Wedstrijd? lol wel een heel eentonige dan. Double digit blowout als Miami er zin in heeft. Zelfde verwacht ik in OKC. Spurs @Denver kan wel een mooie worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Quisho het volgende:
Oh dit jaar volg ik de NBA nog niet zo maar Nicks met Lin tegen Heat lijkt me wel een mooie wedstrijdHopenlijk worden de wedstrijden nog steeds op Usenet geplaatst.
Inderdaad domme fautquote:
Ik denk wel dat Miami er zin in heeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wedstrijd? lol wel een heel eentonige dan. Double digit blowout als Miami er zin in heeft. Zelfde verwacht ik in OKC. Spurs @Denver kan wel een mooie worden.
Als Miami er zin in heeft blazen ze iedereen weg. James en Wade zijn natuurlijk bazen en met Battier hebben ze echt een goede signing gemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad domme faut
[..]
Ik denk wel dat Miami er zin in heeftMaar hoezo double digits dan, zijn ze zoveel beter?
Ja. Garnett kan het niet meer bijbenen, Allen heeft het ook niet meer en Pierce.. tja.. Rondo is hun beste speler en daar win je de oorlog ook niet mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Damn, Celtics![]()
Zijn de "oudjes" echt te oud geworden.. ?
Schrijnend om te zien hoe ze gewoon 5ft off Rondo spelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja. Garnett kan het niet meer bijbenen, Allen heeft het ook niet meer en Pierce.. tja.. Rondo is hun beste speler en daar win je de oorlog ook niet mee.
Lol Perkins heeft in 10 maar 2 games gemist ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef TheGOAT het volgende:
KG is na z'n knie blessure in 09 nooit meer de oude gewordenDat was een team, defending champions wat 27-2 was, en 62-20 eindigde. KG was geblesseerd en toen was die thrilling series tegen de Bulls. Dat team had easily kunnen repeaten, omdat de Lakers dat jaar wel sterk waren, maar tegen een healthy Boston team nog steeds niet hadden kunnen winnen wrs. In 10 was het nu zonder Perkins nog steeds een dogfight, en stel je dan ook nog een gezonde KG voor... Natuurlijk heb je dan meer wedstrijden achter de rug etc. etc. Maar dat de big 3 maar 1 titel heeft gewonnen vind ik persoonlijk jammer, het hadden er zeker 2 of zelfs 3 kunnen zijn.. Die dunk van Bradley op KD mocht er wel zijn zeg, damn. Die top 10 was echt hard!
Je bent ook echt dom he, het gaat ovr de Finals, game 6 en 7quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol Perkins heeft in 10 maar 2 games gemist ofzo..
Als we t zo gaan doen heeft Boston ons ook nooit op volle sterkte verslagen
quote:
Zonder Lin heb je nog steeds Chandler, Stoudemire, Smith en Anthony. Ik voorzie geen problemenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:34 schreef Djokotron het volgende:
Nee, ga jij lekker geilen op die Chinees die 2 aardige games in zijn hele leven heeft gespeeld. Succes jongen, wordt nog een zwaar seizoen dan.
Alsof de Clippers het ooit ver gaan schoppen in de playoffsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:07 schreef Djokotron het volgende:
Ja want zonder Lin waren ze ook zo goed LOL. 7-13 ofzo ? En idd Smith is de reddende engel, Komt helemaal goed nu. Blijven hopen. Alleen al door die mensen die denken dat de Knicks echt wat voorstellen is het elke keer weer genieten om ze weer terecht te zien verliezen. Ik blijf lachen.
1. Wel typisch dat je nu maar over een ander team begintquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof de Clippers het ooit ver gaan schoppen in de playoffs
Preach!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
1. Wel typisch dat je nu maar over een ander team begint
2. Wat hebben de Clippers hier mee te maken?
3. Clippers zijn top 3 in een conference die vele malen competitiever is dan diegene waar de Knicks amper top 8 zijn, you do the math.
4. Ja, de Clippers hebben met dit team meer te zoeken in de playoffs dan NYK.
5. Fijn dat je nu zelf ook inziet dat de Knicks niets in de playoffs te zoeken hebben.
Mogen ze in het seizoen nog van club wisselen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Waar worden nog spectaculaire trades gedaan. En welke grote namen gaan nog voor 15 maart de verhuisdozen inpakken?
Clippers zijn niet veel sterker dan de Knicks. Beide gaan het niet redden trouwens. Gaat gewoon tussen de Heat, Thunder & de Spursquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
3. Clippers zijn top 3 in een conference die vele malen competitiever is dan diegene waar de Knicks amper top 8 zijn, you do the math.
5. Fijn dat je nu zelf ook inziet dat de Knicks niets in de playoffs te zoeken hebben.
Ja tot 15 maartquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mogen ze in het seizoen nog van club wisselen?
Clippers zijn wel significant sterker dan NY. Maar klopt. OKC is nummer 1 in de west, Spurs met een fitte Manu #2 vlak daar achter en vlak daar achter LAC dankzij de blessure van Billupsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Clippers zijn niet veel sterker dan de Knicks. Beide gaan het niet redden trouwens. Gaat gewoon tussen de Heat, Thunder & de Spurs
Clippers zijn meer team, waardoor ze in een rechtstreeks duel NY achter zich zouden laten ja. Ik denk dat beide de playoffs halen, en beide mooie momenten zullen laten zien, maar het zijn idd niet de teams om rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Clippers zijn wel significant sterker dan NY. Maar klopt. OKC is nummer 1 in de west, Spurs met een fitte Manu #2 vlak daar achter en vlak daar achter LAC dankzij de blessure van Billups
Want jouw reactie was geen bash tegen de Knicks aan zeker. Deze formatie met Lin + Anthony heeft nog niet eens 5 wedstrijden gespeeld en je kan nu al conclusies trekken? Vind ik knap. Knicks kunnen zeker een team verrassen in de playoffs, winnen van Chicago of Miami zie ik ze niet doen nee, maar de rest kunnen ze makkelijk verslaan. Clippers winnen ook geen serie van OKC, Spurs of Dallas, dus nee ze hebben niet meer te zoeken in de playoffs zonder degelijke SG.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je vergeet de Bulls.Die zijn als enige in staat als ze fit zijn in de east om Miami te verslaan in de playoffsquote:Clippers zijn niet veel sterker dan de Knicks. Beide gaan het niet redden trouwens. Gaat gewoon tussen de Heat, Thunder & de Spurs
Heb je hem tegen Marion gezien? Marion hield de 6 point guards voor Lin op 21% FG shooting en 14 combined FG's..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
Lin kan je nog lang niet vergelijken met guards als Nash, Kidd en Paul.
Hij heeft die PG iq maybe, maar dat alleen is niet genoeg.
Sinds zijn "hype" heeft hij een gemiddelde van 7 TO ofzo, ja ze hebben toen een aantal wedstrijden gewonnen.
Maar tegen de 0.500 team is het andere koek, zeker met guards die wel aardig kunnen verdedigen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef Quisho het volgende:
Net gekeken. Mooie wedstrijd, maar de eerste wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb. Dus blijkbaar speelde Lin in andere wedstrijden wel goed. Inderdaad een double digit win dus.
[i]Carmello Anthony speelt nu dus bij de Knicks[/i] Toch wel weer leuk om te kijken, ik denk dat ik het dan maar weer ga volgen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:16 schreef lordteddybeer het volgende:
Howard gaat natuurlijk weg anders had die nu wel gezegt dat die wil blijven. Orlando wacht alleen de All Star game af omdat dat in Orlando is. Vraag blijft alleen nog steeds wat is de beste trade voor ze.
Het zou pas een scoop zijn als je wist voor wie hij getrade zou gaan worden en ik bid god op m'n blote knieen dat het niet lopez is en dat hij naar New Jersey (straks Brooklyn) verhuisdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Vandaag trouwens ook écht een scoop gescoord vind ik zelf. Met een man uit de Orlando Magic-organisatie gepraat die 100% zeker is dat Dwight weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |