Wie zei dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
BMC het Barcelona van het wielrennen? Kom op zeg.
Ja eerder het Real Madrid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
BMC het Barcelona van het wielrennen? Kom op zeg.
Nee, ik denk dat Hayman iets meer kan dan Flecha op dit moment.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken jullie dat Flecha ngevaarlijk kan worden op de Lange Munte?
Mart quotte de Belgische media..quote:
Weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Mart quotte de Belgische media..
En op de Belgische TV noemden ze het ook al Barcelona in de voorschouwing.
Waar baseren zij dat op dan? Wat een rare uitspraak zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mart quotte de Belgische media..
En op de Belgische TV noemden ze het ook al Barcelona in de voorschouwing.
Dat zal hij wel moeten, ik denk dat hij de langzaamste is van de kopgroep.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij kan misschien gokken op een demerage.
Misschien kan hij profiteren van een demarrage van Flecha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:17 schreef Leatherface het volgende:
Vanmarcke is niet traag, maar ik denk niet rap genoeg voor Boonen in deze conditie.
Ja, lijkt me podiumkandidaat vs. top 10 kandidaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:22 schreef Leatherface het volgende:
De 'oude' Breschel leek mij kansrijker in de Vlaamse koersen dan de 'nieuwe' Breschel in de heuvelklassiekers. Maart hij mag mijn woorden logenstraffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |