Wedstrijd? lol wel een heel eentonige dan. Double digit blowout als Miami er zin in heeft. Zelfde verwacht ik in OKC. Spurs @Denver kan wel een mooie worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Quisho het volgende:
Oh dit jaar volg ik de NBA nog niet zo maar Nicks met Lin tegen Heat lijkt me wel een mooie wedstrijdHopenlijk worden de wedstrijden nog steeds op Usenet geplaatst.
Inderdaad domme fautquote:
Ik denk wel dat Miami er zin in heeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wedstrijd? lol wel een heel eentonige dan. Double digit blowout als Miami er zin in heeft. Zelfde verwacht ik in OKC. Spurs @Denver kan wel een mooie worden.
Als Miami er zin in heeft blazen ze iedereen weg. James en Wade zijn natuurlijk bazen en met Battier hebben ze echt een goede signing gemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad domme faut
[..]
Ik denk wel dat Miami er zin in heeftMaar hoezo double digits dan, zijn ze zoveel beter?
Ja. Garnett kan het niet meer bijbenen, Allen heeft het ook niet meer en Pierce.. tja.. Rondo is hun beste speler en daar win je de oorlog ook niet mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Damn, Celtics![]()
Zijn de "oudjes" echt te oud geworden.. ?
Schrijnend om te zien hoe ze gewoon 5ft off Rondo spelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja. Garnett kan het niet meer bijbenen, Allen heeft het ook niet meer en Pierce.. tja.. Rondo is hun beste speler en daar win je de oorlog ook niet mee.
Lol Perkins heeft in 10 maar 2 games gemist ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef TheGOAT het volgende:
KG is na z'n knie blessure in 09 nooit meer de oude gewordenDat was een team, defending champions wat 27-2 was, en 62-20 eindigde. KG was geblesseerd en toen was die thrilling series tegen de Bulls. Dat team had easily kunnen repeaten, omdat de Lakers dat jaar wel sterk waren, maar tegen een healthy Boston team nog steeds niet hadden kunnen winnen wrs. In 10 was het nu zonder Perkins nog steeds een dogfight, en stel je dan ook nog een gezonde KG voor... Natuurlijk heb je dan meer wedstrijden achter de rug etc. etc. Maar dat de big 3 maar 1 titel heeft gewonnen vind ik persoonlijk jammer, het hadden er zeker 2 of zelfs 3 kunnen zijn.. Die dunk van Bradley op KD mocht er wel zijn zeg, damn. Die top 10 was echt hard!
Je bent ook echt dom he, het gaat ovr de Finals, game 6 en 7quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol Perkins heeft in 10 maar 2 games gemist ofzo..
Als we t zo gaan doen heeft Boston ons ook nooit op volle sterkte verslagen
quote:
Zonder Lin heb je nog steeds Chandler, Stoudemire, Smith en Anthony. Ik voorzie geen problemenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:34 schreef Djokotron het volgende:
Nee, ga jij lekker geilen op die Chinees die 2 aardige games in zijn hele leven heeft gespeeld. Succes jongen, wordt nog een zwaar seizoen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |