Was toch de kans om alsnog Omloop te winnen. Hij krijgt niet veel kansen meer.quote:
Mjah, zoveel sprintervaring, en je dan zo laten wegzetten. Je zou gaan denken dat het pure nonchalance is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch de kans om alsnog Omloop te winnen. Hij krijgt niet veel kansen meer.
Die vorm laat-ie toch elk jaar nog wel in Qatar zien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef Leatherface het volgende:
Met de vorm die Boonen in Qatar liet zien, moet ie toch een eind kunnen komen in de Omloop.
Die woorden moet ik nu toch inslikken.quote:Vanmarcke is niet traag, maar ik denk niet rap genoeg voor Boonen in deze conditie. .
Je zag vorig jaar al een paar keer dat Vanmarcke eigenlijk in de tang zat omdat hij maar het helpertje van Hushovd was, het zat er aan te komen dat die nu bevrijd zou rondrijden. Vraag is natuurlijk of hij al 250 kilometer aan kan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef Leatherface het volgende:
Leuk. Niet gestolen.
Ik dacht dat het vertrek van Hushovd een fikse aderlating zou zijn voor Garmin, maar ze worden hier dan toch één en vier.
Dit is wat Boogerd ook had. Te vroeg aangaan/demareren. Dit deed Boonen dus in die sprint.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:31 schreef Reya het volgende:
Mjah, zoveel sprintervaring, en je dan zo laten wegzetten. Je zou gaan denken dat het pure nonchalance is.
Denk het niet hoor. De nieuwe Breschel mist gewoon een paar kilo's op de kasseien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die woorden moet ik nu toch inslikken.
Ik vond hem twee jaar geleden ook sterk in Gent-Wevelgem. Hij werd toen tweede in de sprint achter Eisel. Maar hoe vaak klop je Boonen in de spurt om een overwinning van dit kaliber?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zag vorig jaar al een paar keer dat Vanmarcke eigenlijk in de tang zat omdat hij maar het helpertje van Hushovd was, het zat er aan te komen dat die nu bevrijd zou rondrijden. Vraag is natuurlijk of hij al 250 kilometer aan kan.
Ik had de verkeerde posting van me gequote. Maar ik heb hem al gewijzigd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. De nieuwe Breschel mist gewoon een paar kilo's op de kasseien.
In dit soort koersen en met dit soort groepjes, is Boonen wel vaker te pakken. Heeft ook al verloren of problemen gehad met Cancellara en Pozzato en die moet hij normaal gezien ook kunnen hebben (al zijn die ook niet traag).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vond hem twee jaar geleden ook sterk in Gent-Wevelgem. Hij werd toen tweede in de sprint achter Eisel. Maar hoe vaak klop je Boonen in de spurt om een overwinning van dit kaliber?
quote:
Hoezo? Hij wordt tweede en is de tweede sterkste man in koers.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vorm laat-ie toch elk jaar nog wel in Qatar zien?
Vandaag bleek maar weer dat dat niks waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |