Oh nouja.. whatever, ik hoor liever zoiets dan dat hij zegt dat hij nu al weet dat het 'moeilijk' wordt en dan alsnog met vijf vingers in de neus wint.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:27 schreef Leatherface het volgende:
Is dat al thrashtalk? Ik vind het eerder gezond zelfvertrouwen van Gilbert.
Ik heb bij hem altijd het idee dat als hij minder met zijn energie smijt hij meer kan bereiken. Maar misschien zijn er vandaag andere renners (Leukemans?) van de ploeg beter. Dan is het wel logisch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was het plan, liet Vacansoleil net via twitter weten.
Leukemans en Marcato inderdaad, maar Lieuwe zou daar toch wel net achter kunnen zitten. Maar ja als dit het plan is van Vacansoleil dan kan hij ook dat niet echt laten zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd het idee dat als hij minder met zijn energie smijt hij meer kan bereiken. Maar misschien zijn er vandaag andere renners (Leukemans?) van de ploeg beter. Dan is het wel logisch.
Leuk artikel (en site).quote:
Dat was ook het eerste wat met opvielquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:55 schreef Sasman het volgende:
Steels ook wel een dik kopke gekregen ség.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
Sven Vandendoesselare
Davide Rikkibirti
Mart is weer begonnen
Waarom, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:22 schreef Littlecreep het volgende:
Na die voorbeschouwing op Sporza mag wat mij betreft iedereen winnen, behalve Boonen.Maar goed, we gaan koersen
Niet serieus bedoeld. Maar op een gegeven moment viel de naam Boonen minstens één keer per minuut, dus daarop inhakend.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom, als ik vragen mag?
Van mij mag Boonen wel winnen, als Gilbert hier ook al gaat winnen verwacht ik wel een heel saai seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |