abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2012 @ 22:49:05 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108169613

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 20-02-2012 10:16:23 ]
pi_108171098
Kan Gill Swerts uit de selectie verwijderd worden?
Doen we gewoon net alsof hij er niet meer inzit, hoef die gozer echt nóóit meer te zien. :r
pi_108171278
Niet haten.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108172649
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Niet haten.

[ afbeelding ]
:r :r :r !!!
pi_108172710
Dat optreden voor de wedstrijd trouwens, wat slecht. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108173627
tiesto twitterde op zondag 19-02-2012 om 21:08:26 Feyenoord has the most loyal supporters in the world! This gave me goosebumps reageer retweet
Baas. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108173715
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Dat optreden voor de wedstrijd trouwens, wat slecht. _O-
U-Niq is baas man _O_ Volgende keer De Sluipschutters doen B-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108173767
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

U-Niq is baas man _O_ Volgende keer De Sluipschutters doen B-)
Optreden was echt drama man, die mic van Winne deed het niet en die zooi werkt toch niet in de Kuip. _O- Verder weet ik niet of zo'n uniq echt goed is voor het veld, die gozer weegt godverdomme 500 kilo man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108173774
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan Gill Swerts uit de selectie verwijderd worden?
Doen we gewoon net alsof hij er niet meer inzit, hoef die gozer echt nóóit meer te zien. :r
Dit dus. Opzouten ermee. :r Graag idd alvast uit de selectie in de OP halen.
-
pi_108173805
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
tiesto twitterde op zondag 19-02-2012 om 21:08:26 Feyenoord has the most loyal supporters in the world! This gave me goosebumps reageer retweet
Baas. _O_
:o

En dat voor een Bredanaar. Wel mooi, direct heel de wereld die nu via die tweet ziet hoe groot en mooi Feyenoord is. O+
-
pi_108173880
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Optreden was echt drama man, die mic van Winne deed het niet en die zooi werkt toch niet in de Kuip. _O- Verder weet ik niet of zo'n uniq echt goed is voor het veld, die gozer weegt godverdomme 500 kilo man.
Kwaliteit en uitvoering liet idd te wensen over . Maar op zich is die muziek wel te doen :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108173973
quote:
Baas. _O_
Mooi om te zien, zijn muziek van vroeger was _O_

Nu al zin in zondag, ze hebben wel wat recht te zetten.
pi_108174077
quote:
Baas. _O_
Hatende Ranger fan in de comments :')
pi_108174673

_O- _O-
Groetjes, Ezio.
pi_108176447
quote:
Dat topic is best geniaal. :')

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit dus. Opzouten ermee. :r Graag idd alvast uit de selectie in de OP halen.
Vergeet het maar.

En waarom zo haten op hem. Hij is niet degene die bepaalt wanneer die speelt. Doet ook alleen maar wat hij kan, al is dat niet veel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108177724
quote:
’Ook zonder John is PSV te kloppen'

Ondanks de twee thuiszeges op PSV die Feyenoord sinds de 10-0 in Eindhoven heeft geboekt, willen de Rotterdammers nog altijd wraak nemen op die genadeloze nederlaag. Zonder de oliedomme John Guidetti zal het een lastige klus worden.
Nee schuddend zaten ze op de perstribune. Er was zaterdagavond een legertje Zweedse journalisten naar De Kuip getrokken om een keer met eigen ogen de verrichtingen van hun landgenoot John Guidetti te volgen. De aanvaller van Feyenoord is niet alleen in Rotterdam uitgegroeid tot een held, ook in Zweden worden zijn verrichtingen vol bewondering gevolgd. Niet voor niets worden de wedstrijden van Feyenoord daar live uitgezonden.

Reportage
De Scandinavische verslaggevers wilden nu wel eens een uitgebreidere reportage maken en Guidetti na afloop het hemd van zijn lijf vragen. Natuurlijk konden ze hem na afloop even spreken, kregen ze van de persafdeling te horen. „Behalve als hij rood krijgt”, had een woordvoerder van Feyenoord nog gegrapt.

Dus keken de Zweden elkaar vol ongeloof aan, toen Guidetti een kwartier voor tijd zijn shirt uittrok nadat hij RKC Waalwijk vanaf elf meter op een 1-0 achterstand had gezet. De 19-jarige spits had in de eerste helft al geel gepakt, dus moest hij na zijn tweede prent het veld verlaten. Consequenties: Feyenoord ging verdedigender spelen om de voorsprong vast te houden en bracht Gill Swerts in plaats van Ruben Schaken, drie minuten voor tijd kon Robert Braber de gelijkmaker binnen koppen omdat Swerts hem te veel vrijheid gaf én Guidetti mist de kraker van komende zondag tegen PSV. „Ongelooflijk”, zei Daniel Kristiansson van het Zweedse TV4. „Toen Zlatan nog bij Malmö FF speelde, heeft hij een keer exact hetzelfde gedaan. Guidetti is dus inderdaad de nieuwe Ibrahimovic.”

Gebogen
De huurling van Manchester City stond - ondanks zijn rode kaart - na afloop met beide handen in zijn broekzakken en gebogen hoofd de pers te woord. Hij vertelde dat de verdedigers van RKC hem 75 minuten op de huid hadden gezeten en soms gemene trucjes hadden uitgehaald. „Dat stoorde me. De scheidsrechter koos echter elke keer hun kant, terwijl zij vasthielden en duwden!”
Toen Guidetti de door Karim El Ahmadi versierde strafschop had binnengewerkt, kwamen die frustraties eruit. In een vlaag van verstandsverbijstering trok de scherpschutter zijn shirt uit, toen hij richting de juichende fans in vak X liep. Ronald Koeman wist niet wat hij zag. De trainer stond eerst nog met twee handen in de lucht, maar toen hij zag wat zijn topscorer van plan was ontplofte hij van woede. Ook na de remise was hij niet te genieten.

Dom
„Ik heb sowieso niets met spelers die hun shirt uittrekken na het maken van een doelpunt. En nu al helemaal niet. We komen met 1-0 voor en dan doet hij zoiets! Ik wist niet wat ik zag. Heel dom. Daarom heb ik ook gezegd dat hij de pers te woord moet staan, laat hem maar even op de blaren zitten.” Even later was Koeman al iets rustiger en toonde hij zelfs begrip. „Met alles wat er op dit moment van zijn loopbaan met hem gebeurt, is het moeilijk om koel en zakelijk te blijven. Ik ga morgen of overmorgen met John praten. Na een wedstrijd zijn er te veel emoties.”
Dat bleek wel toen Guidetti met zijn handen voor het gezicht en het schaamrood op de kaken een kwartier voor tijd het veld verliet. „Ik heb daarna de halve kleedkamer kort en klein geslagen”, aldus de jeugdinternational, die vorige week voor het eerst in zijn carrière in de voorselectie van de Zweedse nationale ploeg werd opgenomen. Bondscoach Erik Hamrén zat eergisteren op de tribune in De Kuip.

Verdriet
Dat maakte het verdriet van Guidetti alleen maar groter. Hij had er bijna geen woorden voor hoe dom hij wel niet was geweest. En hoe klote hij zich daardoor voelde. Tientallen keren bood hij via de media zijn verontschuldigingen aan bij de supporters, zijn medespelers en de technische staf.
Maar daar koopt geen Feyenoorder iets voor. Een overwinning op RKC had het treffen met PSV extra aantrekkelijk gemaakt, zeker omdat de ploeg van Fred Rutten gisteren met 3-0 van FC Groningen verloor. In Rotterdam-Zuid roepen ze wel dat ze niet aan het landskampioenschap denken, maar het verschil is slechts vier punten. Een zege op de Waalwijkers had de titelkoorts bij Feyenoord kunnen ontbranden.

Strijdvaardig
„Maar we moeten onze kop nu niet laten hangen, dat is nergens voor nodig”, was aanvoerder Ron Vlaar al direct strijdvaardig. „Dat de teleurstelling nu nog overheerst is logisch, maar we hebben nog alle tijd om ons goed voor te bereiden op de wedstrijd tegen PSV. We gaan nog steeds naar Eindhoven om een goed resultaat neer te zetten. Tegen Ajax speelden we zonder John ook heel goed. We zetten toen continu druk, waardoor zij onzeker werden en niet aan voetballen toekwamen. Dat moet tegen PSV eveneens mogelijk zijn.”

Het is voor het eerst dat Feyenoord sinds 24 oktober 2010 weer op bezoek gaat in de Lichtstad. Onder Mario Been werden de Rotterdammers destijds duizelig gespeeld en verloren ze met maar liefst 10-0. „Daarna hebben we weliswaar thuis twee keer van PSV gewonnen, maar die wedstrijd zal deze week wel weer worden opgerakeld”, aldus Vlaar. „Logisch, want we zijn het zelf ook nog niet vergeten. We willen daar nog steeds wraak nemen. John is met zijn doelpunten erg belangrijk voor ons, maar we hebben inmiddels bewezen dat we als team goed kunnen functioneren. Dat willen we in Eindhoven weer laten zien.”
Elite
Tegen TTIP
pi_108177790
Vlaar _O_

Meer aanvoerder dan ooit. _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108177802
quote:
Ik kan me de reactie van Guidetti wel voorstellen

COLUMN Ronald Koeman was zaterdagavond woest op John Guidetti, die een strafschop raak schoot, daarna zijn shirt uittrok en zijn tweede geel kreeg. Ik snap die woede wel, maar ik kan ook begrip opbrengen voor wat Guidetti deed. Het was voor hem de druppel die de emmer deed overlopen, het was een ontlading, hij ging helemaal uit zijn dak.

Dom natuurlijk, maar moet je je voorstellen dat je elke week de druk van een heel stadion voelt. Want als het bij Feyenoord even niet loopt, dan kijkt iedereen naar Guidetti. En hij doet het ook nog eens elke keer. Ik denk dat we hem dit moeten vergeven, ook Koeman moet hem kunnen begrijpen. Die jongen is pas 19 jaar en toch al zeer volwassen.

Ik denk dat hij, mits hij zichzelf blijft, een grote carrière tegemoet gaat. Hij scoort, maar voetbalt ook goed mee. En als belangrijke extra kwaliteit voelt hij het drommels goed aan als een ploeg iets nodig heeft. Als het niet loopt, en er iets moet gebeuren. Dan gaat hij met het publiek aan de gang en geeft hij het signaal dat de ploeg iets extra's moet brengen.

Juist dat laatste miste ik gisteren ontzettend bij PSV. Het was niet te geloven, zo weinig straalde die ploeg uit. Ik zag op de tribunes verklede supporters uit Eindhoven en omstreken, maar ik had het idee dat er ook supporters op het veld stonden, verkleed als PSV-spelers. Hoe is het mogelijk dat je als koploper en kandidaat-kampioen zo erbarmelijk slecht speelt?

En dan hebben ze ook nog jongens in de selectie die bezig zijn met hun contract en naar het buitenland kijken. Maar ze vergeten dat ze bezig zijn met voetbal. Ze stralen werkelijk niets uit. En dan moeten ze niet zaniken dat ze afgelopen week al Europees moesten spelen, want dat geldt voor zoveel clubs. Dat kan geen excuus zijn.

Misschien is dat het probleem ook wel, dat te weinig jongens in de gaten hebben wat er aan de hand is. Zoals Guidetti dat bij Feyenoord wel ziet. Zelfs toen het gisteren 2-0 voor Groningen stond, had PSV nog best wat kunnen weghalen daar. Maar niemand die dat in het veld ziet. Dat FC Groningen ook helemaal zo sterk niet was en best nog had kunnen instorten.

Vroeger liepen er bij PSV achterin nog voetballers rond, maar als ik nu de achterhoede zie, om te huilen zo slecht. Spelers vinden tegenwoordig oorbelletjes, vreemde schoenen en rare kapsels veel belangrijker. Volgens mij is dat een probleem van de opvoeders. Ze zijn allemaal gepamperd; hun tas is ingepakt, föhn erin, ze kunnen niet meer met een tegenslag omgaan. Guidetti is daar een positieve uitzondering op.

Intussen blijft het dus behelpen in de competitie. Je kunt het leuk noemen dat de topclubs zo wisselvallig presteren, maar het is armoe troef. Als een underdog ooit de kans heeft om kampioen te worden, dan is het nu wel. Misschien grijpt zelfs Heerenveen zijn kans nog wel. Er kunnen nu zes clubs kampioen worden en ik durf niet meer te voorspellen welke het wordt. (Willem van Hanegem)
68 jaar geworden vandaag. Held.

Elite
Tegen TTIP
pi_108177869
Mooi filmpje Happel.
Prachtkerel die Willem. Jammer dat ik hem nooit in het echie heb zien spelen.
Groetjes, Ezio.
pi_108177889
RonVlaar4 twitterde op maandag 20-02-2012 om 09:46:53 Een Feyenoord legende is jarig vandaag! Willem van Hanegem van harte gefeliciteerd met je 68ste verjaardag! reageer retweet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108178056
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
Mooi filmpje Happel.
Prachtkerel die Willem. Jammer dat ik hem nooit in het echie heb zien spelen.
Ik heb zijn genummerde boek nog ongeopend in de kast staan, het is bijna magisch mooi O+
BFF met GGMM
pi_108178276
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb zijn genummerde boek nog ongeopend in de kast staan, het is bijna magisch mooi O+
Schijnt dat bij zijn afscheidswedstrijd in '83 Andre Hazes nog heeft opgetreden :P
Groetjes, Ezio.
pi_108178311
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Schijnt dat bij zijn afscheidswedstrijd in '83 Andre Hazes nog heeft opgetreden :P
Yep, in Feyenoordshirt.
BFF met GGMM
pi_108178375
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep, in Feyenoordshirt.
Dus die Hazes was eigenlijk gewoon Feyenoorder. Dacht dat het een ras-neus was.
Ze draaien zijn muziek toch ook altijd daaro.
Groetjes, Ezio.
pi_108178397
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Feit.

Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')