Rijst, bonen en wat heet gekruid stoofvlees? Heel mexicaansquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef rhubarb het volgende:
Nog een origineel idee voor wraps (zelfgemaakt uiteraard) morgen Piet? Voor 6 personen, in combinatie met hummus misschien?
Als ze die in de Aldi hadden gehad, had ik ze meegenomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vervang (bruine) bonen is dat soort gerechten altijd door Kapucijners, vind ik lekkerder
Hebben ze, in glazen potten, jonge Kapucijners.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Als ze die in de Aldi hadden gehad, had ik ze meegenomen
Staat bij de andere groenten in blik en glas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:32 schreef rhubarb het volgende:
Blijkbaar niet goed gekeken, thanks voor de tip.
Geen. Gewoon een feel good bericht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
En wat is de vraag of het probleem?
Ah Okayquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:46 schreef Quarant het volgende:
[..]
Geen. Gewoon een feel good bericht.![]()
Had hier laatst gepost over wat ik met mijn linzen moest doen.
Ik neem aan dat dit gestaafmixerd of geblenderd wordt? Wat room erdoor?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef DrukVout het volgende:
Hmm vanavond staat op de planning een courgettesoep.
Ingredienten: Courgette, aardappel, tuinkruidenbouillonblokje, ui. Meer niet.
Nu ik het zo lees gok ik dat het een flauwe bende gaat zijn. Nog ideeën hoe ik dat een beetje kan op leuke met wat standaard huis-tuin-keuken spullen?
Nee, ui/aardappel/courgette in stukjes bakken en daarna bouillon erbij. Room erbij is niet echt een goed idee met mijn lactose intollerantie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit gestaafmixerd of geblenderd wordt? Wat room erdoor?
Ik gebruik groene peperkorrels, vers, uit de diepvries of uit een potje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef foodlover het volgende:
Piet, wat is jouw recept voor pepersaus? En: Wat voor peperkorrels gebruik je daarvoor? Gedroogd?
Ik wil de pepersaus serveren bij biefstuk of tartaartjes.
Alvast bedankt voor je hulp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |