eerst in tijden een nuttige bijdrage :*
Ik doe weldegelijk vaker iets nuttigs bijdragen :* Moet af en toe het nuttige met het plezierige afwisselen O+
pi_108183387
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef Ritmo het volgende:
Jij bent echt iemand met twee meningen, hè?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 februari 2012 @ 13:15:38 #60
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108183405
Bij Ritmo is het niet gauw goed zeg ;(.
2000 light years from home
pi_108183470
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij bent echt iemand met twee meningen, hè?
Want? Ik doel er niet op dat ie niets over Guidetti mag zeggen, maar z'n voorbeeld over Ajax is gewoon dom. Dan kun je dat beter achterwege laten.
-
pi_108183503
Tegen Ajax was een van de weinige wedstrijden waar we redelijk goed speelden zonder Guidetti
Dus snap dat voorbeeld wel.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:19:10 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108183512
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Want? Ik doel er niet op dat ie niets over Guidetti mag zeggen, maar z'n voorbeeld over Ajax is gewoon dom. Dan kun je dat beter achterwege laten.
Dat vind jij. Vlaar denkt er anders over. Boeiend.
pi_108183526
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
Tegen Ajax was een van de weinige wedstrijden waar we redelijk goed speelden zonder Guidetti
Dus snap dat voorbeeld wel.
Redelijk goed spelen heb je niets aan als je niet wint. ;)
-
pi_108183537
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat vind jij. Vlaar denkt er anders over. Boeiend.
Jij vindt sowieso volgens mij weinig dingen echt boeiend.
-
pi_108183547
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Captain obvious!
pi_108183566
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Captain obvious!
Blijkbaar is het niet zo obvious voor velen.
-
pi_108183587
Ow ja, en:

quote:
Maar ja, als je dan direct na de 1-0 met tien man komt te spelen… Dan wordt het moeilijk.''
Het is tegen fucking RKC in je eigen Kuip en het gaat over een aanvaller die je mist, Ron. :{
-
pi_108183657
Soms he...
  maandag 20 februari 2012 @ 13:23:48 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108183664
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij vindt sowieso volgens mij weinig dingen echt boeiend.
Misschien, ik snap gewoon niet hoe je je over zulke onnozele en onbelangrijke zaken druk kan maken :') .
pi_108183837
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Misschien, ik snap gewoon niet hoe je je over zulke onnozele en onbelangrijke zaken druk kan maken :') .
Ik kreeg dan gisteren wel het verwijt dat ik geen echte supporter was, maar bij jou is het verschil in je reactie als je 5e en of 1e wordt echt miniem hé? Ik snap eigenlijk sowieso niet dat je Feyenoord volgt. Je kijkt, neemt de uitslag voor kennis aan, maakt een cynische opmerking en gaat iets anders doen.
-
pi_108183893
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik kreeg dan gisteren wel het verwijt dat ik geen echte supporter was, maar bij jou is het verschil in je reactie als je 5e en of 1e wordt echt miniem hé? Ik snap eigenlijk sowieso niet dat je Feyenoord volgt. Je kijkt, neemt de uitslag voor kennis aan, maakt een cynische opmerking en gaat iets anders doen.
Ik moest gisteren wel om jou lachen anders _O- Happel wees je ergens 'terecht' op een verwijt wat jij normaal andere mensen maakt :D ;). Ging overigens niet over het 'echte supporter' deel

quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef Happel het volgende:
Dacht trouwens dat je zo een hekel had aan mensen die van te voren al weten te voorspellen dat we een wedstrijd gaan verliezen?
Deze dus.

Volgende week gaan we 'gewoon' winnen bij lampekut.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 13:31:15 ]
pi_108183953
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

je loopt te zeiken om niks man
hij moet toch ff snel wat zeggen voor die camera of niet?
Groetjes, Ezio.
pi_108183958
Kom op zeg Merkie, trap of gooi jij nou echt nooit na een dikke nederlaag tegen Ajax ofzo je afstandsbediening of flesje bier kapot tegen de muur of grond?
-
pi_108184042
Het zou wat zijn als Vlaar aan komt zetten en zegt: "We moeten overwegen om ons volgende week niet te presenteren. Misschien dat een reglementaire nederlaag minder zwaar uitpakt. En ehhh... Ja, eigenlijk werd het na die rode kaart veel makkelijker. RKC voetbalde heel de wedstrijd al erg slecht, dus eigenlijk schrok ik me dood toen de 1-1 viel."
pi_108184050
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik moest gisteren wel om jou lachen anders _O- Happel wees je ergens 'terecht' op een verwijt wat jij normaal andere mensen maakt :D ;). Ging overigens niet over het 'echte supporter' deel

[..]

Deze dus.

Volgende week gaan we 'gewoon' winnen bij lampekut.
Ik heb het meer over het algemeen. Je gehele club klein maken en er standaard vanuit gaan dat je verliest. Dat is wat anders dan van een verlies uitgaan omdat je je enige serieus te nemen aanvaller mist om een achterlijke reden.
-
pi_108184058
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Kom op zeg Merkie, trap of gooi jij nou echt nooit na een dikke nederlaag tegen Ajax ofzo je afstandsbediening of flesje bier kapot tegen de muur of grond?
Ja, want je agressie/emotie niet kunnen beheersen is een eigenschap van een eckte supporter natuurlijk. :')
pi_108184067
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:

;).
pi_108184082
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, eentje. Maar gezien Ajax er thuis sowieso eentje maakt, moet je er zelf dus twee maken. En PSV maakt er al helemaal sowieso 2. Wordt voor Wijnaldum een hele mooie wraak zondag in elk geval.

Kom op gast, hij wordt als aanvoerder na de wedstrijd geinterviewd...
Als we het tegen PSV niet zonder Guidetti kunnen, leven we sowieso boven onze stand. Laat ze maar aantonen dat ze inderdaad de kwaliteiten bezitten om het PSV in Eindhoven moeilijk te maken zonder Guidetti.

Dit klinkt een beetje als zeiken om het zeiken van jou kant.
BFF met GGMM
pi_108184101
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb het meer over het algemeen. Je gehele club klein maken en er standaard vanuit gaan dat je verliest. Dat is wat anders dan van een verlies uitgaan omdat je je enige serieus te nemen aanvaller mist om een achterlijke reden.
Man, die verdediging van PSV daar walts ik nog doorheen _O- maak me echt geen zorgen daarom hoor. Ja, het gemis van Guidetti is kut maar op het middenveld heersen == vanzelf scoren.
pi_108184138
Ritmo was toch die user die er gisterenavond achter kwam wat de uitslag was vanwege carnaval? :')!

Wat doet die gozer hier...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108184183
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;).
Nee hoor ;) Maar waar sommige mensen echt teveel emotie hebben, is Merkie dan weer te extreem berustend...
-
  maandag 20 februari 2012 @ 13:39:03 #83
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108184203
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb niet over de uitslag, ik heb het over het feit dat je elk woord wat Feyenoord-gerelateerde mensen uitspreken op een weegschaal gaat leggen omdat ze niet gewonnen hebben. Who cares.
pi_108184204
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Man, die verdediging van PSV daar walts ik nog doorheen _O- maak me echt geen zorgen daarom hoor. Ja, het gemis van Guidetti is kut maar op het middenveld heersen == vanzelf scoren.
Jij misschien nog wel, maar die rare Fernandez en Schaken zeker niet. :')
-
pi_108184247
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kom op gast, hij wordt als aanvoerder na de wedstrijd geinterviewd...
Als we het tegen PSV niet zonder Guidetti kunnen, leven we sowieso boven onze stand. Laat ze maar aantonen dat ze inderdaad de kwaliteiten bezitten om het PSV in Eindhoven moeilijk te maken zonder Guidetti.

Dit klinkt een beetje als zeiken om het zeiken van jou kant.
Tuurlijk loop ik te zeiken, het is nu een hele week opzien tegen het definitief uit de top 3 vallen voor dit seizoen, a.s. zondag. En dat Vlaar er zo makkelijk over doet, stoort me dan wat meer dan normaal. Hij zou de aanvoerder moeten zijn, maar is vooral slappe excuses en cliché lulverhaaltjes aan het ophangen.
-
pi_108184315
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij misschien nog wel, maar die rare Fernandez en Schaken zeker niet. :')
Schaken deed het in de Kuip toch ook al?
BFF met GGMM
  maandag 20 februari 2012 @ 13:42:48 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108184361
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tuurlijk loop ik te zeiken, het is nu een hele week opzien tegen het definitief uit de top 3 vallen voor dit seizoen, a.s. zondag. En dat Vlaar er zo makkelijk over doet, stoort me dan wat meer dan normaal. Hij zou de aanvoerder moeten zijn, maar is vooral slappe excuses en lulverhaaltjes ophangen.
Als jij aanvoerder van Feyenoord bent mag je zelf zeggen wat je wilt, Vlaar zegt dit. Echt wtf, waar heb je het over man. En wat hebben kapotte afstandsbedieningen hier mee te maken? Ik ben je volledig kwijt.
pi_108184368
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
Ritmo was toch die user die er gisterenavond achter kwam wat de uitslag was vanwege carnaval? :')!

Wat doet die gozer hier...
Jij was toch die gozer die mee wou een taart gingen brengen na een 1-1 tegen ajax?
-
pi_108184399
Als Clasie maar weer mee doet.
Die is minstens zo belangrijk als Guidetti.
Zonder Clasie en zonder Guidetti gaan we kansloos verliezen. Dan maar een negatieve lul.
Groetjes, Ezio.
pi_108184461
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij was toch die gozer die mee wou een taart gingen brengen na een 1-1 tegen ajax?
Nee.

Maar hou alsjeblieft je mond dicht over de beleving van anderen als het je zelf klaarblijkelijk ook geen kanker kan boeien. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108184547
Ritmo welk vak zat jij ookalweer? QQ en neerkijken op het plebs ofzo :')
Groetjes, Ezio.
pi_108184554
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee.

Maar hou alsjeblieft je mond dicht over de beleving van anderen als het je zelf klaarblijkelijk ook geen kanker kan boeien. :')
Mij kan het zeker ook wel boeien. Maar tegen RKC dien je gewoon thuis op de automatische piloot te winnen, klaar.
-
pi_108184577
10 Redenen waarom we gaan winnen uit bij PSV:

10) PSV zal moe zijn van hun Europese wedstrijd
9) Hebben die gasten überhaupt supporters? _O-
8) Laten we wel wezen: ons middenveld is gewoon eindbaas
7) Team zal Guidetti willen steunen door te winnen
6) Team ruikt bloed en een landskampioenschap
5) Onze supporters O+
4) NEGER-WAT Koeman _O_
3) Bakkal die Rutten even het snot door zijn haren wil trekken
2) Clasie!
1) RE-FUCKING-VENGE!
pi_108184598
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:

5) Onze supporters O+
4) NEGER-WAT Koeman _O_
2) Clasie!
1) RE-FUCKING-VENGE!
Ik hoop dat je gelijk krijgt, echt.
-
pi_108184609
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mij kan het zeker ook wel boeien. Maar tegen RKC dien je gewoon thuis op de automatische piloot te winnen, klaar.
Net als ADO, NEC, Heerenveen-prijsschieten-tegen-9-man, ettt ceeeteeeeeraaaaaa?
pi_108184616
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mij kan het zeker ook wel boeien.
Dat blijkt wel, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108184644
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk krijgt, echt.
Geloof me nou. Ik heb pas 1 wedstrijd verkeerd voorspelt dit seizoen (na Ajax thuis wel een paar wedstrijden niet meer voorspelt omdat ik het gewoon écht niet meer wist :@). Hoewel, ik riep hier wel dat we van Vitesse zouden winnen.

Maar serieus, ik heb weer centen op Feijenoord == Winnen. Standaard.
pi_108184664
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Net als ADO, NEC, Heerenveen-prijsschieten-tegen-9-man, ettt ceeeteeeeeraaaaaa?
ADO en NEC had je ook gewoon moeten winnen ja.
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 13:49:38 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108184674
quote:

Dan hoop ik wel dat de terugkeer van Clasie het grote verschil gaat maken, want het zag er niet uit zaterdag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 20 februari 2012 @ 13:49:47 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108184682
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

ADO en NEC had je ook gewoon moeten winnen ja.
Volgens mij ben jij alleen tevreden als we alle 34 wedstrijden winnen :').
pi_108184693
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geloof me nou. Ik heb pas 1 wedstrijd verkeerd voorspelt dit seizoen (na Ajax thuis wel een paar wedstrijden niet meer voorspelt omdat ik het gewoon écht niet meer wist :@). Hoewel, ik riep hier wel dat we van Vitesse zouden winnen.

Maar serieus, ik heb weer centen op Feijenoord == Winnen. Standaard.
Dit is de eerste topper dit seizoen waarbij ik niet roep dat we hem gaan winnen.
-
pi_108184695
quote:

5) Onze supporters O+
4) NEGER-WAT Koeman _O_
2) Clasie!
1) RE-FUCKING-VENGE!
Geen sfeer in het stadion: Iedereen is nog lam van carnaval (of zit vast aan de Mathildelaan...)
BFF met GGMM
pi_108184714
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan hoop ik wel dat de terugkeer van Clasie het grote verschil gaat maken, want het zag er niet uit zaterdag.
Dat gaat gewoon gebeuren.

Hattrick voor Clasie :D _O_. (Toen ik het een paar keer riep bij Guidetti gebeurde het ook dus :') Wie weet jongens :') Hoop doet leven)
pi_108184755
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij alleen tevreden als we alle 34 wedstrijden winnen :').
Natuurlijk niet, dat is bijna onmogelijk. Maar als je beter dan PSV, Ajax en Twente bent dan is het gewoon zo dom om punten weg te gaan geven tegen RKC, Ado en NEC.
-
pi_108184779
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Idd. Clasie is de belangrijkste man samen met Guidetti. Maar zonder Clasie heb je echt een schijtmiddenveld.
die Mokotjo kan er niks van :r
Groetjes, Ezio.
pi_108184781
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon gebeuren.

Hattrick voor Clasie :D _O_. (Toen ik het een paar keer riep bij Guidetti gebeurde het ook dus :') Wie weet jongens :') Hoop doet leven)
Clasies zwakke punt is dat ie niet zoveel scoort.
-
pi_108184834
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Clasies zwakke punt is dat ie niet zoveel scoort.
Sinds wanneer is dat zijn taak dan als controleur op het middenveld :')
Laat bakkal lekker scoren tegen zijn oude cluppie :)
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 13:53:37 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108184871
quote:

[..]

Natuurlijk niet, dat is bijna onmogelijk. Maar als je beter dan PSV, Ajax en Twente bent dan is het gewoon zo dom om punten weg te gaan geven tegen RKC, Ado en NEC.
Het is een taaie vervelende klote tegenstander. Het is dat ze rot aan het seizoen begonnen anders hadden ze linkerrijtje gestaan. Heerenveen won er volgens alle media vorige week onterecht. Ze kregen niet 2 maar 3 punten te veel. Feyenoord morst nu wèl punten. Heerenveen is daarin verder dan Feyenoord, hoewel Feyenoord uit in Waalwijk wèl sneaky de punten meenam.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 20 februari 2012 @ 13:54:46 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108184914
quote:

[..]

Alsnog zijn we al 10 wedstrijden op rij ongeslagen met 7 overwinningen, 2 gelijke spelen en 1 verlies. Dit is de beste reeks wedstrijden van Feyenoord in jaren. Natuurlijk is het balen dat je niet wint, maar RKC is een goede ploeg, volgens mij wonnen ze met 10 man uit in Groningen met 0-3 twee weken geleden, diezelfde ploeg waar wij 6-0 van verloren. En als Guidetti niet zo dom had gedaan was de kans veel groter geweest dat we hadden gewonnen. Zelf beweer je altijd dat men het allemaal niet zo negatief in moet zien, maar nu doe je zelf precies hetzelfde en bekritiseer je de mensen die het wel positief inzien. Hypocriet hoor.
pi_108184927
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat zijn taak dan als controleur op het middenveld :')
Niet een taak, wel een pre. Xavi b.v. scoort er toch best wat.
-
pi_108184937
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd. Clasie is de belangrijkste man samen met Guidetti. Maar zonder Clasie heb je echt een schijtmiddenveld.
die Mokotjo kan er niks van :r
Clasie, Bakkal, Ahmadi ... Ik ken een hoop teams in Nederland, inclusief de top, die ervoor zouden tekenen ;).

Hoe klote ook moet ik die De_Kromme gelijk geven dat wij een Verhoek goed zouden kunnen gebruiken :@ En dat voor 1,5 miljoen euro. Dat is echt jammer geweest, dat men liever keek naar debieltjes als Immers :') en niet een gast als Verhoek probeerde te koppelen aan ons.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:56:00 #112
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108184970
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

44 goals in 14 jaar :') .
pi_108184976
quote:

[..]

Ja jezus, met het voetbal van Barcelona kan zelfs Puyol in scoringspositie gebracht worden :'). Is niet echt te vergelijken.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:58:08 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108185041
quote:

[..]

:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108185047
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja jezus, met het voetbal van Barcelona kan zelfs Puyol in scoringspositie gebracht worden :'). Is niet echt te vergelijken.
Pas op, niet over Barcelona beginnen. Voor je het weet zitten we weer in FB.... :+
BFF met GGMM
pi_108185077
quote:

[..]

Valt wel mee.
Laat hem nou maar van die geniale steekballen geven, veel praktischer.
Groetjes, Ezio.
pi_108185090
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Er liep vroeger zo'n kleine rond in Argentinië, die scoorde ook. Dus waarom Clasie niet? :')
BFF met GGMM
pi_108185095
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Laat hem nou maar van die geniale steekballen geven, veel praktischer.
Die steekbal op Schaken :o O+!

Wat Schaken ermee deed _O- :').
  maandag 20 februari 2012 @ 14:00:19 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108185118
Zo'n Alexis Sanchez scoort er ook.veel meer dan Schaken. SCHANDE.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108185138
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alsnog zijn we al 10 wedstrijden op rij ongeslagen met 7 overwinningen, 2 gelijke spelen en 1 verlies. Dit is de beste reeks wedstrijden van Feyenoord in jaren. Natuurlijk is het balen dat je niet wint, maar RKC is een goede ploeg, volgens mij wonnen ze met 10 man uit in Groningen met 0-3 twee weken geleden, diezelfde ploeg waar wij 6-0 van verloren. En als Guidetti niet zo dom had gedaan was de kans veel groter geweest dat we hadden gewonnen. Zelf beweer je altijd dat men het allemaal niet zo negatief in moet zien, maar nu doe je zelf precies hetzelfde en bekritiseer je de mensen die het wel positief vinden. Hypocriet hoor.
Wat jij zegt, zonder Guidetti's domme actie hadden we gewonnen. Het zijn van die achterlijke en onnodige dingen waardoor we niet 3 plekken hoger staan. En daar maak ik me zo kwaad over. Eigenlijk staan gasten als Fernandez en Vlaar daar perfect symbool voor. Het altijd nét niet redden door onbenulligheidjes. Guidetti compenseert dat normaal gesproken, maar als hij nou ook al de boel verpest met zo'n onbenullige actie...

Verder heb ik nergens gezegd dat je altijd positief moet zijn. Zoals ik zei hierboven, dit is de eerste topwedstrijd dit jaar dat ik het een keer niet ben. Dat ik flink chagerijnig ben over Guidetti maakt me misschien wat feller dan normaal
-
pi_108185139
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die steekbal op Schaken :o O+!

Wat Schaken ermee deed _O- :').
Heb je dat gifje nog? Speciaal voor Ritmo B-)
Groetjes, Ezio.
pi_108185141
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie, Bakkal, Ahmadi ... Ik ken een hoop teams in Nederland, inclusief de top, die ervoor zouden tekenen ;).

Hoe klote ook moet ik die De_Kromme gelijk geven dat wij een Verhoek goed zouden kunnen gebruiken :@ En dat voor 1,5 miljoen euro. Dat is echt jammer geweest, dat men liever keek naar debieltjes als Immers :') en niet een gast als Verhoek probeerde te koppelen aan ons.
Tja Verhoek of weet ik veel wat, als we maar 1 buitenspeler hadden met een goede voorzet...

Nu hebben we veel leuke actietjes, lekker balletjes slap over de grond spelen, en maar hopen dat Guidetti er wat mee doet. Ze doen hun best wel, leveren ook wel vaak strijd (zeker Cissé en Schaken), maarja over het hele seizoen gezien komt er gewoon veel te weinig uit, en lijkt mij dit toch wel een punt voor van Geel om over na te denken. Als je 1 leuke buitenspeler ergens weet op te rakelen, hoef je enkel een soort Janko transfervrij te halen die ze er wel even intikt, haal je geen buitenspeler, kan je weer op zoek naar een soort Guidetti, iemand die zelf het allemaal wel ff regelt. En zo'n kaliber spits aantreken met ons budget, lijkt een veel zwaardere opgave.
pi_108185321
Wat dat betreft moet ik altijd lachen om onze club (van armoede dan ;(). Heb je Makaay tegen 1,4 miljoen per jaar, kon je ook Wolfswinkel hebben voor 2,5 miljoen transferkosten en 4 ton salaris.

Het is allemaal zo zonde ;(.
pi_108185347
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dat betreft moet ik altijd lachen om onze club (van armoede dan ;(). Heb je Makaay tegen 1,4 miljoen per jaar, kon je ook Wolfswinkel hebben voor 2,5 miljoen transferkosten en 4 ton salaris.

Het is allemaal zo zonde ;(.
Maar toch lach je erom?
-
pi_108185362
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Koninklijke Nederlandse Baseball Softball Bond...

Macht der gewoonte. Voetbal is natuurlijk leuk maar honk- en softbal zijn echt mijn sport :)
pi_108185405
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef Peak het volgende:

[..]

Macht der gewoonte. Voetbal is natuurlijk leuk maar honk- en softbal zijn echt mijn sport :)
Ik ken het gevoel _O_ 7 jaar lang Neptuniaan geweest _O_.
pi_108185432
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar toch lach je erom?
Als je overal over gaat piekeren moet je geen Feijenoordsupporter zijn, dan was ik denk ik al 10 keer aan een hartaanval overleden :').
  maandag 20 februari 2012 @ 14:09:17 #128
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_108185448
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel _O_ 7 jaar lang Neptuniaan geweest _O_.
Ik wilde ook altijd gaan honkballen bij Neptunus :D. Niet gedaan, want: verweg.
FR1908
pi_108185578
Mijn meisje speelt dit jaar bij Neptunus. Zelf ga ik mijn 20ste seizoen bij een kleine vereniging waar ik mijn hele leven al speel. Wel in het veteranen team want 2 kapotte knieën. Te veel catchen op jonge leeftijd is niet goed voor je :N

On topic:
We pakken de lampies wel, juist omdat iedereen denkt dat we het niet kunnen! Lang leve de underdog positie.
pi_108185706
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef Peak het volgende:
Mijn meisje speelt dit jaar bij Neptunus. Zelf ga ik mijn 20ste seizoen bij een kleine vereniging waar ik mijn hele leven al speel. Wel in het veteranen team want 2 kapotte knieën. Te veel catchen op jonge leeftijd is niet goed voor je :N

On topic:
We pakken de lampies wel, juist omdat iedereen denkt dat we het niet kunnen! Lang leve de underdog positie.
Mijn bijnaam zou zijn: 3Strike-man. En ik was geen pitcher of catcher... :@
Gelukkig kon ik wel voetballen ^O^
BFF met GGMM
pi_108185785
Ik gooide op 15-jarige leeftijd ballen met 67MPH :D. Maargoed. Feijenoord?
Feijenoord!

...

Feijenoord O+.
pi_108186658
Misschien een rare vraag, maar heeft toevallig ook iemand de volledige wedstrijd van Feyenoord - Ajax ergens op zijn pc staan, of weet waar je die kan vinden? Heb zelf geen EL, dus kon hem niet opnemen toen hij daar herhaald werd, maar lijkt me gewoon is leuk om die wedstrijd nog is helemaal terug te kijken, zoals je bijvoorbeeld ook Feyenoord - Marseille kon terugzien op youtube. Bij voorbaat dank :)
pi_108186948
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef Grifte het volgende:
Misschien een rare vraag, maar heeft toevallig ook iemand de volledige wedstrijd van Feyenoord - Ajax ergens op zijn pc staan, of weet waar je die kan vinden? Heb zelf geen EL, dus kon hem niet opnemen toen hij daar herhaald werd, maar lijkt me gewoon is leuk om die wedstrijd nog is helemaal terug te kijken, zoals je bijvoorbeeld ook Feyenoord - Marseille kon terugzien op youtube. Bij voorbaat dank :)
Volgens mij kun je gewoon zoeken op de torrent Feyenoord-Ajax. Dan heb je de volledige wedstrijd en de samenvatting.
BFF met GGMM
pi_108188282
Selectie een dagje vrij. :')
-
  maandag 20 februari 2012 @ 15:26:40 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108188483
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Ze zijn altijd 1 dag per week vrij. Zijn ook gewoon werknemers he.
pi_108188553
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Moet jij gewoon wat te klagen hebben ofzo?
* Verwijderd *
  maandag 20 februari 2012 @ 15:29:48 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108188590
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van Ritmo. In de vijf/zes jaar dat hij hier zit nog nooit een positief woord voor Feyenoord over gehad. Je vraagt je soms wel eens af of hij wel daadwerkelijk voor Feyenoord is.
Elite
Tegen TTIP
pi_108188597
quote:

[..]

Nee. Als ze gisteren hun plicht hadden gedaan en 3 punten gepakt en Guidetti er zondag gewoon bij was geweest had ik niet geklaagd.
-
pi_108188613
quote:

[..]

En hij vind dat voetballers 48 uur per dag horen te trainen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108188628
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van Ritmo. In de vijf/zes jaar dat hij hier zit nog nooit een positief woord voor Feyenoord over gehad. Je vraagt je soms wel eens af of hij wel daadwerkelijk voor Feyenoord is.
Gast pleur toch op. Als er iemand hier extreem negatief is, ben jij het wel.
-
pi_108188661
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Steven184 het volgende:

[..]

En hij vind dat voetballers 48 uur per dag horen te trainen.

Nee.
-
pi_108189081
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee. Als ze gisteren hun plicht hadden gedaan en 3 punten gepakt en Guidetti er zondag gewoon bij was geweest had ik niet geklaagd.
Ach joh je hebt zelf die kop van Guidetti gezien, een extra straftraining gaat hem echt niet meer motiveren om het goed te maken hoor.
* Verwijderd *
  maandag 20 februari 2012 @ 15:45:11 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108189151
quote:

[..]

Gisteren was er een uitlooptraining.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108189643
quote:

[..]

Ah. Als jij een offday hebt op je werk lever jij ook je vrije dag(en) in?
  maandag 20 februari 2012 @ 16:07:56 #145
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108190027
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah. Als jij een offday hebt op je werk lever jij ook je vrije dag(en) in?
:Y

Ik doe ook altijd een flink bedrag in de boetepot. Daar gaat de baas dan van naar de hoeren. :N
Look behind you! It's your ass!
  maandag 20 februari 2012 @ 16:08:43 #146
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_108190051
Ik juich voor jullie komende zondag _O_
pi_108191040
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Sala-adin het volgende:
Ik juich voor jullie komende zondag _O_
wij ook
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_108192139
Heeft Van Geel Gil de Cler een nieuw contract laten tekenen van de zomer of zijn we binnenkort van hem af? :/
pi_108192490
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ach joh je hebt zelf die kop van Guidetti gezien, een extra straftraining gaat hem echt niet meer motiveren om het goed te maken hoor.
Misschien zijn de anderen nog wel schuldiger. Zij hadden niet die 2 hele belangrijke punten weg mogen geven en alles laten instorten toen er 1 speler uitviel.

Met vandaag winst, zou ik volgende week nog voor een gelijkspel tekenen. Nu moet je winnen als je echt bovenin mee blijft doen. En bovendien hijgen die joden ons weer in de nek.
-
pi_108192496
Gil de Cler, ja man..
* Verwijderd *
  maandag 20 februari 2012 @ 17:06:18 #151
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_108192582
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Misschien zijn de anderen nog wel schuldiger. Zij hadden niet die 2 hele belangrijke punten weg mogen geven en alles laten instorten toen er 1 speler uitviel.

Met vandaag winst, zou ik volgende week nog voor een gelijkspel tekenen. Nu moet je winnen als je echt bovenin mee blijft doen. En bovendien hijgen die joden ons weer in de nek.
Weer :')

Wees blij dat het na al die jaren weer een keer gebeurt :')
pi_108192646
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Weer :')

Wees blij dat het na al die jaren weer een keer gebeurt :')
Ik bedoel dat we ze eigenlijk deze weken definitief op afstand hadden moeten zetten, en we ze niet weer voorbij moeten laten gaan. Nu moet je straks nog gaan knokken om een 5e plek en dat is niet nodig geweest.
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:09:36 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108192712
Ritmo, wat ben je toch een druktemakertje.
Elite
Tegen TTIP
pi_108192814
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef Happel het volgende:
Ritmo, wat ben je toch een druktemakertje.
Jullie zouden je ook wel eens wat drukker mogen maken. Neem toch aan dat jij straks ook woedend bent als we alsnog 6e achter Ajax en H'veen eindigen?
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:12:43 #155
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108192835
Ik zal nooit woedend zijn, wel teleurgesteld.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:12:59 #156
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_108192846
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik bedoel dat we ze eigenlijk deze weken definitief op afstand hadden moeten zetten, en we ze niet weer voorbij moeten laten gaan. Nu moet je straks nog gaan knokken om een 5e plek en dat is niet nodig geweest.
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jullie zouden je ook wel eens wat drukker mogen maken. Neem toch aan dat jij straks ook woedend bent als we alsnog 6e achter Ajax en H'veen eindigen?
:D

jij denkt echt dat jullie boven ons eindigen?

Noooooooit vriend :D
pi_108192859
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Merkie het volgende:
Ik zal nooit woedend zijn, wel teleurgesteld.
Volgens mij kan jij niet eens ergens woedend over worden. :P
-
pi_108192865
PSV komt er weer goed mee weg dat ze nu een Feyenoord treffen zonder Guidetti. Aan de andere kant hebben hun smaakmaker Manolev niet dus dat houd de boel in balans.
pi_108192893
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

[..]

:D

jij denkt echt dat jullie boven ons eindigen?

Noooooooit vriend :D
Aggut, ze winnen een keer geflateerd van NEC en de grote bekken zijn weer terug hoor.
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:14:50 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108192925
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij niet eens ergens woedend over worden. :P
Ik word inderdaad zelden boos. Ik snap gewoon niet waar je je allemaal druk over maakt, wat is er nou allemaal precies aan de hand? Feyenoord heeft gelijkgespeeld. Nou, wow, einde van de wereld man :'). We zijn notabene een punt ingelopen. Als je elke week een punt inloopt word je moeiteloos kampioen.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:15:21 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108192947
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waar moet ik me druk om maken? Alles gaat goed komen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 februari 2012 @ 17:15:23 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108192949
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Aggut, ze winnen een keer geflateerd van NEC en de grote bekken zijn weer terug hoor.
Over grote bekken gesproken, is in dit topic toch ook wel een beetje omgeslagen wat dat betreft
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 17:16:31 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108193002
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Evengoed zouden ze bij ajax kunnen roepen dat een hele hoop puntverlies niet nodig was geweest. En bij Psv. En andere clubs.
Spelers en teams maken weleens fouten, klaar. Dat gebeurt echt niet alleen bij Feyenoord.
Het zou jammer zijn als er na 34 wedstrijden een 6e plaats rest, maar als dat de krachtsverhoudingen zijn dan is dat zo. Ik zou er niet raar van staan te kijken, al hoop ik op hoger uiteraard. Het is heel moeilijk te voorspellen. Het gat met plaats 7 is groot, maar 1 t/m 6 zitten bizar dicht op elkaar.
pi_108193081
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik word inderdaad zelden boos. Ik snap gewoon niet waar je je allemaal druk over maakt, wat is er nou allemaal precies aan de hand? Feyenoord heeft gelijkgespeeld. Nou, wow, einde van de wereld man :'). We zijn notabene een punt ingelopen. Als je elke week een punt inloopt word je moeiteloos kampioen.
Achteraf je boos maken vind ik slap.
En we weten allebei dat Feyenoord Feyenoord blijft en dat je er bij ons nooit vanuit moet gaan dat het dubbeltje vanzelf de goede kant op valt.
-
pi_108193103
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar moet ik me druk om maken? Alles gaat goed komen.
Wat versta jij onder goed?
-
pi_108193115
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Over grote bekken gesproken, is in dit topic toch ook wel een beetje omgeslagen wat dat betreft
Hoe bedoel je?
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:19:40 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108193138
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Achteraf je boos maken vind ik slap.

Wat doe jij hier dan topic in, topic uit? _O-

Je hebt nota bene de wedstrijd niet eens gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 17:20:15 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108193165
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat versta jij onder goed?
Europees voetbal halen. (Voorronde) C(?)L halen is uitstekend.
Elite
Tegen TTIP
pi_108193168
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Echte Feyenoorders weten dat carnaval altijd voor gaat
pi_108193173
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Evengoed zouden ze bij ajax kunnen roepen dat een hele hoop puntverlies niet nodig was geweest. En bij Psv. En andere clubs.
Spelers en teams maken weleens fouten, klaar. Dat gebeurt echt niet alleen bij Feyenoord.
Het zou jammer zijn als er na 34 wedstrijden een 6e plaats rest, maar als dat de krachtsverhoudingen zijn dan is dat zo. Ik zou er niet raar van staan te kijken, al hoop ik op hoger uiteraard. Het is heel moeilijk te voorspellen. Het gat met plaats 7 is groot, maar 1 t/m 6 zitten bizar dicht op elkaar.
Maar bij Ajax is het gewoon 1 grote pleuris-bende, met matig spel, gezeik in elke laag van die club en mongolen als Enoh in het elftal. Die staan gewoon terecht 6e.
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:20:52 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108193200
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:20 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Daarom joh. Lekker laten lullen in zijn dagelijkse manische uurtjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 17:21:16 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108193223
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Aan het begin van het seizoen had jij net als velen toch niet gedacht dat Feijenoord nu zou staan waar het staat maar nu wordt het al als normaal gezien en is plek 6 een teleurstelling
pi_108193232
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Nu wel. Had ik wellicht niet moeten doen, want dat maakte me nog kwader dan ik al was.
-
pi_108193250
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar bij Ajax is het gewoon 1 grote pleuris-bende, met matig spel, gezeik in elke laag van die club en mongolen als Enoh in het elftal. Die staan gewoon terecht 6e.
Wie zei hier wat over een grote bek? _O-
pi_108193265
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:20 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Carnaval _O_

Mensen die op zaterdagavond hun handen stuk klappen voor Swerts. :')
-
pi_108193282
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:22 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wie zei hier wat over een grote bek? _O-
Dat is geen grote bek, maar de waarheid toch? :')
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:23:12 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108193284
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Carnaval _O_

Point proven.

En nou wegwezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108193298
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Point proven.

En nou wegwezen.
:*
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:24:54 #179
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108193365
quote:

5) Onze supporters O+
4) NEGER-WAT Koeman _O_
2) Clasie!
1) RE-FUCKING-VENGE!
Je bent ook een geweldige aanwinst voor dit topic soms O+
  maandag 20 februari 2012 @ 17:25:12 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108193376
Ritmo maakt het er inderdaad niet makkelijker op. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_108193470
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je bent ook een geweldige aanwinst voor dit topic soms O+
Wat vond je van mijn stuk? :@
pi_108193484
quote:

[..]

Carnaval _O_

.................. :')!
  maandag 20 februari 2012 @ 17:32:44 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108193727
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat vond je van mijn stuk? :@
Leuk om te lezen, de punchline moest ik om lachen ^O^
pi_108193796
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:25 schreef Happel het volgende:
Ritmo maakt het er inderdaad niet makkelijker op. :')
Moet je niet naar de wekelijkse groene hazen-bijeenkomst ofzo?
-
  maandag 20 februari 2012 @ 17:36:00 #185
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108193844
Wat vinden we hier trouwens van?
quote:
Drie duels schorsing voor spugende Castaignos

Internazionale-aanvaller Luc Castaignos heeft een schorsing van drie wedstrijden gekregen, omdat hij vorige week gespuugd zou hebben op Bologna-speler Andrea Raggi. Dit zou hij hebben gedaan uit frustratie, omdat hij samen met zijn ploeg met 0-3 verloor van Bologna.

Op beelden was te zien dat de oud-Feyenoorder spuugde in de richting van de rechtervleugelverdediger. Er leek een afstand tussen Castaignos en Raggi te zijn, maar toch is de Schiedammer geschorst. "Er bestaat geen twijfel over de intentie van de speler en of het doelwit wordt geraakt is in dit geval niet belangrijk", liet de Italiaanse voetbalbond weten.

Castaignos genoot zijn jeugdopleiding bij Spartaan '20, totdat Feyenoord hem in 2007 overnam en aan zijn opleiding toevoegde. In 2009 maakte hij zijn debuut in het shirt van de club uit Rotterdam-Zuid. Hij speelde 37 duels, waarin hij zestien keer het doel trof. Voor Inter speelde hij inmiddels vijf competitiewedstrijden, waarin hij één keer doel trof

Bron
  maandag 20 februari 2012 @ 17:37:33 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108193898
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:36 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Totaal niet interessant. :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 17:37:37 #187
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_108193903
quote:

[..]

Dan toch liever het uittrekken van een shirt :')
  maandag 20 februari 2012 @ 17:41:18 #188
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108194034
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Dan toch liever het uittrekken van een shirt :')
Dat vind ik wel een interessant gegeven - Luc is evenoud als Guidetti, die zaterdag evenzo gefrustreerd was.

Ik vind het enorm treurig dat iemand als Luc, aan de ochtend van z'n carriëre, nu nauwelijks speelt, uit Jong Oranje gezet is en nu bekend is omwille van dit soort capriolen. Hij had bij Feyenoord een grote kunnen zijn onderhand.

Maar vooral naar je zaakwaarnemert luisteren, en in jezelf blijven investeren bij Inter ^O^
  maandag 20 februari 2012 @ 17:42:39 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108194084
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een interessant gegeven - Luc is evenoud als Guidetti, die zaterdag evenzo gefrustreerd was.

Ik vind het enorm treurig dat iemand als Luc, aan de ochtend van z'n carriëre, nu nauwelijks speelt, uit Jong Oranje gezet is en nu bekend is omwille van dit soort capriolen. Hij had bij Feyenoord een grote kunnen zijn onderhand.

Maar vooral naar je zaakwaarnemert luisteren, en in jezelf blijven investeren bij Inter ^O^
Sportief gezien ben ik het helemaal met je eens maar hij is nu wel al financieel onafhankelijk en dat is toch ook wel wat waard
pi_108194088
Koeman zal wel weer een heel goede tactiek op de been krijgen.

Waar PSV vooral zwak is, in de verdediging. Bij druk zetten zijn ze erg kwetsbaar. Ook bij het passen. Zag je zondag ook weer. Daarin zijn ze ook fantastisch
pi_108194092
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ach joh laat het gaan, we weten allemaal dat hij een fout heeft gemaakt door daar naartoe te gaan.
* Verwijderd *
  maandag 20 februari 2012 @ 17:43:15 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108194110
Luc heeft ook nooit een nieuwe aanbieding gekregen van een technisch directeur. Anders was hij gewoon gebleven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108194123
quote:

[..]

Ik vind deze geslaagder:
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:46:29 #194
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108194236
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vind deze geslaagder:
Sowieso _O_
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 17:54:33 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108194534
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sportief gezien ben ik het helemaal met je eens maar hij is nu wel al financieel onafhankelijk en dat is toch ook wel wat waard
Dat vind ik altijd een beetje een kul-argument, bij jonge talentvolle spelers.
Ja, als Luc volgende week onder een auto komt en in een rolstoel belandt, dan is hij mooi financieel afhankelijk. Maar die kans is minimaal, en financieel onafhankelijk wordt zo'n speler tóch wel. Zelfs als hij de rest van z'n carrière bij Feyenoord zou blijven voetballen, is hij daarna met gemak financieel onafhankelijk.
Hij is simpelweg minimaal een jaar te vroeg vertrokken, naar de verkeerde club in het verkeerde land.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:00:30 #196
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108194779
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
Luc heeft ook nooit een nieuwe aanbieding gekregen van een technisch directeur. Anders was hij gewoon gebleven.
Lijkt me sterk, met zo'n rat als Treffers. Eerst nog praten over 'contract bij Inter en 2 jaar verhuur aan Feyenoord' om vervolgens te zeggen dat je 'op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging'. Luc is al z'n naiviteit en goedgelovigheid het slachtoffer geworden van een geldparasiet.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:05:46 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108194969
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, met zo'n rat als Treffers. Eerst nog praten over 'contract bij Inter en 2 jaar verhuur aan Feyenoord' om vervolgens te zeggen dat je 'op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging'. Luc is al z'n naiviteit en goedgelovigheid het slachtoffer geworden van een geldparasiet.
Toen er al twijfel over de rechtsgeldigheid van dat contract was had er gelijk actie op ondernomen moeten worden. Dat is altijd nagelaten. Blunder dus.

Dat had sowieso moeten gebeuren natuurlijk, hij had er een stuk of 15 inliggen. Dan voldoet een contractje dat je in de junioren hebt getekend niet meer.

Hij zag dat als een gebrek aan waardering en tekende dus elders. Dat een zaakwaarnemer daar handig gebruik van maakt is een tweede.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 18:14:26 #198
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108195329
Maar dan alsnog, zou Luc terug verwelkomd kunnen worden komend seizoen, als huurlingvervanger voor Guidetti?
pi_108195364
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Dekatria het volgende:
Maar dan alsnog, zou Luc terug verwelkomd kunnen worden komend seizoen, als huurlingvervanger voor Guidetti?
Wat mij betreft niet... Tenzij er echt niks beters/anders te vinden is.
pi_108195463
quote:

[..]

Carnaval _O_

Carnaval :')
Mensen die Carnaval verkiezen boven Feyenoord :') :')
Lijkt me duidelijk
  maandag 20 februari 2012 @ 18:21:56 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108195597
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Dekatria het volgende:
Is niet goed genoeg als vervanger van Guidetti en past niet bij dit Feyenoord.,
Luc heeft een goed draaiend team nodig, Guidetti maakt eigenhandig een team draaiende.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:23:32 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108195663
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is niet goed genoeg als vervanger van Guidetti en past niet bij dit Feyenoord.,
Luc heeft een goed draaiend team nodig, Guidetti maakt eigenhandig een team draaiende.
Vorig jaar draaide het niet, maar hij legt er wel 15 in. Je zou dus kunnen zeggen dat hij alsnog een goede toevoeging zou kunnen zijn.

Dat er een nieuwe drijfveer nodig is voor het team zelf, spreekt dan wel voor zich.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:26:46 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108195783
Toch voegt zo'n Castaignos buiten goals maar weinig toe aan het aanvallende spel. Totaal geen Feyenoord-spits zoals er de laatste jaren wordt gespeeld... net als Makaay eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 18:29:33 #204
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108195871
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef Caland het volgende:
Toch voegt zo'n Castaignos buiten goals maar weinig toe aan het aanvallende spel. Totaal geen Feyenoord-spits zoals er de laatste jaren wordt gespeeld... net als Makaay eigenlijk.
Makaay trok toch gaten open, er gebeurde altijd het één en ander in de verdediging als hij erin kwam. Dat Been 'm verkeerde gebruikte, tja...
  maandag 20 februari 2012 @ 18:32:01 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108195955
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:29 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Makaay trok toch gaten open, er gebeurde altijd het één en ander in de verdediging als hij erin kwam. Dat Been 'm verkeerde gebruikte, tja...
Maar ook vaak genoeg gebeurde er helemaal niks. Aan een type Makaay heb je geen fuck als je als team niet draait en weinig kansen afdwingt. Sowieso is dat type spits mondiaal aan het verdwijnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 18:33:52 #206
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108196024
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar ook vaak genoeg gebeurde er helemaal niks. Aan een type Makaay heb je geen fuck als je als team niet draait en weinig kansen afdwingt.
Dat is waar. Ik denk echter dat met een technische staf als de KGB, Luc zeker stappen zou kunnen maken.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:35:16 #207
268260 Dr.Mikey
pi_108196074
Luc is echt een speler die buiten spelers die wat kunnen naast zich moet hebben voor de voorzet.
En Cabral is de enige die bij ons wat kan maar die gaat liever zelf.
R.I.P DTS.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:40:20 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108196242
Als Castaignos iets niet kon was het wel koppen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 februari 2012 @ 18:46:53 #209
268260 Dr.Mikey
pi_108196460
Zo stil hier vanwege Cohen natuurlijk.
R.I.P DTS.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:50:38 #210
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108196586
quote:

[..]

Carnaval _O_

Ritmo :')!!!!!!!!!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_108196671
Probeer ik te behulpzaam te zijn, krijgen we dit. Dit dan misschien?

Stoppen met blowen #9
  maandag 20 februari 2012 @ 18:54:21 #212
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108196720
- doe maar niet -

[ Bericht 46% gewijzigd door Happel op 20-02-2012 18:54:59 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 18:54:46 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108196732
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Carnaval :')
Mensen die Carnaval verkiezen boven Feyenoord :') :')
Lijkt me duidelijk
Paar van me maten kozen er ook gewoon voor. Snap dat dus echt niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_108196737
quote:
Martins Indi verlengt tot medio 2016 bij Feyenoord

Feyenoord en Bruno Martins Indi (20) hebben een principeakkoord bereikt over een nieuw contract dat de verdediger tot medio 2016 aan de club zal verbinden. De huidige verbintenis van de jeugdinternational loopt in de zomer van 2013 af. De jeugdinternational zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract. ‘Ik ben blij en trots dat ik langer voor zo’n grote club als Feyenoord mag blijven spelen’, zei Martins Indi. ‘Het vertrouwen dat de club in me stelt doet me goed. Ik wil de komende jaren structureel laten zien dat ik Feyenoord-waardig ben en wil helpen de club naar een hoger plan te brengen.’

Martin van Geel toonde zich bijzonder content met het langer vastleggen van de talentvolle Martins Indi. ‘Bruno is nu al een goede linksbenige centrale verdediger, maar kan – aangezien hij nog maar net twintig jaar is – ook nog enorme stappen in zijn ontwikkeling maken’, zei de technisch directeur. ‘Hij heeft in onze ogen echt een mooie toekomst voor zich, waarbij het zeker zal helpen dat hij buitengewoon leergierig is en een enorme drive heeft om op alle fronten beter te worden. Bruno past zodoende bijzonder goed bij Feyenoord.’

Martins Indi is sinds enige tijd een vaste waarde in de basisopstelling van hoofdtrainer Ronald Koeman. De jeugdinternational is blij dat hij de komende jaren voor Feyenoord kan blijven spelen. ‘Het is mooi dat de technische staf het in mij ziet zitten. Dit vertrouwen wil ik terugbetalen door goed te presteren. Dit kan niet zonder mijn medespelers. Hen wil ik bedanken, net als de supporters voor hun steun. Het is geweldig om te horen hoe ze mijn naam scanderen.’

De centrale verdediger liet weten nog lang niet klaar te zijn in De Kuip en roemde de rol van met name zijn adviseur Sietje Mouch. ‘Hij steunt mij al jaren en helpt me met het nemen van de juiste beslissingen’, zei Martins Indi. ‘Vanaf het begin van mijn carrière is hij bij mij betrokken. Eerst hier bij Feyenoord presteren, daar zijn we het over eens. Ik wil een topverdediger worden en met dit nieuwe contract krijg ik daarvoor de kans in De Kuip. Contractverlenging is een goede stap voor mij. Ik ben heel tevreden met hoe het met mij gaat bij Feyenoord.’

Martins Indi is een exponent van de Feyenoord Academy. De in Barreiro (Portugal) geboren, maar in Rotterdam getogen speler begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan’20. Als eerstejaars C-junior stapte hij over naar Feyenoord, waar hij als A-junior al een vaste plaats in de eerste selectie veroverde. Martins Indi speelde tot op heden 32 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij twee keer tot scoren kwam.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:55:03 #215
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108196744
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Paar van me maten kozen er ook gewoon voor. Snap dat dus echt niet.
Daar ben je toch niet lekker in je paasei?

edit: en sorry ;(.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:55:24 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108196758
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Daar ben je toch niet lekker in je paasei?
Zijn ze ook niet. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_108196773
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Tomasso het volgende:
- doe maar niet -
Ik klikte.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:56:05 #218
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108196789
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik klikte.
What has been seen, can not be unseen.
pi_108196821
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

What has been seen, can not be unseen.
Ik keek maar een miliseconde, de schade is te overzien, site was nog niet helemaal geladen.
pi_108196830
Toekomstig Oranjeverdediger en onze sterkhouder in de verdediging, Baas Bruno _O_
  maandag 20 februari 2012 @ 18:58:45 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108196880
Nog erger zijn gasten die in carnavalskledij naar De Kuip gaan. Stinkboeren :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108196916
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:58 schreef Caland het volgende:
Nog erger zijn gasten die in carnavalskledij naar De Kuip gaan. Stinkboeren :')
Jij denkt: vorige keer reageerde niemand op deze opmerking, ik maak hem nog maar een keer?
  maandag 20 februari 2012 @ 19:01:15 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108196971
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij denkt: vorige keer reageerde niemand op deze opmerking, ik maak hem nog maar een keer?
Jij denkt: mijn clubje staat nog dichter tegen de streep aan. Ik ga maar weer in dat topic trollen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108197014
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij denkt: mijn clubje staat nog dichter tegen de streep aan. Ik ga maar weer in dat topic trollen?
You got me there. Ben al weg.
pi_108197213
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat is een flinke verlenging, goede zaak.
Maar hij moet voetballend nog heel veel groeien wil hij die topverdediger worden.
pi_108197243
BMI _O_
  maandag 20 februari 2012 @ 19:09:14 #227
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108197260
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar hij moet voetballend nog heel veel groeien wil hij die topverdediger worden.
Daar heeft hij alle tijd voor. Sowieso mooi dat hij nu verlengd heeft, hij is aan een goeie reeks bezig.
  maandag 20 februari 2012 @ 19:09:38 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108197276
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is waar, alleen Douglas kan ook niet voetballen, en die wordt elke week weer Oranje in gepraat :|W . Voor de Eredivisie is BMI gewoon een topverdediger.
pi_108197344
Je ziet al 4 seconden lang aankomen wat hij gaat doen als hij aan de bal is.
  maandag 20 februari 2012 @ 19:12:32 #230
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108197413
Wat is de score trouwens nu van Van Geel dit seizoen?

Verlengd:
-BMI
-Clasie
-v Huijgevoort

Nieuw:
-Goossens
-Vormer
-Janmaat
pi_108197435
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:11 schreef Muto het volgende:
Je ziet al 4 seconden lang aankomen wat hij gaat doen als hij aan de bal is.
Idd, dat moet echt nog veel beter. Maar puur verdedigend is hij heel sterk.
pi_108198127
BMI bijgetekend _O_ _O_ _O_
pi_108198177
Van Geel gaat als een trein zeg. _O- _O_
pi_108198194
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Geel gaat als een trein zeg. _O- _O_
Ja, je zal wel jaloers zijn he :P
pi_108198222
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef Dekatria het volgende:
Wat is de score trouwens nu van Van Geel dit seizoen?

Verlengd:
-BMI
-Clasie
-v Huijgevoort

Nieuw:
-Goossens
-Vormer
-Janmaat
Heel wat jeugdspelers + Ramsteijn, Lamprou.
pi_108198350
En dat hij zo bezig is, zegt wel genoeg over hoeveel er is geslapen de afgelopen jaren. Het is niet normaal dat er bij een club in 8 maanden ongeveer 10/12 nieuwe contract(verlenging)en zijn.

- Vlaar
- De Vrij
- Lamprou
- Clasie
- Bruno Martins Indi
- Ramsteijn
- Van Huijgevoort
- Van Steenvoorden
- Schaken
- Goossens
- Janmaat
- Vormer
- Kongolo?
pi_108198435
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:34 schreef Muto het volgende:
En dat hij zo bezig is, zegt wel genoeg over hoeveel er is geslapen de afgelopen jaren. Het is niet normaal dat er bij een club in 8 maanden ongeveer 10/12 nieuwe contract(verlenging)en zijn.

- Vlaar
- De Vrij
- Lamprou
- Clasie
- Bruno Martins Indi
- Ramsteijn
- Van Huijgevoort
- Van Steenvoorden
- Schaken
- Goossens
- Janmaat
- Vormer
- Kongolo?
Als we van Geel een paar jaar eerder hadden gehad speelden we nu nog CL |:(
pi_108198456
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja, je zal wel jaloers zijn he :P
Neehoor.

van Geel is het beste te gebruiken bij een club met weinig financiele mogelijkheden. Dat laat hij ook weer zien. Hij verzet heelveel werk. Goed actief op de transfervrije markt. En werkt veel aan de toekomst met de contractverlengingen.
Heeft het ook heel goed gedaan bij Willem II, AZ, Roda JC etc. Alleen Ajax is een groot fiasco geworden. Hij had toen gewoon teveel geld in de portemonnee
pi_108199192

:'). We'll see biatch.
pi_108199561
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:34 schreef Muto het volgende:

- Vlaar
- De Vrij
- Lamprou
- Clasie
- Bruno Martins Indi
- Ramsteijn
- Van Huijgevoort
- Van Steenvoorden
- Schaken
- Goossens
- Janmaat
- Vormer
- Kongolo?
En dan nog jongens als Bakkal en Guidetti gehaald _O_ Waarbij kans dat Bakkal langer blijft geschat kan worden op 50% en Guidetti ongeveer 20% (helaas ;(). Wat een ontiegelijke koning :D.

GEEL _O_ De eerste Technisch Directeur sinds EEUWEN die bij een eventueel vertrek - er vanuitgaande dat hij dit werk zoals nu nog jaren op deze manier blijft doen :Y - via de VOORDEUR De Kuip uit kan _O_
  maandag 20 februari 2012 @ 20:22:42 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108200762
quote:
Rexach schuift Koeman naar voren als opvolger Guardiola

Hoewel Ronald Koeman naar eigen zeggen het hoofdtrainerschap bij Barcelona uit zijn hoofd heeft gezet, zijn er wél mensen die hem graag als opvolger van Josep Guardiola zien. Guardiola heeft zijn aflopende contract nog altijd niet verlengd. Carles Rexach, die tussen 1967 en 1981 bijna tweehonderd doelpunten maakte voor Barcelona, breekt in COM Ràdio een lans voor de huidige coach van Feyenoord.

“Koeman, Michael Laudrup en Ernesto Valverde hebben die mogelijkheid”, doelt de voormalig assistent van Johan Cruijff op de troonopvolging in Camp Nou. “De opvolger van Guardiola moet iemand zijn die uit de Barça-familie komt of in ieder geval de club kent. Ik denk ook dat zij wachten op de kans het elftal te trainen”, zegt Rexach, die jeudgtrainer, assistent-trainer, interim-trainer en hoofdtrainer was in Catalonië.
Koeman naar Barcelona, Adriaanse naar Feyenoord..?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 20 februari 2012 @ 20:24:32 #242
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108200857
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Koeman naar Barcelona, Adriaanse naar Feyenoord..?
Nee.
pi_108200911
Blijft toch wel komisch om te zien dat hier elk topic weer 100 posts gaan over dat van Geel zo'n baas is..

Dat weten we nou wel. :D Als jullie hem niet meer nodig hebben, stuur je hem even door naar Den Haag? O+
  maandag 20 februari 2012 @ 20:26:50 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108200992
quote:
9s.gif [b]Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:[i/b]
Blijft toch wel komisch om te zien dat hier elk topic weer 100 posts gaan over dat van Geel zo'n baas is..

Dat weten we nou wel. :D Als jullie hem niet meer nodig hebben, stuur je hem even door naar Den Haag? O+
Denk niet dat Van Geel in de jupiler league wil gaan werken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108201023
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Is terecht toch
quote:
Wie wil nou naar fucking ADO. :')
pi_108201183
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:

Ik zie ook heel de tijd een of andere hagenees hier allerlei bullcrap uit zijn vingers persen, maar dat weten we nu ook wel. Kan die ook naar (het) Den Haag (topic) gestuurd worden?
pi_108201897
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk niet dat Van Geel in de jupiler league wil gaan werken.
Goeie.

quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie ook heel de tijd een of andere hagenees hier allerlei bullcrap uit zijn vingers persen, maar dat weten we nu ook wel. Kan die ook naar (het) Den Haag (topic) gestuurd worden?
Is toch mooi man. Ik houd dit topic in leven met kwalitatief hoogstaande posts, wat wil je nog meer? *O* *O*
pi_108201967
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neehoor.

van Geel is het beste te gebruiken bij een club met weinig financiele mogelijkheden. Dat laat hij ook weer zien. Hij verzet heelveel werk. Goed actief op de transfervrije markt. En werkt veel aan de toekomst met de contractverlengingen.
Heeft het ook heel goed gedaan bij Willem II, AZ, Roda JC etc. Alleen Ajax is een groot fiasco geworden. Hij had toen gewoon teveel geld in de portemonnee
Je hebt een goed punt, maar ik weet niet of het puur v. Geel is die de schuld is aan het fiasco daar.
Elke TD bij Ajax maakt er een zooitje van. Wellicht moet of moest je daar enorm veel consessies doen door alle mannetjes die daar rond lopen.

Je zou v. Geel eigenlijk nog een keer bij een club met een volle portemonnee moeten zien, om echt te kunnen stellen of hij wel of niet met veel geld om kan gaan. En vergeet bovendien niet dat hij zelf juist die portomonnee van Ajax grotendeels gevuld heeft. :P
-
  maandag 20 februari 2012 @ 20:56:03 #249
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108202541
KGB gaat voor contractverlenging aldus Derksen net ^O^
pi_108202613
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Dekatria het volgende:
KGB gaat voor contractverlenging aldus Derksen net ^O^
Alleen B nog :P K heeft al bijgetekend en G heeft een vast contract.
-
  maandag 20 februari 2012 @ 21:00:51 #251
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108202814
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Alleen B nog :P
Gaat wel lukken ^O^ mooi man, die Van Geel.
pi_108203414
Mokotjo heeft toch ook al verlengd met 2 jaar?
Feyenoord Rotterdam
pi_108203482
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
Ja, klopt. Lijstje had ik even uit het blote hoofd gedaan, dus ik zal er wel een aantal zijn vergeten, zoals Manu.
pi_108203711
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
Optie in zijn contract is gelicht. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_108203837
Voor een leuke post HOE goed Guidetti nou eigenlijk is:

[Landskampioenschapanalyses deel 1] Wie gaat het worden?

_O_
  maandag 20 februari 2012 @ 21:17:49 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108203997
Ik moet mijn woorden terug nemen, ik heb het Guidetti vergeven. :@
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:30:26 #258
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108204698
Gijp denkt dat Feyenoord zonder Guidetti net zo slecht is als vorig jaar. :')
pi_108205168
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Snap die hele anti-Feyenoord stemming daar aan tafel sowieso niet.
Zelfs Sjek is nog positiever.

Zal toch met Been (vriend van Gijp) en Beenhakker (bron van Derksen) te maken hebben dan?
-
pi_108205408
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Typisch het volgende:
Ik moet mijn woorden terug nemen, ik heb het Guidetti vergeven. :@
Op basis van mijn verhaaltje of...? :@
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:44:54 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108205509
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Snap die hele anti-Feyenoord stemming daar aan tafel sowieso niet.
Zelfs Sjek is nog positiever.

Zal toch met Been (vriend van Gijp) en Beenhakker (bron van Derksen) te maken hebben dan?
Snap het ook niet. Ze kijken waarschijnlijk zoveel voetbal dat ze geen interesse meer hebben om de ontwikkeling van sommige Feyenoord spelers te zien. ;(
pi_108205512
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
In de aanvalslinie zijn we zonder Guidetti zelfs SLECHTER dan vorig jaar (want geen Castaignos én geen Guidetti die er minimaal 15 inlegden). Maar we weten niet of daar iets voor in de plaats komt.

Is die Malki niets voor Feijenoord? Zie ook:

:
pi_108205624
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In de aanvalslinie zijn we zonder Guidetti zelfs SLECHTER dan vorig jaar (want geen Castaignos én geen Guidetti die er minimaal 15 inlegden). Maar we weten niet of daar iets voor in de plaats komt.

:
Roda JC is natuurlijk niet gek. Die zullen ze voor een redelijk bedrag verkopen aan een andere club, en dat kopen is juist een struikelblok. Volgens mij kan het wel, maar geen grote bedragen. Binnenlandse transfers zijn overigens meestal relatief duurder dan vanuit het buitenland wegens concurrentie.
Feyenoord Rotterdam
pi_108205685
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Snap het ook niet. Ze kijken waarschijnlijk zoveel voetbal dat ze geen interesse meer hebben om de ontwikkeling van sommige Feyenoord spelers te zien. ;(
Feyenoord doet precies wat Derksen graag ziet. Verstandig beleid voeren zonder gekke dingen, rust in de tent, zelf jeugdspelers opleiden en visie om de club met Hollandse talentvolle spelers als Vormer weer naar de top te trekken.

Maar hij kan v. Geel duidelijk niet uitstaan. Dat is al meerdere malen overduidelijk geweest. Dat i.c.m. het feit dat ie een redelijk goede band met Beenhakker heeft, zal ervoor zorgen dat hij Feyenoord het niet gunt.
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:48:18 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108205686
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:
Hoe kan je dat nou zeggen. Zonder Guidetti zal het best minder zijn gegaan. Maar we weten niet hoe het gegaan was als Fernandez of Cisse al die wedstrijden hadden gespeeld. Het is gewoon overduidelijk dat het allemaal veel beter gaat dan vorig jaar, ook het voetbal dat gespeeld wordt.
pi_108205773
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou zeggen. Zonder Guidetti zal het best minder zijn gegaan. Maar we weten niet hoe het gegaan was als Fernandez of Cisse al die wedstrijden hadden gespeeld. Het is gewoon overduidelijk dat het allemaal veel beter gaat dan vorig jaar, ook het voetbal dat gespeeld wordt.
Aah kom op man... Schaken, Cissé en Fernandez :') Zulke enorm beperkte aanvallers. Enige wapen is hun snelheid, voor de rest renderen ze alleen maar omdat Guidetti er staat.
-
  maandag 20 februari 2012 @ 21:54:35 #267
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_108206057
Clasie is belangrijker dan Guidetti!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 21:54:39 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108206062
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Aah kom op man... Schaken, Cissé en Fernandez :') Zulke enorm beperkte aanvallers. Enige wapen is hun snelheid, voor de rest renderen ze alleen maar omdat Guidetti er staat.
Ik zeg ook dat we dan wel minder punten zouden hebben. Maar Helpmefok zegt dat we zonder Guidetti zelfs slechter zouden zijn dan vorig jaar. Maar dat is random gooien met statistieken. Er wordt gewoon beter gevoetbald dan vorig jaar.
  maandag 20 februari 2012 @ 21:58:26 #269
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108206277
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tegen PSV moet je counteren en dan zijn ze zeer bruikbaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_108206280
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Clasie is belangrijker dan Guidetti!
Mwoah... Clasie is belangrijk voor het goede spel en de winst op het middenveld (samen met Ahmadi) maar die maakt de goals niet. Met Clasie speel je heel veel wedstrijden als die tegen Ajax uit. Overheersen, maar niet de winst binnen kunnen slepen.
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 22:00:00 #271
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108206361
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah... Clasie is belangrijk voor het goede spel en de winst op het middenveld (samen met Ahmadi) maar die maakt de goals niet. Met Clasie speel je heel veel wedstrijden als tegen Ajax uit. Overheersen, maar niet de winst binnen kunnen slepen.
Dat is dus typisch een geval van wellicht, misschien, waarschijnlijk etc.
pi_108206487
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is dus typisch een geval van wellicht, misschien, waarschijnlijk etc.
Nou nee, welk deel van het verhaal zou niet kloppen dan?
Met drie blinde renpaarden zonder enige kwaliteit om af te maken voorin maak je gewoon maar maximaal 1 goal.
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 22:05:46 #273
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108206691
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou nee, welk deel van het verhaal zou niet kloppen dan?
Met drie blinde renpaarden zonder enige kwaliteit om af te maken voorin maak je gewoon maar maximaal 1 goal.
Nou, het klopt niet dat je er 100% van uitgaat dat Cisse en Fernandez allebei blinde renpaarden zijn die nooit scoren. Dat is een aanname die nergens op gebaseerd is. Ze scoren nu niet veel, maar ze spelen ook bijna nooit in de spits. En ja, Fernandez is een blind paard, maar misschien had hij wel zijn goals gemaakt. Dat is dus speculatie.
  maandag 20 februari 2012 @ 22:06:32 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108206727
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nou, het klopt niet dat je er 100% van uitgaat dat Cisse en Fernandez allebei blinde renpaarden zijn die nooit scoren. Dat is een aanname die nergens op gebaseerd is. Ze scoren nu niet veel, maar ze spelen ook bijna nooit in de spits. En ja, Fernandez is een blind paard, maar misschien had hij wel zijn goals gemaakt. Dat is dus speculatie.
Je hebt ze nooit zien spelen ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108206756
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Uh, we hebben ze toch al tig wedstrijden gezien?
-
pi_108206960
Ik hoop overigens natuurlijk dat ik helemaal ongelijk krijg.
Qua spel zullen we gelijkwaardig of misschien zelfs in fases beter dan PSV zijn, we zullen zelfs wat kansen krijgen op goals maar die worden door Fernandez en Schaken wel verkloot met een slap schot in de handen van Isaksson of naast de goal.
-
  maandag 20 februari 2012 @ 22:11:18 #277
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_108206968
Ik denk dat Cisse er wel 15 per seizoen in kan leggen en zelfde geldt voor Fernandez alleen is de aanvoer van de zijkant zo vreselijk mager dat ze tegen de kleinere clubs minder kansen krijgen. Guidetti is veel sterker dan Cisse en Fernandez in de kleinere ruimte dus scoort hij ook tegen de mindere clubs. Cisse en Fernandez kunnen goed zijn tegen een aanvallende ploeg, ze krijgen meer ruimte en kunnen dan hun snelheid benutten.

Ik hoop dat Cisse ooit eens een heel seizoen kan spelen en dan ook de kans krijgt, ik weet zeker dat hij het goed zou kunnen doen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 22:12:50 #278
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108207048
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt ze nooit zien spelen ofzo?
Lees is, dat zeg ik toch. :{ Het zijn vaak blinde paarden, MAAR, hoe kun je nou zeggen dat ze nooit hadden gescoord als Guidetti er niet zou zijn geweest dit seizoen, en nog slechter zouden zijn geweest dan vorig jaar. Weet ik veel wat er zou zijn gebeurd als Fernandez 20 wedstrijden in de spits zou hebben gestaan. Hij zal vast minder goals gescoord hebben dan Guidetti ja. Maar de rest van het team rendeert toch ook veel beter dan vorig jaar, dat maakt het al makkelijker om te scoren. Mijn enige punt is eigenlijk dat je spelers tekort doet om dit goede seizoen alleen aan Guidetti op te hangen. :')
pi_108207319
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lees is, dat zeg ik toch. :{ Het zijn vaak blinde paarden, MAAR, hoe kun je nou zeggen dat ze nooit hadden gescoord als Guidetti er niet zou zijn geweest dit seizoen, en nog slechter zouden zijn geweest dan vorig jaar. Weet ik veel wat er zou zijn gebeurd als Fernandez 20 wedstrijden in de spits zou hebben gestaan. Hij zal vast minder goals gescoord hebben dan Guidetti ja. Maar de rest van het team rendeert toch ook veel beter dan vorig jaar, dat maakt het al makkelijker om te scoren. Mijn enige punt is eigenlijk dat je spelers tekort doet om dit goede seizoen alleen aan Guidetti op te hangen. :')
Het goede spel is niet alleen aan Guidetti op te hangen. Ruim de helft van de goals wel.
En als je elke week goed speelt maar verliest of gelijkspeelt, ga je vanzelf minder goed spelen omdat het vertrouwen en het plezier verdwijnt.
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 22:21:43 #280
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108207530
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het goede spel is niet alleen aan Guidetti op te hangen. Ruim de helft van de goals wel.
Klopt, en gezien zijn huidige vorm was met Guidetti de kans ook gewoon groter geweest dat we zondag zouden gaan winnen in Eindhoven.
  maandag 20 februari 2012 @ 22:21:46 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108207532
Het gaat toch niet alleen om goals, maar ook om je aanvalsspel. Met Cisse of Fernandez in de spits kan je niet voetballen, die kan je alleen maar lanceren.

Zie die 0-2 bij NEC. Die kaats had Fernandez 5 meter van z'n poot laten stuiteren. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108207560
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klopt, en gezien zijn huidige vorm was met Guidetti de kans ook gewoon groter geweest dat we zondag zouden gaan winnen in Eindhoven.
Veel groter.
-
pi_108207579
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
Het gaat toch niet alleen om goals, maar ook om je aanvalsspel. Met Cisse of Fernandez in de spits kan je niet voetballen, die kan je alleen maar lanceren.

Zie die 0-2 bij NEC. Die kaats had Fernandez 5 meter van z'n poot laten stuiteren. :')
Dit dus. En was het ook niet Fernandez die tegen Ajax toen na een geniale pass van ik dacht Clasie het verzuimende om Feyenoord op 4-1 te zetten?
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 22:25:12 #284
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108207689
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:

Jullie hebben allemaal ontzettend gelijk, maar dan nog geloof ik niet dat we zonder Guidetti even slecht zo niet nog slechter zouden zijn geweest dan vorig jaar. Maar dat is ook speculatie van mijn kant.
pi_108207965
Misschien waren we niet slechter geweest (zeker gezien er nu lijn in het spel zit en vertrouwen in het elftal, i.t.t. vorig jaar). Maar we hadden zo'n enorm probleem gehad met doelpunten maken dat het op den duur vanzelf ingestort was.
-
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 22:34:28 #286
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108208135
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Ritmo het volgende:
Misschien waren we niet slechter geweest (zeker gezien er nu lijn in het spel zit en vertrouwen in het elftal, i.t.t. vorig jaar). Maar we hadden zo'n enorm probleem gehad met doelpunten maken dat het op den duur vanzelf ingestort was.
Dat kan je dus ook niet met zekerheid zeggen.
pi_108208223
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat kan je dus ook niet met zekerheid zeggen.
Nee, maar het was wel het meest realistische scenario geweest. ;)
We kennen de 'kwaliteiten' van onze voorhoede (zonder Guidetti) en het gebrek aan mentaliteit van o.a. Vlaar.
-
pi_108208286
Wat hoor ik nou?
Koeman naar Barça?
pi_108208336
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat hoor ik nou?
Koeman naar Barça?
:?
-
pi_108208384
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:?
Een van de kandidaten:
Koeman naar Barça
pi_108208415
De Cler naar Real Madrid
* Verwijderd *
pi_108208445
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Een van de kandidaten:
Koeman naar Barça
_O-

Voordat ie daar uberhaupt een optie is, mag ie eerst met Feyenoord 2 keer kampioen worden en de halve finale van de CL halen met 'Catalaans' voetbal.
-
pi_108208567
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

_O-

Voordat ie daar uberhaupt een optie is, mag ie eerst met Feyenoord 2 keer kampioen worden en de halve finale van de CL halen met 'Catalaans' voetbal.
Ach, Guardiola kon ook meteen aan de slag :P
  maandag 20 februari 2012 @ 22:45:25 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108208676
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

_O-

Mwah. Dan onderschat je zijn heldenstatus aldaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108208761
Ik las een random comment op FR12 van iemand die iets had gehoord over een sponsoring van Emirates? Heeft iemand hier wat van gehoord, of was de meneer in kwestie gewoon onzin aan het lullen? Zelf kan ik er niks over vinden. :+
pi_108208821
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ik las een random comment op FR12 van iemand die iets had gehoord over een sponsoring van Emirates? Heeft iemand hier wat van gehoord, of was de meneer in kwestie gewoon onzin aan het lullen? Zelf kan ik er niks over vinden. :+
Daar reageren volgens mij alleen maar 14 jarige jochies.
* Verwijderd *
  maandag 20 februari 2012 @ 22:49:10 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108208875
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Daar reageren volgens mij alleen maar 14 jarige jochies.
Boven de 12 jaar mag je daar niet registreren. Lijkt me sterk dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108208930
Dat is dus een nee?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 22:50:24 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 22:51:19 #299
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108208976
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Boven de 12 jaar mag je daar niet registreren. Lijkt me sterk dus.
Hoe controleren ze dat? Moet je eerst op de webcam komen?
Look behind you! It's your ass!
  maandag 20 februari 2012 @ 22:51:28 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108208989
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef Typisch het volgende:
Dat is dus een nee?
Zou het wel wat vinden, Emirates. Maar liever zo'n bazenbedrijf als het havenbedrijf :7
  maandag 20 februari 2012 @ 22:51:45 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108209007
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')